Ze gaan zo nog samen vinyl draaien dus denk dat het wel veranderd. Al hoeft dat van mij nietquote:Op donderdag 9 december 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
blijft dit zo, want dan gaat hij echt uit hoor.
mijn moeder gaat nog net maar m'n pa zou ietwat apart zijn jaquote:Op donderdag 9 december 2021 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Zou wel heel raar zijn wanneer mijn ouders voor de deur staan.
Dat is lastig te zeggen, 70 is een mooie leeftijd. Geniet van de tijd die je met ze hebt.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn ouders tikken over een paar jaar de 70 aan. Heb eigenlijk een diepe angst dat ze elk moment kunnen overlijden. Hebben/hadden jullie dat?
quote:Spannende smaakcombinaties
Ontdek zelf welke smaak popcorn jij het lekkerst vindt, hier alvast wat suggesties voor smaakcombinaties:
Ahornsiroop & spek
Chocolade & chilipoeder
Gezouten karamel & chocolade
Furikake (Japans kruidenmengsel)
Harissa
Italiaanse kruiden & tomatenpuree
Kaas & uienpoeder
Limoen & chilisaus
Paprikapoeder
Pesto
Pindakaas
Poedersuiker & kaneel
Ras el hanout
Rozemarijn & Parmezaanse kaas
Tandoori
Truffel
Ui & knoflook
Zout & azijn
70 is wel vrij jong voor deze tijd als je kijkt naar de gemiddelde leeftijdsverwachting hierquote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is lastig te zeggen, 70 is een mooie leeftijd. Geniet van de tijd die je met ze hebt.
Bal to bal zei Darkie.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan zo nog samen vinyl draaien dus denk dat het wel veranderd. Al hoeft dat van mij niet
Heftig.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
mijn ma is nu 79, en licht aan het dementeren geslagen waardoor ze niet meer in d'r eigen flatje kon wonen.
mijn pa overleed in 2019 als kasplant door een heftige val begin 2018 op 76
Kut ziekte. Mijn pa heeft Alzheimer...quote:Op donderdag 9 december 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
mijn ma is nu 79, en licht aan het dementeren geslagen waardoor ze niet meer in d'r eigen flatje kon wonen.
mijn pa overleed in 2019 als kasplant door een heftige val begin 2018 op 76
nu is ze nog redelijk helder maar ze hoort wel allerlei stemmen die ze voor waar aanneemt. Verder kan ze nog gewoon alles incl met de trein Dordrecht naar Den Haag. Ze woont in een eigen appartement in een ouderenvoorziening.quote:
Hoe gaat dat met die shit tegenwoordig?quote:Op donderdag 9 december 2021 22:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Kut ziekte. Mijn pa heeft Alzheimer...
Ik kan ze met moeite herinneren. Mijn opa stierf toen ik 4 was, oma met 12. Mijn moeder met 56. En mijn vader, gen idee, dat was een lul.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:34 schreef suzi1 het volgende:
ik heb mijn grootouders niet eens gekend. dus die zullen wel een stuk jonger gestorven zijn dan mijn ouders. 78 en 88
ze heeft eerst een maand ter observatie gezeten in een inrichting waar ze minder kon.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
zolang ze maar buiten een gesloten afd blijft. zodra men daarheen gaat is het binnen een maand slechter met je gesteld
quote:Op donderdag 9 december 2021 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met die shit tegenwoordig?
Mijn vader heeft er opzich weinig last van...dat hoort er ook bij denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe gaat dat met die shit tegenwoordig?
als ik dat hele verhaal vertel van m'n pa, dat heeft zo moeten zijn bijna, hangt van rare toevalligheden aan elkaarquote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef suzi1 het volgende:
maar een ouder als kasplantje. dat lijkt me echt heel zwaar dus. je weet totaal niet wat er in hun hoofd omgaat. zo verdrietig
Dit jaar een tante verloren aan alzheimer.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:41 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader heeft er opzich weinig last van...dat hoort er ook bij denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |