SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ben zo terug, even nieuw glazuur op mijn tanden laten zetten.quote:
Ik hierbij altijd;quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet hierbij ook aan ballie denken![]()
Ballie voor al uw uitscheurende sterretjesquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet hierbij ook aan ballie denken![]()
Ging me meer om de voornaam van de dame in kwestie, niet zozeer de boodschap die ze verkondigde wat dat boeite me niet zo...quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ballie voor al uw uitscheurende sterretjes
Nou geweldig Bos, bedankt man
Menu B(itterbal) besteld?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij dachten ze bij de Chinees dat ik ondervoed was ofzo![]()
Is toch altijd zo als iemand bij de Chinees besteld?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:18 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij dachten ze bij de Chinees dat ik ondervoed was ofzo![]()
Nee gewoon kitten kerriequote:
Mission accomplished door de vleermuizensoep.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:23 schreef LTVDK het volgende:
Ze hebben er nu wel coronamaatregelen genomen, geen kroepoek meer op de balie
2 jaar geduurd maar okeequote:Op dinsdag 7 december 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mission accomplished door de vleermuizensoep.
Al het goede kost tijdquote:
Gewoon langs de chinees en dan in je nieuwe huis opetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:30 schreef mschol het volgende:
nu heb ik ook wel zin in chinees
maar ben net weg van werk en moet eerst langs appartement ivm aannemer
yooooo oliebolllllquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Is toch altijd zo als iemand bij de Chinees besteld?
kan.. maar heb helemaal niets nog daar, wordt het eten met handenquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon langs de chinees en dan in je nieuwe huis opeten
Chinees eet je dan ook met stokjes en waar hebben ze die nu netquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kan.. maar heb helemaal niets nog daar, wordt het eten met handen
Dat zou wel heel schattig zijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal Wattenschijfje sturen met de chocolade-krakelingen op haar rug.
Ik gok dat ze er over een dag of 5 wel moet zijn
Loempia nemen danquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
kan.. maar heb helemaal niets nog daar, wordt het eten met handen
Zit er ook al een anti-zombie spray in en een 3000-delig zakmes?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja misschien moet ik ook een mini setje opvouwbaar bestek in mijn prepper bag stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |