SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Cavia-karbonadesquote:
Zijn ze weer voor de 106e keer de vlooienmars aan het spelen ?quote:Op maandag 6 december 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Buren hebben een piano gekocht.. fuuuuuudit is waarom ik een vrijstaand huis in the middle of nowhere wil.
fur Elise galore?quote:Op maandag 6 december 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Buren hebben een piano gekocht.. fuuuuuudit is waarom ik een vrijstaand huis in the middle of nowhere wil.
Die heb je gewoon stiekem zelf voor de buren geregeld om Gergi te overtuigen he ...quote:Op maandag 6 december 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
Leuk als ze kunnen spelenquote:Op maandag 6 december 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
I know, maar toch speklappen van de AH knagen?quote:Op maandag 6 december 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
@:4ebe ik ben wel tot op zekere hoogte een culisnob
Woont kwibi naast je ofzo.quote:Op maandag 6 december 2021 21:29 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja was na 17u pas om boodschappen. dan is de slager al dicht..quote:Op maandag 6 december 2021 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I know, maar toch speklappen van de AH knagen?
en als ze mooi op een piano kunnen spelen op andere plekken?quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind mensen die mooi op een piano bij het station kunnen spelen leuk.
quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Woont kwibi naast je ofzo.Haha Kwibi Sourjadi. Leuk gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Jamm0rquote:Op maandag 6 december 2021 21:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja was na 17u pas om boodschappen. dan is de slager al dicht..
Uh ja dan ook.. zolang ze maar niet in m'n slaapkamer gaan spelen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en als ze mooi op een piano kunnen spelen op andere plekken?
Even luisterenquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Woont kwibi naast je ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
k heb echt weer steken laten vallen in het inkoopbeleid hier
Snackschaarste?quote:Op maandag 6 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Gras, water, etc.quote:Op maandag 6 december 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |