quote:Op dinsdag 21 december 2021 21:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Hallooooootjes, denk even kijken of er al weer iets is hier en ja hoor!! Haha er zijn nog geen eens streams 😄.
Net de stem gehoord .... erg vreemd zeg.
Nou ben wel al weer benieuwd erna
Ah!! Thnx!!quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zie het filmpje in mijn post hier:
Tourniquet in BB / BB 2022 staat op de rails
Ga maar van twee uitquote:Op woensdag 22 december 2021 15:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Gezellig wel alweer veel bekende namen zie ik voorbij komen.
Videoland heb ik hier al dus kan gelijk streamen als ze ermee beginnen, hoop wel op 4 streams maar ja .....
quote:Op dinsdag 21 december 2021 22:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zie het filmpje in mijn post hier:
Tourniquet in BB / BB 2022 staat op de rails
Op 9 augustus al er op gezet.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk dat deze aanmeldingen gewoon op YT staan.
Heeft ze zelf gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2021 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Opmerkelijk dat deze aanmeldingen gewoon op YT staan.
For all her (4) followersquote:
Jankmuiltje, iedereen kan gewoon op HallowwBB op YT zetten.. zegt geen zak..quote:
Ze heeft nu ook haar eerste duimpje te pakkenquote:Op donderdag 23 december 2021 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel even van 22 naar 31 views in 1 middag
En hopelijk zijn ze niet preuts.quote:Op vrijdag 24 december 2021 08:06 schreef BeriBeri het volgende:
Hopelijk zitten er een paar lekkere vrouwen in
3 januari is de kickoff op rtl4quote:Op donderdag 23 december 2021 11:07 schreef freaky40 het volgende:
Vorig jaar werden de bewoners op 28 december bekend. Om een buzz vooraf te creëren wel rijkelijk laat hoor zeker in programma's als Boulevard en Shownieuws. Het blijft vooralsnog behoorlijk stil. Terwijl er over andere programma's al ver vooraf en vooral tijdens de duur van het programma volop over gesproken wordt middels items.
Waarom niet, af en toe een rel is goed voor de publiciteit.quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze hun handen niet meer willen branden aan uitgesproken types als Jerrel of een Theo, dat is waar ik bang voor ben zodat je weer een politiek correct deelnemers veld krijgt.
En het brave onschuldige huisdier ½debiel blond blauwoogje zal wel weer gaan winnen..quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Diversteit zal weer een must zijn zeker
Van de 16 zullen er 8 Belgen en Nederlanders bij zijn
Waarschijnlijk een gekleurde man
Waarschijnlijk Lesbies of Homo's (geen probleem hoor, maar liefst geen type zoals Jerrel aub. Hopelijk een Jowi, maar dan geen opgever)
Waarschijnlijk een Racist, skinhead
Een transgender
Hebben de Belgen je een auw auw gedaan?quote:Op zaterdag 25 december 2021 00:07 schreef 5thencounter het volgende:
Die belachelijke Phoeha titel "Wie Overleeft De Storm.." Oehhhh nauwnauwnauw.... moeten we bang worden dat de Bewoners dit keer echt waar gemangeld gaan worden...
Met Belgen.... jahoor
Die Belgen die waren geen zak beter... en daar gaat het niet over, maar over de BB to comequote:Op zaterdag 25 december 2021 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben de Belgen je een auw auw gedaan?
De meesten die vrijwillig vertrokken waren een paar slap ouwenhoerende Nederlanders die bivakkeren in een jacuzzi.
quote:Op zondag 26 december 2021 18:06 schreef Li0nHeart het volgende:
*zwai*
Vooruit ... ik doe ook dit jaar weer meeMet Fok! dan he.
zolang ik het maar niet benquote:Op zondag 26 december 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
Er staat alweer een user in m'n blocklijstje. Best knap nog voordat de bewoners in het huis zijn.
oh ja. Oudjaarsavond.. kloptquote:Op maandag 27 december 2021 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze gingen oudjaarsavond het huis in, dit jaar vermoedelijk weer. Ik denk dat er elk moment, tussen vandaag en woensdag, uiterlijk donderdag wel een persbericht naar buiten komt met alle details en bekendmaking van de deelnemers. Waarschijnlijk heeft RTL Boulevard weer de primeur, vorig jaar ook.
Deze werd 28 dec 2020 vrijgegeven.quote:Op maandag 27 december 2021 15:12 schreef freaky40 het volgende:
Nee ze gingen oudjaarsavond het huis in, dit jaar vermoedelijk weer. Ik denk dat er elk moment, tussen vandaag en woensdag, uiterlijk donderdag wel een persbericht naar buiten komt met alle details en bekendmaking van de deelnemers. Waarschijnlijk heeft RTL Boulevard weer de primeur, vorig jaar ook.
In de finale zaten er een pak meer Belgen dan Nederlanders. Ook waren de opgevers alleen maar Nederlandersquote:Op zaterdag 25 december 2021 00:07 schreef 5thencounter het volgende:
Die belachelijke Phoeha titel "Wie Overleeft De Storm.." Oehhhh nauwnauwnauw.... moeten we bang worden dat de Bewoners dit keer echt waar gemangeld gaan worden...
Met Belgen.... jahoor
Zit Els nog in die hottub? Die zat er aardig aan vast geplakt joh🤣quote:Op maandag 27 december 2021 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Die hottub mag wel blijven hoor, maar misschien pakken ze door en is de hottub vervangen voor een zwembad....
Heel verstandig van ze geweest.. de Belgen waren op het eind niet meer om aan te zien/horenquote:Op maandag 27 december 2021 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In de finale zaten er een pak meer Belgen dan Nederlanders. Ook waren de opgevers alleen maar Nederlanders
Helaas gewoon thuis werken, maar op langzame momenten de livestream aanzetten heb ik toch ook weer zin in (op de 9euro per maand na)quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:15 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik kan niet wachten tot het begint! Zeker nu met die lockdown heb ik gewoon geen leven 🙈
Germ tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 20:15 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik kan niet wachten tot het begint! Zeker nu met die lockdown heb ik gewoon geen leven 🙈
Bedankt voor de morele steun. Ik overleef die paar dagen vast wel inderdaad. Hoop ik dan;)quote:Op woensdag 29 december 2021 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Germ toch![]()
Nog een paar daagjes en dan heb je weer een leven
quote:Op woensdag 29 december 2021 15:58 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Bedankt voor de morele steun. Ik overleef die paar dagen vast wel inderdaad. Hoop ik dan;)
Guyquote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Zit Els nog in die hottub? Die zat er aardig aan vast geplakt joh🤣
Ja hoor, alleen de eerste weken nietquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
maar het is nog wel de vraag of BB wel werkt op videoland op tv
was vorig jaar hier niet zo
Ze gaan er 31 december in. Maar dat was bij eerdere edities ook het geval. Alleen seizoen 1 tot en met 3 waren de kickoff shows livequote:Op woensdag 15 december 2021 06:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk al vrij snel. Het ging bij mij al fout toen ze al een paar dagen in het huis bleken te zitten.
Tuurlijk Telenet heeft het kanaal al klaarquote:Op donderdag 30 december 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
De Belg doet ook weer mee zo te zien.. of er ook streams zijn zien we volgende week
https://www.goplay.be/big-brother
Ja als er weer zoveel weglopen kunnen ze maar beter wat in voorraad hebbenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:54 schreef GayGuy het volgende:
Ok, het aanmeldformulier op de site is nog open
Ben benieuwd ... dat preutse gedoe moet sws afgelopen wezenquote:Op donderdag 30 december 2021 00:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja als er weer zoveel weglopen kunnen ze maar beter wat in voorraad hebben
Alle Big Brothers in de wereld zijn nu preuts en té braaf geworden, waarschijnlijk door Endemol toegevoegd in het formatquote:Op donderdag 30 december 2021 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd ... dat preutse gedoe moet sws afgelopen wezen
In Gran Fratello stonden ze nog wel eens te douchen in een open ruimte in kleine bikinis .....quote:Op donderdag 30 december 2021 01:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle Big Brothers in de wereld zijn nu preuts en té braaf geworden, waarschijnlijk door Endemol toegevoegd in het format
Er worden soms foutjes gemaakt bij de regie, die té laat ingrijpt.quote:Op donderdag 30 december 2021 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
In Gran Fratello stonden ze nog wel eens te douchen in een open ruimte in kleine bikinis .....
Oh ja de onderwatercam in het zwembad ....quote:Op donderdag 30 december 2021 02:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er worden soms foutjes gemaakt bij de regie, die té laat ingrijpt.
GF Vips 2021
[ afbeelding ]
Vind ik echt jammer. Zo mis je echt de onderlinge kennismakingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 00:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ze gaan er 31 december in. Maar dat was bij eerdere edities ook het geval. Alleen seizoen 1 tot en met 3 waren de kickoff shows live
Bij mij gewoon niet .. ziggo daar lag het aan in combinatie met merk van tvquote:Op donderdag 30 december 2021 00:35 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen de eerste weken niet
Eh deel je de beelden even?quote:Op donderdag 30 december 2021 09:00 schreef Benny het volgende:
Het huis ziet er gaaf, maar wel donkerder uit. Duidelijk geïnspireerd op Australië
Dat brengt wel wat meer leven in de weekendenquote:Op donderdag 30 december 2021 10:21 schreef Benny het volgende:
De liveshows zullen dit jaar op zaterdag 20.00 uur zijn
Eindelijk bewijsquote:Op donderdag 30 december 2021 10:21 schreef Benny het volgende:
De liveshows zullen dit jaar op zaterdag 20.00 uur zijn
Het zijn vaak kleurloze types die er in komen dus heft elkaar wel op.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:13 schreef Flory het volgende:
Met een mini supermarkt![]()
![]()
Ziet er fleurig uit, al weet ik niet of je niet knettergek wordt van al dat kleur
Espriquote:Op donderdag 30 december 2021 11:29 schreef espri het volgende:
[..]
Het zijn vaak kleurloze types die er in komen dus heft elkaar wel op.
Metooquote:Op donderdag 30 december 2021 11:32 schreef espri het volgende:
[..]En ach ik kijk toch wel hoor, zo ben ik dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |