SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi kunnen we in Foqueville een dorpskroegje krijgen met de naam ‘In den gewassen cavia’?
gister, ow ja in het weekend eerst nog een borreltje altijd hequote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Karrie gisteren had je om kwart voor tien het eten pas op tafel staan toen wij al gingen slapen
Oh bijzonder. Mijn vader dronk op zondag vaak cognac bij de koffie, "smorgens" lees rond 13:00. Borreltje heb ik eigenlijk geen geschiedenis mee, zeker zo laat op de dag nietquote:Op maandag 6 december 2021 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
gister, ow ja in het weekend eerst nog een borreltje altijd he
quote:Op maandag 6 december 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NatuurlijkZet het op de bouwplannen voor dit weekend.
wat had je?quote:Op maandag 6 december 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Poeh hee, nu zit ik vol. Maar wel lekker.
Abba is beterquote:
Wel rauwe andijvie tochquote:
Heb ik dadelijk ook maar dan zonder jus en zonder tiramisuquote:Op maandag 6 december 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boerenkool met spekjes, rookworst en een kuiltje jus. Met tiramisu toe.
Dacht dat jij dat niet mocht eten voor je reputatie?quote:Op maandag 6 december 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik dadelijk ook maar dan zonder jus en zonder tiramisu
'kreeftachtigen tezamen met deegwaren van harde tarwe'quote:Op maandag 6 december 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woord is al bezet, je hebt een ander woord nodig.
ja hier ook denk ik. Met gehaktballetjes.quote:
Met worst en speklappenquote:Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier ook denk ik. Met gehaktballetjes.
zo zoquote:Op maandag 6 december 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boerenkool met spekjes, rookworst en een kuiltje jus. Met tiramisu toe.
Onderwaterinsecten met slierten bami van Italiaanse komaf.quote:Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'kreeftachtigen tezamen met deegwaren van harde tarwe'
Je weet het maar nooit. Sommige mensen zijn raar en koken hetquote:
uhm ja door mijquote:Op maandag 6 december 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woord is al bezet, je hebt een ander woord nodig.
Altijd weer dat gewijs naar afkomst. Thats racistquote:Op maandag 6 december 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onderwaterinsecten met slierten bami van Italiaanse komaf.
Zeg dan gewoon dat je buda bedoelt :pquote:Op maandag 6 december 2021 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Sommige mensen zijn raar en koken het
Zeebeesies met noedelsquote:Op maandag 6 december 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onderwaterinsecten met slierten bami van Italiaanse komaf.
Bedoelde eigenlijk @Mazikeenquote:Op maandag 6 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je buda bedoelt :p
Daar was je toch klaar meequote:
Anders krijg ik buikpijnquote:Op maandag 6 december 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk @:mazikeen
Wist niet dat buda dat ook deed
Niemand weet iets van Mazikeen. t is dat jij d'r kentquote:Op maandag 6 december 2021 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk @:mazikeen
Wist niet dat buda dat ook deed
wooooooooooooooooooooooowquote:Op maandag 6 december 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zin om jou in de kaasfondue te dippen
Lijkt me pijnlijkquote:Op maandag 6 december 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zin om jou in de kaasfondue te dippen
Oke oke.quote:Op maandag 6 december 2021 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar is een vrouw pas na haar vijftigste echt klaar mee.
quote:
Ja dat zijn borden tomatensoep, zie je dat niet?quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zijn borden tomatensoep, zie je dat niet?
En het zit altijd onderaanquote:Op maandag 6 december 2021 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja net alsof je in een grote doos op zoek bent naar iets specifieks
nou zeg beetje vertrouwen kan ook geen kwaadquote:Op maandag 6 december 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Bal als chirurg, nul procent kans om ooit nog wakker te worden.
Tenzij ze struikelt over d'r operatieschort en zelf knock-out gaatquote:Op maandag 6 december 2021 18:41 schreef UitStraling het volgende:
Bal als chirurg, nul procent kans om ooit nog wakker te worden.
Of je springt blij en opgelucht uit bed en je gaat meteen op je smoel omdat je een been mist.quote:Op maandag 6 december 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg beetje vertrouwen kan ook geen kwaad
Nog nietquote:Op maandag 6 december 2021 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb je Gergi al kunnen overtuigen?
quote:Op maandag 6 december 2021 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij ze struikelt over d'r operatieschort en zelf knock-out gaat
Inderdaadquote:Op maandag 6 december 2021 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg beetje vertrouwen kan ook geen kwaad
ja dat zei die nietquote:Op maandag 6 december 2021 18:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Wakker worden wel, maar je moet maar afwachten als wat
Misschien moet je het proberen met wat meer 'overtuigingskracht'quote:
jeetje moet je vriend ook mee kijken?quote:Op maandag 6 december 2021 18:42 schreef Ama het volgende:
Helemaal hyped nu voor songfestival volgend jaar.
Dat als je woont op een snelweg dat je heus geen auto's hoort hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 18:44 schreef bitterbal het volgende:
waar moeten we gergi voor overtuigen?
Nee hoor maar heeft hij dit jaar wel gedaan.quote:Op maandag 6 december 2021 18:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
jeetje moet je vriend ook mee kijken?
ah okay lekker hapjes erbijquote:Op maandag 6 december 2021 18:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor maar heeft hij dit jaar wel gedaan.Ik kijk zonder te zeuren ook voetbal met hem hehe.
Ja de nieuwe ijstijd is zojuist begonnenquote:Op maandag 6 december 2021 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Volgens de voorspelling gaat het straks sneeuwen.
Daarom en het is maar één avond voor hem in het jaar. Halve finales kijk ik sowieso alleen.quote:
11/10 zou kijken.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de nieuwe ijstijd is zojuist begonnen
quote:
Geen controle.quote:Op maandag 6 december 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex-vrouw wilde altijd in de rust van de natuur wonen, zogezegd zo gedaan, US regelt dat voor zijn lieffie.
"Aaaarghhhhhh die Oehoe gaat er echt aan, teringbeest middenin de nacht zitten oehoewen, NEEE HE, wakker door een specht, Ik fucking HAAT vogels, kwaak kwaak, OK US je gaat NU die geile kikkers vangen en compleet vernietigen of je mag er echt nooit meer op!!!"
Jij geilt wel op totaal psychopate hysterische wilsonbekwame kutbaksels he? Als er maar een gat in zitquote:Op maandag 6 december 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ex-vrouw wilde altijd in de rust van de natuur wonen, zogezegd zo gedaan, US regelt dat voor zijn lieffie.
"Aaaarghhhhhh die Oehoe gaat er echt aan, teringbeest middenin de nacht zitten oehoewen, NEEE HE, wakker door een specht, Ik fucking HAAT vogels, kwaak kwaak, OK US je gaat NU die geile kikkers vangen en compleet vernietigen of je mag er echt nooit meer op!!!"
Dat laatste klopt niet helemaalquote:Op maandag 6 december 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij geilt wel op totaal psychopate hysterische wilsonbekwame kutbaksels he? Als er maar een gat in zit
Heb je wel genoeg kleding daarvoorquote:Op maandag 6 december 2021 18:53 schreef bitterbal het volgende:
nou ja een ijstijd kan er ook nog wel bij
Hier staat Red Notice aan.quote:Op maandag 6 december 2021 18:46 schreef Karzai het volgende:
Komt weer niks op tv denk dat ik zo een oude aflevering van de soprano's ga kijken
viel tegenquote:Op maandag 6 december 2021 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hier staat Red Notice aan.
met KAAS..quote:Op maandag 6 december 2021 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom en het is maar één avond voor hem in het jaar. Halve finales kijk ik sowieso alleen.
Tegen een vrouw zeggen dat ze genoeg kleding heeft ...quote:
"De ijstijden duurden gemiddeld ongeveer 80.000 jaar glaciaal en interglacialen ongeveer 20.000 jaar, de volgende ijstijd kan volgens de Milankovich theorie rond 2022 aanvangen"quote:Op maandag 6 december 2021 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de nieuwe ijstijd is zojuist begonnen
Ja het was een beetje een gekke opmerkingquote:Op maandag 6 december 2021 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegen een vrouw zeggen dat ze genoeg kleding heeft ...
Ook wel interessant.quote:Op maandag 6 december 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De ijstijden duurden gemiddeld ongeveer 80.000 jaar glaciaal en interglacialen ongeveer 20.000 jaar, de volgende ijstijd kan volgens de Milankovich theorie rond 2022 aanvangen"
Van de ijstijd naar de nazi'squote:
Oeh, ga ik meteen even kijken.quote:
Jeetjequote:Op maandag 6 december 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, ga ik meteen even kijken.
Zag laatste trouwens beelden van slachtingen onder Franse vrouwen die met Nazi's hadden geslapen, dat zag er niet best uit, waren zelfs kinderen die tegen opgehangen naakte vrouwen en meisjes aan het schoppen waren tot ze stierven.
Dan is kaalscheren nog relatief beleefd.quote:Op maandag 6 december 2021 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, ga ik meteen even kijken.
Zag laatste trouwens beelden van slachtingen onder Franse vrouwen die met Nazi's hadden geslapen, dat zag er niet best uit, waren zelfs kinderen die tegen opgehangen naakte vrouwen en meisjes aan het schoppen waren tot ze stierven.
En las ook iets van het in Nederland uitgestorven beulsberoep, dat was vroeger echt een beroep en die verhuisden ook vaak omdat ze met de nek aangekeken werden en omdat ze van feitelijk van galg naar galg trokken door het land op zoek naar werk, waren ook vaak familie van elkaar omdat er geen huwelijkspartners gevonden werden voor ze, blijkt ook dat er drie familienamen in Nederland zijn waar ze allen van afstammen, nou ja zoiets las ik dus.quote:
Ja die tijd net na de oorlog is zowat gekker en gevaarlijker dan tijdens de oorlog wrang genoeg, extreme armoede en honger en in grote delen van Europa was het nog vrij wetteloos lokaal gezien tot diep in 1946, kon je nog eens een zogenaamde rekening vereffenen en grote kans dat je er makkelijk mee weg kon komen.quote:Op maandag 6 december 2021 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is kaalscheren nog relatief beleefd.
quote:Op maandag 6 december 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En las ook iets van het in Nederland uitgestorven beulsberoep, dat was vroeger echt een beroep en die verhuisden ook vaak omdat ze met de nek aangekeken werden en omdat ze van feitelijk van galg naar galg trokken door het land op zoek naar werk, waren ook vaak familie van elkaar omdat er geen huwelijkspartners gevonden werden voor ze, blijkt ook dat er drie familienamen in Nederland zijn waar ze allen van afstammen, nou ja zoiets las ik dus.
Maar iedereen wel lekker kijken naar die publieke executiesquote:Op maandag 6 december 2021 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En las ook iets van het in Nederland uitgestorven beulsberoep, dat was vroeger echt een beroep en die verhuisden ook vaak omdat ze met de nek aangekeken werden en omdat ze van feitelijk van galg naar galg trokken door het land op zoek naar werk, waren ook vaak familie van elkaar omdat er geen huwelijkspartners gevonden werden voor ze, blijkt ook dat er drie familienamen in Nederland zijn waar ze allen van afstammen, nou ja zoiets las ik dus.
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 6 december 2021 19:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar iedereen wel lekker kijken naar die publieke executies
Een gezellig dagje uitquote:
Was toch zo'n eiland net buiten Amsterdam met een luxe hotel en restaurant vlak naast de galg waar meestal nog lijken aan hingen te rotten, was het meest populaire uitje in Nederland voor lange tijd.quote:
Dat heb ik gezien idd.quote:Op maandag 6 december 2021 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch zo'n eiland net buiten Amsterdam met een luxe hotel en restaurant vlak naast de galg waar meestal nog lijken aan hingen te rotten, was het meest populaire uitje in Nederland voor lange tijd.
Ja dat was hemquote:
Je lijkt wel van die ouders die: schooltje zeggenquote:
Groentjes.quote:Op maandag 6 december 2021 19:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je lijkt wel van die ouders die: schooltje zeggen
Bammetjesquote:
Hubbyquote:
De cavia's denken hier anders over.quote:
Die houden niet van verkleinwoorden.quote:Op maandag 6 december 2021 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De cavia's denken hier anders over.
Wattenschijfje, Azuurtje, Marsje, Arizonaatje en Wanhedaatjequote:Op maandag 6 december 2021 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die houden niet van verkleinwoorden.
Oja, ik heb een Fietje.quote:Op maandag 6 december 2021 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wattenschijfje, Azuurtje, Marsje, Arizonaatje en Wanhedaatje
Haat zij jou nu extra ?quote:
Ja oke snelle jellequote:
quote:Op maandag 6 december 2021 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga die vaatwassertje aanzetten
quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 19:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zegt het een keer goed [ afbeelding ]
Is dit geheimtaal?quote:Op maandag 6 december 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Buda heeft zelfs een verwensprits
Verwenworst van de HEMA las ik zelfs.quote:Op maandag 6 december 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet echt.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verwenworst van de HEMA las ik zelfs.
quote:Op maandag 6 december 2021 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De ijstijden duurden gemiddeld ongeveer 80.000 jaar glaciaal en interglacialen ongeveer 20.000 jaar, de volgende ijstijd kan volgens de Milankovich theorie rond 2022 aanvangen"
Doe normaal johquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef bitterbal het volgende:
mijn smurftrui heeft ook gegeten zie ik
Daar zou ik niet te veel op rekenenquote:Op maandag 6 december 2021 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mijn favoriete bezigheid maar eens doen: rekenen
quote:Op maandag 6 december 2021 19:56 schreef Karzai het volgende:
Eindelijk eten, rendang is goed pittig en mals
[ afbeelding ]
Ik had vanavond verwentiramisu.quote:Op maandag 6 december 2021 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja gewoon een beetje normaal leren eten jijquote:
EUHMMM...quote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Stap net binnen in mijn naar boerenkool walmende appartement. Is net of er iemand stevige diarree heeft
quote:Op maandag 6 december 2021 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon een beetje normaal leren eten jij
Ik vind dit licht verontrustendquote:
Het smaakte wel hoorquote:Op maandag 6 december 2021 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dit licht verontrustend
Ik ga zo een kwiwitje doenquote:Op maandag 6 december 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor de regen hier tegen het raam tikken en nu wil ik slapen
Goed zoquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Stap net binnen in mijn naar boerenkool walmende appartement. Is net of er iemand stevige diarree heeft
Boerenkool wel met spekjes?quote:
Het programma en de webversie of zo? Twee keer het programma starten werkt hier niet.quote:Op maandag 6 december 2021 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Anders heb ik Spotify even twee keer open staan.
Si, gewoon twee vensters naast elkaar, ook nog eensquote:Op maandag 6 december 2021 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Het programma en de webversie of zo? Twee keer het programma starten werkt hier niet.
Twee verschillende nummers tegelijkertijd afspelen lukt niet waarschijnlijk?quote:Op maandag 6 december 2021 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Si, gewoon twee vensters naast elkaar, ook nog eens
Nee, dat lukt niet, maar ik wist eigenlijk niet dat ik dat andere venster überhaupt had geopendquote:Op maandag 6 december 2021 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Twee verschillende nummers tegelijkertijd afspelen lukt niet waarschijnlijk?
Email is gratisquote:Op maandag 6 december 2021 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even een kaartje versturen naar Engeland 4,70 euro
Ik ben blij dat ik niet heel vele mensen ken daar
Misschien op een link geklikt ergens? Die opent-ie vaak in de webversie.quote:Op maandag 6 december 2021 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet, maar ik wist eigenlijk niet dat ik dat andere venster überhaupt had geopend
En rookworst en jusquote:Op maandag 6 december 2021 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boerenkool wel met spekjes?
Klopt helemaalquote:
Oh, dat zou wel kunnen !quote:Op maandag 6 december 2021 20:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien op een link geklikt ergens? Die opent-ie vaak in de webversie.
Zo mag ik het horenquote:
Ga je dat nu nog allemaa laten doen?quote:Op maandag 6 december 2021 20:29 schreef mschol het volgende:
bijna eten achter de kiezen
morgenavond aannemertje in appartement voor wat kit randen (en gaat gelijk vertellen waar ik op kan rekenen qua kosten verbouwen badkamer/wc)
Ja, nog nooit aangehadquote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wie heeft hier een foute kersttrui in bezit?
Ik 1x, met de kerstbrunch op het werkquote:
Nopequote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Neequote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mwah, waar ligt de grens met fout.quote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik zou het niet leuk vinden.quote:Op maandag 6 december 2021 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een programma over Amalia. Lijkt me best een moeilijk leven.
De grens, dat bepaal jij!quote:Op maandag 6 december 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, waar ligt de grens met fout.
quote:Op maandag 6 december 2021 20:43 schreef Ama het volgende:
Ik kijk een programma over Amalia. Lijkt me best een moeilijk leven.
Nou. Die is volgende week dood.quote:"Het gaat helemaal top" met besmette prinses Beatrix
Ik weet niet eens meer hoe ik er aan kom, denk ergens gewoon of zo, een roze playstation kersttruiquote:Op maandag 6 december 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 1x, met de kerstbrunch op het werk
quote:Op maandag 6 december 2021 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, waar ligt de grens met fout.
Alsof het alleen maar leuk is.quote:Op maandag 6 december 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Alles is voor haar geregeld.
Ik moet er toch niet aan denken.quote:Op maandag 6 december 2021 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Alles is voor haar geregeld.
Gewoon, zomaar .. POF ..ineens in je kledingkastquote:Op maandag 6 december 2021 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ik er aan kom, denk ergens gewoon of zo, een roze playstation kersttrui
Ik wilde hetzelfde vragenquote:
En altijd iemand die op je let, ook als je bij vriendinnetjes thuis aan het spelen bent. Teringquote:Op maandag 6 december 2021 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken.
Je hele leven onder een vergrootglas, niks te zeggen hebben over je leven, alleen maar gezanik en kritiek en gezeik, al vanaf je geboorte uitgemaakt worden voor downie en vetzak.
Genieten.
Nou ja, het had gekundquote:
nee joh.. toekomstplannen en een idee hebben wat dat geintje gaat kosten is natuurlijk fijnquote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je dat nu nog allemaa laten doen?
Volgens mij is het deze https://www.amazon.de/Pla(...)weater/dp/B01M20V6VPquote:Op maandag 6 december 2021 20:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon, zomaar .. POF ..ineens in je kledingkast
Laat me raden: ze wil een pan?quote:Op maandag 6 december 2021 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had natuurlijk een pan moeten kopen toen het Black Friday was, maar ja.. toen wist ik de verjaardagswens van mijn moeder nog niet
Die vind ik nog een soort van leuk ook.quote:Op maandag 6 december 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze https://www.amazon.de/Pla(...)weater/dp/B01M20V6VP
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 6 december 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Laat me raden: ze wil een pan?
quote:Op maandag 6 december 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oeh leukquote:Op maandag 6 december 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okequote:Op maandag 6 december 2021 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh.. toekomstplannen en een idee hebben wat dat geintje gaat kosten is natuurlijk fijn
kitten is belangrijkste (en een stopcontact dat geen stroom heeft)
daarnaast zelf nog paar muurtjes toch nog even extra witten, maar dat doen we zelf.
voor de rest kan het later..
Ik heb kerstboxershorts.quote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Smexyquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vind ik nog een soort van leuk ook.
Jullie krijgen hem niet hoorquote:
*pruillipquote:
Werkt nietquote:
* Schuift @bitterbal naar vorenquote:
Dat is valsspelenquote:Op maandag 6 december 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Schuift @:bitterbal naar voren
Maar.. werkt dat wel?quote:
PlayStation truiquote:Op maandag 6 december 2021 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er eentje met een sneeuwpop. Maar die is meer lelijk dan fout.quote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, ja maar ik heb er al eentje..quote:Op maandag 6 december 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
Ik heb er eentje met een sneeuwpop. Maar die is meer lelijk dan fout.
Voor echt foute truien moet je op superfout.nl kijken.
Goede kwaliteit ook.
Ja toch @:jimbo
Daar ga ik geen uitspraken over doen.quote:
@LTVDK had de laatste...quote:Op maandag 6 december 2021 21:14 schreef dud0r het volgende:
Waarom is die PlayStation trui niet beschikbaar
Whehequote:Op maandag 6 december 2021 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ga ik geen uitspraken over doen.
quote:Op maandag 6 december 2021 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Schuift @:bitterbal naar voren
Die foto is wel de enige reden dat ik ooit van Zimra Geurts gehoord heb trouwensquote:
quote:
was een van de duurste producties ooit toch? :pquote:Op maandag 6 december 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Film was leuk @:bitterbal
Wel een beetje over de top
quote:
speklappenquote:Op maandag 6 december 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Dit waren werkelijk de ranzigste speklappen ooit.
Van de AH. Smakeloos alles.
Misschien zijn anderen nog geīnteresseerd in een leuke trui.quote:Op maandag 6 december 2021 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, ja maar ik heb er al eentje..
Met Yoshi erop
Wat een lulquote:
Vast niet. Lijkt dat Avengers ofzo dat wasquote:Op maandag 6 december 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was een van de duurste producties ooit toch? :p
welke film?quote:Op maandag 6 december 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
Film was leuk @:bitterbal
Wel een beetje over de top
Alsof je een schoenzool aan het wegkauwen bentquote:Op maandag 6 december 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
AH, jammer (see what I did there)quote:Op maandag 6 december 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
Nee dan heb je ze kut gebakken.quote:Op maandag 6 december 2021 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je een schoenzool aan het wegkauwen bent
"officieel" is de duurste Pirates of the Caribbean: On Stranger Tidesquote:Op maandag 6 december 2021 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vast niet. Lijkt dat Avengers ofzo dat was
ah wel eens voorbij zien komenquote:
quote:
Nou die speklappen van de AH zijn altijd van de taaie dingenquote:Op maandag 6 december 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dan heb je ze kut gebakken.
Gewoon geen smaak.
Ik ben altijd zo bang voor de geur van supermarkt -speklappenquote:Op maandag 6 december 2021 21:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee dan heb je ze kut gebakken.
Gewoon geen smaak.
Dat je van dat berig vlees hebtquote:Op maandag 6 december 2021 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd zo bang voor de geur van supermarkt -speklappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |