quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Hallooooootjes, denk even kijken of er al weer iets is hier en ja hoor!! Haha er zijn nog geen eens streams 😄.
Net de stem gehoord .... erg vreemd zeg.
Nou ben wel al weer benieuwd erna
Ah!! Thnx!!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zie het filmpje in mijn post hier:
Tourniquet in BB / BB 2022 staat op de rails
Ga maar van twee uitquote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Gezellig wel alweer veel bekende namen zie ik voorbij komen.
Videoland heb ik hier al dus kan gelijk streamen als ze ermee beginnen, hoop wel op 4 streams maar ja .....
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zie het filmpje in mijn post hier:
Tourniquet in BB / BB 2022 staat op de rails
Op 9 augustus al er op gezet.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk dat deze aanmeldingen gewoon op YT staan.
Heeft ze zelf gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk dat deze aanmeldingen gewoon op YT staan.
For all her (4) followersquote:
Jankmuiltje, iedereen kan gewoon op HallowwBB op YT zetten.. zegt geen zak..quote:
Ze heeft nu ook haar eerste duimpje te pakkenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel even van 22 naar 31 views in 1 middag
En hopelijk zijn ze niet preuts.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:06 schreef BeriBeri het volgende:
Hopelijk zitten er een paar lekkere vrouwen in
3 januari is de kickoff op rtl4quote:Op donderdag 23 december 2021 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar werden de bewoners op 28 december bekend. Om een buzz vooraf te creëren wel rijkelijk laat hoor zeker in programma's als Boulevard en Shownieuws. Het blijft vooralsnog behoorlijk stil. Terwijl er over andere programma's al ver vooraf en vooral tijdens de duur van het programma volop over gesproken wordt middels items.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |