Seeds spelen tweede potje thuisquote:
Dit klopt niet volgens mij.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:59 schreef fetX het volgende:
Mogelijke tegenstanders Feyenoord laatste 16:
Sparta Praag
Fenerbahçe
Leicester City
Maccabi Tel Aviv
Bodø Glimt
Partizan
Randers
Celtic
Rapid Wien
Olympique Marseille
FC Midtjylland
Slavia Praag
Qarabag
PAOK Thessaloniki
Tottenham Hotspur(*)
*Indien Spurs als 2e eindigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:01 schreef Dven het volgende:
Nou, Feyenoord door en Vitesse en AZ roemloos uitgeschakeld.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:01 schreef PSVCL het volgende:
AZ door, Vitesse en Feyenoord naar huis.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax, PSV en AZ overwinteren.
Feyenoord en Vitesse naar huis.
En Anderlecht eerder al uitschakelde. Ik ben trots op mijn club, alleen blijft het @%^%# dat doe #^^#%$UEFA gewoon niet de juiste beslissing neemt.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
Vitesse heeft het uitstekend gedaan. Echt nooit verwacht dat zij 10 punten zouden pakken.
Spurs moet gewoon winnen, dat is genoeg.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:01 schreef Caland het volgende:
Wat moet Spurs - Rennes nu worden wil Vitesse doorgaan?
Als Spurs met 1-0 wint heeft Vitesse een GROOT PROBLEEM.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:01 schreef Caland het volgende:
Wat moet Spurs - Rennes nu worden wil Vitesse doorgaan?
Heel erg benieuwd wat de UEFA gaat beslissen welquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Spurs met 1-0 wint heeft Vitesse een GROOT PROBLEEM.
Ja, niet dusquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Spurs moet gewoon winnen, dat is genoeg.
Wie moet ik zuigen om mod te worden in DRT ouwe reus?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In sommige subfora is dat laatste wel van belang
DRT is er daar niet een van
Wie weet mag er dan weer publiek bij.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Maar Feyenoord en AZ spelen als groepswinnaar pas halverwege maart 2022 weer Europees voetbal? Das over iets meer dan 2 maandenmooie rustperiode.
Maak er maar 3 maanden van.quote:Op vrijdag 10 december 2021 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Maar Feyenoord en AZ spelen als groepswinnaar pas halverwege maart 2022 weer Europees voetbal? Das over iets meer dan 2 maandenmooie rustperiode.
De 2e wedstrijd van de achtste finale van de CL is ook altijd pas halverwege maartquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:27 schreef RamboDirk het volgende:
Mij niet bij voorkeurquote:Op vrijdag 10 december 2021 02:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie moet ik zuigen om mod te worden in DRT ouwe reus?
Sorry maar UEFA MAFFIA!!!quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wat walgelijk misdragende tuig van Vitesse moet een wedstrijdje thuisblijven
@:yats
Ja, je moet nu eenmaal niet gaan rellen in het stadion, dat is altijd zo bij UEFA wedstrijdenquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry maar UEFA MAFFIA!!!
Dit slaat echt nergens op! Ja, er was gedonder in Rennes. Maar dat kwam vooral door het achterlijke gedrag van de politie daar. Dat Feyenoord dan een voorwaardel ikjke straf krijgt met hun strafblad en Vitesse meteen zonder publiek moet spelen is belachelijk...
Maar ach, de UEFA kunnen we na gisteren toch al niet meer serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |