Je bent een kneus.quote:Op donderdag 16 december 2021 17:56 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doe ff normaal, eerst dat rare topic met die fysio die met zijn piemel tegen jouw hoofd zat en nu dit weer.
Nee, ik vind het triest.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:28 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Je bent zeker jaloers op die teen
Poging tot een soort van slutshaming oid. Vrouwen hebben vaak moeite ermee als een andere vrouw meer aandacht krijgt dan zijzelf, en als een ander d'r poeni er beter uitzietquote:Op woensdag 15 december 2021 23:07 schreef Loena. het volgende:
[..]
Kan je me vertellen waarom je dit schrijft?
Deze had ik nog niet eens gezien, ook Nicequote:Op zaterdag 11 december 2021 23:19 schreef Loena. het volgende:
Dit merk zou volgens internetrecensies nog slechter zijn dan Gymshark. Maar afgezien van dat je niet gratis kan retourneren naar Duitsland lijkt het iets beter. Of iets minder slecht.
Toch is alles retour gegaan.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
free online photo gallery
Dit is een standaard reactie van mannen. Je bent jaloeerrrsssss.quote:Op donderdag 16 december 2021 19:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Poging tot een soort van slutshaming oid. Vrouwen hebben vaak moeite ermee als een andere vrouw meer aandacht krijgt dan zijzelf, en als een ander d'r poeni er beter uitziet
Ik zei dat je jaloers bent, maar ik heb niet om je nummer gevraagd.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit is een standaard reactie van mannen. Je bent jaloeerrrsssss.
Nee.
Ik gun haar iets meer waarde. Zij ziet dit als een aanval, ik begrijp dat en daarom laat ik het.
Maar jullie kneuzen die dan warm worden van wat lippen en suggestiviteit. OMG, zo triest gewoon. De ene kneus is niet in staat om een relatie aan te gaan (jij) en de ander geeft mij aan jaloers te zijn, terwijl hij zijn nummer via DM aan mij gaf. Echt, fuck off hoor
Niet op dit account, lol.quote:Op donderdag 16 december 2021 20:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik zei dat je jaloers bent, maar ik heb niet om je nummer gevraagd.
Je kent mij niet eens kerelquote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee.
Ik gun haar iets meer waarde. Zij ziet dit als een aanval, ik begrijp dat en daarom laat ik het.
Maar jullie kneuzen die dan warm worden van wat lippen en suggestiviteit. OMG, zo triest gewoon. De ene kneus is niet in staat om een relatie aan te gaan (jij) en de ander geeft mij aan jaloers te zijn, terwijl hij zijn nummer via DM aan mij gaf. Echt, fuck off hoor
Ik gun jou ook wat meer eigenwaarde ambipurquote:Op donderdag 16 december 2021 20:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee.
Dank. Ik ga binnenkort misschien ook wat leggings van Zalando bestellen dus als je daar tips voor hebt…quote:Op donderdag 16 december 2021 20:31 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet eens gezien, ook Nice
Maakt mij niet uit zolang er maar foto's komenquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:35 schreef Loena. het volgende:
[..]
Dank. Ik ga binnenkort misschien ook wat leggings van Zalando bestellen dus als je daar tips voor hebt…
Oh, ja die.quote:Op vrijdag 17 december 2021 09:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik gun jou ook wat meer eigenwaarde ambipur
Ik had dit niet doorquote:Op vrijdag 17 december 2021 09:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik gun jou ook wat meer eigenwaarde ambipur
pffff drs. mortaxxxquote:
Die naad verticaal door het midden is wel erg aanwezig. Hadden ze misschien beter aan de binnenkant kunnen plaatsen? Of heb je 'm verkeerd om?quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:52 schreef Loena. het volgende:
Deze Stronger Ecplise moet ik vergelijken met die Women’s Best foto’s op pagina 2. Al is de Stronger sowieso beter want mooiere stof en voor geen teentje.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2021 23:52 schreef Loena. het volgende:
Deze Stronger Ecplise moet ik vergelijken met die Women’s Best foto’s op pagina 2. Al is de Stronger sowieso beter want mooiere stof en voor geen teentje.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij zit gelukkig niet aan de voorkantquote:Op zaterdag 18 december 2021 11:23 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Die naad verticaal door het midden is wel erg aanwezig. Hadden ze misschien beter aan de binnenkant kunnen plaatsen? Of heb je 'm verkeerd om?
Met die laatste legging (Stronger Eclipse) heb ik vandaag gesport. Echt, wat een kwaliteit. Ik heb ook zelden zo goed gesport als vandaag. Na iets meer dan 20 minuten al 250 kcal verbrand terwijl ik normaal 150 in 30 minuten doe.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat ga je nu doen @:loena. Alles terugsturen ?
Nee, lafjes haar naam veranderen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wat ga je nu doen @:loena. Alles terugsturen ?
#ANONIEMquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |