SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Combinatie van Luilaksmurf en Smulsmurfquote:Op donderdag 9 december 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Welke smurf zou bal zijn?
https://nl.m.wikipedia.or(...)uit_de_Smurfenalbums
En Dierensmurf.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Combinatie van Luilaksmurf en Smulsmurf
Smurführerquote:Op donderdag 9 december 2021 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Combinatie van Luilaksmurf en Smulsmurf
Rare smurfquote:
En VVF eigenwaansmurfquote:
Verontrustend Vieze Frankquote:
Beidequote:Op donderdag 9 december 2021 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh wat een goed nieuws!!Feli!! Wanneer kun je beginnen? En is het een stap vooruit of vooral een stap weg uit de zooi op je huidige werk?
Nou, joepie, daar hebben we wat aan.quote:De formatie is nagenoeg rond: VVD, CDA, D66 en ChristenUnie maken zich langzamerhand op voor de presentatie van het akkoord. Het kabinet Rutte-IV komt daarmee na lange, tumultueuze maanden van onderhandelen eindelijk in zicht.
Niemand die wat geeft om die tweederangs Turken lijkt het wel, zelfs de grote roerganger in Ankara nietquote:Op donderdag 9 december 2021 20:26 schreef bitterbal het volgende:
De Chinese regering maakt zich schuldig aan genocide en misdaden tegen de menselijkheid. Dat is de conclusie van het 'Oeigoerentribunaal' in Londen. In dit onofficiële tribunaal werden getuigenissen, onderzoeken en gelekte overheidsdocumenten over Xinjiang onderzocht, als ware het een rechtszaak tegen de Chinese overheid.
https://nos.nl/artikel/24(...)genocide-in-xinjiang
Pegels zijn ook goedquote:Op donderdag 9 december 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat heb ik gemist![]()
gefeliciteerd buda![]()
![]()
![]()
![]()
en de pegels?
Wow, goede deal danquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide![]()
Als ik salaris krijg dat ik op het oog heb, ga ik flink op vooruit en tevens een dag in de week minder werken. En de organisatie, mensen en het werk klinken echt tof
meer smurfenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide![]()
Als ik salaris krijg dat ik op het oog heb, ga ik flink op vooruit en tevens een dag in de week minder werken. En de organisatie, mensen en het werk klinken echt tof
EN tot die tijd? Maandje smurfen?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben er heel blij meeEn dan begin ik per februari.
ja erg hequote:Op donderdag 9 december 2021 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand die wat geeft om die tweederangs Turken lijkt het wel, zelfs de grote roerganger in Ankara niet
Goede start van het nieuwe jaarquote:Op donderdag 9 december 2021 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben er heel blij meeEn dan begin ik per februari.
De ambtenarenleefquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
flink op vooruit en tevens een dag in de week minder werken
Nee, ik heb gewoon een maand opzegtermijn en helaas geen vrije dagen meer. Maar ik ga me op mijn huidige werk natuurlijk niet heel druk meer makenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN tot die tijd? Maandje smurfen?
En nu lopen de verzekeringen allemaal in de soep?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een maand opzegtermijn en helaas geen vrije dagen meer. Maar ik ga me op mijn huidige werk natuurlijk niet heel druk meer maken
Ah okee, lekker in een hoekje waar niemand je ziet "overdrachtsdocumentatie verzorgen"quote:Op donderdag 9 december 2021 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een maand opzegtermijn en helaas geen vrije dagen meer. Maar ik ga me op mijn huidige werk natuurlijk niet heel druk meer maken
Meer geld minder urenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide![]()
Doen ze toch alquote:Op donderdag 9 december 2021 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
En nu lopen de verzekeringen allemaal in de soep?
Beetje de winkel openhoudenquote:Op donderdag 9 december 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, lekker in een hoekje waar niemand je ziet "overdrachtsdocumentatie verzorgen"
Ja zo zijn mensen helaas, wat niet weet wat niet deert, een hoop mensen zit zo in elkaar als de Duitsers die buiten aan het BBQ-en waren terwijl de rook van gecremeerde gezinnen op hun vlees terecht kwam.quote:
Een budaatje pullen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt nu m'n doel voor een volgende baan #doitlikebudapestenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |