abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202521804
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is en zodra zij de racisme kaart kan trekken dit ook doet. Nou zij door de voorzitter gemaand is tot haar te gedragen durft ze een klacht in te dienen voor het in haar ogen buitenproportioneel optreden...

Beste Sylvana in de politiek spreek je nou eenmaal via de voorzitter. Interrumpeer je collega's niet als zij aan het woord zijn omdat jij vindt dat jij daar, als donkere vrouw, recht op hebt. En dat de voorzitter dit maar van jou te pikken heeft.

Neen, neen, neen, zo werkt dat niet. Ga alsjeblieft weg. Jij hebt niet meer of minder recht dan een ander, en schaam jij effe gauw je de pleuris dat je überhaupt zo te reageren. Er zou een klacht tegen jou ingediend te moeten worden. ( Oh wacht ik doe het al op FOK! :') )

Klacht: Een vrouw die niet thuishoort in de politiek.
pi_202521838
Hee wat leuk, het was al lang geleden dat we zo'n ziedend Sylvanatoppo hebben gehad.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202521863
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:50 schreef xpompompomx het volgende:
Hee wat leuk, het was al lang geleden dat we zo'n ziedend Sylvanatoppo hebben gehad.
Jazeker, ik ben ZIEDEND, schuimbekkend op mijn toetsenbord staan stampen.
pi_202521869
quote:
16s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:52 schreef Ynnad_Er het volgende:

[..]
Jazeker, ik ben ZIEDEND, schuimbekkend op mijn toetsenbord staan stampen.
Toch wel met gebalde vuistjes, mag ik hopen?
pi_202521873
Ja die mevrouw brengt met haar optreden wel irritatie voort. En dat gun ik haar niet maar toch gebeurd het :( Terechte klacht. Dat zwakbegaafd is wel onder de gordel en echt niet nodig :)
Er komen tribunalen!!1!!!!!1
pi_202521878
Dat hele verhaal was nieteens nodig geweest, de TT is al klachtwaardig genoeg. ;)
  Tettenkoning woensdag 8 december 2021 @ 09:56:10 #7
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202521887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:47 schreef Ynnad_Er het volgende:
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202521894
De dynamiek is wel weer duidelijk zichtbaar. Iemand zegt iets redelijk onbenulligs, en zij wil laten zien dat ze gekwetst is. De anderen zijn hier niet van gediend, en in plaats van een pas op de plaats te maken en na te denken over haar eigen vooringenomenheid, gaat ze double down op dat ze geïntimideerd is. En nu laat ze alle poppen dansen om niks, en blijft ze met een nog grotere gekrenktheid over.

De enige manier om te copen is natuurlijk verharden in de eigen rol. Het slachtoffer.

Simons is de meest ironische politica van de eeuw imo.
pi_202521895
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toch wel met gebalde vuistjes, mag ik hopen?
Ja zeker met een vuurrood hoofd.
pi_202521899
Sylvana is een beetje te veel in zichzelf gaan geloven en daarbij komen de narcistische trekjes steeds beter boven water.

Mond houden, luisteren.
Na het gesprek aankaarten wat er zich heeft afgespeeld.

Maar niet voor Sylvana, die heeft andere rechten in haar hoofd en is bevoorrecht om alles te mogen roepen wanneer ze dat wil.

Gaat het niet zoals ze heeft verwacht, dan klagen en klachten indienen en de wel bekende kaart trekken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_202521901
Sylvana :')

De enige echte Sylvana die ik ken via FOK!, die houdt van bukkakes en gangbangs. De eckte oldschool strijders hier weten wie ik bedoel.
pi_202522190
Het staat Sylvana toch gewoon vrij om een klacht in te dienen? Als ze vindt dat ze is benadeeld dan moet ze dat gewoon kunnen aangeven.

Veel kans op succes of gevolgen van die klacht zijn er alleen niet denk ik. Ze houdt zich duidelijk niet aan het reglement. En de onveiligheid waar ze zich op beroept is voor eenieder te beoordelen, dankzij een camera. Iemand zegt geloof ik wat. En dat komt op haar intimiderend over. Of dat ook intimiderend was is de vraag. Het is verder niet zo dat er met messen gezwaaid werd, er is niemand die een dreigende houding heeft aangenomen. Dus een acute noodzaak om de vergadering te staken ontbreekt in mijn ogen.

Overigens vond ik ook dat het voorzittertje wel erg hoog van de toren blies. Constateren of er een noodzaak was. Vervolgens tot de orde roepen, microfoon uitzetten en doorrr.. die hele preek meermaals afsteken was onnodig

c_/
  woensdag 8 december 2021 @ 10:18:01 #13
428995 speciaalaangemeldvoorbier
Altijd Tijd voor BIER!!!
pi_202522203
aandacht geven aan haar door dit topic te starten is nog kansloser als tandpasta die niet uit de tube wil...
Gezocht: een maagd die al geneukt heeft...
pi_202522215
Die haat van haar tegenover alles wat geen kleurtje heeft....
pi_202522230
Wat ze wel goed heeft geleerd van Sjerrie en Geertje is dat alle aandacht telt, ook negatieve.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:20:43 #16
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_202522236
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:20:47 #17
428995 speciaalaangemeldvoorbier
Altijd Tijd voor BIER!!!
pi_202522239
en vroeger als opperpijpsnol van TMF zal ze maar wat graag geurende kaasworst afgelebberd hebben om omhoog te komen...
Gezocht: een maagd die al geneukt heeft...
pi_202522258
Ik zou haar doen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  woensdag 8 december 2021 @ 10:22:28 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_202522265
quote:
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is
:lijstje:

Emoticon is klikbaar.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_202522281
Het blijft een apart vrouw. Het kindje in de klas, die bij alles gaat blèren bij juf.
pi_202522641
quote:
Nou weten we allemaal al wel dat mevrouw Simons buiten gewoon zwakbegaafd is en zodra zij de racisme kaart kan trekken dit ook doet. Nou zij door de voorzitter gemaand is tot haar te gedragen durft ze een klacht in te dienen voor het in haar ogen buitenproportioneel optreden...

Beste Sylvana in de politiek spreek je nou eenmaal via de voorzitter. Interrumpeer je collega's niet als zij aan het woord zijn omdat jij vindt dat jij daar, als donkere vrouw, recht op hebt. En dat de voorzitter dit maar van jou te pikken heeft.

Neen, neen, neen, zo werkt dat niet. Ga alsjeblieft weg. Jij hebt niet meer of minder recht dan een ander, en schaam jij effe gauw je de pleuris dat je überhaupt zo te reageren. Er zou een klacht tegen jou ingediend te moeten worden. ( Oh wacht ik doe het al op FOK! :') )

Een punt van orde heeft altijd voorrang.

Next!
  woensdag 8 december 2021 @ 11:04:03 #22
65846 Bocaj
47th President.
  woensdag 8 december 2021 @ 11:10:08 #23
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_202522985
Ziedende witjes, wanneer Sylvana weer eens gelijk heeft en zelfs de zeer zwakke voorzitter dat niet aankan. _O_
  woensdag 8 december 2021 @ 11:11:49 #24
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_202523028
Mensen die de politiek pas zijn gaan volgen toen Thierry Baudet en Caroline van der Plas uit hun nek begonnen te lullen en dus niet snappen wat een punt van orde is. :')
pi_202523067
Sylvana :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')