Ben je vaak booswoest?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:32 schreef suzi1 het volgende:
ik moet die eigenlijk ook eens gwn eerder op de dag nemen ipv opgefokt en kwaad zitten zijn
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee om de zoveel tijd. en dan kan dat wel wat dagen aanhouden.
quote:
ik zal wel cultuur barbaar zijn, maar ik herken ze beiden nietquote:
Houden zo!!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal wel cultuur barbaar zijn, maar ik herken ze beiden niet
Godzijdank.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb een ideapad 3, maar een thinkpad yoga voor werk. Die thinkpad is veel degelijker gebouwd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een soort ideapad. alleen hier noemen ze hem anders. geloof dat hij in usa wel als ideapad gaat
Dat is ook niet te snappen,maar het schijnt een onmisbaar iets te zijn.quote:
Ik wel, dankzij die leraar die mij ook kennis liet maken met de Ursonatequote:Op donderdag 9 december 2021 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice, ja geloof je meteen. maarja je betaald er ook een stuk meer voorquote:Op donderdag 9 december 2021 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb een ideapad 3, maar een thinkpad yoga voor werk. Die thinkpad is veel degelijker gebouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |