SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi kunnen we in Foqueville een dorpskroegje krijgen met de naam ‘In den gewassen cavia’?
gister, ow ja in het weekend eerst nog een borreltje altijd hequote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Karrie gisteren had je om kwart voor tien het eten pas op tafel staan toen wij al gingen slapen
Oh bijzonder. Mijn vader dronk op zondag vaak cognac bij de koffie, "smorgens" lees rond 13:00. Borreltje heb ik eigenlijk geen geschiedenis mee, zeker zo laat op de dag nietquote:Op maandag 6 december 2021 18:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
gister, ow ja in het weekend eerst nog een borreltje altijd he
quote:Op maandag 6 december 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NatuurlijkZet het op de bouwplannen voor dit weekend.
wat had je?quote:Op maandag 6 december 2021 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Poeh hee, nu zit ik vol. Maar wel lekker.
Abba is beterquote:
Wel rauwe andijvie tochquote:
Heb ik dadelijk ook maar dan zonder jus en zonder tiramisuquote:Op maandag 6 december 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boerenkool met spekjes, rookworst en een kuiltje jus. Met tiramisu toe.
Dacht dat jij dat niet mocht eten voor je reputatie?quote:Op maandag 6 december 2021 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik dadelijk ook maar dan zonder jus en zonder tiramisu
'kreeftachtigen tezamen met deegwaren van harde tarwe'quote:Op maandag 6 december 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woord is al bezet, je hebt een ander woord nodig.
ja hier ook denk ik. Met gehaktballetjes.quote:
Met worst en speklappenquote:Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hier ook denk ik. Met gehaktballetjes.
zo zoquote:Op maandag 6 december 2021 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Boerenkool met spekjes, rookworst en een kuiltje jus. Met tiramisu toe.
Onderwaterinsecten met slierten bami van Italiaanse komaf.quote:Op maandag 6 december 2021 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'kreeftachtigen tezamen met deegwaren van harde tarwe'
Je weet het maar nooit. Sommige mensen zijn raar en koken hetquote:
uhm ja door mijquote:Op maandag 6 december 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat woord is al bezet, je hebt een ander woord nodig.
Altijd weer dat gewijs naar afkomst. Thats racistquote:Op maandag 6 december 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onderwaterinsecten met slierten bami van Italiaanse komaf.
Zeg dan gewoon dat je buda bedoelt :pquote:Op maandag 6 december 2021 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Sommige mensen zijn raar en koken het
Zeebeesies met noedelsquote:Op maandag 6 december 2021 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onderwaterinsecten met slierten bami van Italiaanse komaf.
Bedoelde eigenlijk @Mazikeenquote:Op maandag 6 december 2021 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je buda bedoelt :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |