Debutanten (17)quote:Wednesday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Thursday December 16
Afternoon Session (1230 GMT)
Evening Session (1900 GMT)
Friday December 17
Saturday December 18
Sunday December 19
Monday December 20 (1900 GMT)
Tuesday December 21
2x First Round, 2x Second Round
4x Second Round
Wednesday December 22
4x Second Round
4x Second Round
Thursday December 23
4x Second Round
4x Second Round
Monday December 27
3x Third Round
3x Third Round
Tuesday December 28
3x Third Round
3x Third Round
Wednesday December 29
3x Third Round
1x Third Round, 2x Fourth Round
Thursday December 30
3x Fourth Round
3x Fourth Round
Saturday January 1
2x Quarter-Finals
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Quarter-Finals
Sunday January 2
Evening Session (1930 GMT) *Start time changed from 1900 GMT as originally published
2x Semi-Finals
Monday January 3 (2000 GMT)
Final
*Schedule subject to change
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)Makkelijk eerste
Op TV? Dat vraag ik me af. Vergeet niet dat er in de eerste 10/12 jaar bij de PDC 3 majors waren.quote:Op woensdag 8 december 2021 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch ook wel gewoon omdat Taylor over zijn carrière bijna het drievoudige aantal wedstrijden heeft gegooid tov vGerwen? Dan is dat ook niet zo gek dat Taylor meer records heeft.
Verder wel met je eens ja. Veel spelers die hun eigen methodes hebben om lastig te bespelen zijn. Klinische finishes van Wade, het intimideren van Price, Lewis of Aspinall die er zo ontzettend veel energie in gooien, vdBergh kan zich weer mooi afsluiten van de tegenstander, Gurney kreeg je moeilijk van je bagagedrager af, etc.
Ik weet niet of iemand zich al heeft aangeboden maar dit jaar heb ik toevallig veel tijd rond het WK, dus ik zou kunnen helpenquote:Op woensdag 1 december 2021 19:18 schreef El-Stinho het volgende:
Is er íemand bereid om tot kerst mee te helpen met het tellen van het VOORSPELSPEL? Anders ga ik dit niet trekken.
Moet hij weten.quote:Op donderdag 9 december 2021 08:41 schreef Nober het volgende:
Taylor had op z'n 32ste twee wereldtitels en een World Masters titel.
Dat het team nog niet compleet is doet vermoeden dat ze niet met (complete) RTL-team doorgaan.quote:Na het komende WK Darts verhuizen de uitzendrechten van dartstoernooien van RTL 7 naar Viaplay. Echter begint dit streamingsplatform pas vanaf 1 maart in Nederland, waardoor werd gevreesd dat de eerste dartstoernooien van het seizoen niet te zien zijn in Nederland.
Echter is daar een oplossing voor gevonden. ''Tot maart is het darten gratis live te zien op het Youtube-kanaal van Viaplay. Met Nederlands commentaar", zo vertelt Marco Zwaneveld, Head of Sports bij Viaplay, aan Sportnieuws.nl.
Dat betekent dat Nederlandse fans de Masters (28-30 januari) en de eerste speelrondes van de Premier League Darts (wekelijks op donderdag vanaf 3 februari) gratis via YouTube kunnen volgen.
Vanaf maart betalen voor darts op TV
De UK Open (4-6 maart) is vermoedeijk het eerste toernooi dat op het streamingsplatform Viaplay wordt uitgezenden. Dartsfans moeten dan betalen om de verrichtingen van hun favoriete darters te volgen. Een abonnement gaat 13.99 euro per maand kosten. Maar abonnees hebben dan in de toekomst geen last meer van reclames tijdens de dartswedstrijden.
"Ik kan vast 1 tipje van de sluier oplichten en dat is dat er tijdens het darten géén reclameblokken meer komen. Er is dus meer tijd voor analyses en andere dartsitem voor- tijdens en na de wedstrijden. Het team met analisten en commentatoren is nog niet compleet, maar we werken er hard aan om er begin maart meteen te staan'', zo onthulde Zwaneveld.
Nou ja, als ze Marcel (en Niels) bij RTL laten zou het alleen maar een positieve ontwikkeling zijn. Dat kan ook nog.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dientengevolge:
Ik vrees voor Viaplay.
Nee dit kan niet.quote:uitgezenden.
Dus dan gaan ze in Engeland naar de reclames en gooien ze voor Nederlandse kijkers wel gewoon door? Mooi.quote:Maar abonnees hebben dan in de toekomst geen last meer van reclames tijdens de dartswedstrijden.
Dus wel onderbrekingen.quote:"Ik kan vast 1 tipje van de sluier oplichten en dat is dat er tijdens het darten géén reclameblokken meer komen. Er is dus meer tijd voor analyses en andere dartsitem voor- tijdens en na de wedstrijden.
Wel betalen en geen kutschimmelzalf meer. Waarom zou je dit willen? Niemand zit te wachten op "meer darts-items voor tijdens en na de wedstrijden". Iedereen wil gewoon ff pissen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat het team nog niet compleet is doet vermoeden dat ze niet met (complete) RTL-team doorgaan.
Ik vrees voor Zjak
Tijdens de analyse van Robin van Galen kan je prima gaan pissenquote:Op donderdag 9 december 2021 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel betalen en geen kutschimmelzalf meer. Waarom zou je dit willen? Niemand zit te wachten op "meer darts-items voor tijdens en na de wedstrijden". Iedereen wil gewoon ff pissen.
Of Bas Muijsquote:Op donderdag 9 december 2021 12:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijdens de analyse van Robin van Galen kan je prima gaan pissen
Denk dat Zjak als hij wil gewoon erbij mag zitten. Is natuurlijk één van de grotere dartskenners. Heeft ook de connecties wel in het wereldje. Lijkt mij aardig onverstandig om hem eruit te gooien.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat het team nog niet compleet is doet vermoeden dat ze niet met (complete) RTL-team doorgaan.
Ik vrees voor Zjak
en wie daarvoor in de plaats dan?quote:Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verwacht dat we Koert, Maijer en The Feather niet meer terug gaan zien.
Zjak dartskennerquote:Op donderdag 9 december 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Zjak als hij wil gewoon erbij mag zitten. Is natuurlijk één van de grotere dartskenners. Heeft ook de connecties wel in het wereldje. Lijkt mij aardig onverstandig om hem eruit te gooien.
Verwacht dat we Koert, Maijer en The Feather niet meer terug gaan zien.
Bart Nollesgodquote:Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wie daarvoor in de plaats dan?
Dartskenner zijn is ook niet veel meer dan info van blaadjes voorlezen.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zjak dartskennerLeest gewoon info voor van blaadjes en de meeste informatie krijgt hij toegezonden.
Niet mee eens. Er zijn een aantal kenners die echt hele random info weten van WK's en wedstrijden die niemand anders weet. Zjak weet geen moer en is MOKERDIK. OPROTTEN MET DIE HALVE KLAPLOPER.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dartskenner zijn is ook niet veel meer dan info van blaadjes voorlezen.
Niks mis mee. Lilian Marijnissen in een strakke jurk aan de desk genot. Prostaatje van Bartje melken genotquote:
Geen flauw idee, ligt er natuurlijk ook aan wie ViaPlay allemaal benadert. Maar dat je niet veel hebt aan een van der Giessen die doodsbang is voor wat vGerwen van hem vindt staat buiten kijf, zeker met de aankondiging dat het commentaar van de F1 wel wat neutraler mag kan je ook wel invullen welke namen door ViaPlay er uit gegooid gaan worden.quote:Op donderdag 9 december 2021 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wie daarvoor in de plaats dan?
Ja, maar dan gaat het dus helemaal mis.quote:Op donderdag 9 december 2021 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ligt er natuurlijk ook aan wie ViaPlay allemaal benadert. Maar dat je niet veel hebt aan een van der Giessen die doodsbang is voor wat vGerwen van hem vindt staat buiten kijf, zeker met de aankondiging dat het commentaar van de F1 wel wat neutraler mag kan je ook wel invullen welke namen door ViaPlay er uit gegooid gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |