Die was mee naar de keukenboer, en die trok ook daar flink de aandacht!quote:
Ik had hem er juist uitgehaald.quote:
hoezo wij zijn toch niet ziekquote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem er juist uitgehaald.
Ow!quote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem er juist uitgehaald.
Die kloteëend weer.quote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die zin had ik er al eens eerder in gezet, maar blijkbaar was die er weer uit gesloopt.
Wij van Kloteeend adviseren...quote:
37 toen.quote:
Ik heb geen idee waar ik haar van moet kennen, maar ik denk dat verreweg de meeste dames van haar leeftijd er wel een stuk beter uit zien!quote:
Utopiaquote:Op maandag 6 december 2021 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik haar van moet kennen, maar ik denk dat verreweg de meeste dames van haar leeftijd er wel een stuk beter uit zien!![]()
![]()
Daar heb ik nog nooit een aflevering van gekeken.quote:
teveel zonnebankjes gok ikquote:Op maandag 6 december 2021 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet normaal. Gerimpeld alsof ze in de 50 is.
Met een chronische gezichtsbruinerverslaving sinds d'r 6e levensjaar of zo.quote:Op maandag 6 december 2021 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet normaal. Gerimpeld alsof ze in de 50 is.
GMTAquote:Op maandag 6 december 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een chronische gezichtsbruinerverslaving sinds d'r 6e levensjaar of zo.
quote:
Moon.quote:
wat gemistquote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
Ik zit naar pics van die Terror Jaap te googlen, maar damn!Volgens mij heb ik wat gemist!
Ik vind dat ik niets heb gemist.quote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
Ik zit naar pics van die Terror Jaap te googlen, maar damn!Volgens mij heb ik wat gemist!
quote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat gemist
understatement van de eeuw
jawelquote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niets heb gemist.
jepquote:Op maandag 6 december 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij won toch een miljoen of zo, wat-ie zogenaamd aan liefdadigheid zou geven?
als het vanavond gaat sneeuwen ga ik even met de hondjes naar buitenquote:
Aah lekker !quote:Op maandag 6 december 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het vanavond gaat sneeuwen ga ik even met de hondjes naar buiten
![]()
![]()
Stichting Jaap.Maar een paar jaar later kwijt aan Dirk Scheringa.quote:Op maandag 6 december 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij won toch een miljoen of zo, wat-ie zogenaamd aan liefdadigheid zou geven?
Dirk had ook een leuke stichting voor zichzelfquote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stichting Jaap.Maar een paar jaar later kwijt aan Dirk Scheringa.
Joran heeft ook nog wat van Jaap afgesnoept.quote:Op maandag 6 december 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dirk had ook een leuke stichting voor zichzelf![]()
![]()
Jaap was slim in het spelquote:Op maandag 6 december 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joran heeft ook nog wat van Jaap afgesnoept.
Ja maar die bromt nu in Peru in een kouwe cel tot de zon supernova gaat en hem eindelijk een beetje opwarmt.quote:Op maandag 6 december 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joran heeft ook nog wat van Jaap afgesnoept.
Ik ken het allemaal verder niet, maar voor zover ik het allemaal kan inschatten is het geen groot verlies dat die dikke eikel z'n peseta's kwijt is geraakt dan.quote:Op maandag 6 december 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaap was slim in het spel
niet slim met geld
neuh niet echt neequote:Op maandag 6 december 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal verder niet, maar voor zover ik het allemaal kan inschatten is het geen groot verlies dat die dikke eikel z'n peseta's kwijt is geraakt dan.
Heeee!!!!quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier, heb je een tegeltje.
[ afbeelding ]
hahahaha geniaalquote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier, heb je een tegeltje.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik hem via jou bewaard. Dank aan @:Homijn dan maar.quote:Op maandag 6 december 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeee!!!!
die heb ik van @:Homijn die tekening!!!
quote:Op maandag 6 december 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem via jou bewaard. Dank aan @:Homijn dan maar.
Ik schoot wel in de lach toen ik hem zag.quote:
Achgos .....quote:Op maandag 6 december 2021 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was mee naar de keukenboer, en die trok ook daar flink de aandacht!
Helaas werd hij ter plekke toen plotseling heel erg ziek. Flinke griep van de speelzaal die echt FOKKING plotseling toesloeg!
ik vond het erg lief van @Homijnquote:Op maandag 6 december 2021 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik schoot wel in de lach toen ik hem zag.
Hij is ook een toffe gast.quote:Op maandag 6 december 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond het erg lief van @:Homijn
Gelukkig kennen we er veel.quote:
neequote:Op maandag 6 december 2021 21:26 schreef dud0r het volgende:
Jongens hebben jullie al een foute kersttrui besteld dit jaar?
quote:Op maandag 6 december 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
oooh dat deed ik ook altijd, op chique met krest. zal ik als enige aan tafel chique te wezen
Voor je kinderen vast leuk.quote:Op maandag 6 december 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
en eerlijk gezegd nog nooit
ben altijd wel van het sjiek met kerst
quote:Op maandag 6 december 2021 21:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je kinderen vast leuk.
Wehkampf.nl
da week nie snoesquote:Op maandag 6 december 2021 21:32 schreef suzi1 het volgende:
en alle mods weten t wel zeker... nou dan witte wij ut wel
ik zou nie weten snoes wat ik nog moet doen ervoorquote:
quote:
Welk subje?quote:
jij bent de subquote:Op maandag 6 december 2021 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welk subje?![]()
Heeft dat subje nog een dom nodig![]()
![]()
Solliciterenquote:Op maandag 6 december 2021 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou nie weten snoes wat ik nog moet doen ervoor
man man manquote:Op maandag 6 december 2021 21:36 schreef suzi1 het volgende:
lol nee want ik word er zelf ook gek van met koppijn als gevolg
gewoon wachten tot ze zeggen we hebben je nodig. en dan bedank je voor de eerquote:Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik al gedaan mop
al 3 maanden geleden
quote:Op maandag 6 december 2021 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gewoon wachten tot ze zeggen we hebben je nodig. en dan bedank je voor de eer
je neemt het veel te serieusquote:Op maandag 6 december 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zo ben ik niet he
dan had ik ook niet moeten solliciteren
grazy snoesquote:Op maandag 6 december 2021 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is dat nou weer voor UI soesje
jawellus hoorquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
Over rustig gesproken, de IC instroom is over de piek heen. We kunnen de lockdown weer opheffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hai mopThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 6 december 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gebeurt nietOw....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij mop
Nou dan probeer ik een andere:
Over rustig gesproken, max gaat volgend week kampioen worden.![]()
tis Shel delquote:Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht altijd dat dat een crimineel was, die pia ui
quote:Op maandag 6 december 2021 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow....
Nou dan probeer ik een andere:
Over rustig gesproken, max gaat volgend week kampioen worden.
Greesboonsquote:
Dat is de originele UI-politie™ creatie, ja. Een onvervalste schakelquote:Op maandag 6 december 2021 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
want die hoorde daar eigenlijk bij he
@mailyquote:Op maandag 6 december 2021 21:51 schreef Homijn het volgende:
Ik heb trouwens weer een nieuw topic gemaakt.
ONZ / Dit is M
Ohquote:Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik al gedaan mop
al 3 maanden geleden
En zo blijven de cijfers op en neer pingpongen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:43 schreef SolidasRock het volgende:
Over rustig gesproken, de IC instroom is over de piek heen. We kunnen de lockdown weer opheffen
daar issie danquote:Op maandag 6 december 2021 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zo blijven de cijfers op en neer pingpongen.
Dat was de grap dus dan ookquote:Op maandag 6 december 2021 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zo blijven de cijfers op en neer pingpongen.
Ja.quote:
stttttquote:Op maandag 6 december 2021 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
snel versoepelen, de IC cijfers zijn gedaald...![]()
oh wacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoest op het werk GG?Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 6 december 2021 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het mag wel eens wat rustiger worden ja.
Ja, wat tof hè.quote:Op maandag 6 december 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
erop
zag dat je een lief compliment kreeg van MrsL
nee niet allesquote:Op maandag 6 december 2021 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wat tof hè.Oh jij ziet ook alles...
24/7 open hebben is niet toevallig hoor...quote:Op maandag 6 december 2021 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee niet alles
had toevallig DTS openstaan
10 minuten welquote:Op maandag 6 december 2021 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
24/7 open hebben is niet toevallig hoor...
De computer dag en nacht aanlatend, alles teruglezen...quote:Op maandag 6 december 2021 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
dat is niet te doenquote:Op maandag 6 december 2021 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De computer dag en nacht aanlatend, alles teruglezen...
quote:Op maandag 6 december 2021 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De computer dag en nacht aanlatend, alles teruglezen...
De computer staat hier dag en nacht aan.quote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is niet te doen
en zoveel heb ik hem niet aan
Sinds ikzelf de stroomrekening moet betalen...quote:Op maandag 6 december 2021 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
heb een laptop dus die is zo dichtquote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De computer staat hier dag en nacht aan.
Hier heeft hij een slaapstand na 20 min of zo.quote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De computer staat hier dag en nacht aan.
voor als je weer eens in slaap valt achter je pcquote:Op maandag 6 december 2021 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier heeft hij een slaapstand na 20 min of zo.
zo'n dingetje vreet niet zoveel stroomquote:Op maandag 6 december 2021 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds ikzelf de stroomrekening moet betalen...
was da?quote:Op maandag 6 december 2021 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo'n dingetje vreet niet zoveel stroom
[ afbeelding ]
Beetje hetzelfde als mijn concentratievermogenquote:Op maandag 6 december 2021 22:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hier heeft hij een slaapstand na 20 min of zo.
Mickey Mouse stekker.quote:Op maandag 6 december 2021 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foquote:Op maandag 6 december 2021 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn concentratievermogen
quote:Op maandag 6 december 2021 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als mijn concentratievermogen
Dat is een NUC toch?quote:Op maandag 6 december 2021 22:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja goed!!! En met jou? Leuk weekend gehad?quote:
ja hoorquote:Op maandag 6 december 2021 22:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja goed!!! En met jou? Leuk weekend gehad?
quote:Op maandag 6 december 2021 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een NUC toch?
Ach het staat zelfs op de doos.
quote:Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is nou de hoofdserver van FOK!
m'n desktop computer was stiller. omdat de fans groter zijn bladiebladie, en dikke kast met dempende shit erinquote:Op maandag 6 december 2021 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zijn mooie machientjes, die NUC's. En hopelijk geluidsarm.
Ik heb hier een normale deskstop staan met weet ik hoeveel fans erin en het ding ruist er driftig op los.
Als de computer uit gaat is het ineens doodstil in de kamer.
Truste lieverd!quote:
Altijd leuk om te doen.quote:
Probeer je ook altijd te posten op nieuwjaarsdag om 00:00:00?quote:
Het was eigenlijk meer om een sneer uit te delen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Probeer je ook altijd te posten op nieuwjaarsdag om 00:00:00?![]()
Soms als ik eraan denk dan posten in het 13:37 topic, of in 22:22 of 11:11. Maarja dan moet je het toevallig ook zien, er aan denken én ook nog het juiste topic tijdig weten te vinden.
ow ok.quote:Op maandag 6 december 2021 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer om een sneer uit te delen.
Soms ook leuk om iemand op de sec. in DTS te blokken.quote:
Goedemorgen heer dud0r.quote:
Hjier gjin snie boeke.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:32 schreef ToT het volgende:
Is het bij jullie ook wit buiten?
[ afbeelding ]
Ek net,in lyts sinsje.quote:
20 jaar na het uitzenden komen ze in Friesland ook ergens achterquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]!
Little Britain is dus ook al in Friesland bekend!
ik doe een gokje, misschien is het al wel ouderquote:
Google eensquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe een gokje, misschien is het al wel ouder
want jouw google is stukquote:
ja ineens deed ie t niet meerquote:
Oh komt t daar doorquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je moet er ook geen pizza's mee gaan snijden he, daar is het niet voor gemaakt!
quote:
Goedemorgen Mailyquote:
Hier welquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Hier helemaal niks, was diep teleurgesteld
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier wel
Was ook nog eens spekglad
Niet gestrooid
Allemaal kinders die aan de plaat gingen op weg naar school
Oh waarom hebben ze dan niet gestrooid?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier wel
Was ook nog eens spekglad
Niet gestrooid
Allemaal kinders die aan de plaat gingen op weg naar school
Ze hadden zoiets van:quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh waarom hebben ze dan niet gestrooid?
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:23 schreef ToT het volgende:
Hier ligt nog steeds een beetje sneeuw op het gras enzo.
En nog een best laagje op mijn auto!
Even uitzwaaienquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
BB is open... daar gaat de VIVA userbase
Zal nog wel niet heel veel in gepost wordenquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
Nee hoorquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik blijf sowieso hier wel posten, krijg t nog druk
Ik wel maar komt omdat er ook een COS is, anders keek ik t ook niet of heel weinigquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:32 schreef ToT het volgende:
Ja ik heb sowieso ook echt geen kut met BB en soortgelijke programma's.
Ik volgde Utopia 1 en las toen eerst mee in de COS, later aangemeld op Fok!quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ja dat weet ik wel van UTO, de cos maakt de show eigenlijk. als ik de cos nooit had ontdekt had ik nooit utopia zoveel gevolgd
voor mij hetzelfde, enkel dan uto2quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik volgde Utopia 1 en las toen eerst mee in de COS, later aangemeld op Fok!
Ik ook,was leuk met Oma nijn en Foxx.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik volgde Utopia 1 en las toen eerst mee in de COS, later aangemeld op Fok!
Gekloot van Mario in DTS,bekijk het maar.quote:
Commentaar op streams.quote:
Welkom bij onsquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gekloot van Mario in DTS,bekijk het maar.
Dankewol.quote:
Ah, zit-ie weer eens boos te doen?quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn grens is bereikt.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, zit-ie weer eens boos te doen?
Persoonlijk vind ik dat juist vermakelijk omdat het kant noch wal raakt.
is het weer zoverquote:Op dinsdag 7 december 2021 11:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |