Verstappen moet eigenlijk gewoon dat narratief dat hij de slechterik is omarmen, je ziet het in moderne "popculture" ook dat de Darth Vaders en Deadpools van deze wereld eigenlijk het populairst zijn. Als ik op reddit lees hoeveel Amerikanen fan zijn geworden van F1 door "Drive to Survive" waarin Max werd afgeschilderd als een verwend klootzakje die het sympatieke lachebekje Ricciardo wegpestte bij Red Bull en die vervolgens volledig draaien van mening na een aantal seizoenen, door zijn spectaculaire maner van rijden en de talrijke youtube filmpjes waaruit duidelijk wordt dat 'ie erg veel vrienden op de grid heeft in tegenstelling tot Sir Hamilton, dan zou ik me niet zo druk maken om image.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:23 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, is al lang en breed gaande in de Mercedes PR die door de Britten (en daarmee de rest van de planeet) maar al te graag wordt overgenomen: Lewis is een fantastisch mens die het per ongeluk deed, Max is een staatsgevaarlijke mongool die Lewis nog dood zou rijden als het hem de titel op zou leveren.
Hear, hear. Om met Sierd de Vos te spreken: "Ik hou van boevenclubs".quote:Op donderdag 9 december 2021 15:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Verstappen moet eigenlijk gewoon dat narratief dat hij de slechterik is omarmen, je ziet het in moderne "popculture" ook dat de Darth Vaders en Deadpools van deze wereld eigenlijk het populairst zijn. Als ik op reddit lees hoeveel Amerikanen fan zijn geworden van F1 door "Drive to Survive" waarin Max werd afgeschilderd als een verwend klootzakje die het sympatieke lachebekje Ricciardo wegpestte bij Red Bull en die vervolgens volledig draaien van mening na een aantal seizoenen, door zijn spectaculaire maner van rijden en de talrijke youtube filmpjes waaruit duidelijk wordt dat 'ie erg veel vrienden op de grid heeft in tegenstelling tot Sir Hamilton, dan zou ik me niet zo druk maken om image.
Louis? Ben jij dat?quote:Op donderdag 9 december 2021 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
Max moet er gewoon ingaan met een instelling van 'The Dead or the Gladiolus'.
Of die Mercedes is een absolute bandenvreter en legt het af op racepacequote:Op donderdag 9 december 2021 15:20 schreef PzKpfw het volgende:
Max moet er gewoon ingaan met een instelling van 'The Dead or the Gladiolus'.
Ik ga wel van dit scenario uit hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of die Mercedes is een absolute bandenvreter en legt het af op racepace
Netjes van ze.quote:
Nee. Want hij was al in de buurt.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:26 schreef PzKpfw het volgende:
Zal het echt toeval zijn dat die Connely er alweer zit?
Alleen krijgt Max dan straf, net zoals afgelopen weekend.quote:Op donderdag 9 december 2021 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zoiets ja. Stewards zien redelijk wat door de vingers bij de eerste paar bochten omdat het dan altijd dringen is.
Mooie gelegenheid voor ham om zijn 8ste titel veilig te stellen.....
Ik vermoed dat sneue lulu geneuzel.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:39 schreef nils7 het volgende:
@:nattekat wat heb je ge-edit in mijn post?
lol de tweet heeft 382 likes en de reply van Olav 1.8kquote:Op donderdag 9 december 2021 15:44 schreef koemleit het volgende:
[ twitter ]
Lol deze tweet en hun reacties, het gejank van de Engelsen mbt tot Max kent geen grenzen, wie denken ze wel niet dat ze zijn.
Gelukkig is de topcomment van onze Olav die het ze ff zegt.
Wie ze denken dat ze zijn? Fan van Hamilton. Zelfde als users hier die elke week roepen dat Perez Lewis er maar even af moet trappen of dat alles wat Lewis doet slecht is en hij met alles wegkomt.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:44 schreef koemleit het volgende:
[ twitter ]
Lol deze tweet en hun reacties, het gejank van de Engelsen mbt tot Max kent geen grenzen, wie denken ze wel niet dat ze zijn.
Gelukkig is de topcomment van onze Olav die het ze ff zegt.
mwa dit is niet "een fan van Hamilton" maar autosport.com.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wie ze denken dat ze zijn? Fan van Hamilton. Zelfde als users hier die elke week roepen dat Perez Lewis er maar even af moet trappen of dat alles wat Lewis doet slecht is en hij met alles wegkomt.
Niet zo druk om maken joh, stukje riool'journalistiek' dat je niet eens hoeft te lezen.
Dat staat er nog steedsquote:Op donderdag 9 december 2021 15:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat sneue lulu geneuzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |