SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)![]()
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En na die harde lockdown? Alles weer open? 2G? Regeltjes van nu? Er moet wel iets van een plan achter zitten anders zit je 4-6 weken in een lockdown en 4 weken daarna weer op het punt van nu.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je iets leuks hebt dan pas ik het voor je aan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Kut, heb ik een keer het nieuwe topic, vergeet ik een leuke titel te bedenken...![]()
Kom maar door in DM.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Kut, heb ik een keer het nieuwe topic, vergeet ik een leuke titel te bedenken..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Oh lief van alle mods, maar ik kan zo gauw niks bedenken. Too much pressure.. Ik wacht wel tot een volgende ronde. Maar als jullie zelf iets leuks weten, be my guest.![]()
Maar ja, we varen in de mist op een woelige zee... vooruit kijken kan niet...quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!![]()
Is die 2G nu definitief afgeketst? Zag gisteren op het nieuws iets voorbij komen, geen meerderheid voor in de Kamer. Maar niet echt goed gevolgd, beetje druk deze dagen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!
Of komt er nog een mogelijkheid voor?![]()
Let's go, with an optiflowquote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh lief van alle mods, maar ik kan zo gauw niks bedenken. Too much pressure.. Ik wacht wel tot een volgende ronde. Maar als jullie zelf iets leuks weten, be my guest.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Versoepelen moet trouwens ook echt veel vlotter dan vorig jaar. Zeker als komend voorjaar de boosterronde er ook nog eens in zit. Als het een beetje mee zit met de temperaturen moet je zeker buiten zoveel mogelijk zonder regels laten doorgaan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!
Dit jaar liepen we tot ergens in mei nog op reservering te winkelen en tot eind juni met mondmaskers...![]()
Nu niet, mogelijk later welquote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is die 2G nu definitief afgeketst? Zag gisteren op het nieuws iets voorbij komen, geen meerderheid voor in de Kamer. Maar niet echt goed gevolgd, beetje druk deze dagen.
Of komt er nog een mogelijkheid voor?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Volgens mij is het nu in de ijskast gezet omdat een meerderheid niet de verwachting was. Dus (nog) niet afgeketst maar komt in januari weer terug (om dan af te ketsen).quote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is die 2G nu definitief afgeketst? Zag gisteren op het nieuws iets voorbij komen, geen meerderheid voor in de Kamer. Maar niet echt goed gevolgd, beetje druk deze dagen.
Of komt er nog een mogelijkheid voor?![]()
Haha, ik hoef denk ik niet te kijken wie het vorige topic heeft geopend.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef Scrummie het volgende:
Uitstekende TT. De TS die die bedacht heeft mag wel een taart krijgen.![]()
Egoist, wees eens wat meer solidair en denk aan de zorg!quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Versoepelen moet trouwens ook echt veel vlotter dan vorig jaar. Zeker als komend voorjaar de boosterronde er ook nog eens in zit. Als het een beetje mee zit met de temperaturen moet je zeker buiten zoveel mogelijk zonder regels laten doorgaan.
Vorig jaar liepen we tot ergens in mei nog op reservering te winkelen en tot eind juni met mondmaskers...![]()
Gewoon in januari de stadions open ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Versoepelen moet trouwens ook echt veel vlotter dan vorig jaar. Zeker als komend voorjaar de boosterronde er ook nog eens in zit. Als het een beetje mee zit met de temperaturen moet je zeker buiten zoveel mogelijk zonder regels laten doorgaan.
Dit jaar liepen we tot ergens in mei nog op reservering te winkelen en tot eind juni met mondmaskers...![]()
Dat is wel een zekerheidje. We gaan echt niet versoepelen voor de jaarwisseling.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
2G bijvoorbeeld ja, kom met een plan aub! Of we gaan lekker aanmodderen tot we de klok weer gaan verzetten naar zomertijd en dan bedenken: Och shit ja het is weer terrasweer, laten we gaan versoepelen!wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Als we in april/mei weer panische burgemeesters krijgen die roepen dat het park of het strand te vol is, dan kunnen we er echt beter mee ophouden.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Egoist, wees eens wat meer solidair en denk aan de zorg!![]()
Maar hoe zie jij 'er beter voor staan' dan? Lage aantallen an sich heb je niet zoveel aan.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die economische schade is er toch al, ook nu met het huidige pakket. Praat het niet goed ofzo, maar moet je niet zo snel mogelijk de aantallen willen drukken zodat je straks (met een lange winter en eventueel Omikron voor de boeg) er beter voor staat?
Als je na die harde lockdown alsnog een situatie verwacht met een R>1 dan koop je slechts één of twee weken ofzo.
Als je een situatie verwacht met een R~1 dan heeft het geen zin om superlage aantallen te hebben.
Dus ik zie geen scenario waarin het enorm drukken van aantallen ook maar enig serieus voordeel oplevert.I'll give you something to do![]()
De klok verzetten is in maartquote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is wel een zekerheidje. We gaan echt niet versoepelen voor de jaarwisseling.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
I know. in Januari nog even een avondklokje, want omnicron, en dan hebben we dezelfde film als vorig jaar gehad.quote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
WIE HAD DIT ZIEN AANKOMENquote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is wel een zekerheidje. We gaan echt niet versoepelen voor de jaarwisseling.
Met een beetje geluk zit je dan op 2-4k besmettingen per dag en weer op 'normale' instroomaantallen in de ziekenhuizen. Dat moet - samen met boosteren - wel voordelen brengen voor de druk op de zorg. Maar goed, het is toch allemaal wishful thinking in die zin, want dit gaat echt niet meer gebeuren in deze fase.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef galantis het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij 'er beter voor staan' dan? Lage aantallen an sich heb je niet zoveel aan.
Als je na die harde lockdown alsnog een situatie verwacht met een R>1 dan koop je slechts één of twee weken ofzo.
Als je een situatie verwacht met een R~1 dan heeft het geen zin om superlage aantallen te hebben.
Dus ik zie geen scenario waarin het enorm drukken van aantallen ook maar enig serieus voordeel oplevert.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Is dit een bewuste?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:35 schreef _serial_ het volgende:
[..]
I know. in Januari nog even een avondklokje, want omnicron, en dan hebben we dezelfde film als vorig jaar gehad.
Maar verwacht jij serieus ineens een plan van onze Mark en Hugo?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Maar ja, we varen in de mist op een woelige zee... vooruit kijken kan niet...
Die gaan gewoon al hun kaarten zetten op het effect van de boosters en intussen niks doen 'want onzekerheid Omicron'. Tegen de tijd dat die weer eens vooruit gaan kijken is het minstens half februari.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: