SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die van mij is rood hoor!!quote:Op maandag 6 december 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Crack_ in een auto voor bejaarden rijdt?
Dunne bandjes ?quote:Op maandag 6 december 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
155 is de breedte, daar ben je vaak wel afhankelijk van de velg en kun je meestal maar beperkt breder of smallen. De 70 is de hoogte, kun je zelfs op lekkere dunnen 35 als je wilt
Hot en spicy!quote:
Is prima voor zo'n klein autootje.quote:
Ik doe slechts een constatering, jij suggereert dat het een bejaardenbak isquote:Op maandag 6 december 2021 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Crack_ in een auto voor bejaarden rijdt?
Nu ga je te verquote:Op maandag 6 december 2021 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook van die wimpers bij de koplampen
Witte lakquote:Op maandag 6 december 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Rood is wel leuk om je auto snel terug te herkennen maar verder laat die blanke lak nu al los. Never again
Lekker een 4EverBlack autoquote:Op maandag 6 december 2021 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Rood is wel leuk om je auto snel terug te herkennen maar verder laat die blanke lak nu al los. Never again
Jaquote:
Dikke banden -leefquote:Op maandag 6 december 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is prima voor zo'n klein autootje.
voor winterbanden wordt ook vaak gezegd dat je een maat smaller kunt pakken
Wil jij beweren dat het geen bejaardenbak is?quote:Op maandag 6 december 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe slechts een constatering, jij suggereert dat het een bejaardenbak is
Whitewashing! #BLMquote:
Uhm, nou dat hangt wel van de auto af.. of dat mooi staatquote:Op maandag 6 december 2021 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaZiet er vaak mooier uit, kost je alleen wel rijcomfort
Bij mij staat die geloof ik op 45
Dobbelstenen van pluche aan de binnenspiegelquote:Op maandag 6 december 2021 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha, zo'n fluffding om je stuur erbij
Oh bij mij waren uiterlijk, rijcomfort, vermogen en kwaliteit eigenlijk het belangrijkstequote:Op maandag 6 december 2021 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond die sparkjes op het begin best lelijk maar toen ik er achter kwam dat het toch echt de beste aankoopprijs/kwaliteit/prijs per km had blabla toen was ik verliefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |