SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar dat WIST ik dus nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de wereld wel
Joepie.quote:
Is dat een lachende paling?quote:
Huehue?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een lachende paling?
Bij mij niet hoor.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een lachende paling?
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Caafs hebben eventjes een bak met brokjes weg zitten vreten.
Voorruitverwarming.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh vanochtend een laag van mijn voorruit staan bikken
Ik vanmiddag nog maar dat lag los. Ik ben dan zo netjes om het ook van m'n dak te halen, maar dat fatsoen ontbreekt bij veel mensenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhh vanochtend een laag van mijn voorruit staan bikken
De diva's.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik presenteerde ze hier witlof, normaal zijn ze dan wild van enthousiasme, maar nu keken ze me aan alsof ik ze een baksteen wilde voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |