Goedenavond Klaas. Op wie zet jij je geld?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
sow ik ben in minuur 125 ingeschakeld
net op tijd voor pingels
ik denk dat keeper van liverpool beter isquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Goedenavond Klaas. Op wie zet jij je geld?
Je bedoelt waarschijnlijk strafschoppen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
net op tijd voor pingels
goed dat ik jouw hier trefquote:
Ik ga ook een poging wagen!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goed dat ik jouw hier tref
de man die mij een ban aannaaide vorige week
#$E%$$E$$%#$%#$#$%$#$#$
ik hoop dat je het bovenstaande kan ontcijferen
Ik lees hier: Mijn excuses, ik had het er ook naar gemaaktquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goed dat ik jouw hier tref
de man die mij een ban aannaaide vorige week
#$E%$$E$$%#$%#$#$%$#$#$
ik hoop dat je het bovenstaande kan ontcijferen
Je bedoelt waarschijnlijk strafschoppen.quote:
Ben je ook al helderziend @klaasweetalles ?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
net op tijd voor pingels
iedereen weet dat ik de grootste visonair van fok benquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je ook al helderziend @:Klaasweetalles ?
Ik hoop dat Ziyech de winnende in het netje knalt!quote:
Van welke ploeg?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik de grootste visonair van fok ben
ik gok dat penalty 3 gemist gaat worden
De derde in totaal of de derde van Sjelsie?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iedereen weet dat ik de grootste visonair van fok ben
ik gok dat penalty 3 gemist gaat worden
Ik hoop dat Zyyecgh struikelt en zijn been breektquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ziyech de winnende in het netje knalt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |