Jaa, écht weer een GTST aflevering. Veel actie, plottwist, flashbacks. Goed bezig!quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:27 schreef Claude_Viole het volgende:
Mooie aflevering vandaag van volgende week
Ik vond de drama nog al dik er bovenop liggen voor een rol die pas sinds december mee doet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:27 schreef Claude_Viole het volgende:
Mooie aflevering vandaag van volgende week
Ze is in ieder geval met haar zusjes gevonden in 2013 op een vuilnisbelt in Roemenië. Schijnt een mix van meerdere rassen te zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 21:12 schreef freaky40 het volgende:
Wat voor ras is de hond 'Dolly' eigenlijk? Wat een leuk beest, maar kan niet thuisbrengen welk ras het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ze voegt in haar verhaallijnen tegenwoordig misschien niet zo heel veel meer toe, maar het is toch leuk als ze blijftquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:16 schreef Japepk het volgende:
Zou het serieus zijn met Laura? Ze nemen nu al een behoorlijke periode de tijd om tekenen van dementie te vertonen. Zou het een goed opgebouwd afscheid zijn? Er was laatst al sprake van dat Jette de serie ging verlaten toch? Net even terug gelezen, geruchten zijn er niet. Televizier speculeerde een tijdje terug puur gebaseerd op spoilers en het lopende verhaal dat Laura tekenen van dementie ging vertonen.
Volgens mij heb je geen idee hoeveel geld er in de gamewereld tegenwoordig omgaat, of wel? Deelnemers aan toernooien oid verdienen grof geld. FIFA eSports spelers (een voetbalspelletje) bijv. verdienen rustig een paar ruggen per maand. Geen idee hoe dat in Nederland zit though.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:14 schreef 1222 het volgende:
Nog nooit heeft GTST zo ver van de realiteit afgestaan... Steef die een volledig huis kan betalen met z'n 3000 euro per maand.
Volgens het contract wat hij had kreeg hij 3000 euro per maand. Dat is gezegd in de aflevering dat hij het contract voor z'n neus kreeg. Daar kun je echt geen goede hypotheek (meer) van krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 14:52 schreef DjVero het volgende:
Janine die allerlei schimmige zaakjes met Billy probeert op te zetten (alleen dat gegeven is al lachwekkend), maar dan ook nog eens de ringtone van je geheime telefoon niet op mute zetten én die in je tas in de woonkamer laten zitten, waardoor Ludo hem vindt, who would've guessed.
Nina en Bing met een to-taal ongeloofwaardige verhaallijn die met slechts twee weken introductie d.m.v. Mare ingeleid is en vervolgens in ongeveer één week een complete karaktertransformatie hebben ondergaan (Bing die het helemaal goed vindt dat zijn vrouw met een ander ligt te knallen). Blijkbaar moesten deze twee weer één of ander verhaallijntje toebedeeld krijgen. Als ze hier nou wat meer de tijd voor hadden genomen om deze verhaallijn in te luiden en hun karakters langzaam maar zeker deze switch te laten maken; nog steeds cheap, maar soit. Helaas kiezen ze echter weer voor de gemakkelijke, compleet ongeloofwaardige manier. Wat zit daar voor schrijversteam
GTST is weer lekker bezig, zeg, wat een treurnis. Het enige wat nog een beetje loopt is de familie Verduyn. Zelfs Ludo, Janine, Billy, Richard weten het niveau dit seizoen niet op te krikken.
[..]
Volgens mij heb je geen idee hoeveel geld er in de gamewereld tegenwoordig omgaat, of wel? Deelnemers aan toernooien oid verdienen grof geld. FIFA eSports spelers (een voetbalspelletje) bijv. verdienen rustig een paar ruggen per maand. Geen idee hoe dat in Nederland zit though.De makers van Fortnite verdienen 1 miljard per jaar, om maar even wat aan te geven
Dat doet Saskia wel, alleen heb je bij GTST vaak even geduld nodig. Ze rekken het zolang mogelijk..quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:47 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Op zich leuke aflevering, maar wat mij opviel was dat de laatste scène van Laura in de Koning , met die twee meiden aan de bar, die dus blijkbaar de kassa leegroofden...dat de kassa toen geen rinkeltje gaf en Laura checkte de kassa en toen rinkelde de kassa.
Viel mij op hoor.
Waarom neemt Saskia haar man niet in vertrouwen en vertelt dat Roman haar verkracht heeft?
Ben benieuwd of we Noortje nog vaak gaan zien, de dochter van Pieter.
Dit begrijp ik nog wel, je schaamt je natuurlijk kapot. Of bent bang voor de gevolgen, wat je man met zo iemand zou gaan doen bijv.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:47 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Waarom neemt Saskia haar man niet in vertrouwen en vertelt dat Roman haar verkracht heeft?
Merel heeft een flinke bos hout voor de deur, maar verder vind ik er weinig aan. Haar kapsel vind ik truttig en haar gezicht kijkt vaak nogal chagrijnig. Vind haar met Marwan ook totaal geen combi. Marwan is nu ook een totaal nutteloos bijfiguur aan het worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lekker dan Billy Richard en Merel tabee misschien.
Twee meest spraakmakende acteurs en een lekker wijf met potentie om de nieuwe Yolanthe te worden.
Goed bezig gtst.
Ik vind dit seizoen ook afbraak doen aan Ludo en Janine ook dit maar eerder ook het gemak waarmee ze het lijk van Leon wegwerken die jaren voor ze heeft gewerkt vervolgens laten ze Billy rond lopen alsof er niks gebeurd is terwijl ze niet weten hoe het gegaan is en dan net als de dynamiek tussen Ludo Richard en Janine leuk overkomt maken de schrijvers deze twist met Ludo omdat hij jaloers is en eigenlijk te vroeg want Janine en Richard gingen gewoon nog leuk met elkaar om laat ze dan eerst te ver gaan en Ludo dan iets bedenken. Vervolgens laten ze Billy en Janine iets bedenken wat Ludo dwarsboomt om het vervolgens zelf op deze surrealistische manier op te lossen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Merel heeft een flinke bos hout voor de deur, maar verder vind ik er weinig aan. Haar kapsel vind ik truttig en haar gezicht kijkt vaak nogal chagrijnig. Vind haar met Marwan ook totaal geen combi. Marwan is nu ook een totaal nutteloos bijfiguur aan het worden.
Zou dit echt exit Richard zijn? Ik vind de onaantastbaarheid van Ludo een beetje vermoeiend in deze lijn, eerlijk gezegd. Prima dat hij altijd wint, maar nu worden de grootste zaken echt binnen één aflevering geregeld. Bovendien lijkt hij nu wel écht een crimineel, als je ziet met welk gemak hij infiltranten in de bajes regelt of coke laat smokkelen. Een beetje makkelijk allemaal, we zien in niets de eventuele praktische kanten van al die plannen waar hij mogelijk tegenaan loopt. Daan regelt in zijn eentje wel even een ontsnapping uit een gevangenis (hoe knullig werd dat in beeld gebracht ook). Prima als je dit verhaal vertelt, maar neem dan verdorie ook de moeite om er spectaculaire tv van te maken! Nu is Richard personage nummer zoveel dat in de auto/taxi stapt en vertrekt.![]()
haha bedoel je zn vermomming????????quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:24 schreef Lisiga het volgende:
Ligt het aan mij of is Daan echt voor een paar minuten gerecast in de aflevering van aankomende donderdag?
Jazeker!quote:Op woensdag 2 maart 2022 20:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
haha bedoel je zn vermomming????????
Ik heb dat dus nu pas door. Zag inderdaad een filmpje op socials waarin ze backstage beelden laten zien. Ik weet niet wat ik waardelozer vindt. Daan die blijkbaar 'even' een ontsnapping regelt (ongetwijfeld geïnspireerd op de verhalen rondom Taghi, dan is dit toch absoluut lachwekkend?) Zeker omdat die ontsnapping daarna zogenaamd op alle journaals wordt uitgezonden. Dat internationaal befaamde kunststuk wat door Billy 'even' in de handbagage wordt meegenomen. Überhaupt Ludo die dat in huis heeft staan, het is net in verband gebracht met grote cocaïnesmokkel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:18 schreef GoldRushFrog het volgende:
[..]
Haha, dat is gewoon Dorian Bindels. Zelfde acteur!
Dit dus.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:43 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nu pas door. Zag inderdaad een filmpje op socials waarin ze backstage beelden laten zien. Ik weet niet wat ik waardelozer vindt. Daan die blijkbaar 'even' een ontsnapping regelt (ongetwijfeld geïnspireerd op de verhalen rondom Taghi, dan is dit toch absoluut lachwekkend?) Zeker omdat die ontsnapping daarna zogenaamd op alle journaals wordt uitgezonden. Dat internationaal befaamde kunststuk wat door Billy 'even' in de handbagage wordt meegenomen. Überhaupt Ludo die dat in huis heeft staan, het is net in verband gebracht met grote cocaïnesmokkel.Nee, ik vind het een beetje makkelijk allemaal, en het wordt ook totaal niet spannend in beeld gebracht.
Dan dat huis van Bouwhuis wat door die kinderen verschrikkelijk wordt gerestyled, en Janine die volgens de spoilers de villa gaat restylen. Als ze maar niet allemaal zo geforceerd hip gaan doen. Ze hebben het 2 jaar geleden toch niet voor niets rigoreus op de schop gegooid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |