Jazeker, ik ben ZIEDEND, schuimbekkend op mijn toetsenbord staan stampen.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
Hee wat leuk, het was al lang geleden dat we zo'n ziedend Sylvanatoppo hebben gehad.
Toch wel met gebalde vuistjes, mag ik hopen?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:52 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben ZIEDEND, schuimbekkend op mijn toetsenbord staan stampen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Klacht: Een vrouw die niet thuishoort in de politiek.
Ja zeker met een vuurrood hoofd.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch wel met gebalde vuistjes, mag ik hopen?
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is
Een punt van orde heeft altijd voorrang.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is en zodra zij de racisme kaart kan trekken dit ook doet. Nou zij door de voorzitter gemaand is tot haar te gedragen durft ze een klacht in te dienen voor het in haar ogen buitenproportioneel optreden...
Beste Sylvana in de politiek spreek je nou eenmaal via de voorzitter. Interrumpeer je collega's niet als zij aan het woord zijn omdat jij vindt dat jij daar, als donkere vrouw, recht op hebt. En dat de voorzitter dit maar van jou te pikken heeft.
Neen, neen, neen, zo werkt dat niet. Ga alsjeblieft weg. Jij hebt niet meer of minder recht dan een ander, en schaam jij effe gauw je de pleuris dat je überhaupt zo te reageren. Er zou een klacht tegen jou ingediend te moeten worden. ( Oh wacht ik doe het al op FOK!)
Klacht: Een vrouw die niet thuishoort in de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |