SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Guus Geluk hierquote:Op maandag 6 december 2021 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n klavers binnen gezet omdat die niet tegen vorst kunnen. En nu staan ze naast de berging omdat daar nog wat licht komt. En er is alweer een eerste klavertjevier opgekomen
quote:Op maandag 6 december 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo vaak maar als ik moet dan moet ik. Dan laat ik alles uit m'n handen kletteren. Dus als ik de eerste keer aangeef dat ik misschien eens naar de wc moet gaan dan moet ik ook gaan anders pis ik eens in m'n broek.
Soms heb ik een periode dat ik 's nachts moet en dan weet ik niet wat me overkomt.quote:Op maandag 6 december 2021 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zo vaak. Sommige mensen moeten wel bijna elk uur gaan plassen ofzo
Ohja herkenbaar.quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik een periode dat ik 's nachts moet en dan weet ik niet wat me overkomt.
Meestal slenter ik een half uur na wakker worden eens naar de wc en gaan de sluizen open. Dat is ook zooo lekker he.
dit is kinderpraat, weet je toch?quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik een periode dat ik 's nachts moet en dan weet ik niet wat me overkomt.
Meestal slenter ik een half uur na wakker worden eens naar de wc en gaan de sluizen open. Dat is ook zooo lekker he.
Oh, doeiii was gezelligquote:Op maandag 6 december 2021 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer.
Is er nog wat gewijzigd in de wijk?
2012quote:Op maandag 6 december 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Antenne?Heb je een bakkie uit je jaren '80?
Lichaamsfuncties horen bij jou onder kinderpraat?quote:Op maandag 6 december 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
dit is kinderpraat, weet je toch?
Ja.quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lichaamsfuncties horen bij jou onder kinderpraat?
Cute!quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Schuin boompje is schuin.
[ afbeelding ]
Ow das valsspelen idd.quote:Op maandag 6 december 2021 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze geluk brengen als ze speciaal gekweekt zijn.
Lekker bedrijf om voor te werkenquote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
US productief dagje gehad?
https://www.ad.nl/werk/ce(...)ur-per-dag~a5933b71/
Vuile Indiërquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bedrijf om voor te werken
Toen deden ze toch allang inwendige antennes.quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doeiii was gezellig
Uhh, volgens mij niet.
[..]
2012
Waren jullie eerst echt buuven?quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doeiii was gezellig
Uhh, volgens mij niet.
[..]
2012
Toen ik vroeger nog een echte boom ging kopen, had ik altijd een zwak voor de lelijke eendjes onder de kerstbomen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww, wel lief dat je 'm niet afkeurt ondanks z'n imperfectie.
Volgens mij was er wel laatst commotie op het dak van het winkelcentrum. Ze dachten dat er iemand gewapend was, maar dat bleek niet zo te zijnquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doeiii was gezellig
Uhh, volgens mij niet.
[..]
2012
"Mooi mamma zo'n kerstboom zonder naalden"quote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toen ik vroeger nog een echte boom ging kopen, had ik altijd een zwak voor de lelijke eendjes onder de kerstbomen.
quote:Op maandag 6 december 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mooi mamma zo'n kerstboom zonder naalden"
Uhh ja geen ideequote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen deden ze toch allang inwendige antennes.
Wilde je ze allemaal adopteren?quote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toen ik vroeger nog een echte boom ging kopen, had ik altijd een zwak voor de lelijke eendjes onder de kerstbomen.
Ja gezellig theetjes drinken en samen sportenquote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren jullie eerst echt buuven?
Oh huh, morgen even opzoekenquote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel laatst commotie op het dak van het winkelcentrum. Ze dachten dat er iemand gewapend was, maar dat bleek niet zo te zijnIk mis dit niet
Nu is het nieuws als er een maīskolf ontvreemd is.quote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij was er wel laatst commotie op het dak van het winkelcentrum. Ze dachten dat er iemand gewapend was, maar dat bleek niet zo te zijnIk mis dit niet
quote:Op maandag 6 december 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mooi mamma zo'n kerstboom zonder naalden"
Samen lekker zwieren en zwengelen met warme theebuikjes.quote:Op maandag 6 december 2021 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gezellig theetjes drinken en samen sporten
Dat heb ik veel lieverquote:Op maandag 6 december 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu is het nieuws als er een maīskolf ontvreemd is.
quote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren jullie eerst echt buuven?
Ik ben echt net opgestaan om uit het raam te kijken maar hier is het droog. Volgens mij krijgen wij sowieso geen sneeuw nu.quote:
Ja, was super gezellig.quote:Op maandag 6 december 2021 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja gezellig theetjes drinken en samen sporten
Ik kijk wel even via de deurbelcamera, geen zin om op te staanquote:
Sneeuw in Ede:quote:Op maandag 6 december 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bed. Geen zin om op te staan om te gaan kijken.
Er staat Helidek. Van het ziekenhuis dus, denk ik?quote:
Ook wel knap eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2021 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was super gezellig.
We deden dat alleen op andere tijden
Ander leefritme?quote:
Nee langs de A12 richting Utrecht.quote:Op maandag 6 december 2021 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Er staat Helidek. Van het ziekenhuis dus, denk ik?
https://www.windy.com/-We(...)8162?52.029,5.626,14
Doen!quote:Op maandag 6 december 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Nu wil ik een sneeuwpopje maken [ afbeelding ]
Er zit daar een bedrijf met een helidek (Lukkien):quote:Op maandag 6 december 2021 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee langs de A12 richting Utrecht.
Ja weet ik, vandaarquote:Op maandag 6 december 2021 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zit daar een bedrijf met een helidek (Lukkien):
[ afbeelding ]
Blijft het liggen dan?quote:Op maandag 6 december 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Geen idee. Maar ik weet dat ie daar zit.quote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Ede een helidek nodig?
Voor de privéhelicopter van CherryLips.quote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom hebben ze in Ede een helidek nodig?
Of een sneeuwengel.quote:Op maandag 6 december 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Voor de CaafCopter!quote:Op maandag 6 december 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de privéhelicopter van CherryLips.
Hm, ja maar die had ik eigenlijk al .. zag er sowieso niet uit, maar goed.. het was functioneelquote:Op maandag 6 december 2021 23:50 schreef Crack_ het volgende:
JA!! Er staan nieuwe containers in de wijk, met ook PMD enzo
quote:
Dat weet ik toch niet? Ik ben geen knaagdieroloog!quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dit dikke zieke konijnen zo zonder oren?
Whieeepquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn dit dikke zieke konijnen zo zonder oren?
Vriendjequote:
Het was ook wel druk weer buitenquote:
Viben.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
Wat zit deze te doen eigenlijk? ----------> [ afbeelding ]
nu heb ik meteen dat liedje in mn hoofdquote:
van k-liber?quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu heb ik meteen dat liedje in mn hoofd
Alleen als je tegelijkertijd naar kutmuziek luistert.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat nou het zelfde als smurfen?
ahquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je tegelijkertijd naar kutmuziek luistert.
Draai die heupen losquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoor hem nu ook in mijn hoofd ja
quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Draai die heupen los
Laat die beat maar pompen
Jump jump jump
quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Draai die heupen los
Laat die beat maar pompen
Jump jump jump