SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ben zo terug, even nieuw glazuur op mijn tanden laten zetten.quote:
Ik hierbij altijd;quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet hierbij ook aan ballie denken![]()
Ballie voor al uw uitscheurende sterretjesquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ging me meer om de voornaam van de dame in kwestie, niet zozeer de boodschap die ze verkondigde wat dat boeite me niet zo...quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ballie voor al uw uitscheurende sterretjes
Nou geweldig Bos, bedankt man
Menu B(itterbal) besteld?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij dachten ze bij de Chinees dat ik ondervoed was ofzo![]()
Is toch altijd zo als iemand bij de Chinees besteld?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Nee gewoon kitten kerriequote:
Mission accomplished door de vleermuizensoep.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:23 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben er nu wel coronamaatregelen genomen, geen kroepoek meer op de balie
2 jaar geduurd maar okeequote:Op dinsdag 7 december 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mission accomplished door de vleermuizensoep.
Al het goede kost tijdquote:
Gewoon langs de chinees en dan in je nieuwe huis opetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef mschol het volgende:
nu heb ik ook wel zin in chinees
maar ben net weg van werk en moet eerst langs appartement ivm aannemer
yooooo oliebolllllquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch altijd zo als iemand bij de Chinees besteld?
kan.. maar heb helemaal niets nog daar, wordt het eten met handenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon langs de chinees en dan in je nieuwe huis opeten
Chinees eet je dan ook met stokjes en waar hebben ze die nu netquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kan.. maar heb helemaal niets nog daar, wordt het eten met handen
Dat zou wel heel schattig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal Wattenschijfje sturen met de chocolade-krakelingen op haar rug.
Ik gok dat ze er over een dag of 5 wel moet zijn
Loempia nemen danquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kan.. maar heb helemaal niets nog daar, wordt het eten met handen
Zit er ook al een anti-zombie spray in en een 3000-delig zakmes?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja misschien moet ik ook een mini setje opvouwbaar bestek in mijn prepper bag stoppen
Ja die wind is vooral erg snijdendquote:
te schattigquote:
Binnen is het wel aangenaam.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom moet je ook binnen onder een dekentje zitten.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
NOG nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er ook al een anti-zombie spray in en een 3000-delig zakmes?
Die bakken bami genotquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Dat viel wel mee, was vooral de bak met vlees die zo idioot ramvol zat, zelfs voor hun doenquote:
Dan hadden ze vandaag een flinke kitten te grazen genomenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, was vooral de bak met vlees die zo idioot ramvol zat, zelfs voor hun doen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hadden ze vandaag een flinke kitten te grazen genomen
Of een stuk of drie baby Oeigoertjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan hadden ze vandaag een flinke kitten te grazen genomen
Nee die gebruiken ze voor de rendangquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een stuk of drie baby Oeigoertjes.
Ik had een chocoladeletter met pralinevullingquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:48 schreef CherryLips het volgende:
Te weinig gegeten overdag en nu wil ik alles.
Ik hoop niet dat de onderbuurvrouw haar onderscheptquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou wel heel schattig zijn
quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de onderbuurvrouw haar onderschept
Haha, ik bedoelde jouw druppel-klaag-onderbuurvrouw, ik hoop niet dat ik een onderbuurvrouw heb, dat zou raar zijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wat is dat voor vraatzuchtig mens?
Hondenvoer voor bulldogs met slaquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk fles. Buitenlanders die je favo maaltijd eten
https://fb.watch/9Lq4Nt3Bi8/
Die ene vent vat het wel goed samen 'i'm not drunk enough to eat this'quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk fles. Buitenlanders die je favo maaltijd eten
https://fb.watch/9Lq4Nt3Bi8/
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar weer eens bestellenheb vandaag al wat
Ja lekker lekker lekker, met een glas vloeibare talg, een pakje roomboter en wat zalm uit de blenderquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen maar weer eens bestellenheb vandaag al wat
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker lekker lekker, met een glas vloeibare talg, een pakje roomboter en wat zalm uit de blender
Stop nog wat gojibessen in je kut en doe een dansjequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker lekker lekker, met een glas vloeibare talg, een pakje roomboter en wat zalm uit de blender
👀quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
kom deze tegen in mijn fb herinneringenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom deze tegen in mijn fb herinneringen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou drinken, met wat crčme fraîche, scheutje cognac, snufje peper en zout en dille, citroentje en bieslook, smek smek smek.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom deze tegen in mijn fb herinneringen
Ik herinner het meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Toen was je nog een echte kunstenares
nee joh, die heb ik hier gedeeld.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Zijn jullie allemaal Facebookvriendjes
Lijkt meer op een baarmoeder.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort rode lelijke zaadcel met vleugeltjes
en in WhatsApp-groep.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Jij gooit ook carpaccio in de magnetron, dus niet heel verwonderlijk dat je dit ook zou lustenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou drinken, met wat crčme fraîche, scheutje cognac, snufje peper en zout en dille, citroentje en bieslook, smek smek smek.
We dragen ook elkaars ondergoed en wisselen ontharingstips uitquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een dronken foutjequote:Op dinsdag 7 december 2021 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gooit ook carpaccio in de magnetron, dus niet heel verwonderlijk dat je dit ook zou lusten
Die onderbuurvrouw heb ik al 20 jaar niet meerquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde jouw druppel-klaag-onderbuurvrouw, ik hoop niet dat ik een onderbuurvrouw heb, dat zou raar zijn
Nee. Facebook is kut.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:24 schreef CherryLips het volgende:
JAJAJAJAquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat was een dronken foutje![]()
Wel genoten dat mensen het toch nog probeerden op te eten
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die onderbuurvrouw heb ik al 20 jaar niet meer
Ik ben gewoon een creatieve vogel, zo eentje die niet in het mentale kooitje van een rigide recept hoortquote:
Heh?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zap even voorbij "vier handen op een buik". Ik keek even verbaasd naar wenkbrauwen van een van de aankomend moedersweer genoeg gezien.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een creatieve vogel, zo eentje die niet in het mentale kooitje van een rigide recept hoort
Burgerlul gespot.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er nu onder mij woont. Alleen dat hij een Opel Insignia rijdt
Oh, da's een grote maat Opel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er nu onder mij woont. Alleen dat hij een Opel Insignia rijdt
Normale vrouwen hebben dit met schoenen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, da's een grote maat Opel.
Hm, had ik ook wel een beetje in Den Haag, wist niet hoe iedereen heette, maar wel wát iedereen reed.
Jij stond bekend als de schoen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, da's een grote maat Opel.
Hm, had ik ook wel een beetje in Den Haag, wist niet hoe iedereen heette, maar wel wát iedereen reed.
Die wenkbrauwen stonden zeker ook op standje constant verbaasd?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zap even voorbij "vier handen op een buik". Ik keek even verbaasd naar wenkbrauwen van een van de aankomend moedersweer genoeg gezien.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale vrouwen hebben dit met schoenen.
En normaalquote:
Wat reed je dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En blijkbaar wist iedereen wat ik reed.
Daarvoor had ik een andere auto en een andere schoenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij stond bekend als de schoen?
Een Clioquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En blijkbaar wist iedereen wat ik reed.
Ohquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Clio
Een andere schoen
En een Seat Ibiza 2x
Beetje veel auto's eigenlijk![]()
Tja, zo gaan die dingen.quote:
That's me.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:40 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Een romantische tokkie.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er heeft toen ook ooit nog iemand een hartje op mijn auto gekrast, ik was toen wel even heel boos.
Als ik er achter kwam wie dat is geweest kan ie een hartje terug verwachten. In z'n gezicht..quote:
Ja het leven is niet altijd even eerlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het leven is niet altijd even eerlijk
Ben toch wel benieuwd wat die 'andere schoen' wasquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Laten we zeggen dat het niet mijn keuze is geweest
Wat denk je zelf dat die andere schoen is ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat die 'andere schoen' was
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
'Leger Myanmar doodt dorpelingen na aanslag en steekt lichamen in brand'
https://nos.nl/artikel/24(...)kt-lichamen-in-brand
Dit mag eigenlijk toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef bitterbal het volgende:
'Leger Myanmar doodt dorpelingen na aanslag en steekt lichamen in brand'
https://nos.nl/artikel/24(...)kt-lichamen-in-brand
Wat een droge opmerkingquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit mag eigenlijk toch helemaal niet?
Maar daar ga jij niet overquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
....ohquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat denk je zelf dat die andere schoen is ?
Welke auto lijkt op een schoen?
Kom niet aanzetten met een Fiat Multipla aub.
wat mag niet?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
BMW Z3 Coupé?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dom automatisme?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Waarom had ik m'n vaatwasser aangezet? Hij was nog niet vol.
Een schoen van bal of van IJs?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoenen hebben nooit wieltjes. Ik doe niet aan rolschaatsen of skeelers.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:51 schreef bitterbal het volgende:
hier rijden ze op die demonstranten in
https://publish.twitter.c(...)0768131&widget=Tweet
Nee, 1 serie.quote:
Hm.. ik zat wel te overwegen om weer skeelers te kopen, maar met dit weer is dat natuurlijk vragen om ongelukkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn schoenen hebben nooit wieltjes. Ik doe niet aan rolschaatsen of skeelers.
Cliogenootquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarvoor had ik een andere auto en een andere schoen![]()
Ook nog een heel kort tijdje in een Renault Clio gereden als voorloopauto
Oh, ik heb gewoon geen evenwicht, schaatsen doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.. ik zat wel te overwegen om weer skeelers te kopen, maar met dit weer is dat natuurlijk vragen om ongelukken
Reed best primaquote:
Boksquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon geen evenwicht, schaatsen doe ik ook niet aan.Het is al een wonder dat ik fiets.
Schaatsenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon geen evenwicht, schaatsen doe ik ook niet aan.Het is al een wonder dat ik fiets.
Da's allemaal heel vervelend enzo, maar het is aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zijn al vaak berichten geweest dat ze demonstranten hebben vermoord
De laatste keer ondersteboven is wel een tijdje geleden al, zeker pC.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schaatsen![]()
Fietsen is soms ook lastig
ja is maar goed dat de amerikanen dat niet ook dachten toen tijdens ww2 want dan hast du jetzt deutsch gesprochenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's allemaal heel vervelend enzo, maar het is aan de andere kant van de wereld.
Misschien wel handig om te weten wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's allemaal heel vervelend enzo, maar het is aan de andere kant van de wereld.
Hadden we nu verplicht dagelijks naar Die Sendung mit der Maus moeten kijken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is maar goed dat de amerikanen dat niet ook dachten toen tijdens ww2 want dan hast du jetzt deutsch gesprochen
Uit hetzelfde jaar dat ik hem reed, dus hageltje nieuw.quote:
Maulwurf !!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hadden we nu verplicht dagelijks naar Die Sendung mit der Maus moeten kijken.
Aah ja, dat is min of meer dezelfde als die van mij, al is die uit 2013. Maar ik vind ‘m ook best prima karrenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit hetzelfde jaar dat ik hem reed, dus hageltje nieuw.
2 jaar geleden oid, denk 2019 (moest even terugzoeken)
Warum nicht beider?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee spreek het op zijn duits uit
Jeetje wat mag nog wel?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is helaas wegens corona niet toegestaan.
Nee, dat was de voorloopauto (huur) en daarna kreeg ik de lease Ibiza, maar die moest nog gemaakt worden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah ja, dat is min of meer dezelfde als die van mij, al is die uit 2013. Maar k vind ‘m ook best prima karren
Bedrijfswagen?
Fittie vind ik wel een groot woord hoor, voor "wie is die mol".quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden we van de weeks nog fittie over
haha al die narren die overal wat van vindenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind EttoFurher volgende week ook vast wat van
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haha al die narren die overal wat van vinden
Die jagen we gewoon weg met kaas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind EttoFurher volgende week ook vast wat van
😈quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die jagen we gewoon weg met kaas.
Ibiza ben ik niet zo dol op. Die zijn best spijkerhard geveerdquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat was de voorloopauto (huur) en daarna kreeg ik de lease Ibiza, maar die moest nog gemaakt worden.
Dus de Clio heb ik echt maar heel kort gereden (enkele maanden).
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
ben al paar dagen druk op zoek naar die lepeltjes om te mogen slapen
Slaap je lepeltje-lepeltje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Dat is de schuld van de VengaBoys....quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ibiza ben ik niet zo dol op. Die zijn best spijkerhard geveerd
Boomboomboomboomquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is de schuld van de VengaBoys....
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:05 schreef bitterbal het volgende:
@:Modus. geh doch mal nicht weg bitte
Net zoals bij vampiers. Geen knoflook maar kaas voor Ettoquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die jagen we gewoon weg met kaas.
Dit klinkt complex.quote:
I want a SIngleroom. Not be with you togetherquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
Wat ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ibiza ben ik niet zo dol op. Die zijn best spijkerhard geveerd
Adblocker.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
godver wat is reclame op youtube toch irritant
Dan vang jij de schok op ipv de auto.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ?![]()
Ik heb mijn eerste Ibizaatje 7 jaar gereden, daarna ging er van alles stuk en toen was ik gedwongen om een andere auto te kopen. Echt zonde, maar ik ga niet zoveel geld in een 7 jarige auto stoppen.
Ahwwwwwquote:
Oh, echt nog nooit gemerkt bij die auto'squote:Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan vang jij de schok op ipv de auto.
Ik hoor dit verder in mn hoofdquote:
Geen idee hoor, zelf nooit in gereden. Maar da's wat ik me erbij voorstel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, echt nog nooit gemerkt bij die auto's
Ja, ik ben de kleine lepel en hij de grote lepelquote:
Ik zelf ook, dus ik deel je pijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoor dit verder in mn hoofd
Klinkt logischquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee hoor, zelf nooit in gereden. Maar da's wat ik me erbij voorstel.
N'aww.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben de kleine lepel en hij de grote lepel![]()
Gedeelde smart is halve smartquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zelf ook, dus ik deel je pijn.
Dat is wat sneuquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n boyfriend kussen kopen?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n boyfriend kussen kopen?
Zo'n zwangerschapsworst?quote:
Ik had zelf ook een Ibizaatje voordat ik naar Hongarije vertrok. Die reed wel oké. Daarna nog eens eentje als huurauto gehad, maar die had de rijkwaliteiten van een skelterquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ?![]()
Ik heb mijn eerste Ibizaatje 7 jaar gereden, daarna ging er van alles stuk en toen was ik gedwongen om een andere auto te kopen. Echt zonde, maar ik ga niet zoveel geld in een 7 jarige auto stoppen.
Pleisters, hechtdraad en gips in het nachtkastje?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hap haar in m'n bakkes.quote:
Hangt misschien wel een beetje af van welk jaartal.. de mijne was destijds uit 2009, ik heb ook weleens in een eerder model gezeten en dat was hm... minder comfortabelquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een Ibizaatje voordat ik naar Hongarije vertrok. Die reed wel oké. Daarna nog eens eentje als huurauto gehad, maar die had de rijkwaliteiten van een skelter
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo @:Uitstraling, komt deze niet in het groene boekje?
Eng!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo @:Uitstraling, komt deze niet in het groene boekje?
Die van mij was uit 2002 destijds. Gekocht in het dorp van @LTVDKquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt misschien wel een beetje af van welk jaartal.. de mijne was destijds uit 2009, ik heb ook weleens in een eerder model gezeten en dat was hm... minder comfortabel
Ik moet gelijk aan Unox of Hema denkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg me dat dat geen worst is.
Lepeltje lepeltje doen met een albino-rookworstquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude vriend van mij zei altijd; Jongen als je wil weten of je echt iets om haar geeft trek je dan eerst af en kijk daarna of je haar nog wil bellen.quote:
Er staat me ook vaag iets van bij dat Hema een tijdje een rookworstkussen gehad heeft, maar dat kan ook gewoon m'n eigen fantasie zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Unox of Hema denken
Alsof ze geen voorbeeld van hoe een mens eruit ziet hadden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor paralympics-kussen?
Maar relaxen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje doen met een albino-rookworst
Is dit nu die befaamde winter vagina van bitterbal?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
MIquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat me ook vaag iets van bij dat Hema een tijdje een rookworstkussen gehad heeft, maar dat kan ook gewoon m'n eigen fantasie zijn.
Ik zou dat op zich wel geniaal vinden als ze dat echt uitgebracht hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat me ook vaag iets van bij dat Hema een tijdje een rookworstkussen gehad heeft, maar dat kan ook gewoon m'n eigen fantasie zijn.
Nah, dat wordt me te warm.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit er ook nog een kruik in? Dan is het helemaal top natuurlijk.
Scheelde het veel telefoontjes?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude vriend van mij zei altijd; Jongen als je wil weten of je echt iets om haar geeft trek je dan eerst af en kijk daarna of je haar nog wil bellen.
#WijzeMan.
Hm, ja de techniek gaat ook vooruitquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij was uit 2002 destijds. Gekocht in het dorp van @:ltvdk
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit nu die befaamde winter vagina van bitterbal?
Of gewoon een teddybeer voor bange peuters.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat op zich wel geniaal vinden als ze dat echt uitgebracht hebbenZe hebben ook Pyjama's met tompouces, dus ja.. waarom geen rookworstkussen
Ik heb wel meer niet nodig.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik alleen geen rookworst voor nodig.
Oh dat lijkt mij wel iets voor mijn nichtje.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een teddybeer voor bange peuters.
https://www.amazon.nl/Zom(...)a-604235088895&psc=1
ik had vroeger dus een knuffel en die kon dan dingen zeggen als je in zijn pootje kneep ofzo. Dingen als speel met mij en knuffel mijquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon een teddybeer voor bange peuters.
https://www.amazon.nl/Zom(...)a-604235088895&psc=1
Furby die 's nachts begon te praten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger dus een knuffel en die kon dan dingen zeggen als je in zijn pootje kneep ofzo. Dingen als speel met mij en knuffel mij
Dat ding ging dus ook gewoon welles snachts af terwijl die in een kast zat
Bij mij om de hoekquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij was uit 2002 destijds. Gekocht in het dorp van @:ltvdk
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vroeger dus een knuffel en die kon dan dingen zeggen als je in zijn pootje kneep ofzo. Dingen als speel met mij en knuffel mij
ja die heb ik nooit gehad. Mijn beste vriendin wel en zaten we dus een keer met haar en die furby bij mijn vader n de auto. hij werd zo gek van dat ding dat hij er ons bijna heeft uitgezetquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Furby die 's nachts begon te praten.
WoooOOOoooOOOowquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik nooit gehad. Mijn beste vriendin wel en zaten we dus een keer met haar en die furby bij mijn vader n de auto. hij werd zo gek van dat ding dat hij er ons bijna heeft uitgezet![]()
Mijn furby sloeg op hol en begon 's nachts te gillen. En dan niet van waaaah zoals wanneer je hem bijna lief vallen, maar van dat lage storingsgeluid. Buuuuuuuuuuuh!!!! Zoiets.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Furby die 's nachts begon te praten.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn furby sloeg op hol en begon 's nachts te gillen. En dan niet van waaaah zoals wanneer je hem bijna lief vallen, maar van dat lage storingsgeluid. Buuuuuuuuuuuh!!!! Zoiets.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hobbelt er geloof ik nog steeds wel eens rondquote:
Zul je zien dat die straks opeens begint te praten ...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb het kreng nog steeds trouwens, staat nu eng te kijken zonder batterijen.
Ja, geweldig was dat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:25 schreef CherryLips het volgende:
Je kon je Furby's ook tegenover elkaar zetten of in een kringetje als je er meerdere had en dan begonnen ze tegen elkaar te raaskallen.
Ik vond z’n zoon eigenlijk wat fijner. Die ouwe verkocht z’n eigen moeder nog.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hobbelt er geloof ik nog steeds wel eens rondHet is alleen geen merkdealert meer tegenwoordig
Dat doen alle katten. Zoek zijn en dan achter de sokken in een kledingkast zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
Zo heb ik wel eens de huiskat bijna gehalveerd, die zat ik een kledingkast in het schemerdonker op mijn slaapkamer en die deur ging ineens open en ik zag twee lichtgevende ogen.
Wat allemaal?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
pfft, 1,5 uur verder en een grotere zooi
maar wel wat dingen wijzer en ik moet gewoon op,relatief korte, termijn wat extra investeringen doen om het degelijk te krijgen
Verbouwen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:25 schreef mschol het volgende:
pfft, 1,5 uur verder en een grotere zooi
maar wel wat dingen wijzer en ik moet gewoon op,relatief korte, termijn wat extra investeringen doen om het degelijk te krijgen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb em weg gegaan. sliep niet meer na een paar nachten
ja mocht je die nog mee naar school? Ik niet dus stiefmonster moest er voor zorgen :p heeft ze wel trouw gedaanquote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mocht je die nog mee naar school? Ik niet dus stiefmonster moest er voor zorgen :p heeft ze wel trouw gedaan
Vers knoopcelletje erin en ze doen het weer hoor.quote:
Volgens mij doet zijn dochter het nu voornamelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond z’n zoon eigenlijk wat fijner. Die ouwe verkocht z’n eigen moeder nog.
Wel de hele dag schelden dat die praatpoppetjes haar spullen jatten zeker?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mocht je die nog mee naar school? Ik niet dus stiefmonster moest er voor zorgen :p heeft ze wel trouw gedaan
Vorig jaar?quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij doet zijn dochter het nu voornamelijk.
Zijn wel oude foto's op de site trouwens, benzine voor 1,47
Praatpoppetjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel de hele dag schelden dat die praatpoppetjes haar spullen jatten zeker?
ja daar heb ik haar nooit over gehoord :pquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel de hele dag schelden dat die praatpoppetjes haar spullen jatten zeker?
Moet toch concurreren met de Belgen.quote:
Aan de bebording van de rest te zien wel wat jaartjes geledenquote:
Als je toen van het bestaan van sushi had geweten had je ‘s avonds in bed geknuffeld met maki en californiaquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zonde wel want hij was best duur dus moest sparen met mijn zakgeld om hem te kopen toen
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn furby sloeg op hol en begon 's nachts te gillen. En dan niet van waaaah zoals wanneer je hem bijna lief vallen, maar van dat lage storingsgeluid. Buuuuuuuuuuuh!!!! Zoiets.
Kan!quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je toen van het bestaan van sushi had geweten had je ‘s avonds in bed geknuffeld met maki en california
quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je toen van het bestaan van sushi had geweten had je ‘s avonds in bed geknuffeld met maki en california
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |