Die was mee naar de keukenboer, en die trok ook daar flink de aandacht!quote:
Ik had hem er juist uitgehaald.quote:
hoezo wij zijn toch niet ziekquote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem er juist uitgehaald.
Ow!quote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had hem er juist uitgehaald.
Die kloteëend weer.quote:Op maandag 6 december 2021 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die zin had ik er al eens eerder in gezet, maar blijkbaar was die er weer uit gesloopt.
Wij van Kloteeend adviseren...quote:
37 toen.quote:
Ik heb geen idee waar ik haar van moet kennen, maar ik denk dat verreweg de meeste dames van haar leeftijd er wel een stuk beter uit zien!quote:
Utopiaquote:Op maandag 6 december 2021 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik haar van moet kennen, maar ik denk dat verreweg de meeste dames van haar leeftijd er wel een stuk beter uit zien!![]()
![]()
Daar heb ik nog nooit een aflevering van gekeken.quote:
teveel zonnebankjes gok ikquote:Op maandag 6 december 2021 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet normaal. Gerimpeld alsof ze in de 50 is.
Met een chronische gezichtsbruinerverslaving sinds d'r 6e levensjaar of zo.quote:Op maandag 6 december 2021 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet normaal. Gerimpeld alsof ze in de 50 is.
GMTAquote:Op maandag 6 december 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een chronische gezichtsbruinerverslaving sinds d'r 6e levensjaar of zo.
quote:
Moon.quote:
wat gemistquote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
Ik zit naar pics van die Terror Jaap te googlen, maar damn!Volgens mij heb ik wat gemist!
Ik vind dat ik niets heb gemist.quote:Op maandag 6 december 2021 20:02 schreef ToT het volgende:
Ik zit naar pics van die Terror Jaap te googlen, maar damn!Volgens mij heb ik wat gemist!
quote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat gemist
understatement van de eeuw
jawelquote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat ik niets heb gemist.
jepquote:Op maandag 6 december 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij won toch een miljoen of zo, wat-ie zogenaamd aan liefdadigheid zou geven?
als het vanavond gaat sneeuwen ga ik even met de hondjes naar buitenquote:
Aah lekker !quote:Op maandag 6 december 2021 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het vanavond gaat sneeuwen ga ik even met de hondjes naar buiten
![]()
![]()
Stichting Jaap.Maar een paar jaar later kwijt aan Dirk Scheringa.quote:Op maandag 6 december 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij won toch een miljoen of zo, wat-ie zogenaamd aan liefdadigheid zou geven?
Dirk had ook een leuke stichting voor zichzelfquote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stichting Jaap.Maar een paar jaar later kwijt aan Dirk Scheringa.
Joran heeft ook nog wat van Jaap afgesnoept.quote:Op maandag 6 december 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dirk had ook een leuke stichting voor zichzelf![]()
![]()
Jaap was slim in het spelquote:Op maandag 6 december 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joran heeft ook nog wat van Jaap afgesnoept.
Ja maar die bromt nu in Peru in een kouwe cel tot de zon supernova gaat en hem eindelijk een beetje opwarmt.quote:Op maandag 6 december 2021 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Joran heeft ook nog wat van Jaap afgesnoept.
Ik ken het allemaal verder niet, maar voor zover ik het allemaal kan inschatten is het geen groot verlies dat die dikke eikel z'n peseta's kwijt is geraakt dan.quote:Op maandag 6 december 2021 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaap was slim in het spel
niet slim met geld
neuh niet echt neequote:Op maandag 6 december 2021 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken het allemaal verder niet, maar voor zover ik het allemaal kan inschatten is het geen groot verlies dat die dikke eikel z'n peseta's kwijt is geraakt dan.
Heeee!!!!quote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier, heb je een tegeltje.
[ afbeelding ]
hahahaha geniaalquote:Op maandag 6 december 2021 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier, heb je een tegeltje.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik hem via jou bewaard. Dank aan @:Homijn dan maar.quote:Op maandag 6 december 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeee!!!!
die heb ik van @:Homijn die tekening!!!
quote:Op maandag 6 december 2021 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem via jou bewaard. Dank aan @:Homijn dan maar.
Ik schoot wel in de lach toen ik hem zag.quote:
Achgos .....quote:Op maandag 6 december 2021 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was mee naar de keukenboer, en die trok ook daar flink de aandacht!
Helaas werd hij ter plekke toen plotseling heel erg ziek. Flinke griep van de speelzaal die echt FOKKING plotseling toesloeg!
ik vond het erg lief van @Homijnquote:Op maandag 6 december 2021 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik schoot wel in de lach toen ik hem zag.
Hij is ook een toffe gast.quote:Op maandag 6 december 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond het erg lief van @:Homijn
Gelukkig kennen we er veel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |