Heb alleen wel dat bij een slip, je soms aan de zijkant naar binnen kunt kijken bij niet volledig slapquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:19 schreef Phoenyx-God het volgende:
Slip is mooier, meer te zien en om te fantaseren
Ja dat is iets wat moet je moet accepteren bij een slip. Soms kan je de hele penis zien bij een niet volledige slap, het is wat het isquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:23 schreef budiman het volgende:
[..]
Heb alleen wel dat bij een slip, je soms aan de zijkant naar binnen kunt kijken bij niet volledig slap
Inderdaad...hoe duurder de slip, des te meer elastisch. Ziet dan soms ook wel de eikelrand maar ik vind het wel sexyquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Ja dat is iets wat moet je moet accepteren bij een slip. Soms kan je de hele penis zien bij een niet volledige slap, het is wat het is
Geil hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 23:52 schreef Sfancta het volgende:
Kan me hierin niet vinden, draag lederen herenstrings van de HEMA.
Een blote manquote:Op woensdag 8 december 2021 16:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Lekker soppen
Wat vind jij mooi?
Vinden vrouwen dat niet geil?quote:Op woensdag 8 december 2021 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
Bah nee een slip is lelijk, maakt niet uit wat voor postuur van man er in zit...
Ik kan niet voor andere vrouwen spreken.. maar ik zal ook wel kijken en 'dat trekt toch op niets' er bij denkenquote:Op woensdag 8 december 2021 17:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vinden vrouwen dat niet geil?
In zwembad altijd strakke rode Speedo aan, veel dames kijken toch altijd.
Blijf gewoon eens lekker in ONZ met je totaal niet leuke grapjes.quote:Op woensdag 8 december 2021 17:28 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Vinden vrouwen dat niet geil?
In zwembad altijd strakke rode Speedo aan, veel dames kijken toch altijd.
Wie ben jij en waar bemoei je je in godsnaam mee?quote:Op woensdag 8 december 2021 18:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Blijf gewoon eens lekker in ONZ met je totaal niet leuke grapjes.
Hoe moet ik dat nou weten? Gewoon een simpele boxer van de WEquote:Op woensdag 8 december 2021 19:29 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ok. En welke? Ik vraag dit voor een vriend.
Zo weet hij wat jij leuk vindt
Want? Jij trekt het uit?quote:Op donderdag 9 december 2021 07:49 schreef LanaMyst het volgende:
Kan mooi staan, maar boxer op zich ook niet verkeerd.
Maar de mannen die ik in ondergoed zie hebben het doorgaans niet lang aan. Dus het maakt mij op zich niet zo heel veel uit.
Meestal trekken ze het zelf uit , maar als ze een beetje verlegen zijn in het begin ben ik ook weer niet de beroerdste om ze een handje te helpen..quote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 09:06 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Meestal trekken ze het zelf uit , maar als ze een beetje verlegen zijn in het begin ben ik ook weer niet de beroerdste om ze een handje te helpen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |