Ja, net 1 jaar en bijna 4 jaar. Beide hebben de moeite met in de emmer mikkenquote:
Toevallig zei die user dat tegen precies dezelfde mod die 'rot op' tegen mij zeiquote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef ToT het volgende: [..] Wees blij dat je geen permban in ONZ hebt gekregen voor een "Ga weg"-achtige opmerking dan!
Ik ken er eendje die dat wel heeft gekregen,
![]()
Gelukkig ben ik net klaar met etenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, net 1 jaar en bijna 4 jaar. Beide hebben de moeite met in de emmer mikken![]()
De oudste kan dat overdag uiteraard wel, maar als ze misselijk wordt in bed gaat het soms helemaal mis en hang het aan de muur.
poehhhhhquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, net 1 jaar en bijna 4 jaar. Beide hebben de moeite met in de emmer mikken![]()
De oudste kan dat overdag uiteraard wel, maar als ze misselijk wordt in bed gaat het soms helemaal mis en hang het aan de muur.
quote:
Dit was net de eerste keer hier!quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef Donna het volgende:
Haha @:ToT ja dat soort poep taferelen zijn ook heel herkenbaar.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Toevallig zei die user dat tegen precies dezelfde mod die 'rot op' tegen mij zei
Dit is beter dan DTSquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
Is dit de nieuwe dts zonder punkte?
Als je moet, dan moet jequote:Op donderdag 9 december 2021 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat deed Live vandaag ook, maar wel pas aan het einde
Geen DTSquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
Dit idd!quote:
Nee, hier is het wel gezelligquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
Nee johquote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Filosoofert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |