quote:Nee pcies straks koop je een apparaat die het veel beter en lekkerer doet als jou en dan sta jij buiten
Op zaterdag 1 februari 2003 17:25 schreef dJ-Zcore het volgende:
zulke dingen ga ik nooit voor m'n vriendin kopen... alsik in vorm ben kan ik de mijne ook laten bewegen enzo...
quote:ja idd... ik bedoel... je gaat toch niet een beetje je eigen concurrent binnen halen... zo'n ding met trilfunctie.. sja sorry hoor, maar hoe zou ik me vrouwtje moeten uitleggen dat ik dat niet kan...
Op zaterdag 1 februari 2003 17:26 schreef trance40 het volgende:[..]
Nee pcies straks koop je een apparaat die het veel beter en lekkerer doet als jou en dan sta jij buiten
quote:Zou wel lullig zijn ja
Op zaterdag 1 februari 2003 17:26 schreef trance40 het volgende:[..]
Nee pcies straks koop je een apparaat die het veel beter en lekkerer doet als jou en dan sta jij buiten
quote:Als jouw vrouwtje die uitleg nodig heeft, en jou bovendien laat vallen omdat ze dat ding beter vindt, dan kan je der naar mijn idee maar beter blij mee zijn dat je d'r kwijt bent.
Op zaterdag 1 februari 2003 17:27 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
ja idd... ik bedoel... je gaat toch niet een beetje je eigen concurrent binnen halen... zo'n ding met trilfunctie.. sja sorry hoor, maar hoe zou ik me vrouwtje moeten uitleggen dat ik dat niet kan...
Die pook geeft misschien wel genot, maar geen warmte en liefde. Ik zie niet waarom je daar een probleem van zou moeten maken... 'k zou het pas vervelend gaan vinden als ze een speeltje gaat gebruiken waar een hele andere vent aan vast zit.
quote:Dat is geen vibrator
Op zaterdag 1 februari 2003 17:20 schreef Govinda het volgende:
die je hebt...
Mijn vriendinnetje heeft zelf deze:
En ik heb vandaag als verrassing deze gekocht:
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 17:20 schreef Govinda het volgende:
die je hebt...
Mijn vriendinnetje heeft zelf deze:
[afbeelding]
En ik heb vandaag als verrassing deze gekocht:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd wat jullie allemaal voor vibrators of dildo's hebben!
ken jij je vriendin niet meer bevredigen
of ben je gewoon weinig thuis
quote:hopelijk is hij vertegenwoordiger in het buitenland ofzo want anders moet ie snelkursussen volgen
Op zaterdag 1 februari 2003 19:26 schreef -KQwakie- het volgende:[..]
ken jij je vriendin niet meer bevredigen
of ben je gewoon weinig thuis
quote:Leer lezen... ubersukkel!!!
Op zaterdag 1 februari 2003 18:36 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dat is geen vibrator
sukkel
Ik heb genoeg zelfvertrouwen om te weten dat zo'n plastic/rubber ding mij echt niet kan vervangen, en mijn vriendin heeft niet te klagen, maar ik merk dat een aantal Fok!-ers hier erg kortzichtig zijn...
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 19:50 schreef Govinda het volgende:[..]
Ik heb genoeg zelfvertrouwen om te weten dat zo'n plastic/rubber ding mij echt niet kan vervangen, en mijn vriendin heeft niet te klagen, maar ik merk dat een aantal Fok!-ers hier erg kortzichtig zijn...
quote:Das een buttplug, valt dat onder dildo dan??
Leer lezen... ubersukkel!!!
"Plaats hier een foto van de vibrators/dildo's....Ik heb genoeg zelfvertrouwen om te weten dat zo'n plastic/rubber ding mij echt niet kan vervangen, en mijn vriendin heeft niet te klagen, maar ik merk dat een aantal Fok!-ers hier erg kortzichtig zijn...
quote:ROFLMAO
Op zaterdag 1 februari 2003 19:59 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
quote:
Leer lezen... ubersukkel!!!
"Plaats hier een foto van de vibrators/dildo's....Ik heb genoeg zelfvertrouwen om te weten dat zo'n plastic/rubber ding mij echt niet kan vervangen, en mijn vriendin heeft niet te klagen, maar ik merk dat een aantal Fok!-ers hier erg kortzichtig zijn...
Lieve jongens, een vibrator is GEEN vervanging voor het echte werk, net zoals dat zelfbevrediging geen vervanging is voor het echte werk(of jullie moeten rukken net zo lekker of beter vinden dan een lekkere vrij-partij).
In een sex-spel kunnen speeltjes het spel gigantisch uitbreiden, denk eens aan de leuke mogenlijkheden........
Terwijl jij je meisje heerlijk aan het likken bent doe je er ook een vibrator in, je zal zien dat het een heeeeeeel erg leuk effect geeft......
Tijdens het neuken een vibrator tegen haar klit aanhouden(bv doggy-style, is een perfect standje daarvoor), moet je eens voelen wat je voelt om je pik heen als je een vrouw op haar klit en tegelijkertijd door neuken klaarmaakt........
Is de dame in kwestie aardig dan zorgt ze ervoor dat die vibrator ook jouw ballen raakt, wedden dat je dat lekker vind.........
Dit zijn maar 2 optie's, wat je nog meer kan doen is onuitputtelijk, nooit hoef je meer het probleem van voortijdig klaarkomen te hebben, je kan altijd je dame alles geven wat je haar wil geven, je kan urenlang spelen, alles afwisselend.
Ik ga even kijken of ik foto's kan vinden van wat van mijn speeltjes, maar allemaal zet ik ze er niet op hoor
Even denken wat heb ik nog meer......
*Rocket
*Grotere butt-plug(1 maatje groter)
*Slanke vibrator(anaalvibrator, maarja that's just the name)
*Balletjes aan een touwtje(2 balletjes om in te brengen)
*Kralensnoer voor anaal gebruik met steeds dikker wordende balletjes van latex(aan 1 stuk gegoten).
*Een grote roze vibrator van zo'n 30 cm lang(niet degene op de foto, die op de foto is iets dikker, maar korter en die is overleden )
*g-spot vibrator, paars, dat is zo'n vibrator die krom loopt voor g-spot stimulatie
*klein blauw vibratortje met nopjes erop
*klein roze vibratortje met uitsteeksel om klit en anus te stimuleren(die er niet in gaan, bij de anus iig)
*tarzan
Dat is alles wat ik even snel uit mijn hoofd weet aan vibrator/dildo spul.........
quote:En een buttplug valt niet onder de catagorie dildo's?
Op zaterdag 1 februari 2003 20:59 schreef DuchessX het volgende:[..]
Dat is een buttplug, geen vibrator
quote:Ik heb de definitie van een butt-plug(anusplug) even opgezocht...
Op zaterdag 1 februari 2003 22:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
En een buttplug valt niet onder de catagorie dildo's?
Anusplug
Definitie :
Een type van dildo, smal van boven, dan erg breed in het midden, en vervolgens weer smal tot aan de basis, die om veiligheidsredenen zeer breed en plat is. Heb je 'm? Het gebruikte materiaal is meestal rubber, en de meest voorkomende kleuren zijn zwart en rood. Bestaat in diverse groottes, van geschikt voor elk kontje, tot monsterachtig. Euh, wat is een `Dildo'?
Ja het is dus een soort van dildo.
quote:Het was ook een rhetorische vraag, maar ik ben blij dat je het toch even verifieerde
Op zaterdag 1 februari 2003 22:45 schreef erodome het volgende:[..]
Ik heb de definitie van een butt-plug(anusplug) even opgezocht...
Anusplug
Definitie :
Een type van dildo, smal van boven, dan erg breed in het midden, en vervolgens weer smal tot aan de basis, die om veiligheidsredenen zeer breed en plat is. Heb je 'm? Het gebruikte materiaal is meestal rubber, en de meest voorkomende kleuren zijn zwart en rood. Bestaat in diverse groottes, van geschikt voor elk kontje, tot monsterachtig. Euh, wat is een `Dildo'?Ja het is dus een soort van dildo.
quote:Het is dus een eitje op een flexibel staafje.
Op zaterdag 1 februari 2003 22:49 schreef Bulls-Ass het volgende:
*vraagt verlegen*
Erodome ... wat is "kwaliteit van de tweede die op je fotot staat (de zwarte dus). Heel eigenaardige vorm.
Ideaal voor het stimuleren van de klit tijdens het neuken(doordat hij op een flexibele staaf zit kan je er heel mooi bij).
Je kan hem ook inbrengen, hij trilt erg hard op supertril(ok ok zelf verzonnen)voelt erg ok, stimulatie van de g-spot erg goed mogenlijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |