SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die van mij is rood hoor!!quote:Op maandag 6 december 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Crack_ in een auto voor bejaarden rijdt?
Dunne bandjes ?quote:Op maandag 6 december 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
155 is de breedte, daar ben je vaak wel afhankelijk van de velg en kun je meestal maar beperkt breder of smallen. De 70 is de hoogte, kun je zelfs op lekkere dunnen 35 als je wilt
Hot en spicy!quote:
Is prima voor zo'n klein autootje.quote:
Ik doe slechts een constatering, jij suggereert dat het een bejaardenbak isquote:Op maandag 6 december 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Crack_ in een auto voor bejaarden rijdt?
Nu ga je te verquote:Op maandag 6 december 2021 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook van die wimpers bij de koplampen
Witte lakquote:Op maandag 6 december 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Rood is wel leuk om je auto snel terug te herkennen maar verder laat die blanke lak nu al los. Never again
Lekker een 4EverBlack autoquote:Op maandag 6 december 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Rood is wel leuk om je auto snel terug te herkennen maar verder laat die blanke lak nu al los. Never again
Jaquote:
Dikke banden -leefquote:Op maandag 6 december 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is prima voor zo'n klein autootje.
voor winterbanden wordt ook vaak gezegd dat je een maat smaller kunt pakken
Wil jij beweren dat het geen bejaardenbak is?quote:Op maandag 6 december 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe slechts een constatering, jij suggereert dat het een bejaardenbak is
Whitewashing! #BLMquote:
Uhm, nou dat hangt wel van de auto af.. of dat mooi staatquote:Op maandag 6 december 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaZiet er vaak mooier uit, kost je alleen wel rijcomfort
Bij mij staat die geloof ik op 45
Dobbelstenen van pluche aan de binnenspiegelquote:Op maandag 6 december 2021 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, zo'n fluffding om je stuur erbij
Oh bij mij waren uiterlijk, rijcomfort, vermogen en kwaliteit eigenlijk het belangrijkstequote:Op maandag 6 december 2021 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond die sparkjes op het begin best lelijk maar toen ik er achter kwam dat het toch echt de beste aankoopprijs/kwaliteit/prijs per km had blabla toen was ik verliefd.
Ik beroep me op mijn zwijgrechtquote:Op maandag 6 december 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij beweren dat het geen bejaardenbak is?
maar dan heb je een witte autoquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* ik hoor zojuist de luide plof van een warme droom die uiteen gespat is.
Ja op een grote SUV staat het een beetje raarquote:Op maandag 6 december 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, nou dat hangt wel van de auto af.. of dat mooi staat
Dat zegt al genoeg, dank je!quote:
Hele auto die naar rook ruiktquote:Op maandag 6 december 2021 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dobbelstenen van pluche aan de binnenspiegel
en heb je boven geen wc?quote:Op maandag 6 december 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc en mn schoonouders zijn ineens beneden
PLEURT OP
Of een emmerquote:
Met plukjes shag overal.quote:
Kan wel uit het raam hangenquote:
Lijken me ook erg prettig in bed, in de winter.quote:Op maandag 6 december 2021 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste om in te rijden
Geven elkaar voortdurend kusjes.quote:Op maandag 6 december 2021 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij auto's mag dat, die accepteren elkaar zoals ze zijn
Leeggooien als zij net naar buiten lopen.quote:
Mijn auto mag geen kusjes geven aan vreemde auto'squote:Op maandag 6 december 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geven elkaar voortdurend kusjes.
Staat net de wind de verkeerde kant op en kun je je gaan omkledenquote:Op maandag 6 december 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeggooien als zij net naar buiten lopen.
Dat is wel lekkerquote:Op maandag 6 december 2021 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh bij mij waren uiterlijk, rijcomfort, vermogen en kwaliteit eigenlijk het belangrijkste
Is een keer wat anders dan elkaar een slijmerige kerstkaart sturen.quote:Op maandag 6 december 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leeggooien als zij net naar buiten lopen.
Prettige gerriekaart.quote:Op maandag 6 december 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een keer wat anders dan elkaar een slijmerige kerstkaart sturen.
surinamers hebben (vaak) zo'n boompje hangenquote:Op maandag 6 december 2021 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik had ooit een Jeep, om de honden achterin te kunnen gooien, daar had ik een vossenstaart aan de achteruitkijkspiegel hangen, voelde me echt een soort Andy
Oh dat lijkt mij nou weer niet, is toch niet zachtquote:Op maandag 6 december 2021 15:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijken me ook erg prettig in bed, in de winter.
Misschien daar in Ede maar hier zijn ze nog niet zo vrijquote:Op maandag 6 december 2021 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geven elkaar voortdurend kusjes.
Het is altijd even handig om te checken hoe de wind waaitquote:Op maandag 6 december 2021 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat net de wind de verkeerde kant op en kun je je gaan omkleden
Een boom?quote:Op maandag 6 december 2021 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
surinamers hebben (vaak) zo'n boompje hangen
Hoestbuien met stukjes longweefsel.quote:Op maandag 6 december 2021 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gele vingersoke dit gaat de verkeerde kant op
Wij wensen jullie allemaal een zalig kerstfeest en een prettige Gerrie?quote:
Beetje alsof je eeltvoeten en kalknagels hebt denk ik.quote:Op maandag 6 december 2021 15:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij nou weer niet, is toch niet zacht
Ja, lekker origineelquote:Op maandag 6 december 2021 15:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is een keer wat anders dan elkaar een slijmerige kerstkaart sturen.
Alleen met kerstquote:Op maandag 6 december 2021 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij wensen jullie allemaal een zalig kerstfeest en een prettige Gerrie?
Weet ik veel hoe die dingen heten maar schijnbaar 'Arbre Magique'. Die geurboompjes iigquote:Op maandag 6 december 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een boom?
Zo'n Redwood pine tree of wat?
quote:Op maandag 6 december 2021 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoestbuien met stukjes longweefsel.
Had ik bij mijn eerste auto ook, maar toen had ik het geluk de oude auto van mijn moeder te kunnen 'kopen'quote:Op maandag 6 december 2021 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekkeren stuk vrijer
Mijn leven was daarvoor nog te sloeber. Was student en moest +-500 km per week rijden voor school, leuke tijden
Arbre Magiquequote:Op maandag 6 december 2021 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een boom?
Zo'n Redwood pine tree of wat?
Die leggen ze ook wel eens in doodskisten.quote:Op maandag 6 december 2021 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die dingen heten maar schijnbaar 'Arbre Magique'. Die geurboompjes iig
Verzorg dat volk van je eens een beetje beter johquote:
Dat is echt super fijn als eerste auto. Voelt dan ook niet zo als 'jouw' auto dus lekker afrijden doeiiiquote:Op maandag 6 december 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik bij mijn eerste auto ook, maar toen had ik het geluk de oude auto van mijn moeder te kunnen 'kopen'
Dit zijn van die schoenen die je eenmaal aantrekt en dan moeten ze daarna onder narcose op de IC verwijderd worden.quote:Op maandag 6 december 2021 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhh je hebt ze ook mét hak van balenciagaa!
Surinamers? Mensen?quote:Op maandag 6 december 2021 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die leggen ze ook wel eens in doodskisten.
Ja hadden gewoon afgesproken dat ik het verschil zou betalen van wat ze zou krijgen als inruil of de korting als ze niks inruilde, was 200 euro geloof ikquote:Op maandag 6 december 2021 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt super fijn als eerste auto. Voelt dan ook niet zo als 'jouw' auto dus lekker afrijden doeiii
Oh doen die het echt zo goed?quote:Op maandag 6 december 2021 15:56 schreef LTVDK het volgende:
Die Arbre Magique had ik wel in mijn eerste auto, die vanillegeur herken ik nog steeds gelijk als er iemand voorbij rijdt met zo'n ding
Ja met het raam open ruik je die 3 straten verderop nogquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Surinamers? Mensen?
Wie?
Alsof dat lijkengeur verbloemd. Lijkengeur + vrolijke blije geurtjes = nee.
Ik snap toiletsprays om die reden ook echt niet poep + bloem vind ik onsmakelijker dan gewoon poep.
quote:
Nicequote:Op maandag 6 december 2021 15:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hadden gewoon afgesproken dat ik het verschil zou betalen van wat ze zou krijgen als inruil of de korting als ze niks inruilde, was 200 euro geloof ik
wtfquote:Op maandag 6 december 2021 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Oehhh je hebt ze ook mét hak van balenciagaa!
ik doe mijn best!!quote:Op maandag 6 december 2021 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verzorg dat volk van je eens een beetje beter joh
Nice, oke dan toch een keer halenquote:Op maandag 6 december 2021 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja met het raam open ruik je die 3 straten verderop nog![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Iedere dag zo'n ScentChip opknabbelen na het eten
Bij mij waren mijn ouders het denk ik beu dat ik heel de tijd een auto wilde lenenquote:Op maandag 6 december 2021 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nicedat is echt niks
Ik vond het al een super goede deal dat mijn ouders mijn gekochte auto gingen ophalen en bij mij zouden afleveren. Vond zo'n lang stuk rijden met net een rijbewijs veels te spannend, en mijn moeder waarschijnlijk ook
Dat lijkt me ook super irritant hoorquote:Op maandag 6 december 2021 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij waren mijn ouders het denk ik beu dat ik heel de tijd een auto wilde lenen![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 16:09 schreef LTVDK het volgende:
Die verse boterkoek viel een beetje tegen, was helemaal krokant gebakken
Nee, ik ga zo.quote:Op maandag 6 december 2021 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je nu tot 18.00 uur op kantoor blijven zitten?
Het is niet voor mij.quote:Op maandag 6 december 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als eenzame tragische gevangene van de eigen verslaving aan hebbedingetjes.
Sprits of spritskoek is een koekje, dat al sinds de zestiende eeuw in de Nederlanden gebakken en gegeten wordt.quote:
Ik loop ook gewoon op blote voeten, of op sokkenquote:Op maandag 6 december 2021 16:21 schreef Karzai het volgende:
Moet eigelijk ook sloffen hebben loop altijd op mijn blote voeten op het koude laminaat
ja na het douchen op sokkenquote:Op maandag 6 december 2021 16:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik loop ook gewoon op blote voeten, of op sokken
Zonderquote:
Voor heel veel dingen waar je tests moet maken is het werk niet zo boeiend, maar wie ben ik.. ?quote:Op maandag 6 december 2021 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, je moet als je (plaatsvervangend) voorzitter wil worden bij de gemeenteraadsverkiezingen een quick scan invullen van de gemeente Den Haag. Dat is gewoon een halve IQ test, zo boeioend is dat werk nou ook weer niet hoor
ik schrijf het op ijn kerstlijstjequote:Op maandag 6 december 2021 16:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heten hier gewoon toffels hoor.
mja onderschat het niet, je moet fraude kunnen detecteren!quote:Op maandag 6 december 2021 16:27 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, je moet als je (plaatsvervangend) voorzitter wil worden bij de gemeenteraadsverkiezingen een quick scan invullen van de gemeente Den Haag. Dat is gewoon een halve IQ test, zo boeioend is dat werk nou ook weer niet hoor
Er is ook nog een vacante positie voor burgemeester van Foquevillequote:Op maandag 6 december 2021 16:27 schreef Crack_ het volgende:
4EBEquote:Op maandag 6 december 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor heel veel dingen waar je tests moet maken is het werk niet zo boeiend, maar wie ben ik.. ?
Heb ooit een keer voor een sollicitatie een meeloopdagje gedaan, kreeg ik een stapel opdrachten met als kanttekening 'kijk maar hoe ver je er mee komt'. Na 2 uurtjes er mee klaar en toen stonden ze een beetje van eehm ... Ben het niet geworden toenquote:Op maandag 6 december 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor heel veel dingen waar je tests moet maken is het werk niet zo boeiend, maar wie ben ik.. ?
mag je elke kleur potlood gebruiken bij het stemmen?quote:Op maandag 6 december 2021 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
4EBE![]()
Ja eens, van die mensen die het werk zelf veel spanneder maken dan dat het is
Moet ik hiervoor hele cijfer- en figurenreeksen voltooien?quote:Op maandag 6 december 2021 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja onderschat het niet, je moet fraude kunnen detecteren!
Dit komt nu nog helemaal niet aan bod. Dat komt later pas en op die 'toets' kun je niet zakkenquote:Op maandag 6 december 2021 16:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
mag je elke kleur potlood gebruiken bij het stemmen?
Alsof ik die telquote:
*houdoe, excuusquote:Op maandag 6 december 2021 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ben net aangereden dus zo thuis doegggg
Officieel is het aangereejequote:Op maandag 6 december 2021 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ben net aangereden dus zo thuis doegggg
Waarom zou je nou weer houdoe zeggenquote:
Ja weet niet, vind dat ook een van de minder mooie woorden maar gaat soms gewoon automatisch hequote:Op maandag 6 december 2021 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer houdoe zeggen
Ja waar war voor staat weet ik ook niet precies, mijn beste gokje is hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]wat lul jij nou
houdoe war?!?!?
Sorry maar het Brabant waar ik vandaan kom zeggen ze dit echt niet hoorquote:Op maandag 6 december 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waar war voor staat weet ik ook niet precies, mijn beste gokje is hoor.
Heb dat echt al jaren niet meer gezegd ondanks dat ik al mijn hele leven in brabant woonquote:Op maandag 6 december 2021 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja weet niet, vind dat ook een van de minder mooie woorden maar gaat soms gewoon automatisch he
Vond je het zelf wel leuk of dat ook niet ?quote:Op maandag 6 december 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ooit een keer voor een sollicitatie een meeloopdagje gedaan, kreeg ik een stapel opdrachten met als kanttekening 'kijk maar hoe ver je er mee komt'. Na 2 uurtjes er mee klaar en toen stonden ze een beetje van eehm ... Ben het niet geworden toen
Dat vind ik eerder apart hoor, floept er soms toch gewoon uit?quote:Op maandag 6 december 2021 16:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat echt al jaren niet meer gezegd ondanks dat ik al mijn hele leven in brabant woon
Nee niet echt, veel te simpel werkquote:Op maandag 6 december 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je het zelf wel leuk of dat ook niet ?
en afgewerktquote:
Ja scheelt misschien wel omdat mijn ouders van boven de sloot komen, dat het niet van jongs af aan werd gebruiktquote:Op maandag 6 december 2021 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat vind ik eerder apart hoor, floept er soms toch gewoon uit?
Ik zeg het standaard als afsluiting wanneer ik met mn mams bel maar zij begint
De bakker hier probeert om mij houdoe te laten zeggen, maar dat is nog niet echt geluktquote:Op maandag 6 december 2021 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je nou weer houdoe zeggen
Heb jij wel een Brabants accent?quote:Op maandag 6 december 2021 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja scheelt misschien wel omdat mijn ouders van boven de sloot komen, dat het niet van jongs af aan werd gebruikt
Slootquote:Op maandag 6 december 2021 16:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja scheelt misschien wel omdat mijn ouders van boven de sloot komen, dat het niet van jongs af aan werd gebruikt
Dan bende geen echt Brabants wefkequote:Op maandag 6 december 2021 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry maar het Brabant waar ik vandaan kom zeggen ze dit echt niet hoor
quote:Op maandag 6 december 2021 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bakker hier probeert om mij houdoe te laten zeggen, maar dat is nog niet echt gelukt
Dit kan toch niet?quote:"Beste 4EBE ik ben vanaf maandag 6 december op vakantie t/m het einde van het jaar. Groetjes en kusjes"
Niet heel duidelijk nee, soms wel een wat Brabantse tongval maar dat ligt er aan met wie ik praat, mijn Dordtse 'IJ' is vaak nadrukkelijkerquote:Op maandag 6 december 2021 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij wel een Brabants accent?
Gewoon geen boerenpummelquote:Op maandag 6 december 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan bende geen echt Brabants wefke
Ik probeer me een Dordtse IJ voor te stellenquote:Op maandag 6 december 2021 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk nee, soms wel een wat Brabantse tongval maar dat ligt er aan met wie ik praat, mijn Dordtse 'IJ' is vaak nadrukkelijker
Nou schijnbaar wel?quote:Op maandag 6 december 2021 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op zondag 5 december:
[..]
Dit kan toch niet?
Vloeibaar kuikentje.quote:Op maandag 6 december 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer me een Dordtse IJ voor te stellen
Die duurt heel lang en klinkt meer als 'aaaaj' dan als 'ei'quote:Op maandag 6 december 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer me een Dordtse IJ voor te stellen
haha ja da isquote:Op maandag 6 december 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja koekert, ik tog oknie of weldan?
Herkenbaarquote:Op maandag 6 december 2021 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja da is
God, wat werd ik daar moe van. Hou je een heel betoog en de enige reactie die je krijgt 'ja is ok'![]()
![]()
Bij een nieuwe gaat het altijd zo lopen irriteren bij de haren op je onderbenenquote:Op maandag 6 december 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n hekel aan een verse spijkerbroek aantrekken? Als je er eentje aantrekt die je gisteren ook al aan had dan gaat dat een miljoen keer makkelijker, dan spring je er zo fluitende van een afstandje in en bij een nieuwe uit de kast is het net worstelen met een stuk schuurpapier.
Be-la-che-lijkquote:
Houdoe hè!quote:Op maandag 6 december 2021 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry maar het Brabant waar ik vandaan kom zeggen ze dit echt niet hoor
Slurpquote:
Hm nou ja, ik heb wel collega's gehad die uit Dordrecht kwamen, maar kan me er wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 6 december 2021 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die duurt heel lang en klinkt meer als 'aaaaj' dan als 'ei'
Ik heb nu een nieuwe donkere spijkerbroek aan en mijn bureaustoel is niet meer wit.quote:Op maandag 6 december 2021 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een nieuwe gaat het altijd zo lopen irriteren bij de haren op je onderbenen
Ohja, daar word ik altijd even lichtelijk agressief vanquote:Op maandag 6 december 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook altijd zo'n hekel aan een verse spijkerbroek aantrekken? Als je er eentje aantrekt die je gisteren ook al aan had dan gaat dat een miljoen keer makkelijker, dan spring je er zo fluitende van een afstandje in en bij een nieuwe uit de kast is het net worstelen met een stuk schuurpapier.
misschien grotere maat kopen?quote:Op maandag 6 december 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Dat herken ik dan weer welquote:Op maandag 6 december 2021 16:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Houdoe hè!
Dat zeiden wij vroeger wel tegen elkaar met het woordje hè erachter. Nu niet meer eigenlijk.
Waarom heb je dan ook een witte bureaustoelquote:Op maandag 6 december 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe donkere spijkerbroek aan en mijn bureaustoel is niet meer wit.
Ik heb de vieze van gisteren aangetrokken ook al zit die vol met kindersnot, chocoladevegen, kinderkwijl en jus, het is toch donker.quote:Op maandag 6 december 2021 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe donkere spijkerbroek aan en mijn bureaustoel is niet meer wit.
Bij een roze stoel had ik het erger gevonden.quote:Op maandag 6 december 2021 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook een witte bureaustoel
Als je een avond doorbrengt met kinderen gelden dezelfde regels als wanneer je gaat tuinieren of klussen: trek niet je goeie goed aan.quote:Op maandag 6 december 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de vieze van gisteren aangetrokken ook al zit die vol met kindersnot, chocoladevegen, kinderkwijl en jus, het is toch donker.
Had vroeger garage van Wijngaarden in Papendrecht, als die de telefoon opnamen kon je gerust een bak koffie pakken voordat ze 'van Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajgaarden' hadden uitgesproken.quote:Op maandag 6 december 2021 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm nou ja, ik heb wel collega's gehad die uit Dordrecht kwamen, maar kan me er wel iets bij voorstellen
Had gewoon een zwarte gekocht dan ofzoquote:Op maandag 6 december 2021 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij een roze stoel had ik het erger gevonden.
quote:Op maandag 6 december 2021 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger garage van Wijngaarden in Papendrecht, als die de telefoon opnamen kon je gerust een bak koffie pakken voordat ze 'van Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajgaarden' hadden uitgesproken.
ik ga woensdag naar riders of justice, lijkt mij wel een leuke filmquote:Op maandag 6 december 2021 17:04 schreef CherryLips het volgende:
Mijn hemel, de bioscoop gaat om zes uur 's ochtends open.
Ehhhhhquote:
Durf ik niet te zeggen, denk dat de laatste keer dat ik daar ben geweest was toen de Ikea daar nog zatquote:Op maandag 6 december 2021 17:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Praten ze in Sliedrecht ook zo raar?
Criminele garages?quote:Op maandag 6 december 2021 17:08 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, wel toevallig, de ene garage waar ik mijn oude auto in onderhoud had en de garage waar ik mijn wijlen auto heb gekocht zijn allebei vlak na het ongeluk definitief gesloten ...
Ze zijn ook eeuwig daar aan de weg aan het werkenquote:Op maandag 6 december 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, denk dat de laatste keer dat ik daar ben geweest was toen de Ikea daar nog zat
Nee allebei merkdealers juistquote:
Omdat elke keer als ze aan een stuk aan het werken zijn het een paar meter verder alweer een meter de moerasgrond inzaktquote:Op maandag 6 december 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn ook eeuwig daar aan de weg aan het werken
Nou ja, dat is wel heel toevallig. Lijkt me echt raar als je complete auto gestolen isquote:Op maandag 6 december 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee allebei merkdealers juist(Mitsubishi en Citroën)
quote:Op maandag 6 december 2021 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat elke keer als ze aan een stuk aan het werken zijn het een paar meter verder alweer een meter de moerasgrond inzakt
Nou ja de auto was niet gestolen, die was gewoon vakkundig om een boom heen gevouwenquote:Op maandag 6 december 2021 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel heel toevallig. Lijkt me echt raar als je complete auto gestolen is![]()
Bij mij is ooit de airbag gejat en dan kijk je ook even raar op van je ochtend- roes.Halve stuur weg
Dat kleurt niet.quote:Op maandag 6 december 2021 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had gewoon een zwarte gekocht dan ofzo
Ik wil nog naar Spencer en de nieuwe Disney.quote:Op maandag 6 december 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga woensdag naar riders of justice, lijkt mij wel een leuke film
Verkleurt ook nietquote:
Ik lees verkeerd.. ik dacht dat je auto gestolen was, maar die garages zijn geslotenquote:Op maandag 6 december 2021 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja de auto was niet gestolen, die was gewoon vakkundig om een boom heen gevouwen
Ben je nou al weer een endlosüng aan het uitvoeren?quote:
Het is allemaal kut en ineens gaan die gastjes positief lopen doen.quote:Op maandag 6 december 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
Ja open met die hele teringzooi![]()
"Qua ziekenhuisinstroom zijn we over de piek heen. Dat stelt beddenplanner Ernst Kuipers, het code zwart-scenario is absoluut afgewend."
Hij is wel DE beddenplanner van Nederland hèquote:Op maandag 6 december 2021 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is allemaal kut en ineens gaan die gastjes positief lopen doen.
Ik dacht dat jij dat was, maar dan in Brabant e.o.quote:Op maandag 6 december 2021 17:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij is wel DE beddenplanner van Nederland hè
Als ik dat ga doen, dan ben ik om 22.00 uur een keer wakkerquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Broccoli met kip gehakt en rijst
Glaasje lauw water met wat citroensap erbij omdat het kan en wat cactussen op tafel voor de gezelligheid.quote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? Broccoli met kip en rijst ? Klinkt echt supergezond
Eindig gewoon abrupt en zeg dat het een cliffhanger isquote:Op maandag 6 december 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer aan een verhaaltje in een kaart begonnen en weet niet hoe ik het af moet maken.
En beetje saai ookquote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten? Broccoli met kip en rijst ? Klinkt echt supergezond
quote:Op maandag 6 december 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was, maar dan in Brabant e.o.
To be continued.quote:Op maandag 6 december 2021 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eindig gewoon abrupt en zeg dat het een cliffhanger is
Mogen/zullen wij meehelpen?quote:Op maandag 6 december 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer aan een verhaaltje in een kaart begonnen en weet niet hoe ik het af moet maken.
De gedichtjes zijn oprecht wel een groot succes.quote:Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen/zullen wij meehelpen?
Crack kan goed rijmen
Het hoeft niet te rijmen maar vaak schrijf ik er even een persoonlijk berichtje in.quote:Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogen/zullen wij meehelpen?
Crack kan goed rijmen
Leuk leuk, ik hou daarvanquote:Op maandag 6 december 2021 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De gedichtjes zijn oprecht wel een groot succes.
Wat voor spannende dingen eet jij vanavond?quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
To be continued.
Christmas 2022
Wintergroenten uit de oven met kerriesaus en puree? Super exciting jaquote:Op maandag 6 december 2021 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen eet jij vanavond?
Ja, zit al tegen het plafond van opwindingquote:Op maandag 6 december 2021 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wintergroenten uit de oven met kerriesaus en puree? Super exciting ja
Misschien doe ik er nog wel een exotisch drankje bij hoorquote:Op maandag 6 december 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zit al tegen het plafond van opwinding
Herkenbaar.quote:Op maandag 6 december 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zit al tegen het plafond van opwinding
HOHOHOHOHOHOHOHOOOOOquote:Op maandag 6 december 2021 17:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien doe ik er nog wel een exotisch drankje bij hoor
quote:
Floepsquote:Op maandag 6 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Pas jij nou maar op met je gatenbroek
Wat een sloeber he, normale mensen trekken dan gewoon een fatsoenlijke broek aanquote:Op maandag 6 december 2021 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Pas jij nou maar op met je gatenbroek
quote:
quote:
Ja, iets waardoor ze geen blauwe lichaamsdelen krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een sloeber he, normale mensen trekken dan gewoon een fatsoenlijke broek aan
Ja maar dat is zo'n stugge versequote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat een sloeber he, normale mensen trekken dan gewoon een fatsoenlijke broek aan
Misschien is blauw zn lievelingskleurquote:Op maandag 6 december 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, iets waardoor ze geen blauwe lichaamsdelen krijgen.
Je hebt maar twee broeken?quote:Op maandag 6 december 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat is zo'n stugge verse
Zeven? heb gehoord dat dat normaal isquote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahhh hele berg gebakken eieren op
Heb een heleboel stugge broeken, probleem blijft eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt maar twee broeken?
En ooit moet ie ontstuggen
quote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeven? heb gehoord dat dat normaal is
ja, met spekquote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeven? heb gehoord dat dat normaal is
Ik durf dat niet te eten, dan denken ze hier dat ik een boer benquote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ouderwetsche kost bij Buda vanavond
Hmm, dat klinkt niet echt fijn. Andere broeken kopen?quote:Op maandag 6 december 2021 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een heleboel stugge broeken, probleem blijft eigenlijk hetzelfde.
Ja maar die zijn dan toch ook stug?quote:Op maandag 6 december 2021 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt niet echt fijn. Andere broeken kopen?
Die reclamequote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ouderwetsche kost bij Buda vanavond
quote:Op maandag 6 december 2021 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nou al weer een endlosüng aan het uitvoeren?
Los ga es van dit account afquote:Op maandag 6 december 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
Ja open met die hele teringzooi![]()
"Qua ziekenhuisinstroom zijn we over de piek heen. Dat stelt beddenplanner Ernst Kuipers, het code zwart-scenario is absoluut afgewend."
Waarom? Toch niet iedere broek is en blijft stugquote:Op maandag 6 december 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die zijn dan toch ook stug?
Meeste broeken wel toch?quote:Op maandag 6 december 2021 17:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom? Toch niet iedere broek is en blijft stug
Gewoon dikke stalpoten.quote:Op maandag 6 december 2021 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een heleboel stugge broeken, probleem blijft eigenlijk hetzelfde.
Gooi er een cavia bijquote:Op maandag 6 december 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu een soepele broek aan. Gisteren nieuw aangetrokken en zit lekker.
Ik zal hem wel verkloten in de was.
Nee?quote:
ik waste mijn langhaar wel altijd met warm water en dierenshampoo... daarna de fohn erover, vond ze geweldig.quote:Op maandag 6 december 2021 17:49 schreef Karzai het volgende:
Hoe wassen cavia;s zichzelf eigenlijk, hebben ze een badje nodig?
Krijg je ook kaarten terug?quote:Op maandag 6 december 2021 17:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou volgens mij 1 kaart over. Wie vergeet ik.
Ik was ze niet. Alleen als ze aan de diarree zijn krijgen ze een kontbadje maar dat is gelukkig al een paar jaar geleden.quote:Op maandag 6 december 2021 17:49 schreef Karzai het volgende:
Hmm iemand met zo'n dik salaris kan wel een beter worstje kopenquote:Op maandag 6 december 2021 17:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word er een tikje melancholisch van
Jezusquote:Op maandag 6 december 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Krijg net een email:
Dear employee,
Because we value you're contribution to these company, we give you a extra day off on 24 December. Click on the link to register the day.
Your HR team.
Email komt van: [bedrijfsnaam@hrsyst.global]
En ja hoor, binnen 5 minuten 4 emails van collega's die zeggen "ik denk dat er iets mis is, want ik heb geen toegang tot dit systeem?".
Serieus, je zou mensen een maand salaris in moeten houden om ze van hun dommigheid af te helpen
Ik had vlak voor m'n vakantie aan een opdrachtgever doorgegeven dat ik 29 december weer terug zou zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 17:51 schreef kwiwi het volgende:
Krijg net een email:
Dear employee,
Because we value you're contribution to these company, we give you a extra day off on 24 December. Click on the link to register the day.
Your HR team.
Email komt van: [bedrijfsnaam@hrsyst.global]
En ja hoor, binnen 5 minuten 4 emails van collega's die zeggen "ik denk dat er iets mis is, want ik heb geen toegang tot dit systeem?".
Serieus, je zou mensen een maand salaris in moeten houden om ze van hun dommigheid af te helpen
quote:Op maandag 6 december 2021 17:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vlak voor m'n vakantie aan een opdrachtgever doorgegeven dat ik 29 december weer terug zou zijn.
Vanmiddag kwam ik daar pas achter. Even rechtgezet
Ik een dik salaris?quote:Op maandag 6 december 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm iemand met zo'n dik salaris kan wel een beter worstje kopen
okay dat is beterquote:Op maandag 6 december 2021 17:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik een dik salaris?![]()
Anyway, de worst heb ik van de Hema, maar die hebben niet zo’n reclame
Oh daarom staan ze daar niet meer.quote:Op maandag 6 december 2021 17:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb even met de schapen gebabbeld...
Nee, ik heb cavia's die ik nog nooit gewassen heb.quote:Op maandag 6 december 2021 17:49 schreef Karzai het volgende:
Water gras etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |