VR pokerenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef JochemSjakie het volgende:
Zometeen een stukje VR pokeren, naar bed en morgen weer een weekendje weg
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
VR pokeren
heb je dan zo'n bril op?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:21 schreef JochemSjakie het volgende:
Zometeen een stukje VR pokeren, naar bed en morgen weer een weekendje weg
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Een oom van mij zegt altijd dat alles kan, behalve een scheet op een plank spijkeren
De grappige oom hihi......quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Een oom van mij zegt altijd dat alles kan, behalve een scheet op een plank spijkeren
Daar kan hij op zich nog best wel eens een punt hebben, ja!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Alles Kan behalve Wim.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:24 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Ach het pand stond al een maand leeg en er zat maar een lullig slotje op wat makkelijk met een baksteen open te tikken was, dussss......quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
Ok maar viva sc, nah kweeniet hoor
let niet op dat Viva woordjequote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
Genoeg pastoortjes die zich daar weinig van aantrekken hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef maily het volgende:
[..]
De pastoor kan ook, maar die mag niet.
CenterParcs Kempervennen, bij Valkenswaardquote:
Als het beestje maar een naam heeft en het houd de stront buiten de deur.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef Filosoofert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |