SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FF dimmen jij of je gaat op 'stage' naar de Lachende Visquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die lamp zou wel in jouw 'keuken' passen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FF dimmen jij of je gaat op 'stage' naar de Lachende Vis
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik wel te stellen dat jij cola niet normaal kan uitsprekenquote:
Jou geloof ik ook niet met je sjekeladequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg juist vaak te horen dat ik zo'n prachtig accent en heerlijke tongval heb, mooi timbre ook en een vertrouwd prettig en mannelijk stemgeluid.
Gr,
Frank.
Dat is alweer zo pagina 11 van het vorige topicquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Geen 'Mosterdsoep' bij de Lachende Vis als TT
Samenvatting van de middag/avond.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
"Iedereen met een zure muil en hier en daar wat kokkende geluiden"
gr gr "Frank"quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
"Iedereen met een zure muil en hier en daar wat kokkende geluiden"
Ja dat is een van de weinige rare woorden die ik uitkraam.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jou geloof ik ook niet met je sjekelade
FTFYquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg juist vaak te horen dat ik zo'n prachtig accent en heerlijke tongval heb, mooi timbre ook en een vertrouwd prettig en 'mannelijk' stemgeluid.
Gr,
Frank.
Oh denk je?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een van de weinige rare woorden die ik uitkraam.
Ja zag het toevallig net voorbij komen toen je het er over had, ken jouw stijl ook verder nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:06 schreef mschol het volgende:
@:ltvdk nah vind ik niks
iets met wat te richten spotjes zal het worden, wat precies, dunno
quote:
quote:Wat is de betekenis van betel?
betel - Zelfstandignaamwoord
1. (plantkunde) (specerij) Piper betle Aromatische, antibacteriële, stimulerende kruidachtige klimplant met halfverhoute stengels, glanzende tot 15 cm lange spitse bladeren en vlezige vruchten. Betelbladeren zijn goed voor het immuunsysteem.<br>Bruikbare delen zijn de bladeren en de olie. De bladeren smaken enigszins naar kruidnagelen. Ze worden voornamelijk gebruikt om ze om betelnoten van de betelpalm Areca catechu te wikkelen en die dan op te kauwen.
Ik heb een soort talent met spraak dat je totaal niet hoort wat mijn afkomst is. Ik kan zelfs Londens-Engels spreken of München-Duits.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik wel te stellen dat jij cola niet normaal kan uitspreken
Betel??? Is dit dat Brabantse dialect?quote:
Oké Ivo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb een soort talent met spraak dat je totaal niet hoort wat mijn afkomst is. Ik kan zelfs Londens-Engels spreken of München-Duits.
hmmmm die laatste r is voor mij moeilijkquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en groenteboer, daar zitten bij mij iets van acht r-en in
Recce is toch geen Brabo, maar een Oostelling..?? .quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Betel??? Is dit dat Brabantse dialect?
Betteke toe?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Betel??? Is dit dat Brabantse dialect?
Ik kan niet tegen hooikoorts!quote:De Lachende Vis houdt graag rekening met de diverse allergenen. Wij vernemen het graag van u als u overgevoelig bent voor een allergie.
Nee, maar volgens mij gaat dit nog over die Brabantse tokoquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Recce is toch geen Brabo, maar een Oostelling..?? .
Zijn die kinderen dan zwakzinnig?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betteke toe?
Dat zeggen ze hier wel tegen kinderen.
Het is dan ook meer grrrrrrroenteboerquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmmm die laatste r is voor mij moeilijk![]()
Klinkt bijna als 'groenteboor'![]()
shame shame shame
Ik ben allergisch voor allergieënquote:
'Leverancier van de vruchten des aarde'quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook meer grrrrrrroenteboer
Ik hou van lekker eten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn hobby is leuke dingen doen...![]()
![]()
Ja het aantal d/t fouten heb ik maar even buiten beschouwing gelatenquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:16 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk zou mijn vader die site moeten nakijken zoals hij vroeger proefwerken nakeek. Hele site rood.
Het is wel echt een parel!quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:16 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk zou mijn vader die site moeten nakijken zoals hij vroeger proefwerken nakeek. Hele site rood.
Ze kijken wel een beetje als een kiendje meej 'n hardstenen kupke dan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die kinderen dan zwakzinnig?
Ik ken wel iemand die een heerlijke 'mosterdsoep' voor je kan trekkenquote:
Ken je de ziekte van Rupke?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kijken wel een beetje als een kiendje meej 'n hardstenen kupke dan.
Huehue?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die een heerlijke 'mosterdsoep' voor je kan trekken
Of de ziekte van Hiddelquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je de ziekte van Rupke?
Dat je oren sneller groeien dan je kupke.
Kwartettenquote:
Oh, je hebt 'de Lachende Vis' net gemist zo te zienquote:
Daar ken ik een andere versie van.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je de ziekte van Rupke?
Dat je oren sneller groeien dan je kupke.
Kom net binnenvallenquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, je hebt 'de Lachende Vis' net gemist zo te zien
Dat is hetzelfde alleen is Hiddel de Brabo uitspraak.quote:
Aan die gekkigheid doen we hier niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde alleen is Hiddel de Brabo uitspraak.
Moet je even het vorige topic teruglezen, dan kun je lachen (en huilen)quote:
Gelukkig hebben ze wel een missie en een visie dus geheel stuurloos wordt er niet gevistquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook zo veel voor een eetcafé.
Kort samengevat is dat wel 'het hoeft niet veel te zijn, als het maar wat lijkt'quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel een missie en een visie dus geheel stuurloos wordt er niet gevist
Ze beschermen hun teksten gelukkig wel goed! Hoewel?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel een missie en een visie dus geheel stuurloos wordt er niet gevist
Er kunnen documenten worden gedownload, dus kopiëren maar!quote:De Lachende Vis geeft geen toestemming voor het kopieren van foto's, teksten en andere materialen van de website, tenzij er documenten gedownload kunnen worden.
Je begint “de grinnikende vis”?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze beschermen hun teksten gelukkig wel goed! Hoewel?
[..]
Er kunnen documenten worden gedownload, dus kopiëren maar!
Dat is altijd een optie als bitterbal werk nodig heeft.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begint “de grinnikende vis”?
Die heeft al tomatensoeprestaurant de Gebraden Gerbil.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is altijd een optie als bitterbal werk nodig heeft.
Die vind je alleen op/aan/bij venusquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is toch dat heuveltje boven het kaboutermutsje?
Ik zat meer te denken aan een hele boel dooie vrouwen die ze dan gestapeld hebben en dat er daardoor een heuvel is ontstaan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien iets bij het langlaufen? Die is dan niet zo steil.
Gr, gr,quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:36 schreef Ygritte het volgende:
'Factor Sars financiele kansencoach'
Mooi klaar met je bedrijfsnaam
quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een hele boel dooie vrouwen die ze dan gestapeld hebben en dat er daardoor een heuvel is ontstaan.
Ik denk niet dat Ingrid zoiets ongezelligs zou schrijven.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan een hele boel dooie vrouwen die ze dan gestapeld hebben en dat er daardoor een heuvel is ontstaan.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:42 schreef Recce het volgende:
Kijk eens naar de titel van haar pagina in de browser: Woorkracht10.
Ik ga dit boek zoekenquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ingrid zoiets ongezellig zou schrijven.
Ik denk toch dat gekke Ingrid iets van verre familie is of zoquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:45 schreef Ygritte het volgende:
Literaire thriller over een jonge vrouw, die kort voor haar huwelijk voor een werkopdracht van een week naar Noord-Toscane gaat. Een klus en omgeving die haar enorm trekt, omdat ze er in haar kinderjaren gewoond heeft. Maar ook een streek die haar - eenmaal daar - met veel oud verdriet rondom haar gestorven zusje confronteert.
Bovendien blijkt het een verwarrende week te worden, als ze op een hele nieuwe manier kennis maakt met twee belangrijke mensen 'van toen': haar voormalige buurvrouw, nu volledig gebroken door het verleden en haar zoon, die inmiddels is uitgegroeid tot een volwassen man en verontrustend aantrekkelijke kunstenaar...
Ahhhh top....
Je kunt natuurlijk eens bij der op de koffiequote:Op dinsdag 7 december 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat gekke Ingrid iets van verre familie is of zo
"Gelukkig met: mijn lief en mijn twee prachtige zonen"quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk eens bij der op de koffie
Ongelukkig dusquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gelukkig met: mijn lief en mijn twee prachtige zonen"
Dat kan niet anders! Ze woont in jouw stad en zoveel verontrustend aantrekkelijke mensen wonen daar niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat gekke Ingrid iets van verre familie is of zo
"óf niet zeuren, óf niet accepteren"quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gelukkig met: mijn lief en mijn twee prachtige zonen"
Verontrustend ook echt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan niet anders! Ze woont in jouw stad en zoveel verontrustend aantrekkelijke mensen wonen daar niet.
"Wie zeurt krijgt geen beurt"quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
"óf niet zeuren, óf niet accepteren"
Klinkt wel interessant 🤔quote:
Dat is wel heel laatquote:
Zijn vervangster volgend jaar is in ieder al beter om naar te kijkenquote:
Hoe was je dagje wegquote:
Had je nou gisteren dat tweede gesprek of is het vandaag? Morgen heb je er een, dus die andere bedoel ikquote:
Ooh lekkerquote:Op woensdag 8 december 2021 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuift kopje koffie richting Buda
Heb het nodig. echt beroerd geslapenquote:Op woensdag 8 december 2021 06:22 schreef Karzai het volgende:
Good morning, may the force be with you
[ afbeelding ]
Vandaagquote:Op woensdag 8 december 2021 08:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je nou gisteren dat tweede gesprek of is het vandaag? Morgen heb je er een, dus die andere bedoel ik
Begon je tamagotchi weer te praten?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het nodig. echt beroerd geslapen
nee er was geen enkel geluid wat mij wakker heeft gehoudenquote:Op woensdag 8 december 2021 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begon je tamagotchi weer te praten? [ afbeelding ]
Succesquote:
Piekeren?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er was geen enkel geluid wat mij wakker heeft gehouden
Dit klinkt als een verwijt.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er was geen enkel geluid wat mij wakker heeft gehouden
Ken hetquote:Op woensdag 8 december 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ook maar ook weer een hoofd wat niet uit wilde
had ik dat maar.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:09 schreef UitStraling het volgende:
Mijn hoofd staat altijd meteen uit als ik mijn kussen maar ruik
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik dat maar.
ik ga meestal nog een tijdje zo [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] etc
Minder van die stuitergifjes gebruiken zou al helpenquote:Op woensdag 8 december 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik dat maar.
ik ga meestal nog een tijdje zo [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] etc
Op de melodie van Sammiequote:
Denk jequote:Op woensdag 8 december 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Minder van die stuitergifjes gebruiken zou al helpen
Ik verwacht qua inhoud nog weinig verbetering.quote:Op woensdag 8 december 2021 07:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn vervangster volgend jaar is in ieder al beter om naar te kijken
Goh. Als er iets voorbij komt met leuke kleurtjes, leuke beestjes, lekker eten dan is het weer stuiteren natuurlijk.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo gaat het eigenlijk de hele dag
ja, van die post alleen al wordt het veel te druk in mijn hoofdquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goh. Als er iets voorbij komt met leuke kleurtjes, leuke beestjes, lekker eten dan is het weer stuiteren natuurlijk.
Als ik wakker ben werkt mijn hoofd ook wel zo ook al lijk ik van buiten dan nog net De David van Michelangelo.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zo gaat het eigenlijk de hele dag
Succes !quote:
Als het een goede ochtend was, lag ik nog in bedquote:
er zijn nog zo veel andere dingen die je met je ochtend kunt doen..quote:Op woensdag 8 december 2021 08:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het een goede ochtend was, lag ik nog in bed
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik wakker ben werkt mijn hoofd ook wel zo ook al lijk ik van buiten dan nog net De David van Michelangelo.
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een veel betere piemel dan De David van Michelangelo
Hoe laat Karzai? Ik duim voor jequote:Op woensdag 8 december 2021 08:22 schreef Karzai het volgende:
Ook niet best geslapen, ik ben weer in bed gaan liggen, vandaag ook sollicitatie
Nu nog een andere sollicitant en je moet andere vingers gaan gebruikenquote:Op woensdag 8 december 2021 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe laat Karzai? Ik duim voor je
heb je wel al bestanden gekregen om aan te werken?quote:
ja nu is het idd klaarquote:Op woensdag 8 december 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog een andere sollicitant en je moet andere vingers gaan gebruiken [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog een andere sollicitant en je moet andere vingers gaan gebruiken [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ja ik heb al twee gesprekken gehad, die verliepen positiefquote:Op woensdag 8 december 2021 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat de gene waarbij je goed gevoel had?
kat in het bakkie dusquote:Op woensdag 8 december 2021 08:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik heb al twee gesprekken gehad, die verliepen positief
Eten.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn nog zo veel andere dingen die je met je ochtend kunt doen..
Dit gesprek het arbeidsvoorwaardengesprek?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik heb al twee gesprekken gehad, die verliepen positief
Full English breakfast met vloeibare kuikentjes, gebakken varkenshuid en zetmeelschijven vol met bloedquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Full English breakfast met vloeibare kuikentjes, gebakken varkenshuid en zetmeelschijven vol met bloed
Mja, die witte bonen en tomatensaus hoeft wat mij betreft ook nietquote:Op woensdag 8 december 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Full English breakfast met vloeibare kuikentjes, gebakken varkenshuid en zetmeelschijven vol met bloed
Je vergeet de spuitvleesstengelsquote:Op woensdag 8 december 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ik dat maar.
Worst, bonen, en ei in één hapjequote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, die witte bonen en tomatensaus hoeft wat mij betreft ook niet
Kunnen wij toch niet controlerenquote:Op woensdag 8 december 2021 08:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een veel betere piemel dan De David van Michelangelo
op een stuk toast met boterquote:Op woensdag 8 december 2021 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worst, bonen, en ei in één hapje
Nog niet alles maar ben gisteren wel al begonnen. Moet gewoon morgen afquote:Op woensdag 8 december 2021 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je wel al bestanden gekregen om aan te werken?
kan toch niet. als ze het veel te laat aanleveren kan je toch niet dezelfde opleveringsdatum verwachtenquote:Op woensdag 8 december 2021 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet alles maar ben gisteren wel al begonnen. Moet gewoon morgen af
Nachtwerk is prachtwerk?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog niet alles maar ben gisteren wel al begonnen. Moet gewoon morgen af
Wie betaalt, die bepaaltquote:Op woensdag 8 december 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan toch niet. als ze het veel te laat aanleveren kan je toch niet dezelfde opleveringsdatum verwachten
tot op zekere hoogtequote:
Het kutte is ook dat ik vanmiddag weg wildequote:Op woensdag 8 december 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan toch niet. als ze het veel te laat aanleveren kan je toch niet dezelfde opleveringsdatum verwachten
yoloooooquote:
Dan wordt het de hele nacht door werkenquote:Op woensdag 8 december 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kutte is ook dat ik vanmiddag weg wilde
je schoonloeder in een poloooooooooooquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen wij toch niet controleren![]()
Van mij mag ze, als ze maar heel hard weg rijdt van mij in die Polo ...quote:Op woensdag 8 december 2021 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
je schoonloeder in een polooooooooooo
ik bedoelde niet de autoquote:Op woensdag 8 december 2021 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van mij mag ze, als ze maar heel hard weg rijdt van mij in die Polo ...
Ik denk niet dat een dergelijk kledingstuk haar zal staan, maar afijnquote:
Bangers vol met dierensapquote:Op woensdag 8 december 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je vergeet de spuitvleesstengels
Dat maakt het alleen maar leukerquote:Op woensdag 8 december 2021 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een dergelijk kledingstuk haar zal staan, maar afijn
Ja eh.... ? Het is toch zo?quote:
Ze gaat maar leuk doen, waar ik niet benquote:
Ja, denk het wel, ruik even ?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de geraspte kaas buiten de koelkast gelaten gisteren avond zie ik nu. kan ik die vanaaf nog eten?
Dat wordt over een tijdje weer contact opnemen met de klantenservicequote:Op woensdag 8 december 2021 08:51 schreef LTVDK het volgende:
Jeej, ze gaan de grond weer openbreken en met kabeltjes klooien
wat zurigquote:Op woensdag 8 december 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, ruik even ?
komt goed, gewoon even tekenen en klaarquote:Op woensdag 8 december 2021 08:49 schreef Karzai het volgende:
Maar ik heb nog niets getekend, dus het kan nog mis gaan
quote:Op woensdag 8 december 2021 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze gaat maar leuk doen, waar ik niet ben
Mja, kaas ruikt van nature een beetje zurig, maar als je het niet vertrouwt gewoon weggooienquote:
ruik je wel aan het zakje kaasquote:
Ik vind haar best aardig, maar ik hoef haar niet elke dag op de stoep te hebbenquote:Op woensdag 8 december 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou doe je net of je je schoonloeder niet aardig vindt
mja weet et niet zo goed :pquote:Op woensdag 8 december 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, kaas ruikt van nature een beetje zurig, maar als je het niet vertrouwt gewoon weggooien
beter douchenquote:
gewoon eten, zolang er geen schimmel op staat is het primaquote:
niet eensquote:Op woensdag 8 december 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind haar best aardig, maar ik hoef haar niet elke dag op de stoep te hebben
Onjeklonje.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi88 seconden minder zon vandaag.
Eau de Cologne werd oorspronkelijk als middel tegen de pest uitgevonden en ingenomen.
En wij lekker bleek slikken tegen kejona
van afval naar tweede hands zooiquote:Op woensdag 8 december 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je dan heel ander werk doen? Wel voor dezelfde baas?
weinig verschil dusquote:
De monteurs zijn er nu ook klaar mee, de kabel in de grond is gewoon ingewaterd en op meerdere plekken verrot. Ze gaan nu maar een vergunning bij de gemeente aanvragen om de hele kabel in de straat te vervangen.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat wordt over een tijdje weer contact opnemen met de klantenservice
ja dat denk ik ook :pquote:Op woensdag 8 december 2021 08:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weg dan. Anders lust je vanavond je eten niet.
En salaris?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:00 schreef Karzai het volgende:
En wat meer afwisseling in werkzaamheden
Het gaat zo vriezen als een ijsbeer dus heb je TV in april 2022.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De monteurs zijn er nu ook klaar mee, de kabel in de grond is gewoon ingewaterd en op meerdere plekken verrot. Ze gaan nu maar een vergunning bij de gemeente aanvragen om de hele kabel in de straat te vervangen.
Gewoon een logische vraagquote:
Ik las berigequote:
bedankt voor deze infoquote:Op woensdag 8 december 2021 09:05 schreef bitterbal het volgende:
nog een kopje thee en dan ga ik voor een hopelijk succesvolle ochtendgerrie
Ze hebben de kabel nu op een andere stop in de verdeelkast gezet en nu heb ik ineens wel een vol tv-signaalquote:Op woensdag 8 december 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat zo vriezen als een ijsbeer dus heb je TV in april 2022.
Dat zijn dingen die jij hoort te weten Verontrustend Vieze Frankquote:Op woensdag 8 december 2021 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het tegenovergestelde van berig?
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat zal zometeen aan bod komen, maar wel iets meer
quote:
Dan ga ik voor nonnerig.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die jij hoort te weten Verontrustend Vieze Frank
Is ook weer gelijk heel Brabantsquote:
mosterdsoep vond ik verrassend lekker toen ik het ooit in de kantine hadquote:
David-shamingquote:Op woensdag 8 december 2021 09:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romige mosterdsoep, vers gemaakt met een betere piel als die van David
Je dacht dat het verrassend vies was ?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
mosterdsoep vond ik verrassend lekker toen ik het ooit in de kantine had
Wè zedde gij?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is ook weer gelijk heel Brabants
Absurdquote:Op woensdag 8 december 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mosterdsoep is een beetje een extreme soep.
Kan idd heel lekker zijn, maar ook absurd vies
Woarstenbroawtje in oewe bakkusquote:
Wacht maar tot je de verrassende 'mosterdsoep' van VVF hebt geproefdquote:Op woensdag 8 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
mosterdsoep vond ik verrassend lekker toen ik het ooit in de kantine had
Het is een brooike kutquote:Op woensdag 8 december 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woarstenbroawtje in oewe bakkus
Oeh daar zou ik zin in hebben nu, zo'n dikke met veel vlees, de dikte van een kleine courgette zo.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Woarstenbroawtje in oewe bakkus
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Woarstenbroawtje gaat op de lijst.
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 8 december 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh daar zou ik zin in hebben nu, zo'n dikke met veel vlees, de dikte van een kleine courgette zo.
ik vind mosterd niet lekker dus het was even gokken of dit lekker wasquote:Op woensdag 8 december 2021 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je dacht dat het verrassend vies was ?
Zonder de quote van 4EBE is dit een best verontrustende postquote:Op woensdag 8 december 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
Oeh daar zou ik zin in hebben nu, zo'n dikke met veel vlees, de dikte van een kleine courgette zo.
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de verrassende 'mosterdsoep' van VVF hebt geproefd![]()
Ik vind verse tomaten ook niet echt heel lekker (tenzij met knoflook en olijfolie), maar tomatensoep gaat vaak ook wel goedquote:Op woensdag 8 december 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind mosterd niet lekker dus het was even gokken of dit lekker was
Die Vieze Frank, toch.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonder de quote van 4EBE is dit een best verontrustende post
Koop er dan twee, eentje is zieligquote:Op woensdag 8 december 2021 09:16 schreef UitStraling het volgende:
* gaat parkietje kopen en die Woarstenbroawtje noemen.
Boksquote:
Ja maar dan gaan ze tegen elkaar zitten kwebbelen de hele dag.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Koop er dan twee, eentje is zielig
ik vind het bij tomaten heel erg afhangen van welke soort je hebt.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind verse tomaten ook niet echt heel lekker (tenzij met knoflook en olijfolie), maar tomatensoep gaat vaak ook wel goed
Ja, beter zo'n autistisch Woarstenbroawtje die helemaal niet pieptquote:Op woensdag 8 december 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze tegen elkaar zitten kwebbelen de hele dag.
Ja, vaak zijn ze waterig zonder smaak, maar ik ben niet zo dol op verse tomaat naturelquote:Op woensdag 8 december 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het bij tomaten heel erg afhangen van welke soort je hebt.
heb nu van die wat luxere kleine liggen en die zijn erg lekker om zo te eten.
Dan praat ik zelf toch met Woarstenbroawtje?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beter zo'n autistisch Woarstenbroawtje die helemaal niet piept
ja dat is een beetje jammer inderdaad, beetje peper en zout erop helpt al een boel.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vaak zijn ze waterig zonder smaak, maar ik ben niet zo dol op verse tomaat naturel
Jij moet BV NL op de been houden?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan praat ik zelf toch met Woarstenbroawtje?
Ik vind het niet echt een lekker idee, sorryquote:Op woensdag 8 december 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is een beetje jammer inderdaad, beetje peper en zout erop helpt al een boel.
beetje mayo op je brood smeren en dan plakjes tomaat met peper en zout
Ik eet verse tomaten eigenlijk alleen als ze in een 1 op1 verhouding gemengd met mozzarella zijnquote:Op woensdag 8 december 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vaak zijn ze waterig zonder smaak, maar ik ben niet zo dol op verse tomaat naturel
dat magquote:Op woensdag 8 december 2021 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een lekker idee, sorry
Koude tomaat is altijd een beetje meh jaquote:Op woensdag 8 december 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
warme tomaat is meer mehquote:Op woensdag 8 december 2021 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koude tomaat is altijd een beetje meh ja
Oh ja, dat is ook lekkerquote:Op woensdag 8 december 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik eet verse tomaten eigenlijk alleen als ze in een 1 op1 verhouding gemengd met mozzarella zijn
Meestal is het dan toch gewoon kapotgekookt tot een sausquote:
In een saus is het dan wel weer lekker, maar dan heb je er ook andere ingrediënten bijquote:
dan is het wel prima ja of als soep maar gewoon warme tomaatquote:Op woensdag 8 december 2021 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal is het dan toch gewoon kapotgekookt tot een saus
Oh nee, tegenwoordig moet alles hip met een bal burrata er bovenopquote:Op woensdag 8 december 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook lekkerbeetje basilicum erbij
ik had gisteren en eergisteren burrataquote:Op woensdag 8 december 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, tegenwoordig moet alles hip met een bal burrata er bovenop
Dud0r heeft laatst burrata gegeten, dus hij is hip ?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, tegenwoordig moet alles hip met een bal burrata er bovenop
In een smeedijzeren pannetje in de oven, de rooiste tomaten die je kunt vinden, een dikke gulp keidure olijfolie, wat blaadjes basilicum, peper en wat vlokken Camargue zout, snufje gebrand paprikapoeder en zoveel knoflook als je ballen aan kunnen erover.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
this is why you're fatquote:Op woensdag 8 december 2021 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had gisteren en eergisteren burrata
Heeft hij er een post aan gewijd op insta?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dud0r heeft laatst burrata gegeten, dus hij is hip ?
Dames, blijven we wel even aardig naar elkaar ?quote:
Geen idee, want ik heb geen Instagramquote:Op woensdag 8 december 2021 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft hij er een post aan gewijd op insta?
jeeeh ik ben hip en jeugdig enzoquote:Op woensdag 8 december 2021 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dud0r heeft laatst burrata gegeten, dus hij is hip ?
kloptquote:
ik post niet op m'n instaquote:Op woensdag 8 december 2021 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heeft hij er een post aan gewijd op insta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |