abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202537458

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

SPOILER: Hont
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Linkjes voor informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)
SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER: Informatie over dagcijfers
SPOILER: Varianten waaronder Omicron
SPOILER: Gedragsregels in dit topic:
quote:
In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
bron

(Bron)
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 9 december 2021 @ 12:39:27 #2
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202537462
Als je kaapt doen dan op z'n minst een nieuwe TT.
pi_202537464
Oh sorry, ik dacht dat ik de lapo had.
In Southern Sun
  donderdag 9 december 2021 @ 12:39:47 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202537468
wilde plaatsen:
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:35 schreef DonDruiper het volgende: [..] Ik sprak voor iemand. Als het aan mij ligt flikkeren we alle nutteloze maatregelen per direct uit het raam. Maar de pavlov reactie in NL is KAN NIET en SLUITEN. Dus ja.. wat ik wil is niet zo relevant. Hoop dat Omicron onze redding gaat zijn.
Dat deel ik zeker met je ja ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202537472
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:35 schreef Elan het volgende:
Maar in hoeverre thuiswerken nu een gunstig effect heeft op de wereld is nog maar de vraag. Mensen gaan ook vaak halve dagen werken, dus even een ochtend naar kantoor even dit even dat..... En of het een nieuwe pandemie echt zou af remmen is ook maar de vraag.
De vraag is ook of het erom gaat om een pandemie af te remmen, of dat het beter past in het leefschema van medewerkers. Ik vond (en vind) het fantastisch dat ik overdag snel boodschappen kan doen. Het is een mooie break, en ik hoef 's avonds niet te haasten. Om maar wat te noemen.

De energiediscussie is een interessante. Dat zijn dan ook discussies die gevoerd moeten worden. Maar dat geeft al aan dat we erover nadenken hoe we na deze pandemie naar een nieuw (en hopelijk beter) normaal gaan.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ŕ twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_202537479
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Dus je bent het eens dat vaccinatieplicht geen aanwijsbare nonsens is.
Mooie spin om voor jezelf toch gelijk denken te hebben.
Zoals zo vaak sandman.

Maar je hebt het gewoonweg niet. Maar blijf het voor jezelf maar gewoon denken. Zal je misschien helpen ofso.

We hadden het over de 9 maanden geldigheid die de aankomende tijd gaat blijven, maar jij gaat opeens over naar een vaccinatieplicht... oO<
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202537481
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:39 schreef Scrummie het volgende:
Als je kaapt doen dan op z'n minst een nieuwe TT.
Ja excuus. Zat bij de vorige ook al niet op te letten dus wilde mijn taak dit keer wel goed doen ;(.
In Southern Sun
pi_202537483
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
[..]

En ik zeg daar helemaal niet dat een virus niet milder kan worden. Wel dat dit proces vrij willekeurig is.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één ŕ twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  donderdag 9 december 2021 @ 12:41:06 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202537488
Op naar mooie cijfers vandaag iig.
Prikken gaat als een malle inmiddels op gang komen, alle lof voor de GGD'en _O_
Een spuit in alle zwakken en bejaarden en weer open met die handel _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202537489
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Beetje ouderwets wel, mijn vrouw werkt met een team wat in 4 werelddelen zit en niet een van haar team is in Nederland gebaseerd behalve zijzelf. Ze halen record resultaten.
Helemaal niet ouderwets. Juist jongeren schijnen zelf van mening te zijn op kantoor beter uit de verf te komen dan thuis.

https://www.zdnet.com/art(...)e-to-remote-working/

Verder is bij thuiswerken voor veel mensen een dunne scheidslijn tussen werk en privé, wat in een toch al overspannen arbeidsmarkt en hoge werkdruk wel eens voor (nog) meer burnouts kan gaan zorgen.
blablablabla
pi_202537491
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:17 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Ik denk dat dit vooral wensdenken is. Een terugkeer naar de oude situatie zit er simpelweg niet in.

Punt is alleen dat de veranderingen zeer traag gaan, en vrijwel niet op te merken als je er middenin zit. Pas achteraf zal duidelijk worden hoezeer deze pandemie een mogelijke katalysator geweest is voor de nodige veranderingen (want ook voor covid moest de wereld al anders ingericht worden).
Onafhankelijk van covid was de wereld natuurlijk al continu aan veranderingen onderhevig, alleen al als je kijkt naar de ontwikkelingen in technologie en de impact daarvan op het leven van mensen. Dus een terugkeer naar een situatie van X maanden/jaren geleden zit er per definitie al niet in.

Eerlijk gezegd denk ik dat juist jouw visie wensdenken is. Te graag willen zien dat het allemaal zo gaat veranderen.
Als ik kijk naar landen die maatregelen grotendeels hebben afgeschaft, dan zou je kunnen stellen dat daar in behoorlijke mate de oude normaal - waarbij ik niet doel op exact dezelfde oude situatie, maar in ieder geval eentje zonder van bovenaf opgelegde belemmeringen in sociale omgang - is teruggekeerd.
I'll give you something to do
pi_202537492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:30 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Dat lijkt me een discussie voor een ander topic. Is ook nogal politiek geladen.
Dat klopt maar je brengt nogal dingen stellig. Dat er veranderingen komen is logisch maar het meer en deel zal komen uit wat mensen als prettig hebben ervaren. Een groep zal blijven en/of meer thuis werken bijvoorbeeld maar je hebt ook een groep die het verschrikkelijk vind. Dus daarom denk ik dat het op veel gebieden wel mee zal vallen. Als je puur kijkt wat vaak blijvend is na een pandemie zijn het dingen die de Hygiëne verbeteren zoals riolering, betere afvalverwerking, ongedierte bestrijding enzovoort.
pi_202537495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Mooie spin om voor jezelf toch gelijk denken te hebben.
Zoals zo vaak sandman.

Maar je hebt het gewoonweg niet. Maar blijf het voor jezelf maar gewoon denken. Zal je misschien helpen ofso.

We hadden het over de 9 maanden geldigheid die de aankomende tijd gaat blijven, maar jij gaat opeens over naar een vaccinatieplicht... oO<
Ik weet het niet hoor, maar ik kom met twee opmerkingen in de post en jij reageert met 'exact'. Dus met wat ben je het dan eens?

Overigens begon ik niet over de vaccinatieplicht, beste red.
In Southern Sun
pi_202537530
Omicron is alweer verder aan het muteren.

So-Called “Stealth” Omicron Offshoot Identified By Scientists In Three Countries
By Tom Tapp

Scientists have identified a new Covid-19 lineage responsible for a number of recent Covid cases in South Africa, Australia and Canada that displays “many of the defining mutations of B.1.1.529 (Omicron) [but does] not have the full set. These cases also have “a number of their own unique mutations,” according to analysis posted on information sharing platform GitHub. The platform is widely used by top researchers to share data and information related to Covid-19.

As a result of those similarities and differences with the original Omicron, which was first identified about two weeks ago, the new sequence is being called BA.2, while the original variant has been dubbed BA.1...

...Why does that matter? It makes tracking the spread of Omicron more difficult at a time when surveillance of the new variant is critical to understanding it. Only seven cases of BA.2 have been identified thus far, reported the Guardian, the picture is still far from complete...

Bron https://deadline.com/2021(...)hoot-ba2-1234886790/
pi_202537543
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:39 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
De vraag is ook of het erom gaat om een pandemie af te remmen, of dat het beter past in het leefschema van medewerkers. Ik vond (en vind) het fantastisch dat ik overdag snel boodschappen kan doen. Het is een mooie break, en ik hoef 's avonds niet te haasten. Om maar wat te noemen.

De energiediscussie is een interessante. Dat zijn dan ook discussies die gevoerd moeten worden. Maar dat geeft al aan dat we erover nadenken hoe we na deze pandemie naar een nieuw (en hopelijk beter) normaal gaan.
Dat zal verschillen, ik kan prima in mijn eentje thuiswerken (als ik FOK! niet open that is :@ ) maar voor andere mensen met bijvoorbeeld kinderen of rumoerige buren zal een kantoorsetting tot veel meer efficiëntie leiden.

Lijkt me vooral maatwerk en afstemmen per werknemer, niet generiek van alles doorvoeren omdat dat nu eenmaal de bedrijfsnorm is zonder te kijken naar de wensen en situatie van werknemer.
blablablabla
pi_202537547
Dit topic is echt weer een heerlijke rollercoaster vandaag.

Uurtje geleden was het nog optimistisch en positief, maar nu:

SPOILER
Prozac posts, Build Back Better, the Great Reset. Wetenschapsfilosofie, de Pest en de Verlichting. En de vrijmibo @Da_Sandman

Hier moet ik gepost hebben.

Overigens betaal ik nu niet voor de Efteling maar stap gewoon het warme bad van COR binnen voor de dagelijkse rit in de achtbaan. Kost minder, scheelt tijd en efficiënter. En beter voor het milieu ook nog. Wow.
Soort build back better? :+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_202537551
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:46 schreef Salina het volgende:

SPOILER
Prozac posts, Build Back Better, the Great Reset. Wetenschapsfilosofie, de Pest en de Verlichting.

Overigens betaal ik nu niet voor de Efteling maar stap gewoon het warme bad van COR binnen voor de dagelijkse rit in de achtbaan. Kost minder, scheelt tijd en efficiënter. En beter voor het milieu ook nog. Wow.
En de vrijdagmiddagborrel *O*.
In Southern Sun
pi_202537562
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:41 schreef Molo het volgende:

Op naar mooie cijfers vandaag iig.
Vandaag zal ongekend hoog zijn.imo.
pi_202537568
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:47 schreef Za het volgende:

[..]
Vandaag zal ongekend hoor zijn.imo.
17.000 zou mooi zijn.
Stadions open.
blablablabla
pi_202537574
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:48 schreef Elan het volgende:

17.000 zou mooi zijn.
Stadions open.
Maar het zal eerder 24.000 zijn.
pi_202537579
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:39 schreef Molo het volgende:
wilde plaatsen:
[..]
Dat deel ik zeker met je ja ^O^
Oh, dat is wel gek om te lezen. Ik ben enorm voor nutteloze maatregelen!
  Moderator donderdag 9 december 2021 @ 12:50:20 #22
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202537581
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:46 schreef Salina het volgende:

SPOILER
Prozac posts, Build Back Better, the Great Reset. Wetenschapsfilosofie, de Pest en de Verlichting.

Absoluut.

En de pandemie heeft het tevens mogelijk gemaakt dat thuiswerken in mijn bedrijf heel normaal en geaccepteerd is geworden waardoor ik nu mijn lunchpauze in de zon kan doorbrengen in mijn korte broek en tshirt en na werktijd even kan ontspannen nog met een strandwandeling. :)

Zo. Hate me all you want. Ik dank covid dat ik nu niet in koud grijs NL hoef te zitten _O_
pi_202537591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:49 schreef Za het volgende:

[..]
Maar het zal eerder 24.000 zijn.
Ook prima. We moeten wel een beetje positief blijven.
blablablabla
pi_202537613
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:51 schreef Elan het volgende:

Het is ook niet negatief, maar ik verwacht dat de met thuistest positief geteste kinderen alsnog naar de GGD gaan, zodat ze straks een herstelbewijs hebben.
pi_202537625
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:41 schreef galantis het volgende:

[..]
Onafhankelijk van covid was de wereld natuurlijk al continu aan veranderingen onderhevig, alleen al als je kijkt naar de ontwikkelingen in technologie en de impact daarvan op het leven van mensen. Dus een terugkeer naar een situatie van X maanden/jaren geleden zit er per definitie al niet in.

Eerlijk gezegd denk ik dat juist jouw visie wensdenken is. Te graag willen zien dat het allemaal zo gaat veranderen.
Als ik kijk naar landen die maatregelen grotendeels hebben afgeschaft, dan zou je kunnen stellen dat daar in behoorlijke mate de oude normaal - waarbij ik niet doel op exact dezelfde oude situatie, maar in ieder geval eentje zonder van bovenaf opgelegde belemmeringen in sociale omgang - is teruggekeerd.
ja mee eens. Ik zou ook graag willen dat op een aantal vlakken de klok weer een jaar of 20/30 werd terug gedraaid. Maar dat gaat niet gebeuren. Niet dat alles nu veel slechter is, maar op een aantal vlakken toch echt wel.
pi_202537632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Gehapt, dus keurig deze.
In Southern Sun
  donderdag 9 december 2021 @ 12:55:01 #27
498282 Scrummie
pi_202537633
Het is vandaag 9 december, 2021. De negende dag van de twaalfde maand. We zitten in het jaar 2021.

9*2021-12 = 18.177.

Vandaag zullen we dus 18.177 besmettingen hebben.
pi_202537635
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:41 schreef Elan het volgende:

[..]
Helemaal niet ouderwets. Juist jongeren schijnen zelf van mening te zijn op kantoor beter uit de verf te komen dan thuis.

https://www.zdnet.com/art(...)e-to-remote-working/

Verder is bij thuiswerken voor veel mensen een dunne scheidslijn tussen werk en privé, wat in een toch al overspannen arbeidsmarkt en hoge werkdruk wel eens voor (nog) meer burnouts kan gaan zorgen.
Zo werkt het voor mij ook, op kantoor hoor je net wat meer wat er speelt en vraag je sneller iets. Werken op kantoor gaat mij beter af dan thuis. 5 dagen op kantoor hoeft niet, maar minimaal 3 dagen wel. Ik werkte altijd al 1 dag thuis en nu zo'n beetje 2 dagen thuis.

Plus wat je zegt, soms zijn er dikke problemen om op te lossen en dan merk je dat je de "stress" die daarbij komt kijken in je huis importeert. Ik hou werk en prive graag wat meer gescheiden.
pi_202537637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik kom met twee opmerkingen in de post en jij reageert met 'exact'. Dus met wat ben je het dan eens?

Overigens begon ik niet over de vaccinatieplicht, beste red.
Jij denkt aan te geven dat de gedachte van de 9 maanden geldigheid voor een langere periode 'aanwijsbare nonsens' is. Uit 3 voorbeelden die ik geef bewijs ik dat die gedachtegang helemaal geen 'aanwijsbare nonsens' is. Dat jij hier verder op in wil haken, is jouw keuze maar is niet waar we het over hadden. Dat is enkel een zijstraat die jij pakt om te denken dat je toch gelijk gaat krijgen voor jezelf. Niet waar we het over hadden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_202537639
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:54 schreef aartstyle het volgende:

[..]
ja mee eens. Ik zou ook graag willen dat op een aantal vlakken de klok weer een jaar of 20/30 werd terug gedraaid. Maar dat gaat niet gebeuren. Niet dat alles nu veel slechter is, maar op een aantal vlakken toch echt wel.
Wat was er 20 jaar geleden beter geregeld dan nu?
blablablabla
pi_202537649
IC +33 instroom
IC bezetting 644
Kliniek 297 instroom
Kliniek 2204 bezetting

@Oliver23 Erg mooie cijfers. Of had je ze al?
pi_202537651
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]
hoe mensen met elkaar omgingen, minder egoisme. Ziekenfonds, collectief denken en handelen.
  donderdag 9 december 2021 @ 12:56:47 #33
498282 Scrummie
pi_202537655
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Social media.
pi_202537657
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC +33 instroom
IC bezetting 644
Kliniek 297 instroom
Kliniek 2204 bezetting

@:oliver23 Erg mooie cijfers. Of had je ze al?
nee nog niet, thanks
pi_202537663
KROEGEN OPEN
pi_202537664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jij denkt aan te geven dat de gedachte van de 9 maanden geldigheid voor een langere periode 'aanwijsbare nonsens' is. Uit 3 voorbeelden die ik geef bewijs ik dat die gedachtegang helemaal geen 'aanwijsbare nonsens' is. Dat jij hier verder op in wil haken, is jouw keuze maar is niet waar we het over hadden. Dat is enkel een zijstraat die jij pakt om te denken dat je toch gelijk gaat krijgen voor jezelf. Niet waar we het over hadden.
Ik citeer zelfs een stukje uit je voorbeelden waarmee ik dat aantoon.

Tast alleen nog in het duister over waar je het nou met mee over eens was.
In Southern Sun
pi_202537671
quote:
7s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:

waardoor ik nu mijn lunchpauze in de zon kan doorbrengen in mijn korte broek en tshirt en na werktijd even kan ontspannen nog met een strandwandeling. :)

Zo. Hate me all you want. Ik dank covid dat ik nu niet in koud grijs NL hoef te zitten _O_
Ik vind het altijd zo sneu wanneer mensen hun verblijf in de zon willen "inwrijven" bij hun landgenoten die zgn in de kou zitten, en daarmee jaloezie denken op te wekken.

Ik heb een zwager die het hele jaar foto's stuurt aan Jan en alleman van zichzelf bij een zwembad of in een ligstoel in de zon, met daarnaast de weersverwachting van Nederland. :')
pi_202537673
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
Het is vandaag 9 december, 2021. De negende dag van de twaalfde maand. We zitten in het jaar 2021.

9*2021-12 = 18.177.

Vandaag zullen we dus 18.177 besmettingen hebben.
Dat voorspelt weinig goeds voor volgende week.
I'll give you something to do
pi_202537674
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik citeer zelfs een stukje uit je voorbeelden waarmee ik dat aantoon.

Tast alleen nog in het duister over waar je het nou met mee over eens was.
Champions League winnen in volle stadions _O_
pi_202537684
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
IC +33 instroom
IC bezetting 644
Kliniek 297 instroom
Kliniek 2204 bezetting

@:oliver23 Erg mooie cijfers. Of had je ze al?
twitter

Wel goed om je hier weer terug te zien. Heb je het overleefd? _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Oliver23 op 09-12-2021 13:05:07 ]
pi_202537690
quote:
12s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Social media.
Ja eens.
Maar verder als je kijkt naar vervuiling en veiligheid was het allemaal een stuk kutter geregeld. Ook is de welvaart gemiddeld gezien enorm toegenomen.
blablablabla
pi_202537695
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Za het volgende:

[..]
Ik vind het altijd zo sneu wanneer mensen hun verblijf in de zon willen "inwrijven" bij hun landgenoten die zgn in de kou zitten, en daarmee jaloezie denken op te wekken.

Ik heb een zwager die het hele jaar iedereen foto's stuurt aan Jan en alleman van zichzelf bij een zwembad of in een ligstoel in de zon, met daarnaast de weersverwachting van Nederland. :')
Ik vind het sneu dat mensen zich daar aan kunnen storen.
  Moderator donderdag 9 december 2021 @ 12:59:58 #43
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202537702
quote:

[..]

Ik heb een zwager die het hele jaar iedereen foto's stuurt aan Jan en alleman van zichzelf bij een zwembad of in een ligstoel in de zon, met daarnaast de weersverwachting van Nederland. :')

Bedankt voor je mening. :D

Lunchtime is over dus ga weer aan de slag!
pi_202537711
quote:

[..]

De crisis moet wel bijna voorbij zijn als dit de irritatiepuntjes worden :D.
In Southern Sun
pi_202537718
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:59 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
[ twitter ]

Wel goed om je hier weer terug te zien. Heb je het overleefd? _O-
Jammer van de lage uitstroom op de ic
pi_202537741
@Lenny_Leonard

LCPS Datafeed spreekt over 626 IC patiënten. Kan dit kloppen?

Ik denk dat jij de Nederlanders op de Duitse IC'ers erbij optelt ;)
pi_202537762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:03 schreef Oliver23 het volgende:
@:Lenny_Leonard

twitter
pi_202537786
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 13:03 schreef Oliver23 het volgende:
@:Lenny_Leonard

18 in Duitsland.
pi_202537818
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Za het volgende:

[..]

Ik heb een zwager die het hele jaar foto's stuurt aan Jan en alleman van zichzelf bij een zwembad of in een ligstoel in de zon, met daarnaast de weersverwachting van Nederland. :')
Ik word er juist happy van als ik zie dat andere mensen het naar hun zin hebben; helemaal als ik weet dat er door die persoon zo naar gesnakt is. Je kan er ook voor kiezen om het te zien als ''delen van vreugde'' in plaats van dat het een poging is om anderen jaloers te krijgen. Als ik op vakantie ben deel ik het ook graag. Niet om anderen jaloers te krijgen, maar omdat ik happy ben en dat graag wil delen. Sowieso is elk optimistisch berichtje mooi meegenomen in deze reeks.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2021 13:10:54 ]
pi_202537819
Het moment lijkt aangebroken dat we definitief gaan dalen met de bezetting in de ziekenhuizen :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')