quote:Op maandag 6 december 2021 14:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga in een hoekje zitten huilen pozza eten
Ik probeerde effe, maar ik ben te domquote:Op maandag 6 december 2021 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
He murp
kom je ook het pizzaspel spelen?
tuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 14:53 schreef murp het volgende:
[..]
Ik probeerde effe, maar ik ben te dom
quote:Op maandag 6 december 2021 14:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe dan geruit of gestreept?quote:Op maandag 6 december 2021 14:53 schreef murp het volgende:
[..]
Ik probeerde effen, maar ik ben te dom
quote:Op maandag 6 december 2021 17:01 schreef ToT het volgende:
Mannetje staat hier bij de kerstboom te springen omdat hij de piek er uit wil pakken!Hij kan er NÉT niet bij; hij moet eerst 2x zo lang worden en dan nog flink springen!
Mwah iets overdreven; als hij 2x zo lang is, kan hij toch wel zo bij de piek.quote:
Nee dat snap ik !quote:Op maandag 6 december 2021 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah iets overdreven; als hij 2x zo lang is, kan hij toch wel zo bij de piek.Maar met zijn 10 cm hoge sprongetjes lukt het in ieder geval niet!
Tot hij bedekt om op een stoel te klimmenquote:Op maandag 6 december 2021 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah iets overdreven; als hij 2x zo lang is, kan hij toch wel zo bij de piek.Maar met zijn 10 cm hoge sprongetjes lukt het in ieder geval niet!
quote:Op maandag 6 december 2021 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
Tot hij bedekt om op een stoel te klimmen
Verbaasd dat hij 10000 keer op het internet staatquote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
Echt. die wenkbrauwen ook!Wat doen ze daar zo hoog op z'n voorhoofd?
Alleen bij die bovenste foto, maar komt omdat ik zijn wenkbrauwen omhoog doetquote:Op maandag 6 december 2021 17:38 schreef ToT het volgende:
Echt. die wenkbrauwen ook!Wat doen ze daar zo hoog op z'n voorhoofd?
Ow ik vind het juist bij die onderste foto juist opvallen!quote:Op maandag 6 december 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen bij die bovenste foto, maar komt omdat ik zijn wenkbrauwen omhoog doet
Ja die bedoelde ik ookquote:Op maandag 6 december 2021 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik vind het juist bij die onderste foto juist opvallen!
Hij doet bij het maken van foto's zijn mond steeds zo open sinds de huisarts met een lampje naar z'n amandelen heeft zitten kijken!
Morgen naar de KNO-arts trouwens.
bolkquote:Op maandag 6 december 2021 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Verbaasd dat hij 10000 keer op het internet staat
Meh, ik denk dat die dingen er uit zullen moeten. 4x per dag zo'n pufje helpt gelukkig wel wat, maar het is denk ik geen permanente oplossing. Maar we gaan zien wat de KNO-arts zegt. De amandelen zijn gelukkig wel wat kleiner dan voorheen, maar nog steeds VEEL te groot.quote:Op maandag 6 december 2021 17:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ook![]()
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, en of hij pufje toch vaker mag gebruiken
Poep hihihiquote:
Denk dat ze idd ook wel uitgehaald moeten worden, maar als dat nog een beetje kan uitstellen.. weet niet op welke leeftijd ze normaal uit gehaald worden als dat moetquote:Op maandag 6 december 2021 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat die dingen er uit zullen moeten. 4x per dag zo'n pufje helpt gelukkig wel wat, maar het is denk ik geen permanente oplossing. Maar we gaan zien wat de KNO-arts zegt. De amandelen zijn gelukkig wel wat kleiner dan voorheen, maar nog steeds VEEL te groot.
Ja de huisarts zei dat het nu wel een beetje vroeg is, maar toen ik zei dat ze bij mij op m'n 6e verwijderd waren, was dat "wel heel erg laat".quote:Op maandag 6 december 2021 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ze idd ook wel uitgehaald moeten worden, maar als dat nog een beetje kan uitstellen.. weet niet op welke leeftijd ze normaal uit gehaald worden als dat moet
Dus 5 is de juiste leeftijd dusquote:Op maandag 6 december 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de huisarts zei dat het nu wel een beetje vroeg is, maar toen ik zei dat ze bij mij op m'n 6e verwijderd waren, was dat "wel heel erg laat".
4 denk ik eerder, want 3 was een beetje vroeg en 6 was wel heel erg laat.quote:Op maandag 6 december 2021 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus 5 is de juiste leeftijd dus
quote:Op maandag 6 december 2021 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
4 denk ik eerder, want 3 was een beetje vroeg en 6 was wek heel erg laat.
4 is dichter bij wat minder extreem was.
Ik zou afwachten wat de kno arts zegt.. die staan er vaak heel anders in als de HA .quote:Op maandag 6 december 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de huisarts zei dat het nu wel een beetje vroeg is, maar toen ik zei dat ze bij mij op m'n 6e verwijderd waren, was dat "wel heel erg laat".
Precies!quote:Op maandag 6 december 2021 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou afwachten wat de kno arts zegt.. die staan er vaak heel anders in als de HA .
Misschien dat hij voorstelt om het zsm te doen
Zeker omdat hij er nu ook veel last van heeftquote:
Ga ik zo ook maken denk ik..quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 18:04 schreef ToT het volgende:
Ow, de kip is toch nog niet helemaal gaar.
quote:Op maandag 6 december 2021 18:05 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit nog steeds op vakantie???
Waarom vraag je naar de bekende weg?quote:Op maandag 6 december 2021 18:05 schreef greysbones het volgende:
@:DerRabbit nog steeds op vakantie???
Och wat een straf nou weer zeg!quote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
door google eet ik vanavond pozza
Kut, ik mag wel opschieten met die ark!quote:Op maandag 6 december 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Beste bui komt er aan
[ afbeelding ]
Waarom quote je mijquote:Op maandag 6 december 2021 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom vraag je naar de bekende weg?
Pozza spelquote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
door google eet ik vanavond pozza
Jij krijgt ook sneeuwquote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, ik mag wel opschieten met die ark!
Waarom niet. Je wil toch een discussie starten over een ban ?quote:
wat een leukertquote:Op maandag 6 december 2021 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kutkutkut, zijn de asielen nog open?
[ afbeelding ]
Ga maar snel verder bouwenquote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, ik mag wel opschieten met die ark!
Die vreet ongeveer 40 kilo voer per week.quote:
dat is een boel pozza!quote:Op maandag 6 december 2021 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die vreet ongeveer 40 kilo voer per week.
Ja maar ik kan nergens meer blanke lak vinden!quote:
Ik las blanke vlaquote:Op maandag 6 december 2021 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nergens meer blanke lak vinden!Alleen nog maar sealer en transparante lak!
Klote wokeness!Nu weet ik niet meer wat voor verf ik op m'n boot moet smeren die ik nodig heb om de hele wereld te herpopuleren!
God's plan helemaal naar de tyfus door een stel jankende chronisch beledigden!
snel naar de gammaquote:Op maandag 6 december 2021 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nergens meer blanke lak vinden!Alleen nog maar sealer en transparante lak!
Klote wokeness!Nu weet ik niet meer wat voor verf ik op m'n boot moet smeren die ik nodig heb om de hele wereld te herpopuleren!
Serieus, blanke lak schijnt van naam veranderd te zijn vanwege zeurpieten!quote:Op maandag 6 december 2021 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
snel naar de gamma
[ afbeelding ]
eetse kerelquote:Op maandag 6 december 2021 18:19 schreef ToT het volgende:
(Nu dus echt!)
"Yeah if it's still not ready yet, we will notice it tomorrow!"
daarom zei ik ook, snelquote:Op maandag 6 december 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus, blanke lak schijnt van naam veranderd te zijn vanwege zeurpieten!
Doe je een lekker gek kleurtje, valt je ook op met je Arkquote:Op maandag 6 december 2021 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt meer doordat je nu veel meer soorten lak hebt.quote:Op maandag 6 december 2021 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus, blanke lak schijnt van naam veranderd te zijn vanwege zeurpieten!
Kutlak? Die ken ik niet, wel nagellak.quote:Op maandag 6 december 2021 18:31 schreef suzi1 het volgende:
zwarte lak, greysie lak, bad lak en kutlak
Doe niet zo laks.quote:
Aan jou vraag ik niet eens meer wat je gaat eten.quote:Op maandag 6 december 2021 18:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
precies, ik ga pozza in de oven gooien
Aaah datquote:Op maandag 6 december 2021 18:31 schreef suzi1 het volgende:
zwarte lak, greysie lak, bad lak en kutlak
Dank liefiequote:Op maandag 6 december 2021 18:37 schreef suzi1 het volgende:
greysie, voor als je me gister niet las, felicitadaaaa!![]()
![]()
Ideaal voor de nagels aan m'n doodskist....ehhh ark!quote:Op maandag 6 december 2021 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutlak? Die ken ik niet, wel nagellak.
Een varende doodskistquote:Op maandag 6 december 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ideaal voor de nagels aan m'n doodskist....ehhh ark!
Dat was de doodskist waarin captain Jack Sparrow gedumpt was he!quote:Op maandag 6 december 2021 18:49 schreef Deisyy het volgende:
Ow ik zie nu het plaatje helemaal![]()
Nou ja, weg is weg.
Greetquote:Op maandag 6 december 2021 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was de doodskist waarin captain Jack Sparrow gedumpt was he!
Ik moet bekennen dat ik die films nooit meer gezien heb dan met een half oogquote:Op maandag 6 december 2021 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was de doodskist waarin captain Jack Sparrow gedumpt was he!
quote:Op maandag 6 december 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik die films nooit meer gezien heb dan met een half oog
Dit is wel de bekentenis van de dag hè, ik heb zelfs geen flauw idee waar het verhaal over gaat.quote:
piratenquote:Op maandag 6 december 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel de bekentenis van de dag hè, ik heb zelfs geen flauw idee waar het verhaal over gaat.
Een dronken piraat met hersenbeschadiging die zichzelf overschat, maakt de wildste avonturen mee die hij op Laurel and Hardy-achtige wijze steeds weer weet te overleven!quote:Op maandag 6 december 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is wel de bekentenis van de dag hè, ik heb zelfs geen flauw idee waar het verhaal over gaat.
Gaat ook niet ergens overquote:Op maandag 6 december 2021 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet genoegquote:Op maandag 6 december 2021 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Een dronken piraat met hersenbeschadiging die zichzelf overschat, maakt de wildste avonturen mee die hij op Laurel and Hardy-achtige wijze steeds weer weet te overleven!
Het is gewoon een lekkere kerelquote:
Zit best veel humor in.quote:
Oh dat absoluut, maar dat met die kannibalen was wel HEUL erg geforceerd, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 december 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit best veel humor in.
Ik heb in ieder geval veel gelachen
Ja echt he?quote:Op maandag 6 december 2021 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dat absoluut, maar dat met die kannibalen was wel HEUL erg geforceerd, bijvoorbeeld.
quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor het goede verhaal
Ik zal aan deze post denken als ie weer op tv komt.quote:Op maandag 6 december 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit best veel humor in.
Ik heb in ieder geval veel gelachen
quote:Op maandag 6 december 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal aan deze post denken als ie weer op tv komt.
quote:Op maandag 6 december 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal aan deze post denken als ie weer op tv komt.
Waarom? Het is een piraten filmquote:Op maandag 6 december 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
met de kerst ofzo
of na oud en nieuw
omdat ze dergelijke films altijd draaien rond die tijdquote:
Oh ik dacht dat ze Sinterklaas op de terugweg wilde overvallenquote:Op maandag 6 december 2021 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze dergelijke films altijd draaien rond die tijd
ligt op de plank
net als lord of the rings
harry potter etc
Precies, ze zijn leuk voor vermaak.quote:Op maandag 6 december 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
Ach nee, met name de eerste 2 films of zo zijn echt wel vermakelijk, maar op een gegeven moment....mja......
de zak is al leegquote:Op maandag 6 december 2021 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze Sinterklaas op de terugweg wilde overvallen
Met kerst ben ik zelf in de Caribbeanquote:Op maandag 6 december 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
met de kerst ofzo
of na oud en nieuw
quote:Op maandag 6 december 2021 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met kerst ben ik zelf in de Caribbean
quote:Op maandag 6 december 2021 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oppassen voor half vergane schepen die ineens vanuit het water opduiken, waarvan de kapitein vraagt of je bang voor de dood bent!quote:Op maandag 6 december 2021 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was die kapitein dat lekkere ding?quote:Op maandag 6 december 2021 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oppassen voor half vergane schepen die ineens vanuit het water opduiken, waarvan de kapitein vraagt of je bang voor de dood bent!
Die heb je dan per ongeluk naar mij gestuurd.quote:
quote:
Ow FOK!quote:Op maandag 6 december 2021 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb je dan per ongeluk naar mij gestuurd.
Ik heb mijn koffertje al ingepakt.quote:
Nee maar ik houd wel van sushi, telt dat ook?quote:
Die kapitein is meer van:quote:Op maandag 6 december 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ik houd wel van sushi, telt dat ook?
Ik ga het thuis doorgeven.quote:Op maandag 6 december 2021 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn koffertje al ingepakt.
Ghe ghe wie weetquote:Op maandag 6 december 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
tjonge jonguh
nou niet verdwalen in de bermuda driehoek he
quote:Op maandag 6 december 2021 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kapitein is meer van:
[ afbeelding ]
zekerquote:Op maandag 6 december 2021 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe wie weet![]()
Heb jij een leuke verjaardag gehad?
quote:Op maandag 6 december 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker
alhoewel ik verjaardagen niet zoveel meer aan vindt
Waarom?quote:Op maandag 6 december 2021 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker
alhoewel ik verjaardagen niet zoveel meer aan vindt
Soberso.quote:Op maandag 6 december 2021 19:13 schreef ToT het volgende:
hont
kad
famfare
brank in Moerdijk
ik vindt
Alberto checkt de park
al dat gedoequote:
Ik heb hetzelfde, daarom vier ik het de laatste jaren niet meer (op die manier).quote:Op maandag 6 december 2021 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
al dat gedoe
ben er zelf harstikke druk mee
taart maken
hapjes maken
drinken indoen
ik loop meer heen en weer dan dat ik even rustig kan kletsen
Ja en een oven vinden die groot genoeg is om een taart te bakken waar al die kaarsjes op passen....quote:
ik doe liever een paar etentjes gezellig thuis of uitquote:Op maandag 6 december 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, daarom vier ik het de laatste jaren niet meer (op die manier).
ik heb een groot gasfornuisquote:Op maandag 6 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en een oven vinden die groot genoeg is om een taart te bakken waar al die kaarsjes op passen....
greysie heb 3 ovensquote:Op maandag 6 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en een oven vinden die groot genoeg is om een taart te bakken waar al die kaarsjes op passen....
quote:Op maandag 6 december 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe liever een paar etentjes gezellig thuis of uit
dan heb je ook de tijd om iemand echt te spreken
Het is "De verkeerde quoten-dag" vandaagquote:Op maandag 6 december 2021 19:16 schreef ToT het volgende:
[..]
paaskaarsen?quote:Op maandag 6 december 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik paaskaarsen op die taarten pleur hoor!
Ja dat vind ik ook veel fijner.quote:Op maandag 6 december 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik doe liever een paar etentjes gezellig thuis of uit
dan heb je ook de tijd om iemand echt te spreken
Romeinse kaarsenquote:Op maandag 6 december 2021 19:17 schreef ToT het volgende:
Nu moet ik wel zeggen dat ik paaskaarsen op die taarten pleur hoor!
gewoon een dikke lawine pijl jonguhhh BIEMquote:
kerelquote:
je komt maar Pozza eten schakeltjequote:Op maandag 6 december 2021 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
mega jaloers nu
[ afbeelding ]
Kun je goftedomme de room van de ramen af likken!quote:Op maandag 6 december 2021 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een dikke lawine pijl jonguhhh BIEM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben godnondeju misdienaar geweest!quote:Op maandag 6 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
kerel
ben niet gelovig ken ze alleen als communie kaarsen
quote:Op maandag 6 december 2021 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je goftedomme de room van de ramen af likken!die zitten er dan niet meer in heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en denk ook een gaatje in het plafond![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
3 ovens? Ben je een zwerfster die op de stoep voor een pizzeria mag slapen?quote:Op maandag 6 december 2021 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb een groot gasfornuis
met 3 ovens
Vandaar die spoiler he!quote:Op maandag 6 december 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zitten er dan niet meer in he
en denk ook een gaatje in het plafond![]()
ik heb een stoves fornuisquote:Op maandag 6 december 2021 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 ovens? Ben je een zwerfster die op de stoep voor een pizzeria mag slapen?
nooit geweestquote:Op maandag 6 december 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
"Neem en eet hiervan Gij allen, want dit is Mijn Lichaam, dat voor u gegeven wordt!"
Tingelingeling!!!!Flikker toch een HEEL end op met die onzin zeg!
Maar ik moest van papa en mama.
whaaaaatttttttttquote:Op maandag 6 december 2021 19:23 schreef ToT het volgende:
"Door mijn schuld, door mijn schuld, door mijn grote schuld.
Heer, ik ben niet waardig dat Gij tot mij komt, maar Spreek en ik zal gezond worden."Jolijt!
ik heb niks geninja-edquote:Op maandag 6 december 2021 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat straattaal voor stom-dove?
Ah, ninja-edit!
Ja die katholieken hebben zo'n positief zelfbeeld!quote:Op maandag 6 december 2021 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
whaaaaattttttttt
@:Solidasrock ( ff jou taggen bij mijn Whaaatttttt)
Ik moest even kijken wat het is maar ziet er wel gaaf uit.quote:
Ff zelfquoten wie eine mutti-bumser.quote:Op maandag 6 december 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die katholieken hebben zo'n positief zelfbeeld!
Dat is wel heel mooiquote:Op maandag 6 december 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
https://www.elektrowitgoe(...)SWGYgJRoClL0QAvD_BwE
deze maar dan op gas
poah dat is een sjiek ding zeg!quote:Op maandag 6 december 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
deze maar dan op gas
quote:
Daar kunnen meer pozza's in dan jij op kan.quote:Op maandag 6 december 2021 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
poah dat is een sjiek ding zeg!
Af en toe zie ik op Funda wel huizen met zoiets in de keuken. Meestal zijn het prachtig gemoderniseerde oude boerderijen die nog steeds veel oude details hebben.quote:Op maandag 6 december 2021 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wat het is maar ziet er wel gaaf uit.
ik ga deze uitdaging aanquote:Op maandag 6 december 2021 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kunnen meer pozza's in dan jij op kan.
Kost een paar knaken, maar dan heb je ook wat!quote:Op maandag 6 december 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
deze maar dan op gas
Helemaal mooiquote:Op maandag 6 december 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
was ik ook heel blij mee
via via voor een mooie prijs kunnen kopen
quote:
AGU cookers zijn leuk.quote:Op maandag 6 december 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe zie ik op Funda wel huizen met zoiets in de keuken. Meestal zijn het prachtig gemoderniseerde oude boerderijen die nog steeds veel oude details hebben.
Maar soms ook echt wanstaltige voormalige vakantiehuisjes die een uitbouw hebben gekregen enzo!
8 kleintjesquote:Op maandag 6 december 2021 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
8 pozza's dat overleef ik niet. ben bang dat je gelijk hebt eendje
quote:Op maandag 6 december 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe zie ik op Funda wel huizen met zoiets in de keuken. Meestal zijn het prachtig gemoderniseerde oude boerderijen die nog steeds veel oude details hebben.
Maar soms ook echt wanstaltige voormalige vakantiehuisjes die een uitbouw hebben gekregen enzo!
Heer aloa.quote:
Die pannen ben ik ook fan van.quote:Op maandag 6 december 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er ook tof uit!
Wij gaan het met onze nieuwe keuken een beetje basaal houden:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het keuken gedeelte van onze keuken
Nog niet.quote:
gewoon zorgen dat je die bij je keuken krijgtquote:Op maandag 6 december 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gietijzer, denk ik?
Nee, dat gaan we sowieso wel wat goedkoper houden.
beetje hosselen tochquote:Op maandag 6 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je die bij je keuken krijgt
Le Creuset.quote:Op maandag 6 december 2021 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gietijzer, denk ik?
Nee, dat gaan we sowieso wel wat goedkoper houden.
quote:Op maandag 6 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je die bij je keuken krijgt
Mariska.quote:
Dan moet je wel een goedlopende krantenwijk hebben.quote:
Folgens....quote:Op maandag 6 december 2021 19:38 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mei heevd ze hed al vebeetert
oh ik dacht dat ie een UTO persoon bedoelde. maar misschien ben ik in de warrequote:
quote:
Helaas al een deal gemaakt met Keukenconcurrent.quote:
Nice! Dat is geen afvoergootje he ...quote:Op maandag 6 december 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er ook tof uit!
Wij gaan het met onze nieuwe keuken een beetje basaal houden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |