Ja, vreemd, zie het nu ook, gaf eerst aan van niet. Noujah gelukkig maarquote:Op woensdag 8 december 2021 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://staatieindetop200(...)-fire/everything-now
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken er niet heel rouwig om zijn.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay, Beyonce, Justin Timberlake, Bluf en Neil Diamond de grote verliezers
Alleen jammer van Neil (zwak voor hem) maar voor de rest zal ik ze niet missenquote:Op woensdag 8 december 2021 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay, Beyonce, Justin Timberlake, Bluf en Neil Diamond de grote verliezers
Twee Beyonce-nummers die er nu uit zijn (Run the world, Single ladies) hebben wel een heel vervelend vrijgezellenfeestje-gehalte.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Alleen jammer van Neil (zwak voor hem) maar voor de rest zal ik ze niet missen
Misschien heeft de documentaireserie Get Back nog invloed gehad?quote:Op woensdag 8 december 2021 14:59 schreef laxus13 het volgende:
Er werd ook gesuggereerd dat er veel Beatles nummer zouden verdwijnen maar daar zie ik nu nog niks van terug
Mehquote:Op woensdag 8 december 2021 15:06 schreef BasBasBas2 het volgende:
Adele - Easy on me
André van Duin - Als je zon schijnt
Bankzitters - Stapelgek
Barbara Pravi - Voilà
Beth Hart & Joe Bonamassa - I'll Take Care Of You
Billie Eilish - Happier than Ever
Black Pumas - Colors
Blaudzun - Promises of No Man’s Land
Bökkers - Kold Bloed
Boney M - Rasputin
Britney Spears - Toxic
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Locked Out of Heaven
Celine Dion - It’s All Coming Back to Me
Charles Aznavour - La Bohème
Chef’ Special - Afraid of the Dark
Chris Stapleton - Cold
Danny Vera - Pressure Makes Diamonds
Davina Michelle & Snelle - 17 miljoen mensen
Davina Michelle - Beat Me
Diesel - Sausolito Summernight
Di-Rect - Wild Hearts
Dua Lipa - Break my Heart
Dua Lipa ft. DaBaby - Levitating
Ed Sheeran - Afterglow
Ed Sheeran - Bad Habits
Eminem & Rihanna - Love the Way You Lie
Focus - Sylvia
Golden Earring - Bombay
Golden Earring - Buddy Joe
Golden Earring - Hold Me Now
Golden Earring - I Can't Sleep Without You (live)
Golden Earring - Johnny Make Believe
Golden Earring - The Devil Made Me Do It
Golden Earrings - I've Just Lost Somebody
Harry Styles - Golden
Hollies - Long Cool Woman (In a Black Dress)
Iron Maiden - Wasted Years
Jacques Brel - Voir Un Ami Pleurer
Joe Buck - The Way You Take Time
John Mayer - Last Train Home
Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle)
Lady Gaga - Born This Way
Leonard Cohen - Dance Me To the End of Love
Maneskin - Zitti e Buoni
Meat Loaf - For Crying Out Loud
Meau - Dat heb jij gedaan
Mika - Grace Kelly
Miles Davis - So What
Miley Cyrus - Midnight Sky
One Direction - Best Song Ever
One Direction - One Way Or Another (Teenage Kicks)
Pommelien Thijs & Jaap Reesema - Nu wij niet meer praten
Procol Harum - Homburg
Queen - It's a Beautiful Day
Raymond van het Groenewoud -Je Veux de L'Amour
Rob de Nijs - Niet voor het Laatst
Roxy Music - More than This
Ryan Paris - Dolce Vita
Silk Sonic - Leave the Door Open
Snelle - Kleur
Snelle - Smoorverliefd
Snollebollekes - Links Rechts
Stevie Nicks - Edge of Seventeen
Suzan & Freek - Goud
Suzan & Freek - Weg van jou
Suzan & Freek & Snelle - De Overkant
Taylor Swift - All Too Well
Taylor Swift - Blank Space
Taylor Swift - Cowboy Like Me
Tiësto - The Business
Tom Jones - It’s Not Unusual
Toploader - Dancing in the Moonlight
Van Halen - Ain't Talkin' 'bout Love
The Weeknd - In Your Eyes
The Weeknd - Save Your Tears
Dat wordt inderdaad nog wat, ik heb ook echt geen idee waar ik naar moet zoeken. Glass Animals staan er in ieder geval niet in.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nu nog een stuk of 15 nieuwkomers. Even geen inspiratie in welke hoek te zoeken. Ik vermoed in uitbreiding keuzelijst maar die is enorm.
Vers jeugdsentiment van de jaren 00-generatie. Ook die mensen krijgen dat op een gegeven moment.quote:
Cry Me A River vind ik wel jammer en van Neil zat er ook wel een mooie tussenquote:Op woensdag 8 december 2021 15:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ken er niet heel rouwig om zijn.
Wel leuk dat ie weer terug isquote:
Die is goed inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2021 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien heeft de documentaireserie Get Back nog invloed gehad?
Die overigensis
of gewoon een goed nummer van Arcade Firequote:Op woensdag 8 december 2021 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar hadden ze beter nog een nummer van blof of suzan en freek kunnen neerzetten inderdaad
Die andere klinken iets minder als hedendaagse alternatieven voor reeds doodgedraaide jaren 80-klassiekers. Je hoort bij dat liedje vanaf dag 1 al dat het voor een grote groep mensen gaat werken.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
of gewoon een goed nummer van Arcade Fire
Feitelijk klopt dat inderdaad. Ik vind het persoonlijk echter niks.quote:Op woensdag 8 december 2021 15:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die andere klinken iets minder als hedendaagse alternatieven voor reeds doodgedraaide jaren 80-klassiekers. Je hoort bij dat liedje vanaf dag 1 al dat het voor een grote groep mensen gaat werken.
Voor mij werkt t ook wel, ik vind t wel een tof nummer (bij lange na niet één van de betere nummers van AF, maar goed, zeker beter dan het gros in de lijst)quote:Op woensdag 8 december 2021 15:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die andere klinken iets minder als hedendaagse alternatieven voor reeds doodgedraaide jaren 80-klassiekers. Je hoort bij dat liedje vanaf dag 1 al dat het voor een grote groep mensen gaat werken.
ik kan heel slecht tegen die panfluitquote:Op woensdag 8 december 2021 15:13 schreef noodgang het volgende:
[..]
Voor mij werkt t ook wel, ik vind t wel een tof nummer (bij lange na niet één van de betere nummers van AF, maar goed, zeker beter dan het gros in de lijst)
Snap ik, ik vind die stiekem best lekkerquote:Op woensdag 8 december 2021 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik kan heel slecht tegen die panfluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |