SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Guus Geluk hierquote:Op maandag 6 december 2021 23:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n klavers binnen gezet omdat die niet tegen vorst kunnen. En nu staan ze naast de berging omdat daar nog wat licht komt. En er is alweer een eerste klavertjevier opgekomen
quote:Op maandag 6 december 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo vaak maar als ik moet dan moet ik. Dan laat ik alles uit m'n handen kletteren. Dus als ik de eerste keer aangeef dat ik misschien eens naar de wc moet gaan dan moet ik ook gaan anders pis ik eens in m'n broek.
Soms heb ik een periode dat ik 's nachts moet en dan weet ik niet wat me overkomt.quote:Op maandag 6 december 2021 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet zo vaak. Sommige mensen moeten wel bijna elk uur gaan plassen ofzo
Ohja herkenbaar.quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik een periode dat ik 's nachts moet en dan weet ik niet wat me overkomt.
Meestal slenter ik een half uur na wakker worden eens naar de wc en gaan de sluizen open. Dat is ook zooo lekker he.
dit is kinderpraat, weet je toch?quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik een periode dat ik 's nachts moet en dan weet ik niet wat me overkomt.
Meestal slenter ik een half uur na wakker worden eens naar de wc en gaan de sluizen open. Dat is ook zooo lekker he.
Oh, doeiii was gezelligquote:Op maandag 6 december 2021 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, al een tijdje niet meer.
Is er nog wat gewijzigd in de wijk?
2012quote:Op maandag 6 december 2021 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Antenne?Heb je een bakkie uit je jaren '80?
Lichaamsfuncties horen bij jou onder kinderpraat?quote:Op maandag 6 december 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]
dit is kinderpraat, weet je toch?
Ja.quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lichaamsfuncties horen bij jou onder kinderpraat?
Cute!quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Schuin boompje is schuin.
[ afbeelding ]
Ow das valsspelen idd.quote:Op maandag 6 december 2021 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze geluk brengen als ze speciaal gekweekt zijn.
Lekker bedrijf om voor te werkenquote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Lospedrosa het volgende:
US productief dagje gehad?
https://www.ad.nl/werk/ce(...)ur-per-dag~a5933b71/
Vuile Indiërquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker bedrijf om voor te werken
Toen deden ze toch allang inwendige antennes.quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doeiii was gezellig
Uhh, volgens mij niet.
[..]
2012
Waren jullie eerst echt buuven?quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doeiii was gezellig
Uhh, volgens mij niet.
[..]
2012
Toen ik vroeger nog een echte boom ging kopen, had ik altijd een zwak voor de lelijke eendjes onder de kerstbomen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww, wel lief dat je 'm niet afkeurt ondanks z'n imperfectie.
Volgens mij was er wel laatst commotie op het dak van het winkelcentrum. Ze dachten dat er iemand gewapend was, maar dat bleek niet zo te zijnquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doeiii was gezellig
Uhh, volgens mij niet.
[..]
2012
"Mooi mamma zo'n kerstboom zonder naalden"quote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Toen ik vroeger nog een echte boom ging kopen, had ik altijd een zwak voor de lelijke eendjes onder de kerstbomen.
quote:Op maandag 6 december 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Mooi mamma zo'n kerstboom zonder naalden"
Uhh ja geen ideequote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen deden ze toch allang inwendige antennes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |