SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
Vroeg is een relatief begrip hè?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
‘ Nee hoor, ik ga echt handbal kijken, daar komt niemand aan, ik stop vroeg met werken vandaag’...je raadt vast wel wie er nu nog gewoon boven aan het werk is
Leuke sport wel, maar gemeen wel. Heb het in de jeugd zelf gedaan maar in de buurt van de cirkel kreeg je soms wel een gemeen tikje. Waterpolo zou nog erger zijn.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:34 schreef Doedezemaar het volgende:
‘ Nee hoor, ik ga echt handbal kijken, daar komt niemand aan, ik stop vroeg met werken vandaag’...je raadt vast wel wie er nu nog gewoon boven aan het werk is
Gemene sporten ja, tikken, krabben en nog meerquote:Op donderdag 9 december 2021 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Leuke sport wel, maar gemeen wel. Heb het in de jeugd zelf gedaan maar in de buurt van de cirkel kreeg je soms wel een gemeen tikje. Waterpolo zou nog erger zijn.
Je moet echt eens wat meer aan jezelf denken en wat minder aan je baas, livelink.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:36 schreef livelink het volgende:
Hier konden we stoel en beeldschermen en dergelijke meenemen van kantoor. Maar ja, dat was voor mij natuurlijk geen optie met de bus. Toen mocht ik vervolgens wel een stoel bestellen en declareren en wilde mijn leidinggevende wel mijn scherm komen brengen, maar dat vond ik allemaal te veel gedoe en ik dacht ook iedere keer weer dat het allemaal wel tijdelijk zou zijn, dus dat het ook niet nodig was![]()
En inmiddels vind ik het wel best met mijn gewone stoel en laptopscherm. Ik heb ook echt enorm veel moeite met zaken declareren. Dat voelt voor mij alsof werk en privé veel te veel door elkaar heen gaat lopen. Alsof de werkgever dan de eigenaar is van spullen die ik thuis heb staan of (in geval van mijn beeldschermbril) voor spullen die van mij persoonlijk zijn. En dat ik dan ook het gevoel heb dat ik dan een goedkope beeldschermbril moet kopen zonder toeters en bellen. Dus ook dat laatste heb ik niet gedeclareerd. Terwijl mijn beeldschermbril wel echt een rechtstreeks gevolg is van het thuiswerken, helaas.
of livelink wilde gewoon niet dat haar werkgever bij haar thuis kwamquote:Op donderdag 9 december 2021 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat meer aan jezelf denken en wat minder aan je baas, livelink.
Je doet genoeg voor je werkgever, dus hij mag ook best iets terug doen voor jou.
Dat speelde ook wel mee, ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
of livelink wilde gewoon niet dat haar werkgever bij haar thuis kwam
Hebben jullie dan helemaal geen moeite met declareren van spullen die ook voor eigen gebruik zijn?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet echt eens wat meer aan jezelf denken en wat minder aan je baas, livelink.
Je doet genoeg voor je werkgever, dus hij mag ook best iets terug doen voor jou.
Nee, helemaal niet. Sterker nog..... ik vind dat we best meer mogen vragen. Ik loop er de kantjes niet vanaf op het werk. En aangezien het bedrijf waarvoor ik werk nog flinke winsten maken die naar de aandeelhouders gaan, en de managers bonussen krijgen als er bepaalde doelen gehaald zijn, dan vind ik dat ook degene die onderaan de ladder staan wel eens wat extra mogen krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben jullie dan helemaal geen moeite met declareren van spullen die ook voor eigen gebruik zijn?
Als je je er niet goed bij voelt, moet je het niet doen.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
Het gaat me ook niet om het geld zelf, maar om het gevoel dat de werkgever op een of andere manier een claim heeft op spullen die je thuis hebt staan. Ik kan het niet goed uitleggen, maar dat voelt voor mij niet prettig.
Ik vind het andersom eerder onprettig: dat je werkgever er vanuit gaat dat jij jouw privespullen op eigen kosten dermate op orde hebt dat je zonder problemen thuis je werk kunt verrichten.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
Het gaat me ook niet om het geld zelf, maar om het gevoel dat de werkgever op een of andere manier een claim heeft op spullen die je thuis hebt staan. Ik kan het niet goed uitleggen, maar dat voelt voor mij niet prettig.
Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik heb toch maar gewoon besteld waar ik recht op had. Ik gebruik eigen spullen, en ik declareer eigenlijk ook nooit iets, dus ik heb zonder enig schuldgevoel besteld.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
Ik heb hier een pc en printer staan die van Concordia is. Als ik mijn "werk" goed moet doen moet ik wel goede apparatuur hebbenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eerder onprettig: dat je werkgever er vanuit gaat dat jij jouw privespullen op eigen kosten dermate op orde hebt dat je zonder problemen thuis je werk kunt verrichten.
'quote:Op donderdag 9 december 2021 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hier een pc en printer staan die van Concordia is. Als ik mijn "werk" goed moet doen moet ik wel goede apparatuur hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |