Also fine.quote:
Zeker leuk,ik krijg nooit wat.quote:Op woensdag 8 december 2021 16:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn kerstpakket van de kerstpakketten actie gekregen, zo leuk
Je kan je er voor opgevenquote:Op woensdag 8 december 2021 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker leuk,ik krijg nooit wat.
Geintje.quote:
Ik heb een foto gepost in het FHFquote:Op woensdag 8 december 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geintje.
Wat zit er allemaal in?
Superleuk.quote:
Jazekerquote:
Dud0r is altijd liev.quote:
Mevrouw ToT zit hier zwarte peper te vermalen, en hij doet doodleuk mee: "Kgggk! Kgggk! Kgggk! Kgggk!"quote:
Ah op die manierquote:Op woensdag 8 december 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT zit hier zwarte peper te vermalen, en hij doet doodleuk mee: "Kgggk! Kgggk! Kgggk! Kgggk!"
Leer hem okselscheten.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:11 schreef ToT het volgende:
Hij vindt scheten laten een spelletje, maar hij noemt het "Fart", aangezien mevrouw ToT en ik nog steeds in het Engels met elkaar praten!
Grappig, en een foto makenquote:
Kom je doen?quote:
Hij heeft zo'n zomer-speeltje dat water kan opslurpen en spuiten, en ik heb hem voorgedaan dat je er scheetgeluidjes mee kunt maken tegen je wang.quote:
Dat is 2.0.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n zomer-speeltje dat water kan opslurpen en spuiten, en ik heb hem voorgedaan dat je er scheetgeluidjes mee kunt maken tegen je wang.Hij is niet te stoppen met dat ding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |