Vind jij het wel leuk?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik wel.Veel oude classics,net een Houseparty CD.
quote:
het is woensdag he, expect the unexpectedquote:Op woensdag 8 december 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk?
Heeft weinig met hardcore te doen. Put your hands up for detroit
a lovely cityquote:Op woensdag 8 december 2021 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Vind jij het wel leuk?
Heeft weinig met hardcore te doen. Put your hands up for detroit
Mij niet, maar ik ben ook niet op de Titanic gestapt en mee gevaren.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
hoeveel lui heeft dj jean wel niet meegenomen
zonde eigenlijkquote:Op woensdag 8 december 2021 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik ben het soms bij sommigen te veel geweest. Wel wat van geleerd.
die man denkt met zijn verkeerde hoofdquote:
Bij 2 personen maar gebeurt dus dat mag de pret niet drukken.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zonde eigenlijk
dat mensen dat kapot maken
niks mis met wat onschuld
DJ jean is niet meer wat het wasquote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef engine het volgende:
Darkraver zou die kerel naar buiten moeten trappen. Dit is echt triest.
word straks nog leuk, ze gaan nog samen vinyl draaien. ben zo benieuwd waar hij dan mee komt.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:15 schreef engine het volgende:
Darkraver zou die kerel naar buiten moeten trappen. Dit is echt triest.
een USB djquote:Op woensdag 8 december 2021 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
aangezien dit van z'n eigen usb stok afkomt
Eigenlijk nooit leuk geweest.quote:Op woensdag 8 december 2021 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
DJ jean is niet meer wat het was
vind het altijd al een vreselijk persoon jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |