abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 december 2021 @ 15:58:38 #1
172503 Marthh
Dude. Relax.
pi_202498743
Het binnenklimaat in kantoren is 1 van de grootste ergernissen in de winterperiode (in NL).

Graag ontvangen we ideeën en feedback over hoe we deze ervaring kunnen verbeteren. Dit doen we door het ontwerpen van een nieuw Klimaatplafond-systeem voor kantoren. De enquête duurt ongeveer 3 min. De gegevens zullen alleen worden gebruikt voor het onderzoek, niet voor commerciële doeleinden. Dank voor uw reacties en tijd! Dit is een afstudeerproject vanuit de opleiding Industrieel Ontwerpen in Enschede. Ik studeer af bij een installatiebedrijf: Stijnen in Vlaardingen.

Deze enquête is in overeenstemming met de moderator geplaatst. Ik zal zorgen dat de resultaten hier worden geplaatst. :)

https://forms.gle/2S84zjWHH45a6e5H7
pi_202499218
Geen goede vragenlijst. Net als ik zullen veel mensen grotendeels thuis en een gedeelte op kantoor werken. Ik vul dan ook beiden in.

Echter gaan de volgende vragen over het klimaat op je werkplek. Ok....welke van de twee?

Zorg er voor dat duidelijk is welke van de twee verlangd wordt.

Ergo: niks ingevuld.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 december 2021 @ 17:01:07 #3
269689 crew  Viv
pi_202499426
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2021 15:58 schreef Marthh het volgende:
Het binnenklimaat in kantoren is 1 van de grootste ergernissen in de winterperiode (in NL).

Graag ontvangen we ideeën en feedback over hoe we deze ervaring kunnen verbeteren. Dit doen we door het ontwerpen van een nieuw Klimaatplafond-systeem voor kantoren. De enquête duurt ongeveer 3 min. De gegevens zullen alleen worden gebruikt voor het onderzoek, niet voor commerciële doeleinden. Dank voor uw reacties en tijd! Dit is een afstudeerproject vanuit de opleiding Industrieel Ontwerpen in Enschede. Ik studeer af bij een installatiebedrijf: Stijnen in Vlaardingen.