SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Combinatie van Luilaksmurf en Smulsmurfquote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Welke smurf zou bal zijn?
https://nl.m.wikipedia.or(...)uit_de_Smurfenalbums
En Dierensmurf.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Combinatie van Luilaksmurf en Smulsmurf
Smurführerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Combinatie van Luilaksmurf en Smulsmurf
Rare smurfquote:
En VVF eigenwaansmurfquote:
Verontrustend Vieze Frankquote:
Beidequote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh wat een goed nieuws!!Feli!! Wanneer kun je beginnen? En is het een stap vooruit of vooral een stap weg uit de zooi op je huidige werk?
Nou, joepie, daar hebben we wat aan.quote:De formatie is nagenoeg rond: VVD, CDA, D66 en ChristenUnie maken zich langzamerhand op voor de presentatie van het akkoord. Het kabinet Rutte-IV komt daarmee na lange, tumultueuze maanden van onderhandelen eindelijk in zicht.
Niemand die wat geeft om die tweederangs Turken lijkt het wel, zelfs de grote roerganger in Ankara nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
De Chinese regering maakt zich schuldig aan genocide en misdaden tegen de menselijkheid. Dat is de conclusie van het 'Oeigoerentribunaal' in Londen. In dit onofficiële tribunaal werden getuigenissen, onderzoeken en gelekte overheidsdocumenten over Xinjiang onderzocht, als ware het een rechtszaak tegen de Chinese overheid.
https://nos.nl/artikel/24(...)genocide-in-xinjiang
Pegels zijn ook goedquote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist![]()
gefeliciteerd buda![]()
![]()
![]()
![]()
en de pegels?
Wow, goede deal danquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide![]()
Als ik salaris krijg dat ik op het oog heb, ga ik flink op vooruit en tevens een dag in de week minder werken. En de organisatie, mensen en het werk klinken echt tof
meer smurfenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide![]()
Als ik salaris krijg dat ik op het oog heb, ga ik flink op vooruit en tevens een dag in de week minder werken. En de organisatie, mensen en het werk klinken echt tof
EN tot die tijd? Maandje smurfen?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben er heel blij meeEn dan begin ik per februari.
ja erg hequote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand die wat geeft om die tweederangs Turken lijkt het wel, zelfs de grote roerganger in Ankara niet
Goede start van het nieuwe jaarquote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben er heel blij meeEn dan begin ik per februari.
De ambtenarenleefquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
flink op vooruit en tevens een dag in de week minder werken
Nee, ik heb gewoon een maand opzegtermijn en helaas geen vrije dagen meer. Maar ik ga me op mijn huidige werk natuurlijk niet heel druk meer makenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN tot die tijd? Maandje smurfen?
En nu lopen de verzekeringen allemaal in de soep?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een maand opzegtermijn en helaas geen vrije dagen meer. Maar ik ga me op mijn huidige werk natuurlijk niet heel druk meer maken
Ah okee, lekker in een hoekje waar niemand je ziet "overdrachtsdocumentatie verzorgen"quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een maand opzegtermijn en helaas geen vrije dagen meer. Maar ik ga me op mijn huidige werk natuurlijk niet heel druk meer maken
Meer geld minder urenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide![]()
Doen ze toch alquote:Op donderdag 9 december 2021 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu lopen de verzekeringen allemaal in de soep?
Beetje de winkel openhoudenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, lekker in een hoekje waar niemand je ziet "overdrachtsdocumentatie verzorgen"
Ja zo zijn mensen helaas, wat niet weet wat niet deert, een hoop mensen zit zo in elkaar als de Duitsers die buiten aan het BBQ-en waren terwijl de rook van gecremeerde gezinnen op hun vlees terecht kwam.quote:
Een budaatje pullen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt nu m'n doel voor een volgende baan #doitlikebudapestenaar
#doitlikebudiquote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt als de origin story van een schurk uit een stripboek.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo zijn mensen helaas, wat niet weet wat niet deert, een hoop mensen zit zo in elkaar als de Duitsers die buiten aan het BBQ-en waren terwijl de rook van gecremeerde gezinnen op hun vlees terecht kwam.
8 uurtjes in de week voor 3x modaalquote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overheid heeft geld zat blijkbaar, dat ze dat allemaal kunnen bekostigenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
8 uurtjes in de week voor 3x modaal
- was getekend - Norman Bates.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als de origin story van een schurk uit een stripboek.
Gewoon bosspedrosa wordenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Verdomme moet toch ook wat anders gaan doen of de toko gaan leiden, gedonder door agressieve overname.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zo zijn mensen helaas, wat niet weet wat niet deert, een hoop mensen zit zo in elkaar als de Duitsers die buiten aan het BBQ-en waren terwijl de rook van gecremeerde gezinnen op hun vlees terecht kwam.
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit een KSC kerstpakket?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, van mijn werk..quote:
Liep vandaag anders nog over de boslaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, van mijn werk..
Jullie hebben mijn adres niet...![]()
![]()
![]()
![]()
En broccoli-gehakt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie geen verwenkoffie.
ja maar keek zo vanwege je beschrijvingquote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is toch zo, de mensen met een groot hart zijn dunner gezaaid dan ooit.
Daar kwam ik voor mijn verhuizing bijna dagelijks langs. Nu hoef ik die kant niet meer op, tenzij het op de route ligt naar de bezorgwijk.. Maar dat is deze week niet voorgekomen...quote:Op donderdag 9 december 2021 20:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liep vandaag anders nog over de boslaan.
We hadden dit jaar de keuze uit drie pakketten. 1 volledige levensmiddelen zoals bovenstaande.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vroeger had een kerstpakket nog weleens een themaOf er zat wat totaal onbruikbare non-food kutongein bij zoals een terracotta flessenkoeler of zo
Ik heb vandaag als kerstpakket 200 euro mogen overmaken aan tandheelkundige noodhulp voor Gambiaanse kindjes dus ik slaap weer een weekje als een tevreden vet knorrend varkentjequote:Op donderdag 9 december 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Weet je dat ik m'n hele leven nog nooit een kerstpakket gehad heb? Voor zulke pauper bedrijven werk ik
quote:Op donderdag 9 december 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Weet je dat ik m'n hele leven nog nooit een kerstpakket gehad heb? Voor zulke pauper bedrijven werk ik
Ik ben ook bijna afgewerkt. Wilde per se nog iets nakijken maar het is beetje puzzelwerk.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik viel net zo uit tijdens een meeting dat mijn baas me achteraf belde "goh ik dacht dat die Duitse man met die belachelijke snor kon ouwehoeren en preken"
Maar afgewerkt
Gewoon over de schutting gooienquote:Op donderdag 9 december 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna afgewerkt. Wilde per se nog iets nakijken maar het is beetje puzzelwerk.
Ik kreeg ook nog tig verzoekjes van nieuwsgierige mensen, ja zullen we even bellen nog?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook bijna afgewerkt. Wilde per se nog iets nakijken maar het is beetje puzzelwerk.
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog tig verzoekjes van nieuwsgierige mensen, ja zullen we even bellen nog?
Eeeuhm, nee kijk maar of je me morgen even te pakken kunt krijgen.
Gouden tanden? En dat sponsor jij!?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag als kerstpakket 200 euro mogen overmaken aan tandheelkundige noodhulp voor Gambiaanse kindjes dus ik slaap weer een weekje als een tevreden vet knorrend varkentje
Best leuk als ik het opgelost krijg. Ben er bijna.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon over de schutting gooien
Even aan je jas of oren trekken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog tig verzoekjes van nieuwsgierige mensen, ja zullen we even bellen nog?
Eeeuhm, nee kijk maar of je me morgen even te pakken kunt krijgen.
Het is meer dat laatste rotte tandje zonder verdoving trekken dat ze er zelf niet uitgepeuterd kregen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gouden tanden? En dat sponsor jij!?
Pikken de vogels dat niet uit?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is meer dat laatste rotte tandje zonder verdoving trekken dat ze er zelf niet uitgepeuterd kregen.
Die zitten ook liever in de bek van nijlpaarden te pikken.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pikken de vogels dat niet uit?
O ja dat wilde ik ook nog eens doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien maandag maar weer gaan zwemmen
Ik las nieuw zwempak. Welke kleur?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat nieuwere zwembad uitproberen. Is een stuk groter
Een 81-jarige Rotterdammer zijn reactie ---------->quote:Op donderdag 9 december 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat nieuwere zwembad uitproberen. Is een stuk groter
quote:Op donderdag 9 december 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een 81-jarige Rotterdammer zijn reactie ----------> [ afbeelding ]
ik heb gewoon zwartquote:Op donderdag 9 december 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las nieuw zwempak. Welke kleur?
neequote:Op donderdag 9 december 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n smal bikini broekje die tussen de bilspleet blijft plakken?
godver wat haat ik de winter tochquote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat sneeuwen dit weekend.
In Münchenquote:Op donderdag 9 december 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
het wordt zondag 9 graden gek. Niks sneeuw.
Ben jij niet voor gemaakt.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
godver wat haat ik de winter toch
Krijg wel zin aan KFC.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat die morgen moeder worden?
*kijkt naar weerbericht*quote:Op donderdag 9 december 2021 21:51 schreef CherryLips het volgende:
Zondag tien graden. Dat is gewoon lente.
Jouw vriendin ook wat piercings of tattoos?quote:Op donderdag 9 december 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt toch een tongpiercing?
Ik ga maandag naarquote:Op donderdag 9 december 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien maandag maar weer gaan zwemmen
die film zegt mij nietsquote:Op donderdag 9 december 2021 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar
https://www.pathe.nl/film/25857/dont-look-up
Nee wel gehadquote:Op donderdag 9 december 2021 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt toch een tongpiercing?
O ja die wilde ik eigenlijk ook liever in de bios zien dan op Netflix. Want concentratiestoornis ofzo.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar
https://www.pathe.nl/film/25857/dont-look-up
Truste flesquote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu is een mooi moment om te gaan slapen
Ja dat weet ik, waarom denk je dat ik de postquote:
Mooi op tijdquote:Op donderdag 9 december 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan morgenochtend om half 7 naar Harry Potter.
Hahahaha
quote:
Ze voelt wel vriendschap, maar meer niet. En misschien komt het nog, maar voorlopig moeten we maar verder gaan als vrienden.quote:
Ohquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze voelt wel vriendschap, maar meer niet. En misschien komt het nog, maar voorlopig moeten we maar verder gaan als vrienden.
Stomme kutbelgquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze voelt wel vriendschap, maar meer niet. En misschien komt het nog, maar voorlopig moeten we maar verder gaan als vrienden.
Ah nee... das kut Budaquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klote manquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, ze is wel aardig verder.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh
Ga je vrienden met haar blijven?
Hmm. Maar heb jij wel vlinders dan? Want anders is dat toch een beetje akward?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, ze is wel aardig verder.
Liefde kan leuk zijn maar ook net zo goed kut.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja, aaah het leek allemaal zo leuk![]()
[ afbeelding ]
Die had ik wel. Maar die zijn de afgelopen twee weken ook wel een beetje weggefladderdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm. Maar heb jij wel vlinders dan? Want anders is dat toch een beetje akward?
Balen voor je.
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja, aaah het leek allemaal zo leuk![]()
[ afbeelding ]
Mja, ik kom er wel overheen hoor. Dit zag ik al even aankomen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Liefde kan leuk zijn maar ook net zo goed kut.
Is ze een lepidopteroloog danquote:
Dat gevoel had ik ook wel een beetje. Je was niet meer zo heel enthousiast zoals in het begin. Maar wel super jammer natuurlijk. Nu weer de datingmarkt (heet dat zo?) op?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kom er wel overheen hoor. Dit zag ik al even aankomen.
Ai…quote:
Ja, ik merkte dat ze de boot afhield que daten. En ook niet echt meer reageerde op mijn flirtpogingen. Dus ja, dan voel je wel een beetje welke kant het opgaat.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook wel een beetje. Je was niet meer zo heel enthousiast zoals in het begin. Maar wel super jammer natuurlijk. Nu weer de datingmarkt (heet dat zo?) op?
Thanks Flory.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:22 schreef Flory het volgende:
Nou in elk geval gewoon de Nederlandse 1e en 2e kerstdag @:budapestenaar en niet dat verplichte overdreven gedoe hier op kerstavond![]()
maar ik had het je zo gegund![]()
Dus gevoel een beetje afgebouwd al. Er loopt echt wel ergens een Budarinnetje rond.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik merkte dat ze de boot afhield que daten. En ook niet echt meer reageerde op mijn flirtpogingen. Dus ja, dan voel je wel een beetje welke kant het opgaat.
Nou, even rustig aan maar
Ik voeg even aan mijn programma van eisen toe dat ze wel in Nederland moet wonenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus gevoel een beetje afgebouwd al. Er loopt echt wel ergens een Budarinnetje rond.
In België gebeurt alles op kerstavond, familie en vrienden, veel eten en drinken, op restaurant gaan etc.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thanks Flory.
Wat doen Belgen op kerstavond?
Aaah ja, in Hongarije ook.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:29 schreef Flory het volgende:
[..]
In België gebeurt alles op kerstavond, familie en vrienden, veel eten en drinken, op restaurant gaan etc.
Volgens mij wat wij (in Nederland) vooral verdelen tussen 1e en 2e kerst.
Je kunt niet alles hebben mien jong, én een lief én een nieuwe baan zou geweldig zijn maar dan maar heel blij zijn met de nieuwe baanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op donderdag 9 december 2021 23:37 schreef Flory het volgende:
Het bewijs
In je nieuwe huisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een flinke trouwens!
Tis een neppert hoor, maar het zorgt wel voor sfeerquote:Op donderdag 9 december 2021 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In je nieuwe huisje.Dat is een flinke trouwens!
Precies. Eigenlijk zijn het gewoon alleen al de lampjes die het doen. In een grote kamerplant ofzo staat het vaak ook al leuk.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:42 schreef Flory het volgende:
![]()
[..]
Tis een neppert hoor, maar het zorgt wel voor sfeer![]()
Thxquote:Op donderdag 9 december 2021 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk zijn het gewoon alleen al de lampjes die het doen. In een grote kamerplant ofzo staat het vaak ook al leuk.Ziet er knusjes uit.
Weekendgenot schoonmaakgenot.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:25 schreef Ama het volgende:
Het is ook wel weer bedtijd maar morgen gelukkig weer weekend genot.
Wat fijn!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:49 schreef Flory het volgende:
[..]
ThxTis echt heerlijk hier Liesje, we hebben jaren ellende van buren gehad en weten haast niet wat ons overkomt, eindelijk rust
Ik vond het al apart dat ze recht overeind stondenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn plantje binnen, had me er erg op verheugd maar valt een beetje tegen. Of naja niet helemaal want ik ben verliefd op de pot en het idee.
[ afbeelding ]
Maar voor die rond de 30 euro had ik van het plantje gewoon ook wat meer verwacht. En ik weet dat het een hangplant is maar het hangt allemaal vrij stevig. Op een kluitje. En dat van een kweker.
Maar net gekeken, ik heb zelf ook zo'n soort vaas dus misschien dat ik deze dan wel deze daarin doe en er een soort hangpot van knutsel en ergens ophang en dat ik dan een lepelplantje voor deze pot koop want die kunnen ook alleen in water las ik.
Plaatje van degene die ik besteld had
[ afbeelding ]
Toch even anders.
@:CherryLips
gisteren laten inslapen, maandag was ie nog vrolijk, dinsdag at ie niet meer en deed ie zielig. gisteren begon ie te schokken en zwaar adem te halen.quote:
Ja het gaat snel. Daarom hang ik altijd als een soort kolibrie om dat hok heenquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren laten inslapen, maandag was ie nog vrolijk, dinsdag at ie niet meer en deed ie zielig. gisteren begon ie te schokken en zwaar adem te halen.
nauwelijks nog longinhoud, alles vol met vocht. hij was al bijna spontaan aan het doodgaan
Oh daarom vroeg je blijft dat zo staan? Ik vond het al zo'n vreemde vraag.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het al apart dat ze recht overeind stonden
Je kunt dit ook met een monstera doen maar die heeft op den duur ook een mosstok nodig.
Het ziet er echt tof uit, maar misschien toch gewoon maar in een pot met aarde doen?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg vandaag mijn plantje binnen, had me er erg op verheugd maar valt een beetje tegen. Of naja niet helemaal want ik ben verliefd op de pot en het idee.
[ afbeelding ]
Maar voor die rond de 30 euro had ik van het plantje gewoon ook wat meer verwacht. En ik weet dat het een hangplant is maar het hangt allemaal vrij stevig. Op een kluitje. En dat van een kweker.
Maar net gekeken, ik heb zelf ook zo'n soort vaas dus misschien dat ik deze dan wel deze daarin doe en er een soort hangpot van knutsel en ergens ophang en dat ik dan een lepelplantje voor deze pot koop want die kunnen ook alleen in water las ik.
Plaatje van degene die ik besteld had
[ afbeelding ]
Toch even anders.
@:CherryLips
Misschien iets, de bovenste blaadjes, maar de onderste takjes zijn echt al soort van stug, echt in deze vorm gegroeid lijkt het, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:00 schreef CherryLips het volgende:
Misschien trekken ze nog bij, kan trouwens ook nog. Kou enzo.
Ja de pot is tofquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh daarom vroeg je blijft dat zo staan? Ik vond het al zo'n vreemde vraag.
Monstera is een soort gatenplant toch? Die had ik eerst bijna genomen. Wat is een mosstok? Maar de pot is wel echt tof toch?
Oh ik ben heel slecht met planten, of naja binnenplanten. Mijn palmvaren heeft nog maar 2 stelen, en daar staan ook nog wat verdroogde takjes tussen zodat het nog iets lijkt.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:04 schreef Flory het volgende:
[..]
Het ziet er echt tof uit, maar misschien toch gewoon maar in een pot met aarde doen?
Ik heb er verder niet zoveel verstand van hoor![]()
Heb aardig wat groene planten nu, het is al een hele uitdaging die in leven te houden
Hmm het klinkt wel makkelijk, hou me op de hoogtequote:Op vrijdag 10 december 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik ben heel slecht met planten, of naja binnenplanten. Mijn palmvaren heeft nog maar 2 stelen, en daar staan ook nog wat verdroogde takjes tussen zodat het nog iets lijkt.Maar heb hem vorige week verpot en heel veel liefde beloofd. Dat helpt doorgaans niets. Verder nog een paar in de vensterbank achter het gordijn dus die vergeet ik sowieso water te geven.
Maar dit leek me juist zo ideaal, want deze hoef je ongeveer 1x per maand het water te verversen. En dat zie je dan omdat het water vies wordt. Thats it.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de pot is tof![]()
Je hebt bij de Aldi en de lidl weleens van die potten met kleine ecosystemen in de folder, daar kan ik ook niks mee.
Een vriend van me heeft een klein aquarium omgetoverd door klein ecosysteem met allerlei planten, is mooi geworden.
Monstera is een gatenplant ja, maar gaat op den duur ook hangen. Dan zet je een mosstok erbij en daar bind je hem aan vast zodat hij omhoog groeit. Die van mij is nu topzwaar en lazert steeds om.
Als je een trap in huis hebt naar een zolder of overloop ofzo kun je ze daar overheen naar beneden laten groeien. Ik kwam vroeger weleens in een oud gebouw waar ze op de tweede verdieping een enorme monstera over de balustrade hadden hangen die bijna tot de begane grond kwam. Enorm stofnest, dat wel.
Weinig van meegekregenquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:18 schreef FranticDJ het volgende:
Poh wat een fantastische avond weer
Nja, en zo gaat het dus altijdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren laten inslapen, maandag was ie nog vrolijk, dinsdag at ie niet meer en deed ie zielig. gisteren begon ie te schokken en zwaar adem te halen.
nauwelijks nog longinhoud, alles vol met vocht. hij was al bijna spontaan aan het doodgaan
Ben nog maar even gaan slapenquote:
Haags is weer terug van zijn vakantiequote:Op vrijdag 10 december 2021 07:34 schreef Koen66 het volgende:
zonder Haags kan er wel iemand z'n positie gaan aanvallen
ah dat had ik gemist, dacht dat ie een langere vakantie hadquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags is weer terug van zijn vakantie
zondag terug gekomen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:41 schreef Koen66 het volgende:
Nijn is toch nog wel op vakantie? Of is ie ook ongemerkt terug?
Volgens mij welquote:Op vrijdag 10 december 2021 07:49 schreef Koen66 het volgende:
dan is iedereen toch terug van 'vakantie' nu?
quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:41 schreef Koen66 het volgende:
Nijn is toch nog wel op vakantie? Of is ie ook ongemerkt terug?
Door de 25.000 foto's van @RockNijntje voelt het zelfs een beetje alsof ik zelf daar ben geweest.quote:
Maar Koen bedoelt @DerRabbitquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Door de 25.000 foto's van @:rocknijntje voelt het zelfs een beetje alsof ik zelf daar ben geweest.
Voor mij is er maar 1 Nijnquote:
eskimo callboyquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer 76 seconden inleveren vandaag.
Langnese heet in Oostenrijk Eskimo
Now find somebody who cares.
Ik ga de seconden tellen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer 76 seconden inleveren vandaag.
Langnese heet in Oostenrijk Eskimo
Now find somebody who cares.
quote:
Was er pas geleden nog evenquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
Rocknijntje is al tijden weg afaik
ah dat heb ik dan gemistquote:
Het is een gimmick, niks extreem, gewoon zo flauw als kippenstront.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Plastic.
Maar ik kan het US ook niet kwalijk nemen dat 'ie de nuance in de extremere muzieksoorten gewoon niet kan horen.
Het zit verdomde slim in elkaar.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een gimmick, niks extreem, gewoon zo flauw als kippenstront.
die stream van Scooter was wel aardig cringe daarinquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Spelen voor publiek zonder daadwerkelijk publiek is wel fucking lastig volgens mij.
Hebben die ooit een andere modus dan cringe eigenlijk? Ik *zou* naar een festival waar ze zouden optreden, maar dat zou samen met vrijwilligerswerk zijn en daar ben ik mee gestopt inmiddels.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die stream van Scooter was wel aardig cringe daarin
scooter live is wel dikquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben die ooit een andere modus dan cringe eigenlijk? Ik *zou* naar een festival waar ze zouden optreden, maar dat zou samen met vrijwilligerswerk zijn en daar ben ik mee gestopt inmiddels.
Even m'n andere filmpje afkijken.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee
mag weer mooie dingen gaan doen
Ja hoorquote:Een Duitse man die tijdens het thuiswerken struikelde terwijl hij van zijn bed op weg was naar zijn bureau, moet de kosten van de gevolgen volledig vergoed krijgen. Het Bundessozialgericht, de hoogste arbeidsrechtelijke instantie in Duitsland, heeft geoordeeld dat hij deelnam aan woon-werkverkeer.
Hardop gelachen.quote:
Welke ziecko ziet zo'n foto en denkt er dan zo'n tekst bij.quote:
Het wordt nog gekker:quote:
quote:In het vonnis stipt de rechter aan dat de man direct aan het werk ging, zonder eerst te ontbijten. Had hij dat wel gedaan, dan zou het ongeluk mogelijk niet als arbeidsongeval zijn bestempeld: "De eerste reis van het bed naar het kantoor aan huis is een verzekerde werkroute”.
Oftewel, hoe het overslaan/uitstellen van (volgens sommigen) de belangrijkste maaltijd van de dag in Duitsland tot werkgeversaansprakelijkheid leidt.
In Duitsland wel, hoe dat in NL zit, weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus alles qua ongeval en route naar werk is verzekerd? Hendig.
Oh, neuh, maar hoe dan ook: hendig.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Duitsland wel, hoe dat in NL zit, weet ik niet.
Overweeg je met de fiets in de sloot te rijden als dat verzekerd is?
Nee, dit is echt een uitspraak geweest in Duitslandquote:
Nee, rtlnieuws zie ik.quote:
Nope.. toch is het toegekend.quote:
Ik las het op LinkedInquote:
geniaalquote:Op vrijdag 10 december 2021 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dit is echt een uitspraak geweest in Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |