En anders geeft Connelly wel een DT + 500 seconden pitstraf omdat Verstappen naar zijn 2 schakelde tijdens de race.quote:
michael masiquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En anders geeft Connelly wel een DT + 500 seconden pitstraf omdat Verstappen naar zijn 2 schakelde tijdens de race.
Die is nog enigszins normaal. Te nieuw voor deze titelstrijd, maar daar kan hij weinig aan doen.quote:
Heb je lekker geslapen?quote:
Beetje kort maar wel goed.Heb nog van je gedroomd.quote:
ik hoop een heleboel, maar dat gebeurt allemaal nietquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik hoop dat Alonso Hamilton van de baan tikt tijdens de race
echtquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje kort maar wel goed.Heb nog van je gedroomd.
Dat Verstappen genaaid gaat worden, dat weten we wel alvastquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop een heleboel, maar dat gebeurt allemaal niet![]()
zooooo frustrerend!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat Verstappen genaaid gaat worden, dat weten we wel alvast
Dat staat al vast.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat Verstappen genaaid gaat worden, dat weten we wel alvast
Ik vond z'n baard vroeger wel tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke marco?quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond z'n baard vroeger wel tof!Polo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
welke marco?
ooowww borsato
naahhhhh dat hij hem niet in de broek kan houden wisten we al
maar voor welke leeftijdscategorie hij gaat.. ik weet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |