SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Ik ga naar een kerstmarkt in Nordrhein-westfalen. Je hoort eigenlijk een ffp2 masker te dragen, maar als niemand dat doet, dan komt het vast ook wel goed met een standaard mondkapjequote:Op maandag 6 december 2021 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Verre van.
Al verschillen die regels volgens mij ook per deelstaat.
Bedankt voor de info!![]()
Ja, ik had me ook aangemeld maar moest ook een cursus gaan volgen. Ook al was het m'n dagelijks werk op de OK.quote:
Geloof dat alleen verpleegkundigen zonder cursus door mochten. Oke, dan niet hoor![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Overigens zul je deze winter sowieso wel een verkoudheid oplopen in de wachtrij bij de teststraat.
Als aandenken voor wanneer je een negatieve test krijgt
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Daarom ga ik daar ook pas heen als het echt noodzakelijk zou zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 19:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Overigens zul je deze winter sowieso wel een verkoudheid oplopen in de wachtrij bij de teststraat.
Als aandenken voor wanneer je een negatieve test krijgt![]()
Ja, het is voorbijquote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef Oriente het volgende:
Al bijna een uur geen posts hier
Het doek lijkt voor Corona nu definitief te vallen.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
Het kabinet bevriest het controversile plan om ongevaccineerden buiten te sluiten (2G). Ook de uitbreiding van de coronapas naar werk en onderwijs gaat op de lange baan. Het ontbreekt aan voldoende politiek draagvlak, tegelijk is het te vroeg om al sectoren te heropenen. Voor de avondlockdown dreigt dus verlenging.
https://www.ad.nl/politie(...)own-dreigt~a793ed4d/
We kunnen dus vaststellen dat het enige gereedschap is dat de politiek wil gebruiken eenheidsworstmaatregelen zijn door middel van sluiten, sluiten en sluiten. De echte wil ontbreekt dus![]()
Had je oprecht anders verwacht?quote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef Wirelessmouse het volgende:
We kunnen dus vaststellen dat het enige gereedschap is dat de politiek wil gebruiken eenheidsworstmaatregelen zijn door middel van sluiten, sluiten en sluiten. De echte wil ontbreekt duswegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Om eerlijk te zijn had ik ook hoop. Maar die is allemaal uit het raam nu.quote:Op maandag 6 december 2021 20:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat niet, maar toch hou je tegen beter weten in hoop.
Ja ik ben naef...
Het wordt (weer) een lange winterwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Toen ik leerde bloedprikken moest ik gewoon gelijk op mensen, echt direct. Zo'n vaccin zetten kan iedereen joh.quote:Op maandag 6 december 2021 18:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, ik had me ook aangemeld maar moest ook een cursus gaan volgen. Ook al was het m'n dagelijks werk op de OK.
Geloof dat alleen verpleegkundigen zonder cursus door mochten. Oke, dan niet hoor
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Vrij duidelijk dat ze 2G zelf ook niet als lange termijn oplossing zien; enkel als een korte termijn reactie. Je zal zien dat ze het weer invoeren in de lente wanneer de cijfers sowieso al dalen. Kan de daling gegooid worden op het fantastische 2G. Des te meer reden om het dan actief te laten in de periode er na. Wanneer de cijfers dan weer stijgen in 2022 dan ligt het natuurlijk niet aan 2G en was het zonder 2G nog veel erger geweest allemaal. Dan is het weer ''foei'' richting de bevolking. Lange termijn is helemaal niet relevant voor ze joh, daar worden ze niet op beoordeeld.quote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef Wirelessmouse het volgende:
Het kabinet bevriest het controversile plan om ongevaccineerden buiten te sluiten (2G). Ook de uitbreiding van de coronapas naar werk en onderwijs gaat op de lange baan. Het ontbreekt aan voldoende politiek draagvlak, tegelijk is het te vroeg om al sectoren te heropenen. Voor de avondlockdown dreigt dus verlenging.
https://www.ad.nl/politie(...)own-dreigt~a793ed4d/
We kunnen dus vaststellen dat het enige gereedschap is dat de politiek wil gebruiken eenheidsworstmaatregelen zijn door middel van sluiten, sluiten en sluiten. De echte wil ontbreekt dus
2G vind ik overigens prima. Maar dan moeten ze het ook echt lange termijn inzetten om sectoren ook echt open te houden. Ook in deze tijden; wanneer het zonder 2G niet zou kunnen. Je moet de samenleving gewoon weer aan het draaien krijgen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 20:36:17 ]![]()
Het klinkt lullig, maar ik hoop soms echt dat Omicron zeer besmettelijk is. Alles is beter dan dat kneuterige beleid hier.quote:Op maandag 6 december 2021 20:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn had ik ook hoop. Maar die is allemaal uit het raam nu.
Het wordt (weer) een lange winter![]()
Omicron biedt wil ik bijna zeg hoop, als die variant tegelijkertijd veel milder is en misschien wel voor veel minder ziekenhuisopnames zorgt.quote:Op maandag 6 december 2021 20:31 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het klinkt lullig, maar ik hoop soms echt dat Omicron zeer besmettelijk is. Alles is beter dan dat kneuterige beleid hier.Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR![]()
Qua besmettingen lijken we nog niet echt te dalen (maar kan vertekend beeld geven) maar wel apart dat Ernst inmiddels zo positief is over de piek. Dat boosteren had dus gewoon al veel eerder moeten beginnen, dan had de avondlockdown prima voorkomen kunnen worden.![]()
Denk inderdaad dat we na de grote prikcampagne van de zomer gewoon per 1 september gewoon meteen door hadden moeten pakken met de boosters voor de risicogroepen. Toen was de infrastructuur van het prikken op veel plekken ook nog intact.quote:Op maandag 6 december 2021 20:46 schreef Anton91 het volgende:
Qua besmettingen lijken we nog niet echt te dalen (maar kan vertekend beeld geven) maar wel apart dat Ernst inmiddels zo positief is over de piek. Dat boosteren had dus gewoon al veel eerder moeten beginnen, dan had de avondlockdown prima voorkomen kunnen worden.![]()
Ze hadden ook prima met de mankracht die ze hadden de taken beter kunnen verdelen. Het verifieren van een positieve zelftest als iemand symptomen heeft lijkt mij vrij nutteloos als je inplaats daarvan een hoop mensen dagelijks kunt boosteren.quote:Op maandag 6 december 2021 20:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat we na de grote prikcampagne van de zomer gewoon per 1 september gewoon meteen door hadden moeten pakken met de boosters voor de risicogroepen. Toen was de infrastructuur van het prikken op veel plekken ook nog intact.![]()
Echt Nederland op zijn smalst......quote:Op maandag 6 december 2021 18:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, ik had me ook aangemeld maar moest ook een cursus gaan volgen. Ook al was het m'n dagelijks werk op de OK.
Geloof dat alleen verpleegkundigen zonder cursus door mochten. Oke, dan niet hoor
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 16:26 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gezelligheid. Wanneer gaan ze het hier invoeren![]()
![]()
![]()
In Frankrijk kennen ze nu ook een 2 weken (nu 3 weken) variant, namelijk 4 wekenquote:Frankrijk: disco's vier weken dicht, vaccinatie voor kwetsbare kinderen
Discotheken en nachtclubs in Frankrijk moeten vanaf vrijdag voor vier weken dicht om de stijging van coronabesmettingen in het land een halt toe te roepen. Ook roept premier Castex mensen op meer thuis te werken en grote samenkomsten te vermijden.
"We moeten niet in paniek raken, maar vaststaat dat deze vijfde golf de druk op de ziekenhuizen verhoogt", zei hij. Volgens minister Vran van Volksgezondheid wordt er in Frankrijk iedere minuut een nieuwe coronapatint opgenomen. "Dat moeten we vertragen."
91 procent van de 18-plussers in Frankrijk heeft n prik gehad. Daardoor is de druk op de ziekenhuizen lager dan tijdens de eerste golf, benadrukte Castex. Om de vijfde golf in te perken zal de boostercampagne worden versneld.
Ook wil de Franse regering 5- tot 12-jarigen met overgewicht of gezondheidsproblemen vaccineren. Er wordt vooralsnog niet besloten tot het inenten van gezonde kinderen, daarvoor wil Castex de resultaten van een adviescommissie afwachten.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Je had toch niet echt verwacht dat ze zouden gaan kijken naar wat wel kan? Toch?quote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef Wirelessmouse het volgende:
We kunnen dus vaststellen dat het enige gereedschap is dat de politiek wil gebruiken eenheidsworstmaatregelen zijn door middel van sluiten, sluiten en sluiten. De echte wil ontbreekt dus
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Vraag is: is die daling meer maatregelen bias of equilibrium bias.quote:Op maandag 6 december 2021 15:56 schreef _serial_ het volgende:
Duiding van de grafiekjes (https://rivm.wegmetdetestwet.nl/rivm.html)
- Datavertraging 5+ dagen ~ 4200
- Daling in meldingen tot 5 dagen
- 4 December uitzonderlijk weinig getest, mogelijk vanwege sinterklaas (70K / 18K pos) dus ook hoog percentage positief, ook vrijdag lag het aantal testen al lager
Er is door de storing van zaterdag helaas even onduidelijk waar we precies heen gaan, maar stabilisering, en meer daling lijkt steeds meer het scenario."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Dat geldt niet voor apreski hutjes hoop ik.quote:Op maandag 6 december 2021 21:08 schreef _serial_ het volgende:
In Frankrijk kennen ze nu ook een 2 weken (nu 3 weken) variant, namelijk 4 weken
[..]
Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Prognose RIVM lijkt te kloppen: begin december scherpe daling
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Kan ik niet zeggen, maar het zat al ongeveer een 1,5 week licht in de cijfers.quote:Op maandag 6 december 2021 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag is: is die daling meer maatregelen bias of equilibrium bias.
Ik vind de posts van deze professor ook wel interessant.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik hoop dat ze eindelijk eens onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Prognose RIVM lijkt te kloppen: begin december scherpe daling
Maar ik weet het antwoord eigenlijk wel.
Het misdadig dat er vrijheden worden afgepakt terwijl het niet nodig is.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hoe bedoel je buiten en binnen?quote:Op maandag 6 december 2021 21:19 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eindelijk eens onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen.
Het misdadig dat er vrijheden worden afgepakt terwijl het niet nodig is."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Mag ik jullie eraan herinneren dat vorig jaar de avondklok werd ingevoerd toen er 2300 mensen in het ziekenhuis lagen? Er was dreiging van de Britse variant. Nu liggen er 2750 mensen in de ziekenhuizen (die minder capaciteit hebben), er is niks dicht en er dreigt een nieuwe variant die mogelijk 6x zo besmettelijk is.quote:Op maandag 6 december 2021 21:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je had toch niet echt verwacht dat ze zouden gaan kijken naar wat wel kan? Toch?![]()
Buitensporten.quote:Op maandag 6 december 2021 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe bedoel je buiten en binnen?
Kerstmarkten.
Evenementen buiten.
Stadions.
Buitenactiviteiten waar kans op besmetting nihil is.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ja ValT best mee als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 6 december 2021 21:23 schreef eentwee het volgende:
[..]
Mag ik jullie eraan herinneren dat vorig jaar de avondklok werd ingevoerd toen er 2300 mensen in het ziekenhuis lagen? Er was dreiging van de Britse variant. Nu liggen er 2750 mensen in de ziekenhuizen (die minder capaciteit hebben), er is niks dicht en er dreigt een nieuwe variant die mogelijk 6x zo besmettelijk is.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
Zolang mensen niet 'uit de lucht' komen vallen bij openlucht-activiteiten maar samen de bus, trein, auto, hapje eten pakken kun je dat onderscheid niet maken bij een hoge besmettingsgraad.quote:Op maandag 6 december 2021 21:19 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze eindelijk eens onderscheid gaan maken tussen buiten en binnen.
Het misdadig dat er vrijheden worden afgepakt terwijl het niet nodig is.![]()
Mensen zitten nu toch ook gewoon in de bus en de trein?quote:Op maandag 6 december 2021 21:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zolang mensen niet 'uit de lucht' komen vallen bij openlucht-activiteiten maar samen de bus, trein, auto, hapje eten pakken kun je dat onderscheid niet maken bij een hoge besmettingsgraad.
Wat is het verschil met mensen die naar winkels reizen of naar een kerstmarkt die buiten is?![]()
Waarom kan het in andere landen wel dan?quote:Op maandag 6 december 2021 21:28 schreef Confetti het volgende:
[..]
Zolang mensen niet 'uit de lucht' komen vallen bij openlucht-activiteiten maar samen de bus, trein, auto, hapje eten pakken kun je dat onderscheid niet maken bij een hoge besmettingsgraad.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hoe denken jullie over de toekomst voor wat betreft mondkapjes?"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Mag ik antwoord geven in GIF vorm?quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe denken jullie over de toekomst voor wat betreft mondkapjes?![]()
![]()
Zolang we nog denken dat het bergen besmettingen voorkomt, zitten we er aan vast.quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe denken jullie over de toekomst voor wat betreft mondkapjes?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Dat dat misschien wel het laatste is waar we ons druk over moeten maken.quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
![]()
Nou, dat duurt dan nog ff. Gemiddelde leercurve is niet zo stijl is gebleken tijdens de crisisquote:Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zolang we nog denken dat het bergen besmettingen voorkomt, zitten we er aan vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou, dat duurt dan nog ff. Gemiddelde leercurve is niet zo stijl is gebleken tijdens de crisisJaartje of 2-3 minstens dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
In zuid europa ja.quote:
In de meer geciviliseerde landen gaat het sneller. Bovendien lijkt ie hier niet echt geadapteerd te worden."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Grofvuil.quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe denken jullie over de toekomst voor wat betreft mondkapjes?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
De laatste drie zorgen natuurlijk wel voor een hoop drukte in OV en touringcars, dus als de pleuris cht uitbreekt snap ik dat je dat niet wil. Maar wel als allerlaatste stap inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2021 21:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Buitensporten.
Kerstmarkten.
Evenementen buiten.
Stadions.
Buitenactiviteiten waar kans op besmetting nihil is.zie email 27 oktober![]()
Alle beetjes helpen, ook al scheelt het 1% aan besmettingen, etc.quote:Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zolang we nog denken dat het bergen besmettingen voorkomt, zitten we er aan vast.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Gelukkig is het nu wel rustig in het OVquote:Op maandag 6 december 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De laatste drie zorgen natuurlijk wel voor een hoop drukte in OV en touringcars, dus als de pleuris cht uitbreekt snap ik dat je dat niet wil. Maar wel als allerlaatste stap inderdaad.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
1 procent aan besmettingen voorkomen is alsof je een brandend huis blust met een kopje water.quote:Op maandag 6 december 2021 21:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen, ook al scheelt het 1% aan besmettingen, etc.
En intussen gaat zo'n boosterprogramma weer als dikke stront in een trechter.![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe denken jullie over de toekomst voor wat betreft mondkapjes?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Blijfertje, zeker in de wintermaanden.quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Het is een controversile maatregel waarvan het beoogde effect op zijn hoogst zeer gering is, als er berhaupt al een positief effect is.quote:Op maandag 6 december 2021 20:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat niet, maar toch hou je tegen beter weten in hoop.
Ja ik ben naef...
Lijkt me prima om dit niet te doen.![]()
Zo'n medisch mondmasker wat bijv. door de tandarts gedragen wordt is ook prima, het hoeft niet pers een ffp2 snavel te zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 18:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ga naar een kerstmarkt in Nordrhein-westfalen. Je hoort eigenlijk een ffp2 masker te dragen, maar als niemand dat doet, dan komt het vast ook wel goed met een standaard mondkapje
Bedankt voor de info!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Fuck dat.quote:Op maandag 6 december 2021 21:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Blijfertje, zeker in de wintermaanden.
Dit wordt mijn laatste winter met die tyfus dingen.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Zeker als wij elk jaar minder IC- en zorgcapaciteit hebben.quote:Op maandag 6 december 2021 21:44 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Blijfertje, zeker in de wintermaanden.![]()
Nee niet... maar zoals ik zei, tegen beter weten in hopen...quote:Op maandag 6 december 2021 21:09 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je had toch niet echt verwacht dat ze zouden gaan kijken naar wat wel kan? Toch?![]()
![]()
Mag hopen dat het kwartje toch een keer gaat vallen dat we het zo niet langer kan.quote:Op maandag 6 december 2021 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zeker als wij elk jaar minder IC- en zorgcapaciteit hebben.
Er moet gewoon een flexibele schil komen om in de winter minimaal 250 bedden bij te kunnen schalen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
We weten allemaal dat jij en ik volgend jaar weer zo'n vot moeten dragen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:46 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Fuck dat.
Dit wordt mijn laatste winter met die tyfus dingen.![]()
Gelet op de vergrijzing had dit jaren geleden al moeten gebeuren.quote:Op maandag 6 december 2021 21:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Mag hopen dat het kwartje toch een keer gaat vallen dat we het zo niet langer kan.
Er moet gewoon een flexibele schil komen om in de winter minimaal 250 bedden bij te kunnen schalen.![]()
Van alle maatregelen heb ik de minste problemen met mondkapjes. Ze zijn niet fijn, maar onbewust voel ik me er wel veiliger mee. Zelfs op vakantie in warmere oorden heb ik er geen issues mee. Mijn enige punt ermee is dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het op grote schaal dus niet heel veel doet.![]()
Mooi artikel in de Zwitserse krant, voorpagina, de virologen geloven niet in 2G, wel in de mondkappen. Op de radio experts die willen dat kinderen vanaf 5 ze de hele dag dragen.
Mondkappen for life![]()
![]()
Noes, ik hoorde van outdoor sportlocatie dat ze niet bij hun locatie mogen sporten (is buiten) maar ze mogen wel op een parkeerplaats sporten.
Echt, stel bureaucratische cunts.
De ontzettende domheid is zo niet te doen. Hoe kun je nu vragen of mensen samen mee willen werken als je dit beleid gaat voeren.
I can’t.Go hard or go home![]()
Dus ongeveer zoiets?quote:Op maandag 6 december 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De laatste drie zorgen natuurlijk wel voor een hoop drukte in OV en touringcars, dus als de pleuris cht uitbreekt snap ik dat je dat niet wil. Maar wel als allerlaatste stap inderdaad.
.
.
-mensen uit verpleeghuizen niet meer opnemen in het ziekenhuis
-planbare zorg afschalen
-mensen met zuurstofflessen naar huis sturen
-patienten naar Duitsland sturen met helikopters
-kritieke planbare zorg afschalen
-horeca uurtje eerder dicht
.
.
-basisscholen dicht
-vaccinatieplicht
-kerstmarkten afblazen?![]()
Het punt is gewoon dat die dingen zo weinig effect sorteren dat je alsnog een heleboel andere maatregelen moet stapelen om tot iets te komen dat werkt.quote:Op maandag 6 december 2021 21:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Van alle maatregelen heb ik de minste problemen met mondkapjes. Ze zijn niet fijn, maar onbewust voel ik me er wel veiliger mee. Zelfs op vakantie in warmere oorden heb ik er geen issues mee. Mijn enige punt ermee is dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het op grote schaal dus niet heel veel doet.![]()
Het gaat om bewustwording, dat ze nauwelijks werken omdat iedereen 80x per dag met zijn hand aan zit en dat ding op en af doet boeit niet.quote:Op maandag 6 december 2021 21:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Van alle maatregelen heb ik de minste problemen met mondkapjes. Ze zijn niet fijn, maar onbewust voel ik me er wel veiliger mee. Zelfs op vakantie in warmere oorden heb ik er geen issues mee. Mijn enige punt ermee is dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het op grote schaal dus niet heel veel doet.
Zo'n kekke FFP3 al geprobeerd?![]()
Eens dat het een van de maatregelen is waar je weinig echt last van hebt.quote:Op maandag 6 december 2021 21:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Van alle maatregelen heb ik de minste problemen met mondkapjes. Ze zijn niet fijn, maar onbewust voel ik me er wel veiliger mee. Zelfs op vakantie in warmere oorden heb ik er geen issues mee. Mijn enige punt ermee is dat veel mensen hem niet juist dragen. Waardoor het op grote schaal dus niet heel veel doet.
Het is naar mijn idee vooral een maatregel om "urgentie" uit te stralen.
In de buitenlucht voegt het niets redelijks toe, en voor de vluchtige contacten betwijfel ik hetzelfde, net zoals het verplaatsen door een gebouw heen.
Ik denk dat ze vooral nut hebben als je voor lange tijd in dezelfde kleine slecht geventileerde ruimte zit.
Maar zoals je zegt, ze worden vooral ook heel veel fout gebruikt, verkeerd gedragen, te weinig ververst, in plaats van over neus en mond, over alleen de mond, etc, dan kom je heel snel op dat ze niets tot weinig meer toevoegen in de marge.
Kortom: zo snel mogelijk weer mee stoppen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ja, maar ze hebben weinig effect omdat er zoveel mensen zijn die hem verkeerd dragen. Als iedereen hem juist zou dragen geloof ik best dat het wat doet. Of het genoeg doet is een tweede.quote:Op maandag 6 december 2021 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het punt is gewoon dat die dingen zo weinig effect sorteren dat je alsnog een heleboel andere maatregelen moet stapelen om tot iets te komen dat werkt.
Overigens mogen ze er zsm mee stoppen hoor. Maar liever mondkapjes dan allerlei sluitingen.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2021 22:00:53 ]![]()
Ja, en eigenlijk mag je maar met max 4 buiten sporten geloof ik na 17:00quote:Op maandag 6 december 2021 21:54 schreef Noek het volgende:
Noes, ik hoorde van outdoor sportlocatie dat ze niet bij hun locatie mogen sporten (is buiten) maar ze mogen wel op een parkeerplaats sporten.
Echt, stel bureaucratische cunts.
De ontzettende domheid is zo niet te doen. Hoe kun je nu vragen of mensen samen mee willen werken als je dit beleid gaat voeren.
I can’t.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Ik vind die mondkapjes echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 december 2021 21:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het voelt niet prettig en het wordt zo vies warm, ademen is lastig.
En dan helpt het ook niet dat ik hem in de supermarkt (met een minuscule besmettingskans) op moet maar in een caf niet.
Daarnaast zou je bij klachten thuis moeten blijven dus de kans dat je al een besmet persoon tegenkomt is klein.
Ik zou het nog kunnen begrijpen op plekken waar je langdurig contact hebt met verschillende personen in een kleine ruimte (het OV bvb) maar wat wij weer krijgen is niet in de klas, niet in de kantine maar wel die 7 meter die je daartussen aflegt.![]()
Liever een snellere boostercampagne voor ouderen, in combinatie met opschaling van zorg en acceptatie dat de ziekenhuizen het de komende winters drukker krijgen. En misschien een pil/medicijn en een minder besmettelijke variant, al hebben wij op dat laatste minder invloed.quote:Op maandag 6 december 2021 21:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben weinig effect omdat er zoveel mensen zijn die hem verkeerd dragen. Als iedereen hem juist zou dragen geloof ik best dat het wat doet. Of het genoeg doet is een tweede.
Overigens mogen ze er zsm mee stoppen hoor. Maar liever mondkapjes dan allerlei sluitingen.![]()
Tijdens het brengen van mijn zoontje naar zwemles was ik mijn mondkapje vergeten. Terwijl ze bij de ingang mijn qr-code controleerden(zonder legitimatie check), gaf ik aan dat ik geen mondkapje had. Zo toverde er eentje uit haar zak die ik mocht gebruiken. Toen ik dat ding opdeed, rook hij gigantisch naar make-up. Was dus een mondkapje wat al gedragen was.quote:Op maandag 6 december 2021 21:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens dat het een van de maatregelen is waar je weinig echt last van hebt.
Het is naar mijn idee vooral een maatregel om "urgentie" uit te stralen.
In de buitenlucht voegt het niets redelijks toe, en voor de vluchtige contacten betwijfel ik hetzelfde, net zoals het verplaatsen door een gebouw heen.
Ik denk dat ze vooral nut hebben als je voor lange tijd in dezelfde kleine slecht geventileerde ruimte zit.
Maar zoals je zegt, ze worden vooral ook heel veel fout gebruikt, verkeerd gedragen, te weinig ververst, in plaats van over neus en mond, over alleen de mond, etc, dan kom je heel snel op dat ze niets tot weinig meer toevoegen in de marge.
Kortom: zo snel mogelijk weer mee stoppen.![]()
![]()
https://www.nu.nl/konings(...)oronabesmetting.htmlquote:Koning: 'Niks aan de hand met prinses Beatrix na coronabesmetting'
Prinses Beatrix heeft weinig last van haar coronabesmetting. Volgens haar zoon koning Willem-Alexander is er niks aan de hand. Hij liet maandag in het programma Blauw Bloed weten dat het "helemaal top" met haar gaat.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Oh die is tussen de regels ook nog eens stiekem toegevoegd inderdaad.quote:Op maandag 6 december 2021 22:03 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Tijdens het brengen van mijn zoontje naar zwemles was ik mijn mondkapje vergeten. Terwijl ze bij de ingang mijn qr-code controleerden(zonder legitimatie check), gaf ik aan dat ik geen mondkapje had. Zo toverde er eentje uit haar zak die ik mocht gebruiken. Toen ik dat ding opdeed, rook hij gigantisch naar make-up. Was dus een mondkapje wat al gedragen was.
Bij verplaatsingen in een QR plichtige locatie is een mondkapje verplicht.
Nou ik ben blij dat ze dat bij ons in het zwembad en sportschool dus niet doen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hier in het sportcentrum moet je ze dragen bij de balie en van de gang tot de kleedkamer. Dan tijdens het sporten geen kap, als je dan klaar bent kapje op.quote:Op maandag 6 december 2021 22:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind die mondkapjes echt verschrikkelijk.
En dan helpt het ook niet dat ik hem in de supermarkt (met een minuscule besmettingskans) op moet maar in een caf niet.
Daarnaast zou je bij klachten thuis moeten blijven dus de kans dat je al een besmet persoon tegenkomt is klein.
Ik zou het nog kunnen begrijpen op plekken waar je langdurig contact hebt met verschillende personen in een kleine ruimte (het OV bvb) maar wat wij weer krijgen is niet in de klas, niet in de kantine maar wel die 7 meter die je daartussen aflegt.
Besmettingen vinden namelijk veel plaats in gangen, is wetenschappelijk bewezen.![]()
Fakenews, die is al lang dood, want corona. Ze hebben een doppelganger ingezet.quote:Op maandag 6 december 2021 22:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/konings(...)oronabesmetting.html![]()
Ja, het is weer lekker stapelen: was het vorig jaar nog lang alleen 1,5 meter, toen kwam het mondkapje erbij en nu ook al de QR.quote:Op maandag 6 december 2021 22:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Oh die is tussen de regels ook nog eens stiekem toegevoegd inderdaad.
Bij verplaatsingen in een QR plichtige locatie is een mondkapje verplicht.
Nou ik ben blij dat ze dat bij ons in het zwembad en sportschool dus niet doen.
Nu is het wachten tot je ook nog een negatieve test erbij moet laten zien.![]()
Ja dus wordt er huur betaald voor een enorme buitenlocatie met allerhande opties maar dan mag je ernaast op de parkeerplaats staan.quote:Op maandag 6 december 2021 21:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja, en eigenlijk mag je maar met max 4 buiten sporten geloof ik na 17:00
Deze ongekende domheid zijn onze leiders h.
Natuurlijk is er een handjevol mensen die dit wel snappen want die zien zelfs logica in water naar de zee dragen.
Ik ben lost.Go hard or go home![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 22:03 schreef patrickt37 het volgende:
Tijdens het brengen van mijn zoontje naar zwemles was ik mijn mondkapje vergeten. Terwijl ze bij de ingang mijn qr-code controleerden(zonder legitimatie check), gaf ik aan dat ik geen mondkapje had. Zo toverde er eentje uit haar zak die ik mocht gebruiken. Toen ik dat ding opdeed, rook hij gigantisch naar make-up. Was dus een mondkapje wat al gedragen was.Gadver
Is dit sarcasme?quote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:
Besmettingen vinden namelijk veel plaats in gangen, is wetenschappelijk bewezen.Ik kreeg dit weekend te horen dat als je niet minstens 15 min in dezelfde ruimte dichtbij een covidpatint zat er helemaaaal niets kon gebeuren. En oh ja, we hebben allemaal al lang coronavirus bij ons, dus tsja. (dit was van iemand werkend op de huisartsenspoedpost).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hoe krijgen ze het hun strot uitquote:Op maandag 6 december 2021 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]Gadver
[..]
Is dit sarcasme?Ik kreeg dit weekend te horen dat als je niet minstens 15 min in dezelfde ruimte dichtbij een covidpatint zat er helemaaaal niets kon gebeuren. En oh ja, we hebben allemaal al lang coronavirus bij ons, dus tsja. (dit was van iemand werkend op de huisartsenspoedpost).
![]()
Het was vast niet de schoonmaker die het zei, vrees ik?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Dat is natuurlijk net zo sarcastisch dat het virus ongenadig hard toeslaat na 17:00quote:Op maandag 6 december 2021 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Is dit sarcasme? Ik kreeg dit weekend te horen dat als je niet minstens 15 min in dezelfde ruimte dichtbij een covidpatint zat er helemaaaal niets kon gebeuren. En oh ja, we hebben allemaal al lang coronavirus bij ons, dus tsja. (dit was van iemand werkend op de huisartsenspoedpost).
De maatregelen, welke dan ook, hebben wat mij betreft allang hun grote effect verloren, als vervolgens iedereen lekker op bezoek gaat bij elkaar omdat ze niet meer kunnen sporten, of ergens anders heen kunnen.
/einde sarcasmemoduswegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
In het zwembad hebben ze nu bedacht om de kluisjes dicht te gooien, en dat de gezamenlijke kleedkamers niet meer gebruikt mogen worden. Gevolg is dat na de zwemles iedereen hutje mutje bij de hokjes en ernaast (want er zijn niet genoeg hokjes) alsnog bovenop elkaars lip de kids gaan omkleden. In plaats van dat je nou allebei de opties aanbiedt om zo het volk te spreiden…quote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hier in het sportcentrum moet je ze dragen bij de balie en van de gang tot de kleedkamer. Dan tijdens het sporten geen kap, als je dan klaar bent kapje op.
Besmettingen vinden namelijk veel plaats in gangen, is wetenschappelijk bewezen.![]()
En de kluisjes dicht, want daar loop je het virus op, en niet in een vieze warme vochtige ruimte zoals het zwembad zelf…![]()
Zo in de winter is een warm gezicht ook wel weer lekker toch?quote:Op maandag 6 december 2021 22:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vind die mondkapjes echt verschrikkelijk.
Dat niet kunnen ademen (tenzij een FFP2 masker), daar heb ik altijd wat moeite mee om dat te geloven. Hele beroepsgroepen werken al sinds jaar en dag met die dingen, zonder ademhalingsproblemen. Zelfs toen ik net van, vrij heftige, covid hersteld was geen problemen daarmee.
Overigens, toen ik even een FFP2 masker op moest was het wel snel gedaan met me, koste wat meer moeite
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
De maatregelen hebben voor een belangrijk deel hun effect verloren omdat de mindset van het volk anders is dan een jaar geleden - laat staan anderhalf jaar geleden.quote:Op maandag 6 december 2021 22:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk net zo sarcastisch dat het virus ongenadig hard toeslaat na 17:00
De maatregelen, welke dan ook, hebben wat mij betreft allang hun grote effect verloren, als vervolgens iedereen lekker op bezoek gaat bij elkaar omdat ze niet meer kunnen sporten, of ergens anders heen kunnen.
/einde sarcasmemodus![]()
In de vorige golf waren de douches ook dicht. Dat zal wel als verzwaring ingezet gaan worden de volgende keerquote:Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef Blik het volgende:
[..]
In het zwembad hebben ze nu bedacht om de kluisjes dicht te gooien, en dat de gezamenlijke kleedkamers niet meer gebruikt mogen worden. Gevolg is dat na de zwemles iedereen hutje mutje bij de hokjes en ernaast (want er zijn niet genoeg hokjes) alsnog bovenop elkaars lip de kids gaan omkleden. In plaats van dat je nou allebei de opties aanbiedt om zo het volk te spreiden…![]()
En de kluisjes dicht, want daar loop je het virus op, en niet in een vieze warme vochtige ruimte zoals het zwembad zelf…
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Precies, men is er wel beetje klaar mee. Maar dat besef moet nog doordringen her en der.quote:Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De maatregelen hebben voor een belangrijk deel hun effect verloren omdat de mindset van het volk anders is dan een jaar geleden - laat staan anderhalf jaar geleden.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Die hebben ze ook al dichtgegooid, want daar kon je geen anderhalve meter aanhoudenquote:Op maandag 6 december 2021 22:16 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In de vorige golf waren de douches ook dicht. Dat zal wel als verzwaring ingezet gaan worden de volgende keer![]()
Hier van apparaat naar apparaat.quote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hier in het sportcentrum moet je ze dragen bij de balie en van de gang tot de kleedkamer. Dan tijdens het sporten geen kap, als je dan klaar bent kapje op.
Besmettingen vinden namelijk veel plaats in gangen, is wetenschappelijk bewezen.
Ik trek mondkapjes niet. Misschien door astma maar voelt of ik continue een hand op me mond heb.
Plus steeds moeten aanraken en dat compleet nutteloos is zo.
Zou zo echt niet kunnen werken of in een vliegtuig.![]()
En zijn er nog leden die dat daadwerkelijk doen?quote:Op maandag 6 december 2021 22:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hier van apparaat naar apparaat.
Ik trek mondkapjes niet. Misschien door astma maar voelt of ik continue een hand op me mond heb.
Zou zo echt niet kunnen werken of in een vliegtuig.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Lees nu pas over die luchtverversers uit Staphorst. Dat zou toch wel vrij briljant zijn, als de oplossing voor de ellende dan nota bene uit Staphorst komt.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dit somt het coronabeleid in alle lagen tot aan Den Haag wel een beetje op.quote:Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef Blik het volgende:
[..]
In het zwembad hebben ze nu bedacht om de kluisjes dicht te gooien, en dat de gezamenlijke kleedkamers niet meer gebruikt mogen worden. Gevolg is dat na de zwemles iedereen hutje mutje bij de hokjes en ernaast (want er zijn niet genoeg hokjes) alsnog bovenop elkaars lip de kids gaan omkleden. In plaats van dat je nou allebei de opties aanbiedt om zo het volk te spreiden…![]()
En de kluisjes dicht, want daar loop je het virus op, en niet in een vieze warme vochtige ruimte zoals het zwembad zelf…Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Je merkt overal dat mensen het allemaal wel voor lief nemen. Waar in ons bedrijf tijdens de eerste golf de 1,5 meter maatregel keurig werd nageleefd, is daar nu totaal geen sprake van. Lekker allemaal samen in de kantine.quote:Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De maatregelen hebben voor een belangrijk deel hun effect verloren omdat de mindset van het volk anders is dan een jaar geleden - laat staan anderhalf jaar geleden.
Waar mensen mondkapjes moeten dragen, toveren ze een stoffen mondkapje uit hun zak, wat al weken in gebruik is.
QR-code check gebeurd bijna altijd zonder legitimatie check. (Ik vraag mij dan ook af of het wettelijk is toegestaan dat een niet bevoegd iemand om mijn legitimatie mag vragen)
Alle maatregelen zijn n grote farce![]()
Ik heb er wel echt veel last van. Benauwdheid, spanning rond de kaak in de nek, droge keel, hoesten, etc. Dus ik doe dan ook meestal geen mondkapje op.quote:Op maandag 6 december 2021 22:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zo in de winter is een warm gezicht ook wel weer lekker toch?
Dat niet kunnen ademen (tenzij een FFP2 masker), daar heb ik altijd wat moeite mee om dat te geloven. Hele beroepsgroepen werken al sinds jaar en dag met die dingen, zonder ademhalingsproblemen. Zelfs toen ik net van, vrij heftige, covid hersteld was geen problemen daarmee.
Overigens, toen ik even een FFP2 masker op moest was het wel snel gedaan met me, koste wat meer moeite
Toen ik me ging laten testen bij de GGD dan weer wel een FFP2-kapje op gedaan, want daar sta je immers wel tussen allerlei mensen met corona.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.![]()
In mijn sportschool werd vorige week door de trainer aangegeven dat mondkapje bij binnenkomst en weggaan even op moest voor de bhne.quote:Op maandag 6 december 2021 22:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En zijn er nog leden die dat daadwerkelijk doen?
Tot nu toe nog niemand zien doen. Ook nog niet een QR hoeven laten zien.
Onzin allemaal.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Wij moeten sinds vandaag weer met mondkap werken, nieuwe regels in Zwitserland. Iedereen is gevacineerd, de 2 die het niet zijn moeten thuis werken.quote:Op maandag 6 december 2021 22:19 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Hier van apparaat naar apparaat.
Zou zo echt niet kunnen werken of in een vliegtuig.
Het lachwekkende is dat het kerstdiner met aanhang wel gewoon door kan gaan, zonder mondkapjes in een muf restaurant, want daar gelden die regels niet. Je kan namelijk niet eten met mondkapje op.![]()
![]()
De oudere vrouwen. Jongeren hangen em plichtmatig op de kin zodat personeel niet zeurt maar ook wel aantal die zonder rondlopen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En zijn er nog leden die dat daadwerkelijk doen?![]()
Het gaat nergens over. Zoveel nutteloze symboolpolitiek.quote:Op maandag 6 december 2021 22:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wij moeten sinds vandaag weer met mondkap werken, nieuwe regels in Zwitserland. Iedereen is gevacineerd, de 2 die het niet zijn moeten thuis werken.
Het lachwekkende is dat het kerstdiner met aanhang wel gewoon door kan gaan, zonder mondkapjes in een muf restaurant, want daar gelden die regels niet. Je kan namelijk niet eten met mondkapje op.![]()
Ik zou dan een mondkapje met een gaatje erin voorschrijven voor restaurants. Het gaat tenslotte ook om bewustwording.quote:Op maandag 6 december 2021 22:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Je kan namelijk niet eten met mondkapje op.![]()
Avondlockdown of niet, de Julianakerk blijft na vijf uur gewoon kerken: ‘Dit is net zo essentieel als brood’
Dikke vinger namens de kerk in Dordrecht, samen krijgen we corona onder controle.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Alleen af wanneer je een hap neemt, dan gelijk weer op. Wel eens mensen gespot die zo aten.quote:Op maandag 6 december 2021 22:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou dan een mondkapje met een gaatje erin voorschrijven voor restaurants. Het gaat tenslotte ook om bewustwording.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 22:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe krijgen ze het hun strot uit![]()
Het was vast niet de schoonmaker die het zei, vrees ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nee....quote:Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef Jed1Gam het volgende:
Alleen af wanneer je een hap neemt, dan gelijk weer op. Wel eens mensen gespot die zo aten.:')
Ik geef familie van patinten regelmatig een kopje koffie of thee en soms zit daar dan ook een snuggere tussen die dan beleefd vraagt of het mondkapje wel af mag."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zo'n kapje werkt misschien wel als een mooi filter voor van die vieze prutkoffie.quote:Op maandag 6 december 2021 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee....
Ik geef familie van patinten regelmatig een kopje koffie of thee en soms zit daar dan ook een snuggere tussen die dan beleefd vraagt of het mondkapje wel af mag.![]()
Gereformeerdenquote:Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef _serial_ het volgende:
Avondlockdown of niet, de Julianakerk blijft na vijf uur gewoon kerken: ‘Dit is net zo essentieel als brood’
Dikke vinger namens de kerk in Dordrecht, samen krijgen we corona onder controle.
Hier mag het kabinet zich wel eens stevig over gaan uitspreken of zelfs gaan ingrijpen. Godsdienstvrijheid staat niet boven volksgezondheid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: