Pozza pozza. Hoooo pozza.quote:
spaghetti tonno met pestoquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
welke smaak pozza wordt het voor jou
Ah!quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die tonno wel ja, de pesto komt uit een potje
Of nasiquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon bami uit blik klappen
Of ravioli!quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon bami uit blik klappen
ik kom er dus net achter dat je dat in blik hebt. nooit gewetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Of ravioli!Leegkiepen op een bord, even in de ping en smullen maar!!!
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik kom er dus net achter dat je dat in blik hebt. nooit geweten
Smerige meuk koop dan een bakje kruidenboter en smeer het erop.quote:
Is best te etenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik kom er dus net achter dat je dat in blik hebt. nooit geweten
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]In tegenstelling tot wat ik hier suggereer vind ik die zooi echt niet te vreten!
![]()
![]()
quote:
Niet eens, ik wel maar eet t echt bijna nooit 1 x in het jaar ofzquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]In tegenstelling tot wat ik hier suggereer vind ik die zooi echt niet te vreten!
![]()
![]()
Heb nooit gezegd dat het kant en klaar was toch.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Smerige meuk koop dan een bakje kruidenboter en smeer het erop.
Jawel je zei kruidenstokbrood.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het kant en klaar was toch.
Altijd zelf de kruidenboter maken uiteraard.
persoonlijk uit de koe melkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:01 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het kant en klaar was toch.
Altijd zelf de kruidenboter maken uiteraard.
Nee die is het toetjequote:Op dinsdag 7 december 2021 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
persoonlijk uit de koe melken
je moet toch roomboter hebben voor je zelfgemaakte kruidenboterquote:
In mijn tienerjaren echt ladingen van gevreten!quote:
Maak je niet druk, binnenkort staat er 1500 op je rekening. Daarvan kan je echt lekker uit eten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:59 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maak je niet druk, binnenkort staat er 1500 op je rekening. Daarvan kan je echt lekker uit eten.
Laatste restjes iddquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
weer wagyu van 250e de kilo neem ik aan
Die had ik alquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je moet toch roomboter hebben voor je zelfgemaakte kruidenboter
Ja mijn vrouw en ik krijgen de laatste tijd allemaal scam-telefoontjes en -mailtjes sinds die data-lek bij de GGD. Een organisatie wil nu de GGD aanklagen voor ¤1500 per persoon.quote:
Dat wordt wel goedkoop afgekocht danquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw en ik krijgen de laatste tijd allemaal scam-telefoontjes en -mailtjes sinds die data-lek bij de GGD. Een organisatie wil nu de GGD aanklagen voor ¤1500 per persoon.
Ja je weet niet wat er verder nog meer met je gegevens gebeurt. Maar er wordt nu al geroepen dat zulke rechtszaken verdomd weinig kans hebben aangezien dit niet Amerika is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:08 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat wordt wel goedkoop afgekocht dan
Meer dan 450 in ieder geval, echt fantastisch!quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoeveel mini pizza kan je daarvan kopen denk je?
Zeker, daar kan je heel wat keertjes van uit eten.....oh wachtquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Meer dan 450 in ieder geval, echt fantastisch!
Ik zag dat de advocaten 20% nemen dus eigenlijk vragen ze 1875 pp.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je weet niet wat er verder nog meer met je gegevens gebeurt. Maar er wordt nu al geroepen dat zulke rechtszaken verdomd weinig kans hebben aangezien dit niet Amerika is.
Heel veel, maar die koop ik dan hele boel voor Schakeltjequote:Op dinsdag 7 december 2021 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JAAAAAaaaaquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heel veel, maar die koop ik dan hele boel voor Schakeltje
Ik moet vaak denken aan één of andere reclame van een energie-vergelijker van vroeger.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker, daar kan je heel wat keertjes van uit eten.....oh wacht
Bij AH de tweede gratis van Dr. Oetker, dus heel watquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Krijg je dat ook?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn vrouw en ik krijgen de laatste tijd allemaal scam-telefoontjes en -mailtjes sinds die data-lek bij de GGD. Een organisatie wil nu de GGD aanklagen voor ¤1500 per persoon.
Lekker lunchenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeker, daar kan je heel wat keertjes van uit eten.....oh wacht
Moet ik er ook nog plek voor makenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar kan je wel een hele mooie oven van kopen
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet vaak denken aan één of andere reclame van een energie-vergelijker van vroeger.
Helemaal overdreven blij doen: "Dit kan ons wel TIENTJES schelen per jaar! Dan kunnen we na twee jaar zelfs een keertje samen met elkaar uit eten!" of zo!
Ja ik krijg nu steeds van die telefoontjes met zo'n computerstem van: "Hello. This is the grand counrt of The Netherlands. Your BSN number is being abused for suspicious activities." enz.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik zag dat de advocaten 20% nemen dus eigenlijk vragen ze 1875 pp.
En idd weinig kans
En ook wat er met je gegevens gebeurt verder idd
Gewoon met een random jong koppel dat helemaal blij tegen elkaar zit te doen alsof ze de loterij hebben gewonnen!quote:
Nee een vroeg ontbijtquote:
Das wel ruk. 6,5M gegevens toch weg?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik krijg nu steeds van die telefoontjes met zo'n computerstem van: "Hello. This is the grand counrt of The Netherlands. Your BSN number is being abused for suspicious activities." enz.
hoe noem je het als het ontbijt, lunch en dinner bij elkaar was?quote:
Yep! Ik had al een tijdje geleden besproken voor zondag, maar toen kregen we de maatregelen, maar het is nu verzet naar dunchtijdquote:
Klinkt me niet bekend.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon met een random jong koppel dat helemaal blij tegen elkaar zit te doen alsof ze de loterij hebben gewonnen!
Brdunch?quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hoe noem je het als het ontbijt, lunch en dinner bij elkaar was?
Ahzo.. Vast ook wel lekker en gezelligquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Ik had al een tijdje geleden besproken voor zondag, maar toen kregen we de maatregelen, maar het is nu verzet naar dunchtijd
Nou kijk @Mrsloveablequote:Op dinsdag 7 december 2021 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij AH de tweede gratis van Dr. Oetker, dus heel wat
Jazeker, verjaardagen vierenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo.. Vast ook wel lekker en gezellig![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou @:schakeltopia andere chick proberen dan maar?
Nee, maar als het maar lekker isquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
da's is toch niet uit te spreken
Dat klinkt goed. Meerdere tegelijk. Ik ga dat eens in de groep gooien. In Eén klap van die ellende afquote:
Morgen zijn mijn man en schoonzoon jarig en de 24e mijn zoon, whoppa!quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Meerdere tegelijk. Ik ga dat eens in de groep gooien. In Eén klap van die ellende af
Opgelost slotjequote:Op dinsdag 7 december 2021 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen zijn mijn man en schoonzoon jarig en de 24e mijn zoon, whoppa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |