Ja duurt even, koken, groot en klein kind eten geven.. zelf eten, samen opruimen, luier verschonen.. schone kleding, vaatwasser.quote:
Correct. Maar er zijn ook mensen die al jaren op Viva zitten EN hier ook al jaren.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Viva kon toch weer een doorstart maken waardoor ze niet meer op Fok posten?
Wow… ik dacht altijd dat jij een vrouw wasquote:Op donderdag 9 december 2021 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey schoonheid, heb je bier gehaald?
Is niet het juiste platform ervoorquote:Op donderdag 9 december 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
vervelend
dat mensen het verpesten
zonde
Dat heb ik vaker gehoord.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Charz het volgende:
[..]
Wow… ik dacht altijd dat jij een vrouw was
Dus ik heb mijn avatar door jou laten verkleinen…quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord.
best jammerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Charz het volgende:
[..]
Is niet het juiste platform ervoor
Ik vind het een mooie foto.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:36 schreef Charz het volgende:
[..]
Dus ik heb mijn avatar door jou laten verkleinen…
Een selfie
Kunnen die geen bier drinken danquote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef Charz het volgende:
[..]
Wow… ik dacht altijd dat jij een vrouw was
Loopt het vogelspinnen voer weer losquote:
Hier niet.Ik heb gecheckt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loopt het vogelspinnen voer weer los
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loopt het vogelspinnen voer weer los
Dat overkomt mij regelmatig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |