SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FF dimmen jij of je gaat op 'stage' naar de Lachende Visquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die lamp zou wel in jouw 'keuken' passen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
FF dimmen jij of je gaat op 'stage' naar de Lachende Vis
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik wel te stellen dat jij cola niet normaal kan uitsprekenquote:
Jou geloof ik ook niet met je sjekeladequote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg juist vaak te horen dat ik zo'n prachtig accent en heerlijke tongval heb, mooi timbre ook en een vertrouwd prettig en mannelijk stemgeluid.
Gr,
Frank.
Dat is alweer zo pagina 11 van het vorige topicquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Geen 'Mosterdsoep' bij de Lachende Vis als TT
Samenvatting van de middag/avond.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
"Iedereen met een zure muil en hier en daar wat kokkende geluiden"
gr gr "Frank"quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
"Iedereen met een zure muil en hier en daar wat kokkende geluiden"
Ja dat is een van de weinige rare woorden die ik uitkraam.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jou geloof ik ook niet met je sjekelade
FTFYquote:Op dinsdag 7 december 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg juist vaak te horen dat ik zo'n prachtig accent en heerlijke tongval heb, mooi timbre ook en een vertrouwd prettig en 'mannelijk' stemgeluid.
Gr,
Frank.
Oh denk je?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is een van de weinige rare woorden die ik uitkraam.
Ja zag het toevallig net voorbij komen toen je het er over had, ken jouw stijl ook verder nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:06 schreef mschol het volgende:
@:ltvdk nah vind ik niks
iets met wat te richten spotjes zal het worden, wat precies, dunno
quote:
quote:Wat is de betekenis van betel?
betel - Zelfstandignaamwoord
1. (plantkunde) (specerij) Piper betle Aromatische, antibacteriële, stimulerende kruidachtige klimplant met halfverhoute stengels, glanzende tot 15 cm lange spitse bladeren en vlezige vruchten. Betelbladeren zijn goed voor het immuunsysteem.<br>Bruikbare delen zijn de bladeren en de olie. De bladeren smaken enigszins naar kruidnagelen. Ze worden voornamelijk gebruikt om ze om betelnoten van de betelpalm Areca catechu te wikkelen en die dan op te kauwen.
Ik heb een soort talent met spraak dat je totaal niet hoort wat mijn afkomst is. Ik kan zelfs Londens-Engels spreken of München-Duits.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid durf ik wel te stellen dat jij cola niet normaal kan uitspreken
Betel??? Is dit dat Brabantse dialect?quote:
Oké Ivo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb een soort talent met spraak dat je totaal niet hoort wat mijn afkomst is. Ik kan zelfs Londens-Engels spreken of München-Duits.
hmmmm die laatste r is voor mij moeilijkquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en groenteboer, daar zitten bij mij iets van acht r-en in
Recce is toch geen Brabo, maar een Oostelling..?? .quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Betel??? Is dit dat Brabantse dialect?
Betteke toe?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Betel??? Is dit dat Brabantse dialect?
Ik kan niet tegen hooikoorts!quote:De Lachende Vis houdt graag rekening met de diverse allergenen. Wij vernemen het graag van u als u overgevoelig bent voor een allergie.
Nee, maar volgens mij gaat dit nog over die Brabantse tokoquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Recce is toch geen Brabo, maar een Oostelling..?? .
Zijn die kinderen dan zwakzinnig?quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betteke toe?
Dat zeggen ze hier wel tegen kinderen.
Het is dan ook meer grrrrrrroenteboerquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmmm die laatste r is voor mij moeilijk![]()
Klinkt bijna als 'groenteboor'![]()
shame shame shame
Ik ben allergisch voor allergieënquote:
'Leverancier van de vruchten des aarde'quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook meer grrrrrrroenteboer
Ik hou van lekker eten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn hobby is leuke dingen doen...![]()
![]()
Ja het aantal d/t fouten heb ik maar even buiten beschouwing gelatenquote:Op dinsdag 7 december 2021 23:16 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk zou mijn vader die site moeten nakijken zoals hij vroeger proefwerken nakeek. Hele site rood.
Het is wel echt een parel!quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:16 schreef Recce het volgende:
Eigenlijk zou mijn vader die site moeten nakijken zoals hij vroeger proefwerken nakeek. Hele site rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |