SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Mijn buuroma dekte de tafel voor 4 personen. Voor haar man en haar ouders die kwamen eten. Haar man was al 8 jaar dood en haar ouders nog veel langer.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg ja
alleen is het rot als ze steeds om hun dode man vragen, waar die toch blijft :.
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
lang verhaal...Heftig Koen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:53 schreef Koen66 het volgende:
lang verhaal...Dit is wel heel cru allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Winti.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ben in m'n hele leven een keer of 5 op Curacao geweest, hoe toevallig is het dat ik precies daar ben als dat allemaal gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |