Ja en toch hoop ik elk jaar op een wonderquote:Op woensdag 8 december 2021 21:24 schreef Piebe het volgende:
[..]
Er moet wel plek over zijn voor de nieuwe scheet van Coldplay of Bløf![]()
Dat snap je toch wel.
En dat siert je!quote:Op woensdag 8 december 2021 21:27 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja en toch hoop ik elk jaar op een wonder
Die hebben juist noteringen verlorenquote:Op woensdag 8 december 2021 21:24 schreef Piebe het volgende:
[..]
Er moet wel plek over zijn voor de nieuwe scheet van Coldplay of Bløf![]()
Dat snap je toch wel.
Ik hoop van harte dat alle leden van die bands nog vele jaren in blakende gezondheid zullen leven!quote:Op woensdag 8 december 2021 21:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Die hebben juist noteringen verloren
Ik kan verkeerd geïnformeerd zijn, maar volgens mij is dit ook wel een hypeje op TikTok.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Even een Tiktokhypeje opzetten dan maar. Als zeemansliederen het kunnen, dan kan Del het ook.
Maar niet blakend genoeg dat ze nog meer muziek kunnen maken.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat alle leden van die bands nog vele jaren in blakende gezondheid zullen leven!
Ja, allemachtig, je legt de lat dan ook niet erg hoog.quote:Op woensdag 8 december 2021 20:02 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sowieso wel op Froukje gestemd voor de Snob!
Ik zou trouwens bluffen als ik nu beweer dat ik dit bijzondere succes van MEAU zo aankomen. Kon er in oktober niet tegen dat ze alleen airplay van 3FM kreeg en de rest van de radiozenders bleef slapen. Die uiteindelijke grote Top 40-hit was al een daverende verrassing, laat staan een notering in de lijst der lijsten.
Zeker en vast dat Dat Heb Jij Gedaan heel lang een vaste waarde gaat blijven. Het liedje steekt immers beter in elkaar dan bijvoorbeeld een Mag Ik Dan Bij Jou of een Door de Wind. Het grote publiek krijgt dat uiteindelijk ook wel door
Arctic Monkeys werd door niemand herkend.quote:
Het echt vroege werk is nog wel goed te luisteren, The A Team heb ik altijd een mooi nummer gevonden. Daarna is het steeds goedkoper geworden.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:50 schreef alopio het volgende:
Ook mooi dat de nieuwe scheet van Edje Sheeran direct de lijst inkomt. Zon Bad Habits is toch een dertien in dozijn popnummer. Sheeran heeft gewoon betere nummers (zeg ik als niet Sheeran liefhebber)
Het enige nummer wat ik van hem leuk vind is castle on the hill. Die staat er wel in.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:50 schreef alopio het volgende:
Ook mooi dat de nieuwe scheet van Edje Sheeran direct de lijst inkomt. Zon Bad Habits is toch een dertien in dozijn popnummer. Sheeran heeft gewoon betere nummers (zeg ik als niet Sheeran liefhebber)
Ik dacht ook dat het Otis Redding wasquote:Op woensdag 8 december 2021 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Arctic Monkeys werd door niemand herkend.![]()
Curtis Mayfield ook niet.
Mogen wel een langer seizoen maken, met ook nog halve finales.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:56 schreef Poppejans het volgende:
Leuk altijd, de top 2000 quiz!
Chris Zegers met z'n Black out haha
Absoluut, ze kunnen er best wat meer mee doen dan nu het geval isquote:Op woensdag 8 december 2021 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mogen wel een langer seizoen maken, met ook nog halve finales.
Is het nu compleet?quote:Op woensdag 8 december 2021 22:00 schreef Tussle266 het volgende:
Een rare dag die ook nog eindigt met twee standaardjes van Bob Marley en The Beatles. Daar reken je natuurlijk niet op.
Die heeft een veel rauwer stemgeluid.quote:Op woensdag 8 december 2021 21:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het Otis Redding was
Ob-La-Di is ook wel heel willekeurig, sinds 2013 weer. Maar binnenkomers die ik zeker kan waarderen!quote:Op woensdag 8 december 2021 22:00 schreef Tussle266 het volgende:
Een rare dag die ook nog eindigt met twee standaardjes van Bob Marley en The Beatles. Daar reken je natuurlijk niet op.
Minder puur, meer over geproduceerdquote:Op woensdag 8 december 2021 21:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het echt vroege werk is nog wel goed te luisteren, The A Team heb ik altijd een mooi nummer gevonden. Daarna is het steeds goedkoper geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |