Dat denk ik wel, vandaar mijn advies. Ik heb er nog een stapel van liggen. Dus als TS interesse heeft wil ik er wel eentje sturen voor 16.95 incl. Verzendenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:45 schreef Fer het volgende:
Is het niet zoiets? Zocht op design thermostaatknop en vond deze
https://www.sanitairsuper(...)hroom-wit-82-02-0002
Natuurlijk...quote:Op donderdag 9 december 2021 21:23 schreef Hanschje het volgende:
heb je ook een foto haaks op de kraan, het lijkt gewoon een deel wat makkelijk te vervangen is.
thermostaat kranen hebben als voordeel dat je de maximum temperatuur ook kan beperken (bijv 24 graden voor je badkamer) de meeste thermostaatkranen sturen de cv niet aan.
Ja, maar zonder de waterpomptang. Als je een beetje kracht in je handen hebt, moet je em zonder hulpmiddelen er vanaf kunnen draaien.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:35 schreef KNAK het volgende:
[..]
Natuurlijk...
[ afbeelding ]
Je zou denken, waterpomptangetje bij het geribbelde, ding er af knallen en een nieuwe er op, maar dergelijke simpele benaderingen zorgen vaak voor de grootste screw-ups
Hoe zit het dan verder met de waterlekkages die uit zo een actie tot stand komen?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, maar zonder de waterpomptang. Als je een beetje kracht in je handen hebt, moet je em zonder hulpmiddelen er vanaf kunnen draaien.
Waar staat dat het een huurwoning betreft?quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:39 schreef kingjotte het volgende:
Als huisbaas zou ik niet blij zijn als m'n huurder zomaar zo'n design ding verving door een knop van 5 euro.
Misschien even overleggen?
Zie post van donderdag 9 december 2021 @ 20:52:58 #6quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Waar staat dat het een huurwoning betreft?
Neuh, er zijn een handvol varianten waarvan die ene die er nu op zit meest standaard is.quote:Op vrijdag 10 december 2021 06:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Vermoedelijk is het wel merk en type gebonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |