abonnement Unibet Coolblue
pi_202534020
twitter






Deze twee heren zijn beide van Ripple (crypto).



Dit is onze bekende WEF-chef.



Dit is de inflatie-koninging van de Europese Centrale Bank.

twitter


Dit is de laatste update over het uitje.

Provided dat de laatste screens (van WEF-chef en ECB-itch) ook echt zijn (ik meen me te herinneren dat er naar de daadwerkelijke tweets gelinked werd enkele dagen terug in een andere tweet), wat zijn ze aan het bekokstoven, en waarom daar?

Vriend van me gokt: nieuwe crypto blockchain voor 'world banking' gebaseerd op xrp/ripple met de zegen van oa de ECB.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 09-12-2021 00:54:04 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202534023
russische paus was daar ook . wat heeft die daar te zoeken ijs, sneeuw en pinguins?

pi_202534025
twitter


...

twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202534033
misschien bestaat er meer land voorbij antartica?

bericht stond in de krant, dat ze een oude kaart hadden gevonden in 1907.


https://chroniclingameric(...)/1907011101/0369.pdf

extraterrestrial = extra+terra
terra betekend land, dus extra land?
:?
  † In Memoriam † donderdag 9 december 2021 @ 01:29:34 #5
88815 The_Emotion
98.3
pi_202534078
Gokje, ze gaan ijsblokken uithakken en in zee gooien, waardoor men verontwaardigd kan roepen dat Antarctica smelt en de zeespiegel stijgt. :!
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202534487
Jullie geloven in Antarctica? _O- Dat is ook weer zo'n fabeltje...
Tevens schrijf je het in de TT niet goed, TS.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 9 december 2021 @ 07:37:05 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiλr:
pi_202534618
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 00:51 schreef Mytho het volgende:
misschien bestaat er meer land voorbij antartica?

bericht stond in de krant, dat ze een oude kaart hadden gevonden in 1907.

[ afbeelding ]
https://chroniclingameric(...)/1907011101/0369.pdf

extraterrestrial = extra+terra
terra betekend land, dus extra land?
:?
Nou, nee. 'Vroeger' dacht men simpelweg dat er in het zuiden ook een grote landmassa moest zijn om evenwicht te hebben. Nooit gezien, puur beredeneerd, dus dat werd op allerlei manieren aangeduid. Magellanica, Terra Australis en meer van dergelijke namen werden er voor gebruikt. Hoe ouder een wereldkaart, hoe groter de kans dat dingen gewoon zijn ingevuld op basis van alles behalve daadwerkelijke observaties :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiλr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202534632
Lijkt mij wel een koude meeting.
  donderdag 9 december 2021 @ 10:35:56 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202535934
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 00:51 schreef Mytho het volgende:
misschien bestaat er meer land voorbij antartica?

bericht stond in de krant, dat ze een oude kaart hadden gevonden in 1907.

[ afbeelding ]
https://chroniclingameric(...)/1907011101/0369.pdf

extraterrestrial = extra+terra
terra betekend land, dus extra land?
:?
Tegenwoordig zijn er satalieten hι.
Als die er waren hadden we dat nu ondertussen wel opgemerkt..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202539179
quote:
11s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:29 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ben jij een Antarctica-ontkenner?
Ja, ik ben wakker geworden en volg niet de officiλle lezing van de Grote Bosatlas.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † vrijdag 10 december 2021 @ 19:36:57 #11
88815 The_Emotion
98.3
pi_202557360
Wacht even, er gingen ooit geruchten rond over gevluchte nazi's met een geheime bunker/lab in het deel van Antarctica genaamd NeuSchwabenland.

Zouden ze daar zitten?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nieuw-Zwabenland
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202560321
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_202562637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 10:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tegenwoordig zijn er satalieten hι.
Als die er waren hadden we dat nu ondertussen wel opgemerkt..
satelieten bestaan niet. moet een reden zijn waarom satelieten wel een foto kan maken van auto kenteken vanuit de ruimte maar niemand kan dezelfde camera gebruiken op aarde en de astronauten laten zien spacewalken in real time.




sateliet lancering vanuit antartica


allemaal nep, altijd verschuilen achter composities, maar spacex kan wel een foto maken van de aarde? of het ook een composiet? wie hield de camera vast? _O-


[ Bericht 6% gewijzigd door Mytho op 11-12-2021 00:58:17 ]
pi_202562720
Ok ben ik nog op tijd om ripple te kopen? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 11 december 2021 @ 12:56:29 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202565823
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 00:52 schreef Mytho het volgende:

[..]
satelieten bestaan niet. moet een reden zijn waarom satelieten wel een foto kan maken van auto kenteken vanuit de ruimte maar niemand kan dezelfde camera gebruiken op aarde en de astronauten laten zien spacewalken in real time.

[ afbeelding ]


sateliet lancering vanuit antartica
[ afbeelding ]

allemaal nep, altijd verschuilen achter composities, maar spacex kan wel een foto maken van de aarde? of het ook een composiet? wie hield de camera vast? _O-
[ afbeelding ]
Ben je serieus of moet ik het spacehoax topic weer een Schopje geven?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2021 @ 06:07:17 #16
88815 The_Emotion
98.3
pi_202659339
quote:
14s.gif Op donderdag 9 december 2021 01:29 schreef The_Emotion het volgende:
Gokje, ze gaan ijsblokken uithakken en in zee gooien, waardoor men verontwaardigd kan roepen dat Antarctica smelt en de zeespiegel stijgt. :!
Zo'n gekke gok was het niet :o
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-zeespiegel-stijging
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202662472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 12:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ben je serieus of moet ik het spacehoax topic weer een Schopje geven?
ja ik ben serieus, space is nep, satellieten bestaan niet. allemaal hollywood technologie, en zero-g neppen ze door duikvluchten te maken in een vliegtuig.

satellieten met ronde schotels kunnen signalen sturen in de vorm van de kustlijn? probeer met een laserpoint te mikken op een ver object, als je beetje trilt dan mis je het., maar satelieten kunnen goed mikken, terwijl de aarde
rond draait, en om de zon raast, en om de melkweg, en met de melkweg mee gaat met miljoenen km/uur.

pi_202667297
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 december 2021 00:52 schreef Mytho het volgende:

[..]
satelieten bestaan niet. moet een reden zijn waarom satelieten wel een foto kan maken van auto kenteken vanuit de ruimte maar niemand kan dezelfde camera gebruiken op aarde en de astronauten laten zien spacewalken in real time.
Da's heel simpel: jij hebt niet zo'n camera.


quote:
sateliet lancering vanuit antartica
[ afbeelding ]
Da's geen satelliet.


quote:
allemaal nep, altijd verschuilen achter composities, maar spacex kan wel een foto maken van de aarde? of het ook een composiet?
Het zijn niet altijd composities.
Bij vorige generatie satellieten moest de satelliet relatief dicht op het aardoppervlak zitten om een hoge resolutie foto te maken.
Nadeel is dat je dan maar een klein deel van de aarde op foto kunt krijgen, waardoor je inderdaad composities krijgt.

Maar dat wil niet zeggen dat elke foto van de aarde dus een compositie is

Bovendien is de techniek verder gegaan en inmiddels kunnen we hoge resolutie foto's maken van de hele aarde op 1 foto.


quote:
wie hield de camera vast? _O-
Waarom denk je dat alleen een persoon een foto kan maken?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')