abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 december 2021 @ 15:58:38 #1
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_202498743
Het binnenklimaat in kantoren is 1 van de grootste ergernissen in de winterperiode (in NL).

Graag ontvangen we ideeën en feedback over hoe we deze ervaring kunnen verbeteren. Dit doen we door het ontwerpen van een nieuw Klimaatplafond-systeem voor kantoren. De enquête duurt ongeveer 3 min. De gegevens zullen alleen worden gebruikt voor het onderzoek, niet voor commerciële doeleinden. Dank voor uw reacties en tijd! Dit is een afstudeerproject vanuit de opleiding Industrieel Ontwerpen in Enschede. Ik studeer af bij een installatiebedrijf: Stijnen in Vlaardingen.

Deze enquête is in overeenstemming met de moderator geplaatst. Ik zal zorgen dat de resultaten hier worden geplaatst. :)

https://forms.gle/2S84zjWHH45a6e5H7
pi_202499218
Geen goede vragenlijst. Net als ik zullen veel mensen grotendeels thuis en een gedeelte op kantoor werken. Ik vul dan ook beiden in.

Echter gaan de volgende vragen over het klimaat op je werkplek. Ok....welke van de twee?

Zorg er voor dat duidelijk is welke van de twee verlangd wordt.

Ergo: niks ingevuld.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 december 2021 @ 17:01:07 #3
269689 crew  Viv
pi_202499426
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 15:58 schreef Marthh het volgende:
Het binnenklimaat in kantoren is 1 van de grootste ergernissen in de winterperiode (in NL).

Graag ontvangen we ideeën en feedback over hoe we deze ervaring kunnen verbeteren. Dit doen we door het ontwerpen van een nieuw Klimaatplafond-systeem voor kantoren. De enquête duurt ongeveer 3 min. De gegevens zullen alleen worden gebruikt voor het onderzoek, niet voor commerciële doeleinden. Dank voor uw reacties en tijd! Dit is een afstudeerproject vanuit de opleiding Industrieel Ontwerpen in Enschede. Ik studeer af bij een installatiebedrijf: Stijnen in Vlaardingen.

Deze enquête is in overeenstemming met de moderator geplaatst. Ik zal zorgen dat de resultaten hier worden geplaatst. :)

https://forms.gle/2S84zjWHH45a6e5H7
Hoi! Ik probeerde de enquête in te vullen, maar ik mis bij een aantal vragen de optie "Weet ik niet". :)

Ik weet bijvoorbeeld dat op kantoor een soort klimaatbeheersingssysteem is dat in de zomer veel minder goed koelt dan een airco, en dat het in de winter nooit behaaglijk warm wordt, maar geen idee wat de onderliggende techniek precies is. :@
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 december 2021 @ 17:06:13 #4
269689 crew  Viv
pi_202499492
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 16:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen goede vragenlijst. Net als ik zullen veel mensen grotendeels thuis en een gedeelte op kantoor werken. Ik vul dan ook beiden in.

Echter gaan de volgende vragen over het klimaat op je werkplek. Ok....welke van de twee?

Zorg er voor dat duidelijk is welke van de twee verlangd wordt.

Ergo: niks ingevuld.
Ja, dat ook. Als je meerdere opties mag kiezen aan het begin, dan moet daar bij de vervolgvragen rekening mee gehouden worden: ofwel de vervolgvragen herhalen voor iedere optie, ofwel instructies geven. Bijvoorbeeld: als u zowel thuis als op kantoor werkt, vul dan de vragen in voor de situatie op kantoor.
pi_202499586
Ik heb een deja vu. Heb ik deze OP al niet eerder gezien van de week?

WGR / Binnenklimaat werkplek
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 6 december 2021 @ 17:24:11 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_202499720
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 17:14 schreef qajariaq het volgende:
Ik heb een deja vu. Heb ik deze OP al niet eerder gezien van de week?

WGR / Binnenklimaat werkplek
Dat klopt en TS heeft mij netjes gevraagd of alles volgens de regels is en dus toegestaan is. En dat is het geval.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 6 december 2021 @ 18:20:16 #7
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_202500478
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 16:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen goede vragenlijst. Net als ik zullen veel mensen grotendeels thuis en een gedeelte op kantoor werken. Ik vul dan ook beiden in.

Echter gaan de volgende vragen over het klimaat op je werkplek. Ok....welke van de twee?

Zorg er voor dat duidelijk is welke van de twee verlangd wordt.

Ergo: niks ingevuld.
Als je op verchillende locaties werkt kun je 1 van de twee kiezen om de rest in te vullen. Beide zijn goed.
pi_202502445
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 18:20 schreef Marthh het volgende:

[..]
Als je op verchillende locaties werkt kun je 1 van de twee kiezen om de rest in te vullen. Beide zijn goed.
Nee, dat zijn ze niet. Ik kies het thuiswerk, een ander kiest kantoor. Met dit soort verschillen zal je onderzoeksresultaat waardeloos zijn.
pi_202536820
quote:
0s.gif Op maandag 6 december 2021 20:16 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Nee, dat zijn ze niet. Ik kies het thuiswerk, een ander kiest kantoor. Met dit soort verschillen zal je onderzoeksresultaat waardeloos zijn.
Het gaat hierbij om een empirisch onderzoek. Speciaal voor het ontwerpproces. Ik zal mijn ontwerpkeuzes voor een deel baseren op dit onderzoek maar heb ernaast nog andere methoden.
De hypothese kan empirisch worden bevestigd of ontkracht via deze enquête.
pi_202536869
Gestopt bij de eerste vraag, ik zou niet weten waarom dat relevant is
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202538417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 11:55 schreef Marthh het volgende:

[..]
Het gaat hierbij om een empirisch onderzoek. Speciaal voor het ontwerpproces. Ik zal mijn ontwerpkeuzes voor een deel baseren op dit onderzoek maar heb ernaast nog andere methoden.
De hypothese kan empirisch worden bevestigd of ontkracht via deze enquête.
Je bouwt aan een nieuw Klimaatplafond-systeem voor kantoren, maar thuisresultaten zijn geen enkel probleem. Je vraagstelling is vervolgens zo dat je geen flauw idee hebt of men het nou heeft over thuis of kantoor omdat je bij vraag 6 beiden tegelijk aan kan geven.

Dat maakt jouw empirisch onderzoek volledig waardeloos.
  donderdag 9 december 2021 @ 15:31:17 #12
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_202539279
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 14:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Je bouwt aan een nieuw Klimaatplafond-systeem voor kantoren, maar thuisresultaten zijn geen enkel probleem. Je vraagstelling is vervolgens zo dat je geen flauw idee hebt of men het nou heeft over thuis of kantoor omdat je bij vraag 6 beiden tegelijk aan kan geven.

Dat maakt jouw empirisch onderzoek volledig waardeloos.
Dat klopt omdat thuiswerken (o.a. covid) een groot onderdeel is van mijn onderzoek. Degenen die thuis werken kan ik er per anwoord uitpikken via Google forms.
pi_202540229
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 15:31 schreef Marthh het volgende:

[..]
Dat klopt omdat thuiswerken (o.a. covid) een groot onderdeel is van mijn onderzoek. Degenen die thuis werken kan ik er per anwoord uitpikken via Google forms.
En er zijn figuren zoals ik die zowel thuis als op kantoor werken en dus beide gevallen aanvinken.

Hoe ga je dat er uit pikken? Wie zegt dat ik bijvoorbeeld thuis wel airco heb maar op kantoor niet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')