abonnement Unibet Coolblue
  maandag 13 december 2021 @ 23:08:06 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202608314
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 23:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ze wisten het verzendende nummer toch? Dat is voldoende om te tappen welke nummers een sms ontvangen vanaf dat nummer.
Klopt, het was daardoor makkelijk om het nummer van Margriet te achterhalen en van die burnerphone. Als die sms'jes echter vanuit bijvoorbeeld Zwitserland gestuurd waren, was dat een stuk moeilijker geweest.
KuikenGuppy
pi_202608451
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 23:08 schreef Burdie het volgende:

[..]
Klopt, het was daardoor makkelijk om het nummer van Margriet te achterhalen en van die burnerphone. Als die sms'jes echter vanuit bijvoorbeeld Zwitserland gestuurd waren, was dat een stuk moeilijker geweest.
Waarom moeilijker? Het maakt voor het tappen niet uit wat het afzendnummer is lijkt mij. In het geval van een Zwitsers nummer is het dan een kwestie van het mobiele netwerk monitoren op +417xxxxxxxx in plaats van +316xxxxxxxx.
pi_202608487
Het feit dat productie niet de optie heeft ingebouwd dat je iedere inlog je telefoonnummer opnieuw kan kiezen had als enkel doel om de hunters te helpen.

Plus, waarom stuurt dat programma niet ontelbaar dummy smsjes de wereld in.
  maandag 13 december 2021 @ 23:27:46 #79
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_202608534
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 23:21 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Waarom moeilijker? Het maakt voor het tappen niet uit wat het afzendnummer is lijkt mij. In het geval van een Zwitsers nummer is het dan een kwestie van het mobiele netwerk monitoren op +417xxxxxxxx in plaats van +316xxxxxxxx.
Ah, ik maak een denkfout, doordat ze zeiden dat ze konden achterhalen welk bedrijf de sms'jes stuurde en dat ze dat bedrijf/nummer nu in de gaten gingen houden. Maar in principe kan je ook gewoon bijhouden of er van een bepaald nummer een sms wordt verstuurd.
Om dat beter te doen, had de redactie wisselende nummers moeten gebruiken, zoals Facebook/Meta doet met haar tweestapsverificatie.
KuikenGuppy
pi_202608550
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 23:24 schreef Tegan het volgende:
Het feit dat productie niet de optie heeft ingebouwd dat je iedere inlog je telefoonnummer opnieuw kan kiezen had als enkel doel om de hunters te helpen.

Plus, waarom stuurt dat programma niet ontelbaar dummy smsjes de wereld in.
Het hele idee van een 2FA op die site zetten was sowieso nutteloos en juist erg risicovol voor de deelnemers.
pi_202608584
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 23:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het hele idee van een 2FA op die site zetten was sowieso nutteloos en juist erg risicovol voor de deelnemers.
Precies dit inderdaad.
  dinsdag 14 december 2021 @ 00:31:45 #82
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_202608965
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2021 23:29 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het hele idee van een 2FA op die site zetten was sowieso nutteloos en juist erg risicovol voor de deelnemers.
Hmm, dan hadden ze het voor de hunters juist makkelijker gemaakt, omdat ze dan al voldoende hadden aan het wachtwoord, wat die muts verklapte :( .
The best firms advertise the least...
pi_202608981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 00:31 schreef edcetera het volgende:

[..]
Hmm, dan hadden ze het voor de hunters juist makkelijker gemaakt, omdat ze dan al voldoende hadden aan het wachtwoord, wat die muts verklapte :( .
Als alle deelnemers al een 06-nummer gekoppeld zouden hebben voor ze gepakt werden wel inderdaad, maar nu hadden ze het geluk dat Leila én het wachtwoord prijsgaf én er voor hun team nog geen 06-nummer aan was gekoppeld. Kan me ook voorstellen dat de productie met zóveel stupiditeit geen rekening heeft gehouden. _O-
  dinsdag 14 december 2021 @ 00:55:57 #84
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_202609028
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 00:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Als alle deelnemers al een 06-nummer gekoppeld zouden hebben voor ze gepakt werden wel inderdaad
Ja en dan had die burner phone ook een extra functionaliteit gehad, behalve die T9 hint.

*Het schoot me te binnen, dat T9 juist een functie was, waar je maar een keer een nummer hoefde in te voeren en je dan suggesties kreeg voor mogelijke juiste woorden. Goeie ouwe tijd :D

[ Bericht 20% gewijzigd door edcetera op 14-12-2021 11:11:18 (mistake) ]
The best firms advertise the least...
pi_202609414
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 00:55 schreef edcetera het volgende:

[..]
Ja en dan had die burner phone ook een extra functionaliteit gehad, behalve die T9 hint.
Maar dan hadden we te horen gekregen dat het oneerlijk was dat ze die telefoon moesten aanzetten 😃
pi_202609446
Wellicht vergis ik me hoor, maar toen Margriet dat Sms’je kreeg las de hunter dat voor aan HQ en HQ voerde het in op de site. Hoe kan iemand op HQ de sms-code van de jongens invoeren zonder hun codewoord te kennen?
Alleen het codewoord van die Layla hadden ze, maar die werkte niet meer?
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_202609453
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 06:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wellicht vergis ik me hoor, maar toen Margriet dat Sms’je kreeg las de hunter dat voor aan HQ en HQ voerde het in op de site. Hoe kan iemand op HQ de sms-code van de jongens invoeren zonder hun codewoord te kennen?
Alleen het codewoord van die Layla hadden ze, maar die werkte niet meer?
Volgens mij leverde dat verder niets op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202609619
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 06:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wellicht vergis ik me hoor, maar toen Margriet dat Sms’je kreeg las de hunter dat voor aan HQ en HQ voerde het in op de site. Hoe kan iemand op HQ de sms-code van de jongens invoeren zonder hun codewoord te kennen?
Alleen het codewoord van die Layla hadden ze, maar die werkte niet meer?
We konden inderdaad niets met die code, voor soms staat het voor TV gewoon leuk om die heel enthousiast rond te schreeuwen 😃
pi_202609657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 07:35 schreef Selmar het volgende:

[..]
We konden inderdaad niets met die code, voor soms staat het voor TV gewoon leuk om die heel enthousiast rond te schreeuwen 😃
Dit soort posts maken het programma wel leuker om te kijken :Y

Het is/lijkt eerlijk en dat waardeer ik in ieder geval wel :Y

Uiteindelijk maken zij/jullie natuurlijk een tv-programma en moet het ook iets van spanning uitdragen in plaats van dat we een uur per weer naar een draaiend scriptje op een pc kijken :Y
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Sport dinsdag 14 december 2021 @ 07:57:14 #90
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202609746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 06:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wellicht vergis ik me hoor, maar toen Margriet dat Sms’je kreeg las de hunter dat voor aan HQ en HQ voerde het in op de site. Hoe kan iemand op HQ de sms-code van de jongens invoeren zonder hun codewoord te kennen?
Alleen het codewoord van die Layla hadden ze, maar die werkte niet meer?
Lijkt me dat het vooral was om een lead naar die gasten te krijgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202610504
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 00:31 schreef edcetera het volgende:

[..]
Hmm, dan hadden ze het voor de hunters juist makkelijker gemaakt, omdat ze dan al voldoende hadden aan het wachtwoord, wat die muts verklapte :( .
Nee want dat account werd op tijd opgeheven.
pi_202610624
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:35 schreef Tegan het volgende:

[..]
Nee want dat account werd op tijd opgeheven.
Nee, net te laat, omdat ze met dat wachtwoord op de server konden inloggen met een eigen telefoonnummer als verificatie, en vervolgens achterhalen welke provider de verificatie verstuurt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202610678
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, net te laat, omdat ze met dat wachtwoord op de server konden inloggen met een eigen telefoonnummer als verificatie, en vervolgens achterhalen welke provider de verificatie verstuurt.
Als er geen 2FA was hadden de hunters alleen dat eerste kaartje van Nederland gehad en konden ze daarna niet meer inloggen omdat het account niet meer bestond.
  Redactie Sport dinsdag 14 december 2021 @ 09:58:09 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202610732
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2021 09:54 schreef Tegan het volgende:

[..]
Als er geen 2FA was hadden de hunters alleen dat eerste kaartje van Nederland gehad en konden ze daarna niet meer inloggen omdat het account niet meer bestond.
Die 2FA werkt nu enkel in het nadeel van de kandidaten ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202610772
Zou het niet zo zijn dat de makers ook een beetje in de gaten houden hoe het gaat qua leads bij de hunters? Dat ze op basis daarvan het moeilijker of makkelijker maken voor de hunters? Dit is namelijk al het zoveelste voorbeeld van de makers een belangrijke rol spelen in het vinden van leads. Ik heb het idee dat beide overgebleven teams nog steeds redelijk off-the-radar waren.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Redactie Sport dinsdag 14 december 2021 @ 10:03:33 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202610779
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:02 schreef Yesse het volgende:
Zou het niet zo zijn dat de makers ook een beetje in de gaten houden hoe het gaat qua leads bij de hunters? Dat ze op basis daarvan het moeilijker of makkelijker maken voor de hunters? Dit is namelijk al het zoveelste voorbeeld van de makers een belangrijke rol spelen in het vinden van leads. Ik heb het idee dat beide overgebleven teams nog steeds redelijk off-the-radar waren.
Als ze geen moeite hadden moeten doen om het extractiepunt te vinden, hadden ze geen enkel probleem gehad inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202610786
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als ze geen moeite hadden moeten doen om het extractiepunt te vinden, hadden ze geen enkel probleem gehad inderdaad.
Precies. Dan had je een einde gehad waarbij de hunters totaal geen idee hadden van het extractiepunt of de teams. Dan mis je die laatste "ZE HEBBEN ZE NET WEL/NIET" spanning.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Redactie Sport dinsdag 14 december 2021 @ 10:09:18 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202610836
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:04 schreef Yesse het volgende:

[..]
Precies. Dan had je een einde gehad waarbij de hunters totaal geen idee hadden van het extractiepunt of de teams. Dan mis je die laatste "ZE HEBBEN ZE NET WEL/NIET" spanning.
Daarom doen ze dit ook ja. Maar het zou ook slecht zijn als iedereen ruim voor de extractie wordt gepakt.

Ik vind het alsnog opvallend dat er ieder seizoen precies 1 speler of duo ontsnapt. Nooit nul of 2.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 14 december 2021 @ 11:24:22 #99
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_202611785
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 06:36 schreef Selmar het volgende:

[..]
Maar dan hadden we te horen gekregen dat het oneerlijk was dat ze die telefoon moesten aanzetten 😃
Ja, het is ook nooit goed, maar dat maakt het wel leuk voor een discussie hier :)

Toch zou ik liever de telefoon aanzetten op een random plaats, dan bij een "helper" zodat een hunter team er op bezoek gaat en de hele boel gaat "uitkammen" (om in Marcel-termen te blijven) en eventueel nog een BBQ'tje meepikt :P
The best firms advertise the least...
  dinsdag 14 december 2021 @ 11:28:07 #100
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_202611853
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2021 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Daarom doen ze dit ook ja. Maar het zou ook slecht zijn als iedereen ruim voor de extractie wordt gepakt.

Ik vind het alsnog opvallend dat er ieder seizoen precies 1 speler of duo ontsnapt. Nooit nul of 2.
In een van de edities van Hunted UK is het wel gebeurt, dat ze iedereen gepakt hebben voor de eindstreep.
The best firms advertise the least...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')