SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)zie email 27 oktober![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.![]()
Breaking news. Indeedquote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Niet zo verder denken dan je neus lang is hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
minister van verkeer en gaat rekeningrijden invoerenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
On a serious note, dat lijkt me wat overdreven. Voor die man is het een klein persoonlijk drama.quote:
Maar voor de geloofwaardigheid van het (Corona)beleid en van het nieuwe kabinet is het echt beter. Ik durf wel te zeggen een must. Hij is/was echt onhoudbaar geworden. Voor het land is dit beter zo.zie email 27 oktober![]()
Misschien iemand uit het FOK! OMT?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?![]()
Jan Paternotte?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Functie elders?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Ze weten de mensen wel te vinden zeg. Vooral dat ze nu oprecht lijken te denken dat de nieuwste booster ht antwoord is. Lijkt me niet makkelijk om te leven met zo'n bezorgde mindset. Zo komen ze op mij over in die paar seconden althans.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef jcdragon het volgende:
Lekker in Duitsland boosteren
[ twitter ]
Haalt niet weg dat het zeer kwalijk is dat Nederlanders hun booster in een ander land moeten halen omdat dat hier gewoon nog niet kan. En fijn dat die mensen voor eventjes gerust zijn gesteld. Totdat ze zich gaan realiseren dat die booster ook niet ht antwoord gaat zijn.''Gewoon voor de zekerheid, kleine moeite, toch?''.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie ze zo die boosters als voorzorg er in houden de komende jaren, zelfs als de boel weer normaal is.
Je ziet het nu al. Medisch gezien heeft een twintiger er maar weinig aan om een booster te krijgen (niet voor zichzelf althans) maar toch moeten ze eraan mee doen om aan testsamenleving te ontsnappen; en veel verder dan het argument ''kleine moeite toch'' of ''doe het voor de kwetsbare ouderen'' komen ze niet.
Maar ik hoop oprecht dat ik het fout heb en dat de situatie de komende maanden/jaren echt sterk verbetert en dat ze dan inderdaad meteen kappen met onnodige QR systemen of maatregelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2021 23:19:02 ]![]()
Ik denk ook dat het beter is. Sowieso kan een frisse wind in een crisis waar de ontwikkelingen zich zo snel achter elkaar opvolgen na bijna twee jaar geen kwaad. Maar vooral ook omdat de publieke opinie z tegen hem gekeerd is, dat is niet meer houdbaar. Hoe onterecht in mijn ogen ook. Fouten gemaakt, zeker, maar dat had iedereen in zijn positie gedaan. 100%. Dat gaat zijn opvolger zolang deze crisis nog duurt ook doen. Hugo werd alleen de pispaal van een land dat eigenlijk allang klaar was met corona, terwijl dat helemaal nog niet kon. Op sommige punten was het misschien zelfs karaktermoord.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
On a serious note, dat lijkt me wat overdreven. Voor die man is het een klein persoonlijk drama.
Maar voor de geloofwaardigheid van het (Corona)beleid en van het nieuwe kabinet is het echt beter. Ik durf wel te zeggen een must. Hij is/was echt onhoudbaar geworden. Voor het land is dit beter zo.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de nieuwe minister weer vervloekt wordt door een van de vele partijen met tegenstrijdige belangen in dit land.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Zijn persoonlijkheid helpt ook niet natuurlijk. Dat grote ego heeft hem echt niet geholpen. Alles blijft aan hem kleven, Rutte stond er elke keer naast…quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het beter is. Sowieso kan een frisse wind in een crisis waar de ontwikkelingen zich zo snel achter elkaar opvolgen na bijna twee jaar geen kwaad. Maar vooral ook omdat de publieke opinie z tegen hem gekeerd is, dat is niet meer houdbaar. Hoe onterecht in mijn ogen ook. Fouten gemaakt, zeker, maar dat had iedereen in zijn positie gedaan. 100%. Dat gaat zijn opvolger zolang deze crisis nog duurt ook doen. Hugo werd alleen de pispaal van een land dat eigenlijk allang klaar was met corona, terwijl dat helemaal nog niet kon. Op sommige punten was het misschien zelfs karaktermoord.
Mensen snappen heus wel dat je fouten maakt, maar niet toegeven, allerhande woordenspelletjes (zie recent weer de VK over code zwart) en niet waargemaakte beloftes. Dat is killing.
Edit: oh en dat gevoel van 'klaar zijn' is natuurlijk door hemzelf gecreerd...zie email 27 oktober![]()
Het is ook lekker om een gezamelijke vijand te hebben in zo een crisis natuurlijk. Ik wens de nieuwe minister alvast heel veel succes, die gaat gewoon hetzelfde lot tegemoet, let maar opquote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het beter is. Sowieso kan een frisse wind in een crisis waar de ontwikkelingen zich zo snel achter elkaar opvolgen na bijna twee jaar geen kwaad. Maar vooral ook omdat de publieke opinie z tegen hem gekeerd is, dat is niet meer houdbaar. Hoe onterecht in mijn ogen ook. Fouten gemaakt, zeker, maar dat had iedereen in zijn positie gedaan. 100%. Dat gaat zijn opvolger zolang deze crisis nog duurt ook doen. Hugo werd alleen de pispaal van een land dat eigenlijk allang klaar was met corona, terwijl dat helemaal nog niet kon. Op sommige punten was het misschien zelfs karaktermoord.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ja dat is best gek, want in een een crisis als deze heb je al een gezamenlijke vijand.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is ook lekker om een gezamelijke vijand te hebben in zo een crisis natuurlijk. Ik wens de nieuwe minister alvast heel veel succes, die gaat gewoon hetzelfde lot tegemoet, let maar op'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De opinie over Rutte is niet veel beter, natuurlijk. In dit topic worden ze ook veelvuldig samen beschimpt.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn persoonlijkheid helpt ook niet natuurlijk. Dat grote ego heeft hem echt niet geholpen. Alles blijft aan hem kleven, Rutte stond er elke keer naast…
Mensen snappen heus wel dat je fouten maakt, maar niet toegeven, allerhande woordenspelletjes (zie recent weer de VK over code zwart) en niet waargemaakte beloftes. Dat is killing.
Edit: oh en dat gevoel van 'klaar zijn' is natuurlijk door hemzelf gecreerd...
En niet eens met je laatste stelling, dat is onzin. Het duurt mensen gewoon te lang. En hij kan echt niet in zijn eentje een wereldwijde pandemie oplossen, wel neemt 'ie de impopulaire beslissingen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik denk ook dat er schoon schip gemaakt moet worden. Gewoon toegeven dat er fouten gemaakt zijn. Hugo heeft ook zeker goede dingen gedaan. Ik heb oprecht ook bewondering voor zijn energie en optimisme. We zijn als laatste begonnen met vaccineren. En uiteindelijk helemaal niet zo slecht geindigd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn persoonlijkheid helpt ook niet natuurlijk. Dat grote ego heeft hem echt niet geholpen. Alles blijft aan hem kleven, Rutte stond er elke keer naast…
Edit: oh en dat gevoel van 'klaar zijn' is natuurlijk door hemzelf gecreerd...
Bovendien zijn we inmiddels in een andere fase beland. Geen acute crisis meer, maar meer lange termijn beleid. Heb je een ander persoon voor nodig."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vergeleken met het drama dat hij voor de burgers is zeker, ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor die man is het een klein persoonlijk drama.![]()
Zou je wel zeggen ja. Toch vinden mensen het fijn om een schuldig persoon aan te wijzen blijkbaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat is best gek, want in een een crisis als deze heb je al een gezamenlijke vijand.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Er was echt een moment toen ik dacht dat Hugo het goed deed en we geen commentaar meer op hem zouden hebben. Zomer 2021. Aantal besmettingen waren laag. Vaccinaties waren begonnen. Kroegen open. En toen kwam hij met Dansen met JanssenHet werd toen herfst en de besmettingen liepen weer op. En maar geen daadkracht tonen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
En het boosteren is weer drama. Gewoon tijd voor schoon schip inderdaad, er wordt niets geleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er schoon schip gemaakt moet worden. Gewoon toegeven dat er fouten gemaakt zijn. Hugo heeft ook zeker goede dingen gedaan. Ik heb oprecht ook bewondering voor zijn energie en optimisme. We zijn als laatste begonnen met vaccineren. En uiteindelijk helemaal niet zo slecht geindigd.Ook in het acute verhaal was hij een drama.quote:Bovendien zijn we inmiddels in een andere fase beland. Geen acute crisis meer, maar meer lange termijn beleid. Heb je een ander persoon voor nodig.zie email 27 oktober![]()
Ik wil graag even mijn goede vriend @Red_85 taggen voor dit voor hem heuglijke nieuws.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties Forumhop: Hop naar: