ik zie soul dit wel doen bij fruitjequote:
Wortelen halen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier zegt "Auto!" en geeft me een lege boodschappentas!
Volgens mij wil hij boodschappen doen!
Peekes halen dan maarquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier zegt "Auto!" en geeft me een lege boodschappentas!
Volgens mij wil hij boodschappen doen!
En Fruit meteen:quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie soul dit wel doen bij fruitje
👊quote:
nog steeds?quote:
Die doet soms nachtstreams van een spel in Amerika.quote:
ah okequote:Op dinsdag 7 december 2021 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die doet soms nachtstreams van een spel in Amerika.
Houden jullie mekaar niet wakker dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
als streamer of kijkster?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GTA geloof ik.quote:
Ze ligt nu achter me te slapen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:49 schreef maily het volgende:
[..]
Houden jullie mekaar niet wakker dan?
Moet ik even vragen.quote:
Er daar ook een chat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:51 schreef Schakeltopia het volgende:
je gaat toch niet nachtstreams kijkon van een spelletje
verdient ze daar dan ook van die absurde bedragen mee zoals andere streamersquote:
Soul is heel fel vaak.quote:
Dat gaat soms rap daar.Maar het is ook een soort van ronddraaierij.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
verdient ze daar dan ook van die absurde bedragen mee zoals andere streamers
Yup, er zat maar een simpel noodslotje op dit leegstaande pand. Dat kregen we zo open.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:56 schreef JochemSjakie het volgende:
Is dit het DTS-asielzoekerscentrum?
dat schiet niet echt opquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat soms rap daar.Maar het is ook een soort van ronddraaierij.
De streamers geven elkaar.
Dat is niet heel handig toch, aangezien Twitch ook een flink percentage pakt?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat soms rap daar.Maar het is ook een soort van ronddraaierij.
De streamers geven elkaar.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, er zat maar een simpel noodslotje op dit leegstaande pand. Dat kregen we zo open.
En nu eisen we Bed, Brood en Bad!
Nee hoor, dit is een gezellige corona- en bolkvrije kletsgroep.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:56 schreef JochemSjakie het volgende:
Is dit het DTS-asielzoekerscentrum?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een gezellige corona- en bolkvrije kletsgroep.
Precies, onze afkomst doet er niet toe.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:59 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een gezellige corona- en bolkvrije kletsgroep.
Neeeehhhhh geen DTS 2.0quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, er zat maar een simpel noodslotje op dit leegstaande pand. Dat kregen we zo open.
En nu eisen we Bed, Brood en Bad!
Ik ben boos.quote:
Hoi boos, ik ben dud0rquote:
Ah, ja op die manierquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,zo helpen ze elkaar omhoog in ranking.
Ik heb dit trouwens van Chef @:M1st1g
Ze rouleren met puntjes.quote:
quote:
Zal ik helpen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toch maar eens kijken of hij in een chatstream te vinden is van twitch
Ik sleep hem hier zo naar toe.quote:
Misschien op chaturbatequote:Op dinsdag 7 december 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Toch maar eens kijken of hij in een chatstream te vinden is van twitch
Fruit4Modquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
Nog even ter notie:
Klaar met gejank.
quote:
Komt wel goed.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik weet dat Mistig altijd Dark keek op woensdag en donderdag
loop het eruitquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga eerst even naar buiten,moet wat kwijt.
Prins Jochem.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
loop het eruit
maar denk dat Jochem je eer goed verdedigt![]()
![]()
Adem in en adem uitquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
tel tot 100 en als dat niet helpt tot 1000quote:
En als dat niet helpt MEN / Even naar 450.000 tellen #1237 Still countingquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
tel tot 100 en als dat niet helpt tot 1000
Wat is loos?quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
Er werd weer eens gemario'd.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
En als dat niet helpt MEN / Even naar 450.000 tellen #1237 Still counting
Dat doet ie vaker en dan ineens post ie weer leuk mee. hij gaat té veel in het spel opquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
Ff teruggelezen, dat is echt niet tof van mario, dat gescheld meteen.
dat doet ie elke keerquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:21 schreef ToT het volgende:
Ff teruggelezen, dat is echt niet tof van mario, dat gescheld meteen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat doet ie vaker en dan ineens post ie weer leuk mee. hij gaat té veel in het spel op
Klopt, maar dit kwam toch wel een stuk directer over, meer op de man af.quote:
Yep, maar anders gewoon ook melden, want ook al is t mario en zijn we wel wat gewend ook hij moet zich gedragenquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar dit kwam toch wel een stuk directer over, meer op de man af.
dat doet ie altijdquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Klopt, maar dit kwam toch wel een stuk directer over, meer op de man af.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo even naar de winkel en dan wachten tot mijn nieuwe bank komt
Oef, gelukkig heb ik dat niet zo vaak gezien dan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doet ie altijd
zeker bij jochem
ik ben wel eens de lul
er zijn er meer
Moet je nu de hele dag staan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja alleen wordt t pas vanavond bezorgd
En anders ga je ff bij de ABN AMRO zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou gelukkig niet haha, heb nog een stoel
Die is wegquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders ga je ff bij de ABN AMRO zitten.
Ik TR hem iedere keer en dan krijg je als antwoord: ja maar het is Marioquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar anders gewoon ook melden, want ook al is t mario en zijn we wel wat gewend ook hij moet zich gedragen
Ja dus ook hij moet zich toch wel een keer gewoon inhouden..quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik TR hem iedere keer en dan krijg je als antwoord: ja maar het is Mario
lekker nummerquote:
Gebeurt dus niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dus ook hij moet zich toch wel een keer gewoon inhouden..
Yep gegeven aan de kringloop, kan iemand anders hem kopen voor een leuk prijsjequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep gegeven aan de kringloop, kan iemand anders hem kopen voor een leuk prijsje
Ik vind deze uitvoering zo leuk.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind deze uitvoering zo leuk.
Hier moet je ook naar het centrum toe, een boekenzaak in. Daar staat nog wel een pinautomaat.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
We hebben hier ook nog maar 1 bank
de regiobank
en geen pin
alleen in 2 winkels staan van die mobiele pinmachines
nee doen ze hier ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier moet je ook naar het centrum toe, een boekenzaak in. Daar staat nog wel een pinautomaat.
Verder kun je bij supermarkten nog wel een paar tientjes extra opnemen bij het betalen van de boodschappen.
Wegblijven,wegblijven.quote:
Valt nog mee dat ze het hebben aangenomen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep gegeven aan de kringloop, kan iemand anders hem kopen voor een leuk prijsje
Hier welquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wegblijven,wegblijven.
Het zijn allemaal
lieve wijven.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wegblijven,wegblijven.
Het zijn allemaal
lieve wijven.
hier ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze het hebben aangenomen.
Wij hadden een bank gekocht, maar na een half jaar vonden we toch dat hij erg onprettig zat.
De kringloopwinkels hier nemen geen banken meer aan en we hebben 'm op een weggeefhoek gezet en gelukkig wilde iemand daar 'm nog wel hebben.
Wel een keer een dure leren bank gehad met 2 relaxmechanismes; die kon ik tegen betaling door de kringloop laten ophalen!
Kringloopwinkels zijn een mooi verdienmodel in de loop der jaren aan het worden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden een bank gekocht, maar na een half jaar vonden we toch dat hij erg onprettig zat.
De kringloopwinkels hier nemen geen banken meer aan en we hebben 'm op een weggeefhoek gezet en gelukkig wilde iemand daar 'm nog wel hebben.
Wel een keer een dure leren bank gehad met 2 relaxmechanismes; die kon ik tegen betaling door de kringloop laten ophalen!
En maar zielig lopen doen van dat de zaken zo slecht gaan vanwege Marktplaats en omdat mensen teenwoordig dingen niet meer zo snel weg doen enzo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kringloopwinkels zijn een mooi verdienmodel in de loop der jaren aan het worden.
in een dikke mercedesquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kringloopwinkels zijn een mooi verdienmodel in de loop der jaren aan het worden.
Hier is het gelukkig maar 1 of 2 tientjes, maar toch....damn!quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook
50 euro om ze op te laten halen
en dan zetten ze hem zelf voor 150 te koop![]()
![]()
![]()
200 euro verdiend door de kringloop
wij hadden een bank (2 + 3 zits)quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het gelukkig maar 1 of 2 tientjes, maar toch....damn!
En als je een stapel meuk koopt en probeert de prijs wat naar beneden te brengen: "Nee de prijs staat vast! Het is hier de Filipijnen niet!"Kutopmerking! Maar die vent schijnt sowieso wat berucht te zijn hier.
Ik heb reďntegratiewerk gedaan in een kringloop.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb er een paar jaar aan de voorkant gewerkt en echt dingen gezien.Bijv.een oude kassa die voor 500 euro werd verkocht.
Andersom ook hoor. Antiek handelaren staan s`ochtends te dringen voor de deur.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
in een dikke mercedes
2de hands spul verkopen
lijkt me ook nog wel leukquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andersom ook hoor. Antiek handelaren staan s`ochtends te dringen voor de deur.
Ja dat dus idd!quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
wij hadden een bank (2 + 3 zits)
jaar oud
was een tijdelijke set
wilden we naar de kringloop doen
wilden ze eigenlijk liever niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus idd!
Bij die kringloop waar ik werkte kwam ook een keer een auto die stampvol geladen was met allemaal spullen die ze kwijt wilden.
Kwam de zoon van de eigenaar van de zaak op af lopen: "Nee zo'n soort kringloop zijn wij niet, die andere daar verderop in de straat, DIE neemt spullen aan!"
Die vent in de auto zat verbaasd te protesteren: "Ja maar kijk dan tenminste naar wat ik bij me heb!"
Nee, hij moest oprotten.
Ik helemaal verbaasd: "Je vader heeft het er altijd over dat er zelden iemand spullen komt brengen, en jij jaagt die man zomaar weg?"
- "Ja als iemand zo met een auto vol spullen aan komt rijden is het altijd troep, dat is de moeite niet waard om naar te kijken."
Ik werkrte in de lunchroom.En deed elke ochtend voor open even een ronde bij de kleding.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook nog wel leuk
beetje snufflen of er nog iets bijzonders tussen zit
een echte van Gogh ofzo
je is ook leuk\quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik werkrte in de lunchroom.En deed elke ochtend voor open even een ronde bij de kleding.
Ja we kregen ook wel eens mensen die bewust alle glazen vaasjes en beeldjes wilden bekijken, omdat er vaak in kringloopwinkels zeldzame stukken van beroemde kunstenaars tussen zaten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andersom ook hoor. Antiek handelaren staan s`ochtends te dringen voor de deur.
Die kringloop had een ton schuld, gek he?quote:
De omrin hoort het wel aan te nemen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat dus idd!
Bij die kringloop waar ik werkte kwam ook een keer een auto die stampvol geladen was met allemaal spullen die ze kwijt wilden.
Kwam de zoon van de eigenaar van de zaak op af lopen: "Nee zo'n soort kringloop zijn wij niet, die andere daar verderop in de straat, DIE neemt spullen aan!"
Die vent in de auto zat verbaasd te protesteren: "Ja maar kijk dan tenminste naar wat ik bij me heb!"
Nee, hij moest oprotten.
Ik helemaal verbaasd: "Je vader heeft het er altijd over dat er zelden iemand spullen komt brengen, en jij jaagt die man zomaar weg?"
- "Ja als iemand zo met een auto vol spullen aan komt rijden is het altijd troep, dat is de moeite niet waard om naar te kijken."
Best wel pareltjes gevonden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je is ook leuk\
of er nog een chanel tussen zit
Dit was een particuliere kringloop en die lui waren overdreven kritisch.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De omrin hoort het wel aan te nemen.
Die kant gaan ze hier ook op schijnt.Vooral met de hoofdprijs vragen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kringloop had een ton schuld, gek he?
En de klanten maar kut behandelen ook!Paar losse procentjes korting geven op meubels waar al een dikke laag stof op zat ook.
Bij mijn ouders hebben ze het vrij netjes gedaan geloof ik.Was ook nogal leuk spul tussen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit was een particuliere kringloop en die lui waren overdreven kritisch.
"Meneer, mijn moeder is overleden. Kunnen jullie haar huis leeg komen halen?"
- "Nee dat doen we niet!"
"Maar u kunt toch tenminste even komen kijken om te zien of er dingen tussen zitten die u kunt gebruiken?"
- "Kost te veel tijd, en stel dat er een paar leuke dingen tussen zitten, moeten we zeker alles meenemen he?"
The fuck?!?
Oh ja, soms zie ik dat kringlopen exact dezelfde prijs vragen als wat het nieuw in de winkel kost!quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kant gaan ze hier ook op schijnt.Vooral met de hoofdprijs vragen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:48 schreef ToT het volgende:
Komen vluchtelingen die van de gemeente voor een bepaald bedrag een huisraad mogen aanschaffen. Die werden zowat weggejaagd: "Ja die willen alleen maar dingen op papier, en zodra je een factuur hebt lopen ze weg!"
Ja hallo, ze moeten eerst een offerte hebben en op basis daarvan kan de gemeente het geld toekennen zodat ze de meubels alsnog mee kunnen nemen.
Ik ben toch een keer met zo'n vluchteling de winkel rond gegaan die maar op mijn baas bleef foeteren en tieren.
Lijst opgesteld van wat hij wilde hebben, kerel is naar de gemeente gegaan en een paar dagen later kwam hij toch voor zo'n ¤1000 aan huisraad halen.
Maar nee; de eigenaar van de zaak had die vluchteling bijna het pand uit gejaagd!
Bij een tante van ons moesten we een instantie grof geld betalen om haar appartementje na haar dood leeg te laten halen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mijn ouders hebben ze het vrij netjes gedaan geloof ik.Was ook nogal leuk spul tussen.
er is een enorm verschil in vluchtelingenquote:
Check ik later!quote:
Da fuk hee.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij een tante van ons moesten we een instantie grof geld betalen om haar appartementje na haar dood leeg te laten halen.
De volgende ochtend konden we het hele huisraad alsnog om de hoek van de straat ophalen met een gehuurde aanhangwagen, waarna we het naar de stort konden brengen.
Die lui hadden de spullen van mijn tante in hun busje gegooid en dus idd om de hoek er weer uit gepleurd! Ze kwamen alleen voor het geld!
Die zijn later ook bij Tros Opgelicht op tv gekomen. Er werd een val voor hen opgesteld met oude spulletjes en verborgen camera's, maar die oplichters voelden blijkbaar al nattigheid en kwamen een half uur te vroeg even polshoogte nemen en zagen de mensen van dat programma met die camera's bezig.
Ik wiel groter haus.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Check ik later!
Maar je leest het vaak, dat asielzoekers ontevreden zijn met mooie grote huizen enzo.
"Ja ik heb 7 kinderen en dit huis heeft maar 4 slaapkamers en een zolder, dat kan toch niet?!?"
Ja de mensen die in het programma hun woord deden, hadden meer bewijsmateriaal dan wij hadden. Mijn broer en ik hebben ons verhaal wel uitgetypt en met foto's van die troep op straat er bij, maar het had weinig toegevoegde waarde; die andere verhalen waren NÓG extremer.quote:
In Duitsland zijn een paar gezinnen in kastelen en grote villa's en herenhuizen terecht gekomen die wat scheidingswandjes hebben gekregen voor de verschillende families.quote:
Die naam zegt me wel iets.Laatst ook weer in beeld.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de mensen die in het programma hun woord deden, hadden meer bewijsmateriaal dan wij hadden. Mijn broer en ik hebben ons verhaal wel uitgetypt en met foto's van die troep op straat er bij, maar het had weinig toegevoegde waarde; die andere verhalen waren NÓG extremer.
Was Robin Hood in Rotterdam, geloof ik. Bel je die instantie op, dan krijg je te horen dat het verhaal bekend is en dat hun naam misbruikt wordt.
Bel je de man zelf die alles gedaan heeft, dan doet hij zogenaamd boos tegen zijn medewerkers die de bus te vol hadden geladen en het deels hadden uitgeladen en in tijdnood waren gekomen de boel alsnog weer op te komen halen.
koekoekquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die naam zegt me wel iets.Laatst ook weer in beeld.
Bij Opgelicht volgens mij.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Alweer?
Ja die vent timmert sowieso wel aan z'n naam door zogenaamd allerlei liefdadigheidswerk te doen en wat studenten gratis meubilair te geven. Hij had ook wat connecties met een BN'er.
Ja dat van ons (en die uitzending die ik bedoelde) is van een paar jaar geleden.quote:
Hier doen ze niet zo moeilijk qua meubels gelukkigquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij jullie zit een hele leuke hippie kringloop.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier doen ze niet zo moeilijk qua meubels gelukkig
zennnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Frank en Rogier zouden het enig vinden?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jullie zit een hele leuke hippie kringloop.
Die is wegquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij jullie zit een hele leuke hippie kringloop.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Frank en Rogier zouden het enig vinden?
denk dat ze beiden vals zijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo jammer dat Rogier feitelijk zo'n valse nicht is. Ze leken eerst zo leuk samen.
Ik ging vaak met de ex van mijn broertje een kringloopwinkel tour doen.quote:
Nee nee.Er is een golddigger.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat ze beiden vals zijn
waar er 2 ruzie hebben
hebben er meestal 2 schuld
Leuk, sommige kringloop winkels zijn ook wel leuk.. maar denk dat toch echt als iets leuks en aparts wilt vinden je naar de grote steden moetquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging vaak met de ex van mijn broertje een kringloopwinkel tour doen.
en de ander is zich daar echt wel van bewustquote:
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuk, sommige kringloop winkels zijn ook wel leuk.. maar denk dat toch echt als iets leuks en aparts wilt vinden je naar de grote steden moet
En dat ging jaren goed.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de ander is zich daar echt wel van bewust
Zie op het moment veel Delfts blauw voor weinig.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:16 schreef greysbones het volgende:
ik zou juist voor de kringlopen in de kleinere dorpen gaan
daar zie je nog veel meer echt antiek
Frank is echt een verstrooid opa'tje.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de ander is zich daar echt wel van bewust
En Rogier aan de coke.quote:
Ow dat zou me HELEMAAL niet verbazen.quote:
Rogier woont nu in Friesland.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat zou me HELEMAAL niet verbazen.
Ik vraag me trouwens af hoe hij aan dat blauwe oog kwam die hij een paar uitzendingen lang onder make-up probeerde verdoezelen.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]Veel plezier er mee!
En Frank was weer terug naar zijn rijk?
Jij hebt ook stenen.quote:
Moonsisters.quote:
ToT over een week dan ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:42 schreef ToT het volgende:
Tepels zijn buiten ONZ en een paar andere subfora niet toegestaan?
Is al weg freon.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]Kut, je bent me voor!
Maar edit die post dan ff!
Hoe kijk je in godsnaam in de spiegel voordat je weggaat?quote:
Ja ze moeten toch zelf ook wel door hebben dat dit geen gezicht is?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kijk je in godsnaam in de spiegel voordat je weggaat?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Links: heroine chick.
Rechts: ik ben een man.
Whutttttquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Die toont tenminste nog IETS van een persoonlijkheid.
Links anorexiaquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Links: heroine chick.
Rechts: ik ben een man.
Schatquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze moeten toch zelf ook wel door hebben dat dit geen gezicht is?
Er zijn wel veel extremere voorbeelden van door plastische chirurgie verspookte celebs, maar op hun leeftijd is het wel behoorlijk zeldzaam.
Klopt, maar ze heeft niet zo'n doodse look in de bakkes zoals deze 2 meiden op vrijwel iedere foto hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuttttt
Die is totally grazyyyyyy
Allebei anorexia, die rechter juist erger dan die linker.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Links anorexia
Rechts te veel fillers
Alcohol op je 21e, maar ergens tussen je 16 en 18e mag je vuurwapens kopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schat
Je hebt het over the fucking united states of America
Daar is je eerste Botox tegelijk met je eerste rijles
quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Schat
Je hebt het over the fucking united states of America
Daar is je eerste Botox tegelijk met je eerste rijles
Ja ik zat naar plaatjes te zoeken waarop ze niet lacht. De meest gelijkende foto's ware net wat klein.quote:
Old enough to kill, but not for votin'.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alcohol op je 21e, maar ergens tussen je 16 en 18e mag je vuurwapens kopen
Ja grootste porno industrie en dan ophef bij beetje blootquote:Op dinsdag 7 december 2021 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Old enough to kill, but not for votin'.
En oh wee als Google ads een blote tiet aantreft op een website!
Was het trouwens ook niet zo dat porno daar op een gegeven moment alleen met condoom mocht, omdat de "acteurs" anders mogelijk in aanraking zouden kunnen komen met potentieel gevaarlijke vloeistoffen op de werkvloer?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja grootste porno industrie en dan ophef bij beetje bloot
Geen ideequote:Op dinsdag 7 december 2021 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Was het trouwens ook niet zo dat porno daar op een gegeven moment alleen met condoom mocht, omdat de "acteurs" anders mogelijk in aanraking zouden kunnen komen met potentieel gevaarlijke vloeistoffen op de werkvloer?
Dat was het idd!quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:08 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij heb ik tijdens een docu van louis therroux gezien dat er een tijdje hiv rondging bij de acteurs. wellicht had het daar mee te maken?
Principessa.quote:
Jij bent echt een topper.quote:
We can be heroes.quote:
We are alreadyquote:
quote:
Ik was het drinken voor Soul vergeten.quote:
En toen moest je weer terug naar de winkelquote:Op dinsdag 7 december 2021 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was het drinken voor Soul vergeten.
Ja,extra loopje.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En toen moest je weer terug naar de winkel
Nu weer goed?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,extra loopje.Ik had iets ye veel aan de kop.
Lief van jouquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
De groenteman even een bloemetje gegeven.Zijn vader is onlangs overleden.
Wat goed bezigquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:09 schreef FreshFruit het volgende:
De groenteman even een bloemetje gegeven.Zijn vader is onlangs overleden.
Ken zijn vader van vroeger nog uit Akkrum.Toen ik de de bloemen gaf zei hii: "Nu kan ik zeker thuiskomen."quote:
Oeh jammie!!quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hearlik n grooooote pan stoofvlees gemaakt
Waar woonde je ook alweer?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Hearlik n grooooote pan stoofvlees gemaakt
Biertje doen?quote:
Dat is altijd een goed plan.quote:
Proost ouwe.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed plan.
Ja, ongeveer zoiets:quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie ook van die prachtige kerstversiering met lampjes in allerlei kleuren op je huis?
quote:THIS WAS AN ABSOLUTE NIGHTMARE!!!!!!!!!!!!!! MONTHS PREPARING THIS,MY WIFE HATES ME,AND I HAVE A FEW MORE GREY HAIRS..HOPE IT WORKS..... THE PICTURE OF ME IS WITH JOHNNY RAMONE...SLAYERBOB
haha ik heb zelf ook niets hoor. maar in de straat wel mensenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:57 schreef ToT het volgende:
Nee in werkelijkheid hebben we een half kapotte treurwilg met lichtjes in de tuin staan!Ziet er niet uit! Morgen maar weer wat extra spul halen.
Same, en mijn vrouw wilde toch ook wel versiering. Ze wilde het eerst dit jaar ff overslaan, maar nu dus toch alsnog wel.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ik heb zelf ook niets hoor. maar in de straat wel mensen
En mini is kerst baas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, en mijn vrouw wilde toch ook wel versiering. Ze wilde het eerst dit jaar ff overslaan, maar nu dus toch alsnog wel.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie ook van die prachtige kerstversiering met lampjes in allerlei kleuren op je huis?
Nog niet deze week nog een boompje halen enzquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
Wordt nog wel een dingetjequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Moet Mini-ToT 2x per dag doen!
Al eens geprobeerd een kat een tablet te geven?
Dat dus, maar dan 10x zo moeilijk!
Jaa, en dat in combinatie met neusspray waar hij fucking bloedneuzen van kan krijgen, en dan die pufjes. Dat laatste vindt hij gelukkig leuk.quote:
Oeh dat is minder..quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaa, en dat in combinatie met neusspray waar hij fucking bloedneuzen van kan krijgen, en dan die pufjes. Dat laatste vindt hij gelukkig leuk.
Sjezus, die KNO-arts raasde de vragen er doorheen en kapte de antwoorden snel af, en in een paar minuten stonden we weer bij de apoheek.
Een kat een tablet geven: neem het beest op schoot en hou met een hand het bekkie open. Pil erin, bekkie dicht en over de keel aaien tot de pil is ingeslikt. Snoepje toe.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:23 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Moet Mini-ToT 2x per dag doen!
Al eens geprobeerd een kat een tablet te geven?
Dat dus, maar dan 10x zo moeilijk!
Ja snel snel snel zo veel mogelijk patiënten per uur, denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oeh dat is minder..
Huh waarom dat dan.. komt dan niet echt netjes over,
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Een kat een tablet geven: neem het beest op schoot en hou met een hand het bekkie open. Pil erin, bekkie dicht en over de keel aaien tot de pil is ingeslikt. Snoepje toe.![]()
Neusspoelen bij een peuter ... eh ... succes
Maar je met sommige heb je toch wel iets meer tijdquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja snel snel snel zo veel mogelijk patiënten per uur, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |